Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Mss makkelijk op te lossen door een koppeling te maken tussen mailadressen van de inzendingen en mailadressen bekend bij PSV (nieuwsbrief-abonnees, club card houders, seizoenkaart houders etc.) en dan stem afkomstig van de mailadressen die al bekend waren dubbel te laten wegen ofzo.
Het zo open gooien voor ook andere fans is niet heel doordacht. Zonde. Je weet dat die gekkies uit Rotterdam dol zijn op polletjes. En dan bedoel ik niet de familie van die scheidsrechter...
Vind het ook erg jammer hoe ze zo'n mooie aanpak vakkundig om zeep geholpen hebben. Nu al teleurgesteld over de uitkomst, terwijl ze zogenaamd pogen aan fan engagement te doen.
Alsof PSV er ook maar iets aan gaat doen. Uit die mail gisteren blijkt wel dat ze alle shirtjes prachtig vinden en niet de moeite gaan nemen om er iets aan te veranderen.
De Realist schreef: 06 jun 2024, 13:55
Het maakt eigenlijk ook niets uit, want ze hebben zo'n beetje (met een of twee uitzonderingen) de lelijkste shirts gekozen van alle inzendingen.
Jammer van een heel mooi initiatief dat hiermee volledig de nek is omgedraaid.
Ik geloof er ook geen klap van dat dit alleen door een selectie PSV'ers is gekozen. Je gaat mij namelijk niet vertellen dat Peter of Luuk bij de keuze voor een shirtje met een plattegrond van de stad de keuze maakt voor de versie met een neon logo en neon letters, wanneer deze ook beschikbaar was: .
En nee, ik kan het zelf niet beter. Maar ik zie wel veel betere alternatieven dan wat er nu beschikbaar is, zonder dat ik de designs van de gekozen mensen wil afzeiken. Gewoon niet mijn smaak, en had gehoopt dat er eindelijk een wauw shirtje zou komen na het Nike tijdperk. De enige waarbij ik dat heb is het thuisshirt van 20/21. De rest is lelijk tot mwah.
Zal wel loslopen met dat polletje kapen, want PSV kan toch bekend maken wat ze willen. Niemand die kan controleren of de winnaar ook echt de meeste stemmen heeft gekregen.
Eenhoopjob schreef: 06 jun 2024, 15:00
Zal wel loslopen met dat polletje kapen, want PSV kan toch bekend maken wat ze willen. Niemand die kan controleren of de winnaar ook echt de meeste stemmen heeft gekregen.
Het probleem is echter dat PSV schijnbaar ok is met al deze designs. Wat ik al niet begrijp.
Eenhoopjob schreef: 06 jun 2024, 15:00
Het probleem is echter dat PSV schijnbaar ok is met al deze designs. Wat ik al niet begrijp.
Tja, Luuk vond dat vodje wat ze als uitshirt moeten dragen ook leuk. Dus het blijkt maar weer eens dat kleding smaak is en de mensen van PSV in de selectie commissie ook hun smaak hebben blijkbaar . Niet de mijne overigens want ik heb hier veeeeuuul mooiere ontwerpen voorbij zien komen.
Ik begrijp de hele afdeling rondom de actie rondom het 3e tenue over paar seizoenen echt niet.
Ze zouden de mensen die ingeschreven staan bij PSV voor een nieuwsbrief of iets laten stemmen. Nu kunnen Ajacieden en Feyenoorders ook stemmen op ons shirt.
Ik vraag me serieus af of die mensen wel een idee hebben van een supporterschap
ComeOnPSV schreef: 06 jun 2024, 17:55
Ik begrijp de hele afdeling rondom de actie rondom het 3e tenue over paar seizoenen echt niet.
Ze zouden de mensen die ingeschreven staan bij PSV voor een nieuwsbrief of iets laten stemmen. Nu kunnen Ajacieden en Feyenoorders ook stemmen op ons shirt.
Ik vraag me serieus af of die mensen wel een idee hebben van een supporterschap
Match de stemmen op basis van mailadres met de adressen uit de eigen database en je zit safe. Enige probleem is dan dat er ook een aantal goed bedoelde stemmen verloren gaan. Maar de invloed van niet-PSV'ers valt dus wel te ontlopen.
Laat gaan joh. Dit is kennelijk een selectie van shirts die zijn samengesteld door de jury "uit honderden inzendingen". M.a.w. van elk van deze shirts heeft de jury gezegd "vinden we mooi genoeg".
Je kunt wel allerlei administratieve hordes opwerpen, maar dat is een hoop gedoe. Het enige dat ik nog kansrijk acht is dat je het lokaal maakt bijvoorbeeld fysiek stemmen op de open dag.
Zou dit niet The Voice achtig allang bekend zijn welke optie het wordt? Dat ze daarom ook een paar gedrochten hadden uitgekozen, zodat alle PSV’ers uiteindelijk opgelucht zijn als een van de minst slechten het wordt?