Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ook dat thuisshirt is weer een verschrikking , alsof je een rompertje aan trekt met die witte onderkant. Is het nou echt zo moeilijk om een mooi klassiek rood wit gestreept shirt uit te brengen . De laatste dateert alweer van een aantal seizoen geleden
ShovingNE2 schreef: 05 jun 2024, 20:39
Loop een paar pagina's achter. Maar holyfuck zeg. Serieus? Allemaal heel donker en twee shirts zijn gewoon praktisch een kopie van recente uitshirts.
Als ik deze selectie zie, mag @Eenhoopjob het eigenlijk als compliment beschouwen dat zijn ontwerpen niet gekozen zijn. Die tweede is prima en die groene gaat nog, maar de rest…
Wat me trouwens ook opvalt is dat de kleuren er zo echt super flets uitzien in de designs van Puma. Naar mijn originele design zou het meer zo iets moeten zijn:
Die kleuren van shirt #2 komen er in de render van de designer zelf ook echt veel beter uit.
Danosi schreef: 05 jun 2024, 21:02
Wat me trouwens ook opvalt is dat de kleuren er zo echt super flets uitzien in de designs van Puma. Naar mijn originele design zou het meer zo iets moeten zijn:
Die kleuren van shirt #2 komen er in de render van de designer zelf ook echt veel beter uit.
Dit is gewoon een kopie van het door een supporter ontworpen uitshirt van FC Groningen toch? Paar jaar geleden.
Zijn niet de designs maar een fuckup van de PSV vormgever.
Dit is gewoon een kopie van het door een supporter ontworpen uitshirt van FC Groningen toch? Paar jaar geleden.
Als je het derde shirt van 21/22 van FC Groningen bedoelt, dan vind ik dat wel heel erg vergezocht. Weet niet op welke je doelt?
Grasmat schreef: 05 jun 2024, 21:19Ik kan er zo ook geen vinden die er op lijkt. Hier staan ze allemaal op een rijtje:
Hmmm. Ok, dan zit het scheef in mijn geheugen. Alsnog spuuglelijk. Bah. Feyenoord shirt.
Ook daar lijkt het niet op. Groen is niet van Fey. Tevens is het een heel ander groen. Ge het weinig nuance de laatste tijd, ouwe knor. Daarnaast beetje jammer om zo te reageren op een net gedragend forumlid's design zo te reageren hoor. Nergens voor nodig.
Elke jaar vind ik het toch wel leuk om in de gaten te houden wat de nieuwe shirts gaan worden, dit jaar valt het wel enorm tegen zeg. Het uitshirt heb ik in het begin echt vervloekt, begin het nu wel oke te vinden, niet fantastisch maar wel apart. Maar dit thuisshirt....man man man wat zonde
Kunt veel zeggen over Umbro, maar die brachten ten minste wel gewoon een 'klassiek' rood wit gestreept PSV shirt uit...
Blijkbaar is het nodig om maar rare dingen met ons shirt te doen