Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Voorkant dikke prima, achterkant vind ik niets.PSV Tenue
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Ik voel er niet zo sterk over als jij maar ik vind het gefrot met die verfstrepen zo minimaal dat het weinig doet. De verschillende dikte strepen vind ik wel mooi.Grasmat schreef: 05 jun 2024, 18:50 Wéér dat gekut met die strepen. Gewoon gelijke rood-witte strepen, is dat nu echt zo moeilijk? Die middelste rode streep is gewoon een stuk smeller dan de andere rode.![]()
Maar overall i.m.o. wel beter dan de laatste drie thuisshirts. Alleen nog steeds geen normaal klassiek shirt helaas.
Tevens:
Ik zei toch dat dit het echte shirt was

Laatst gewijzigd door Ardbeg op 05 jun 2024, 19:08, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
Same. Ben er best blij mee. Het is geen banger van een thuisshirt maar vind m goed gelukt.Ardbeg schreef: 05 jun 2024, 18:56Ik voel er niet zo sterk over als jij maar ik vind het gefrot met die verfstrepen zo minimaal dat het weinig doet. De verschillende dikte strepen vind ik wel mooi.Grasmat schreef: 05 jun 2024, 18:50 Wéér dat gekut met die strepen. Gewoon gelijke rood-witte strepen, is dat nu echt zo moeilijk? Die middelste rode streep is gewoon een stuk smeller dan de andere rode.![]()
Maar overall i.m.o. wel beter dan de laatste drie thuisshirts. Alleen nog steeds geen normaal klassiek shirt helaas.
-
Jur1913
- Verbannen
- 3
Ik vind het nog steeds wat weg hebben van een kookschort zo met die 2 zwarte lijnen aan de zijkant. Tribute naar Earnie!
- Deze gebruikers waarderen Jur1913 voor dit bericht:
- Fanatic-U-s
-
Søren
- Verbannen
- 1
- Seizoenkaart: Vak BB
Die rare streepjes op de achterkant, die geforceerde zwarte vegen op de zijkant, half zwarte half witte kraag.
Tis weer een onnodige kermis.
En obv dit shirt zal er op de broek ook wel weer één of andere nutte streep zitten, waardoor het allemaal nog onrustiger wordt.
Jammer, gemiste kans weer, terwijl het shirt in de basis best potentie heeft.
En obv dit shirt zal er op de broek ook wel weer één of andere nutte streep zitten, waardoor het allemaal nog onrustiger wordt.
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
Er staan geen zwarte vegen achterop, dat zijn de strepen die elk shirt van dit merk heeft. Ook niet geforceerd maar design. Tevens ben je wel aan het zoeken als een zwartwitte kraag nu al een probleem is. Beetje overdreven, dat "kermis".Søren schreef: 05 jun 2024, 19:03 Die rare streepjes op de achterkant, die geforceerde zwarte vegen op de zijkant, half zwarte half witte kraag.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 05 jun 2024, 19:08, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Toch wil ik het eerst nog even in zijn totaliteit zien, dus met broekje en sokken. Zo op het eerste gezicht is het een prima shirt, op die witte vlakken aan de zij-/onderkant na.
-
Eindhovenvoetbal
- Internationale topspeler
- 4
Waar ik het uitshirt echt afschuwelijk vind, durf ik bijna niet te zeggen dat ik dit eigenlijk best hartstikke mooi vind.
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Seizoenkaart: Vak D
- Favoriete speler: Sangare
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik heb geen problemen gehad met de kwaliteit van PSV/Puma en het is fijn om dingen op voorraad te hebben, wat bij Umbro helemaal niet het geval was.Grasmat schreef: 05 jun 2024, 18:59
Maar goed, Puma heeft de lat inmiddels zo laag gelegd dat het nog erger had gekund en dit meevalt.
- Deze gebruikers waarderen TigTogFlip voor dit bericht:
- Ardbeg
-
- Geselecteerd voor Oranje
- 7
Zag deze voorbij komen afgelopen week, wat hadden we toen een fraai shirt eigenlijk..
Vind die Rikkert vandaag post 3x niks. Beetje ouderwets design en dan wat proberen op te leuken met van die schijtlollige spetters of wat het ook is.
Vind die Rikkert vandaag post 3x niks. Beetje ouderwets design en dan wat proberen op te leuken met van die schijtlollige spetters of wat het ook is.
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Seizoenkaart: Vak D
- Favoriete speler: Sangare
De leaks van de Feyenoord-shirts is absoluut verschrikkelijk.Ardbeg schreef: 05 jun 2024, 19:27 @Søren thanks voor het clowntje, m'n jongen! Was geen aanval he. Ik heb het gewoon veel erger gezien qua design dan je het doet voorkomen.
Ah well, sommige mensen vinden een goulashkroket al pittig.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Ik heb het dan ook alleen over het ontwerp van de (thuis)shirts.TigTogFlip schreef: 05 jun 2024, 19:36Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik heb geen problemen gehad met de kwaliteit van PSV/Puma en het is fijn om dingen op voorraad te hebben, wat bij Umbro helemaal niet het geval was.Grasmat schreef: 05 jun 2024, 18:59
Maar goed, Puma heeft de lat inmiddels zo laag gelegd dat het nog erger had gekund en dit meevalt.

- TomPSV023
- Meervoudig international
- 1
- Favoriete speler: Messi
-
- Lid van verdienste
- 7
Oh, die verfspatten zijn dus echt onderdeel van het shirt? Ik dacht dat iemand er met zijn kwast met witte verf ertegenaan was gelopen...
Nee, even serieus. Op het eerste oogopslag vind ik hem tegenvallen, al kan ik niet uitleggen waarom ik dat vind, maar ik denk dat ik hem eerst in 'actie' moet zien.
Nee, even serieus. Op het eerste oogopslag vind ik hem tegenvallen, al kan ik niet uitleggen waarom ik dat vind, maar ik denk dat ik hem eerst in 'actie' moet zien.
-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Wtf joh echt allemaal spuuglelijk terwijl er echt hele vette ontwerpen zijn langsgekomen.
Absurd.
Absurd.
- Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht (totaal 2):
- Dribble • Juancho
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Uhu, daarom liggen ze ook al kant en klaar bij sportwinkels achter de schermen...Bronnen melden dat het shirt inderdaad op hoofdlijnen zal kloppen, maar op detailniveau zijn er meestal nog wat afwijkingen.
Waarschijnlijk nog mooi vóór de zomervakantie dus.PSV introduceert de nieuwe tenues naar verwachting rondom de eerste training van het nieuwe seizoen op 1 juli.
https://www.ed.nl/psv/nieuw-thuisshirt- ... ~aaf2de9b/
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Loop een paar pagina's achter. Maar holyfuck zeg. Serieus? Allemaal heel donker en twee shirts zijn gewoon praktisch een kopie van recente uitshirts.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Heel jammer inderdaad, aangezien we vele mooiere designs hebben gezien. Mijn keuze gaat uit naar die groene, kort gevolgd door die blauwe in het midden bovenin. Overige shirts vielen nagenoeg direct af. Rechtsboven is een mooie om uit te brengen als pyjama.
-
ShovingNE2
- Site Admin
- 7
- Seizoenkaart: Vak PR
Dank voor het meedenken. Maar die groen zwarte is praktisch gejat van FC Groningen. Ook door fans ontworpen. Mogelijk dezelfde supporter overigens.Grasmat schreef: 05 jun 2024, 20:41 Ja maar in die groene val je niet zo op als je weer eens in de bosjes Koekoeken staat te fotograferen.![]()
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen