Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
En anderen vinden het wel weer mooi. Het is wel duidelijk, haha. Het lijkt wel alsof dit shirt gisteren pas uit kwam, zeg.PSV Tenue
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- 6
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Klopt, maar volgens mij zijn die in de minderheid.
Sowieso zijn er een hoop die elk PSV shirt fraai zullen vinden....enkel omdat het PSV is (zie je bij elke club wel)
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
-
- Vedette
- 6
Tja, clubs ‘verkopen’ nou eenmaal hun klasse omdat die kermistenues meer geld opleveren (kids vinden die kleuren leuker). Tenminste, PSV zal zoiets denken. Dat in combinatie met een of andere gure sponsor (iForex?!) maakt het feest helemaal compleet. Die Nike en Philips tijden waren toch een stukje mooier
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
De sponsoren is deels het 'nieuwe' geld van twijfelachtige branches waar je de vraag moet stellen of je je als club daar aan moet willen binden.Chucky schreef: 18 sep 2024, 17:27 Tja, clubs ‘verkopen’ nou eenmaal hun klasse omdat die kermistenues meer geld opleveren (kids vinden die kleuren leuker). Tenminste, PSV zal zoiets denken. Dat in combinatie met een of andere gure sponsor (iForex?!) maakt het feest helemaal compleet. Die Nike en Philips tijden waren toch een stukje mooier
De kleuren zijn al jaar en dag ge-ent op kinderen, we kennen de tenues zoals 2017/18 met de neon-kleuren. De uitshirts kunnen gedurfder zijn en dat is op zich ook wel prima. Is het huidige shirt het mooiste shirt ooit? Nee, maar zonder dalen ook geen pieken
-
- Vedette
- 6
Probleem dit jaar is dat we nu 3 van die kermisshirts hebben, want ook het thuisshirts vind ik tegenvallen met die rare verfspetters. Een beetje diversiteit daarin was wel op zijn plaats geweest vind ik.Prof_napo schreef: 18 sep 2024, 17:31De sponsoren is deels het 'nieuwe' geld van twijfelachtige branches waar je de vraag moet stellen of je je als club daar aan moet willen binden.Chucky schreef: 18 sep 2024, 17:27 Tja, clubs ‘verkopen’ nou eenmaal hun klasse omdat die kermistenues meer geld opleveren (kids vinden die kleuren leuker). Tenminste, PSV zal zoiets denken. Dat in combinatie met een of andere gure sponsor (iForex?!) maakt het feest helemaal compleet. Die Nike en Philips tijden waren toch een stukje mooier
De kleuren zijn al jaar en dag ge-ent op kinderen, we kennen de tenues zoals 2017/18 met de neon-kleuren. De uitshirts kunnen gedurfder zijn en dat is op zich ook wel prima. Is het huidige shirt het mooiste shirt ooit? Nee, maar zonder dalen ook geen pieken
-
- Vedette
- 2
De definitie van een kermisshirt is blijkbaar aan inflatie onderhevig.Chucky schreef: 18 sep 2024, 17:34Probleem dit jaar is dat we nu 3 van die kermisshirts hebben, want ook het thuisshirts vind ik tegenvallen met die rare verfspetters. Een beetje diversiteit daarin was wel op zijn plaats geweest vind ik.Prof_napo schreef: 18 sep 2024, 17:31
De sponsoren is deels het 'nieuwe' geld van twijfelachtige branches waar je de vraag moet stellen of je je als club daar aan moet willen binden.
Wat minder strakke lijnen op het thuisshirt maakt het - wat mij betreft - niet direct een kermisshirt.
Het derde shirt had wellicht geen icoontjes op de blauwe componenten hoeven hebben maar is dat direct dan een kermisshirt?
Met het tweede shirt kan ik nog wel enigszins mee gaan
Een tegenvallend shirt != kermisshirt.
-
- Vedette
- 2
- Mr. Spock
- 6
- Oude naam: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Op basis van goede smaak.
Near a tree by a river there's a hole in the ground
- De Realist
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Is er eigenlijk al eens gewonnen in dat neon tenue?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
- De Realist
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Reden genoeg om het nooit meer te dragen toch?
- Deze gebruikers waarderen De Realist voor dit bericht:
- TylerDurdn
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
Jong PSV vandaag in het Brazilië-shirt, maar dan met witte kousen in plaats van gele. Zag er echt geweldig uit.
- Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht (totaal 5):
- DonyellMalen • StratumZuid • JChovanec • Standbeeld • Dribble
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Regelmatige invaller
- 2
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Ik vind alles wit dan juist weer niet mooi. Het verwijderd ook vakkundig de gehele gedachte achter dit tenue: de band met Brazilië. Juist het contrast met het felle geel, blauw en groen maakt het voor mij mooi.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Die Philipsblauwe jassen zijn heel gaaf.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
- StratumZuid
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Vraag me alleen af hoe vaak we het gaan zien. Bv in Europa uit bij PSG verwacht ik maar tegen Rode Ster en Stade Brest (beide rood-wit) lijkt me niet. Net als tegen Ajax, Feyenoord, AZ, Utrecht, Sparta, PEC, Groningen en Heerenveen. Twente en NEC zou kunnen. Tegen NAC kan het ook in het rood-wit. Met andere woorden, ik denk niet dat we dit tenue heel veel gaan zien dit jaar.
Jammer want het is echt een vet tenue.
-
- 4
Tziet er anders best dun uit hoor..
- Deze gebruikers waarderen AddoCultheld voor dit bericht:
- SKERLA