Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Juancho schreef: 12 nov 2024, 13:57
Ah het miss Holland shirt! Nee doe maar niet, dat kan veel beter gemaakt worden met dat zwart en de wit/rode blokken.
Ah het miss Holland shirt! Nee doe maar niet, dat kan veel beter gemaakt worden met dat zwart en de wit/rode blokken.
Da is gvd een mooi shirt jonguh.
Smaken verschillen . Ik ben gewoon niet zo'n fan van hele opvallende dingen op een shirt zoals dat miss Holland lint. Ik zou deze graag wel in een nieuw (Puma) jasje willen zien:
Smaken verschillen . Ik ben gewoon niet zo'n fan van hele opvallende dingen op een shirt zoals dat miss Holland lint. Ik zou deze graag wel in een nieuw (Puma) jasje willen zien:
Miss Holland shirt?
Ja geen idee. Menigeen PSV supporter vindt dit mooiste uitshirt van PSV aller tijden. Wat tevens in de verste verte niks met "Miss Holland" te maken heeft. Sterker nog, menigeen ook buiten onze supporters:
Miss Holland shirt?
Die gekken daar in Holland stelen ook echt alles van ons wat ze een beetje leuk vinden. Eerst carnaval en nu ook al onze vlag blijkbaar.
Ziet er goed uit. Hier juist een voorkeur voor een kraag, blijft persoonlijk. Heb meer 'moeite' met die V, alhoewel deze erg bescheiden is. Die van dat beige shirt vorig seizoen vond ik 'teveel decolleté ', niet mooi
DonyellMalen schreef: 02 dec 2024, 14:40
Neem aan dat iedereen deze met de kerst aantrekt?
De hoop is dat deze gewoon netjes hier in onze regeringshoofdstad wordt afgeleverd zodat ik hier het merk PSV een boost kan geven
En ja, elke kersttrui is kitsch maar dat hoort er gewoon bij.
DonyellMalen schreef: 02 dec 2024, 14:40
Neem aan dat iedereen deze met de kerst aantrekt?
De hoop is dat deze gewoon netjes hier in onze regeringshoofdstad wordt afgeleverd zodat ik hier het merk PSV een boost kan geven
Volgende week een paar afspraken in de hofstad. Denk erover om de trui dan maar aan te trekken, de dag wordt afgesloten met een afscheid van een oud-collega in O'Casey's op het Noordeinde
Volgende week een paar afspraken in de hofstad. Denk erover om de trui dan maar aan te trekken, de dag wordt afgesloten met een afscheid van een oud-collega in O'Casey's op het Noordeinde
En daarna zeker door naar Club Mayfair voor een afzakkertje?
En daarna zeker door naar Club Mayfair voor een afzakkertje?
Alles goed en wel, als die trui maar niet uit hoeft