Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Misschien moet dat "klankbord" hier eens mee kijken. Hier zijn zoveel meer mooiere ontwerpen te zien geweest dan de selectie die er uiteindelijk uitgerold is. Als dat de keuze is uit de honderden inzendingen waar ze het over hebben wil ik niet weten hoe slecht de rest was.
Dat geeft vooral aan hoe belangrijk een ruimte bandbreedte is als je fans er wil bij betrekken. En ik heb zo mijn twijfels of dat dit keer wel goed voor elkaar was. Verder heb je smaak en smaak. Een uitgesproken shirt kunnen sommige mensen gaaf vinden maar normaal gesproken zal het grootste gedeelte zeggen, doe maar niet. En zo moet je tot een soort van compromissen komen.
Dat zag je hier ook, de geweldige shirts die gepost worden door een aantal leden werden door vrijwel iedereen als geweldig gezien.
Juancho schreef: 14 okt 2024, 09:39
Dat geeft vooral aan hoe belangrijk een ruimte bandbreedte is als je fans er wil bij betrekken. En ik heb zo mijn twijfels of dat dit keer wel goed voor elkaar was. Verder heb je smaak en smaak. Een uitgesproken shirt kunnen sommige mensen gaaf vinden maar normaal gesproken zal het grootste gedeelte zeggen, doe maar niet. En zo moet je tot een soort van compromissen komen.
Dat zag je hier ook, de geweldige shirts die gepost worden door een aantal leden werden door vrijwel iedereen als geweldig gezien.
Alleen zijn wij maar een klein deel van de supportersschare. Tevens was de club en waren de spelers ook betrokken, die op deze designs uit kwam. Ik begrijp het zelf ook niet hoor maar ja.
Met een blauwe broek vind ik het ook wel gaaf, misschien zelfs nog wel mooier. Maar door die gele sokken verandert een (in mijn ogen) fantastisch tenue direct in een carnavalspak
Lente schreef: 23 okt 2024, 16:37
Ik wil nog even een kleine shout out doen naar ons tenue van gisteren. Ik vind het met de witte broek en de witte sokken eronder echt een heel gaaf tenue, daar kun je prima mee voor de dag komen.
(ik weet trouwens niet of dit gisteren al besproken is, heb gisteren veel gemist op het forum).
Pohhhh, rt. Zag er echt fan-tast-tisch uit. Ik vind het met die witte broek ook zóveel mooier dan met de blauwe broek. Die lelijke gele sokken ga ik niet eens over beginnen.