Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ik vind dat diep donkerblauw mooi, mooier dan zwart.PSV Tenue
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
- Deze gebruikers waarderen Franciscus voor dit bericht (totaal 2):
- Standbeeld • Tomm
"Je hoeft niet zo bang te kijken" -- Lucas Perez
- Ted Lasso
- Bankzitter
- 2
- Oude naam: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Mauro Júnior
Voor een derde shirt kan wat mij betreft veel, maar ik vind de groene ontwerpen niet je-van-het. Op de een of andere manier associeer ik groen toch echt met Feyenoord en Sparta. Niet gek, groen-wit is de kleur van Rotterdam.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
-
- Nationale topspeler
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Feyenoord had toch ook zoiets, maar dat mocht niet van de UEFA ofzo?
- Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
- Zuiderling
-
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Favoriete speler: Luc Nilis
-
- Nationale topspeler
- 3
-
Awards:
-
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Favoriete speler: Luc Nilis
Juist wel! 2010 away kit populairste PSV shirt ooit, mooie touch erin nu met Eindhoven Vibes (ipv Brabant vlag)
-
- Nationale topspeler
- 3
-
Awards:
Dat was zeker mooi. Alleen nu vind ik het helemaal niet bij de voorkant van het tenue passen. Lijkt net alsof de stof op was en ze het zo maar hebben opgelost. Maar dat is natuurlijk mijn mening haha.Eindjehoger schreef: 02 apr 2024, 10:33Juist wel! 2010 away kit populairste PSV shirt ooit, mooie touch erin nu met Eindhoven Vibes (ipv Brabant vlag)
-
- Ballenjongen
- 4
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Ik heb ook een poging gewaagd. Shirt met een hint naar (dan) 40 jaar geleden. Verder vond ik het mooi om toch strepen in het shirt te hebben, maar dan 2 tinten (Philips)blauw.

- Deze gebruikers waarderen 501 voor dit bericht (totaal 5):
- DeEintovenaar • Grasmat • gertje1969 • Doldenaar • Danosi
Oooohhhh Fritsje Philips
Luuk en Nillis
Romariooooo
Coen Dillen
Willy
Cocu
Van Nistelrooij
Van Raaij
Guusje Hiddink
PSV ben je mooi.
Luuk en Nillis
Romariooooo
Coen Dillen
Willy
Cocu
Van Nistelrooij
Van Raaij
Guusje Hiddink
PSV ben je mooi.
- StratumZuid
- Vedette
- 5
Eenhoopjob schreef: 28 mar 2024, 14:48Nee t/m zondag kun je designs opsturen.Ardbeg schreef: 28 mar 2024, 12:45 Benieuwd naar je designs, @Eenhoopjob ! Vandaag is de deadline toch?
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
Haha, een pyroshirt. Cool. Doe er maar een hoodyversie van ook
"Je hoeft niet zo bang te kijken" -- Lucas Perez
- Ardbeg
- Mister PSV
- 7
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
Awards:
- Ardbeg
- Mister PSV
- 7
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
Awards:
Sidenote: toen ik ontwerp 1 had ingediend en nogmaals het formulier invulde kreeg ik de melding dat ik al had meegedaan. Ik heb toen met een ander e-mailadres ontwerp 2 t/m 8 in één mail over de schutting gegooid. Ik heb nergens gelezen dat je maar 1 ontwerp mocht inleveren, maar het zou dus kunnen zijn dat deze designs niet worden goedgekeurd. We gaan het zien

Ontwerp 1
Het zwart met goude design zorgt voor een stijlvol shirt, die ook als lifestyle shirt goed gedragen kan worden. In de eerste variant is het clublied verwerkt op de borst. In de tweede variant heb ik gekozen voor een patroon met de 'waves' van Eindhoven. Het clublogo is in deze variant in originele kleuren, omdat er vanuit supporters vaak commentaar komt wanneer het logo in kleur is aangepast aan het ontwerp.

Ontwerp 2
Dit Philips blauwe ontwerp, gebaseerd op de blauwe shirts uit de begin jaren 2000, heeft een subtiel patroon op de borst. Het patroon bevat de waves van Eindhoven om de connectie met de stad aan te duiden.

Ontwerp 3
Dit unieke groen/gouden ontwerp zorgt voor een stijlvol tenue. Het groen is gebaseerd op het verleden toen PSV meerdere keren een groen uitshirt had. Tegenwoordig wordt de kleur groen door de jongere supporters meer met Feyenoord geassocieerd, vandaar de keuze om een andere tint groen te gebruiken. Het shirt bevat een grafisch element op de borst die verwijst naar de historie van PSV. De horizontale en verticale lijnen verwijzen naar de clubshirts uit de rijke historie van PSV waarbij bijna altijd wel een horizontale of een verticale streep aanwezig was. In het midden van het ontwerp zijn de blokken uit de Brabantse Vlag terug te vinden.

Ontwerp 4
Dit shirt is een ode aan de Blob. Als trotse blikvanger van de stad en als een van de meest herkenbare gebouwen in Eindhoven heeft de Blob een aantal kenmerken die ook voor PSV gelden. De kleur en de vorm van het driehoekige patroon is allebei geïnspireerd op de ramen van de Blob.

Ontwerp 5
In 2026-27 is het precies 30 jaar geleden dat PSV voor het laatst in een paars uitshirt speelde (De Nike farewell kit niet meegerekend

Ontwerp 6
De horizontale baan op het shirt en de blauwe kleur doet meteen denken aan de shirts van 'vroeger'. Door het toevoegen van de verfstrepen ontstaat er een link met de vele kunstenaars die Eindhoven rijk is. Een klassieker met een moderne twist!

Ontwerp 7
Even terug naar 25 mei 1988. Hans van Breukelen stopt de penalty van Veloso waardoor PSV de Europa Cup 1 op haar naam schrijft! Dit unieke moment in de clubhistorie moet worden geëerd met een shirt, gebaseerd op het keepersshirt van van Breukelen. De kleuren zijn in dit ontwerp iets moderner gemaakt, wat minder flets, waardoor er een mooie combinatie tussen oud en nieuw ontstaat.

Ontwerp 8
Een knallend, opvallend design. Vooral gericht op de vrouwelijke fans, in de hoop hier nog meer van aan PSV te kunnen binden. Het design is wel wel stoer genoeg zodat mannen hier ook in kunnen lopen. Het ontwerp bevat een knipoog naar de muren van de Steentjeskerk, gelegen aan de voet van het stadion.

- Deze gebruikers waarderen Eenhoopjob voor dit bericht (totaal 25):
- Grasmat • Heissenberrug • NielsPersoon • Standbeeld • Grazydon • DeEintovenaar • Ykhim • Thijs • ComeOnPSV • Dribble • StratumZuid • DonyellMalen • SomeOne • mateja • Balinho • B. Dzsudzsak • Jwoeloe • Hammer • Ren Höek • PSV90 • Breur • FritskePhilips • AndreOoijer • psvgouda • Araavos
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
- Ardbeg
- Mister PSV
- 7
- ruuddevil
- Legende
- 7
-
Awards:
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
1, 3 en 4 steken er met kop en schouders bovenuit, waanzinnige designs. En de anderen zijn overigens ook heel fraai maar wat minder mijn stijl.
- Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht:
- TylerDurdn
- StratumZuid
- Vedette
- 5
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Vet man! Ik ben zelf het meeste fan van de blauwe shirtjes. Ik zou heel graag zien dat we weer een Philips blauw shirtje krijgen.
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
Awards:
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Hoe werkt dat straks, kiezen ze 5 shirtjes of zo waarop de fans dan mogen stemmen? Of kiest PSV gewoon één shirt?
-
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
Awards:
Er is een groep van verschillende PSV’ers (oa Luuk de Jong en Marcel Brands) die maken een selectie van 5 shirts. En dan mogen de fans uit een van deze designs kiezen. Wie de meeste stemmen haalt, die wint.
- Deze gebruikers waarderen Eenhoopjob voor dit bericht:
- Uithetzuiden18
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Ik denk dat je wel mooie shirts hebt gemaakt die de massa aan zullen spreken. Het is je gegund om bij de top 5 te komen en dan zien we wel wat de fans willen.Eenhoopjob schreef: 02 apr 2024, 21:40 Er is een groep van verschillende PSV’ers (oa Luuk de Jong en Marcel Brands) die maken een selectie van 5 shirts. En dan mogen de fans uit een van deze designs kiezen. Wie de meeste stemmen haalt, die wint.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Grasmat