Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Heel mooi shirt, maar dat filmpje is wel een beetje 'kijk mij een goed zijn in filmpjes in elkaar draaien' voor een wedstrijd waar het om het shirt draait.
Grasmat schreef: 28 mar 2024, 21:50
Heel mooi shirt, maar dat filmpje is wel een beetje 'kijk mij een goed zijn in filmpjes in elkaar draaien' voor een wedstrijd waar het om het shirt draait.
Tja. Bedrijf waar ik een jaar of 10 geleden voor werkte heeft eens een niet te verliezen aanbesteding verloren op deze wijze. Wij werkten al met deze partij samen, waren super tevreden over ons, en schreven de aanbesteding ook precies op onze werkwijze en dienstverlening. Omdat wij dat wisten gaven we "correcte" antwoorden, maar niet heel prikkelend ofzo. Echter, er was ook een partij die heel graag wilde winnen en fantastisch kon omschrijven hoe zij het zouden doen, ook al hadden ze nog helemaal niets in huis. Toen konden we dag zeggen tegen tonnen omzet op jaarbasis.
Gelikt filmpje. Ben alleen totaal geen fan van volledig zwarte shirts. Het enige mooie zwarte wat we ooit hadden was die met die Brabantse blokkenstreep.
trouwepsvfan schreef: 28 mar 2024, 22:10
Gelikt filmpje. Ben alleen totaal geen fan van volledig zwarte shirts. Het enige mooie zwarte wat we ooit hadden was die met die Brabantse blokkenstreep.
Ik mis het capuchonnetje. De enige manier om heel oost weer in een PSV shirt naar het stadion te laten gaan...
Ik ben nog steeds verliefd op dit shirt. Prachtige combo en textuur print icm gouden details en logo.
Dese graag verwerken in het bovenstaande filmpje en je hebt win.
In tegenstelling tot sommige vindt ik t filmpje wel erg gelikt en leuk bedacht.
Dit is meer diep donker blauw dan zwart en het oogt zo sjiek!!
Als ik dit shirt zou kunnen laten maken ergens dan deed ik het 100% … of PSV em lanceert of niet.
Echt een vet ontwerp
Yep, eens, dit is idd de mooiste zwart gouden comi. Het helemaal zwart is mooier dan die van het filmpje met de lichtere lichtflitsen erin en het oude logo in deze kleurstijl ook helemaal top. Hier vind ik de kraag dan weer wel mooi.