Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Danosi schreef: ↑21 mar 2024, 19:48
Ik heb ook eens zitten aanklooien met de site die op de site staat van de design contest. Wel echt een fijn en makkelijk programma! Volgens mij kan iedereen hier wel een shirtje ontwerpen, aanrader. Ik heb er even vier gemaakt, benieuwd of jullie er iets tussen vinden zitten!
De heerlijke (gehaat én geliefd denk ik) kleurencombinatie van de uitshirts van 1995 en 1996. Maar dan in een modern, maar toch retro, jasje.
Het strepenpatroon van het thuisshirt van 1997, gecombineerd met detail en kleurstelling van het uitshirt van 1999.
Niet echt gegrond in het verleden, gewoon een vet derde shirt.
Strepenpatroon van de shirts uit 1998. Met philipsblauw, maar dan net wat lichter. @EricAddo Toevallig een beetje dezelfde kleuren als in een van jouw shirts.
Benieuwd of jullie een voorkeur hebben!
Dat paarse uitshirt zou echt heel gaaf zijn, ik heb de oude nog ergens in de kast liggen
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Danosi schreef: ↑21 mar 2024, 19:48
Ik heb ook eens zitten aanklooien met de site die op de site staat van de design contest. Wel echt een fijn en makkelijk programma! Volgens mij kan iedereen hier wel een shirtje ontwerpen, aanrader. Ik heb er even vier gemaakt, benieuwd of jullie er iets tussen vinden zitten!
De heerlijke (gehaat én geliefd denk ik) kleurencombinatie van de uitshirts van 1995 en 1996. Maar dan in een modern, maar toch retro, jasje.
Het strepenpatroon van het thuisshirt van 1997, gecombineerd met detail en kleurstelling van het uitshirt van 1999.
Niet echt gegrond in het verleden, gewoon een vet derde shirt.
Strepenpatroon van de shirts uit 1998. Met philipsblauw, maar dan net wat lichter. @EricAddo Toevallig een beetje dezelfde kleuren als in een van jouw shirts.
Benieuwd of jullie een voorkeur hebben!
Die paarse
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Deze is heel gaaf. Zou je 'm ook eens kunnen maken zonder kraagje en die witte accenten op de mouw? Denk dat hij dan nog mooier is. Voetbalshirt zonder kraagje altijd +1.
Deze is heel gaaf. Zou je 'm ook eens kunnen maken zonder kraagje en die witte accenten op de mouw? Denk dat hij dan nog mooier is. Voetbalshirt zonder kraagje altijd +1.
Dan krijg je zoiets. Krijg er zelf iets meer het gevoel van een trainingshirt van. Ben wel fan van een kraagje, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. In de zwaart-paarse uitshirts van de jaren '90 zitten ook die witte accenten, vandaar ook de keuze. Leuk om iedereens reactie te lezen!
Deze gebruikers waarderen Danosi voor dit bericht (totaal 2):
DonyellMalen schreef: ↑22 mar 2024, 13:22
Ah ja, ik vind dit juist heel gaaf zo. Gewoon veel cleaner, minder poespas en dat met een mooie kleurencombinatie. Gaaf shirt.
Persoonlijk zou ik dan liever ook nog een donker broekje zien.
Mijn favoriet is nog steeds de zwarte met gouden letters
Dat groene shirt is prachtig. Ik zou die overigens wel eens willen zien met zwart en licht zwarte accenten (misschien de lijnen van Eindhoven als patroon) en de dunne strepen in goud of Philips Blauw/PSV rood.
Ik heb ook eens wat geprobeerd te maken. Ik heb gekozen voor een design waarin het logo van dit stad is verwerkt. Vervolgens heb ik een aantal verschillende kleurencombinaties op los gelaten. Combinaties die ik zelf mooi vind en combinaties die populair zijn op dit forum!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!