PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Koenjo
Meervoudig international
2
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Danosi schreef: 21 mar 2024, 19:48 Ik heb ook eens zitten aanklooien met de site die op de site staat van de design contest. Wel echt een fijn en makkelijk programma! Volgens mij kan iedereen hier wel een shirtje ontwerpen, aanrader. Ik heb er even vier gemaakt, benieuwd of jullie er iets tussen vinden zitten!

De heerlijke (gehaat én geliefd denk ik) kleurencombinatie van de uitshirts van 1995 en 1996. Maar dan in een modern, maar toch retro, jasje.

Het strepenpatroon van het thuisshirt van 1997, gecombineerd met detail en kleurstelling van het uitshirt van 1999.

Niet echt gegrond in het verleden, gewoon een vet derde shirt.

Strepenpatroon van de shirts uit 1998. Met philipsblauw, maar dan net wat lichter. @EricAddo Toevallig een beetje dezelfde kleuren als in een van jouw shirts.

Benieuwd of jullie een voorkeur hebben!
Dat paarse uitshirt zou echt heel gaaf zijn, ik heb de oude nog ergens in de kast liggen :peace:
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Ardbeg
Mister PSV
6

Geen liefhebber van bovenstaande shirts, al waardeer ik de poging wel! Ik vind het zwarte hier boven nog het vetst!
Eenhoopjob
Basisspeler
3

Awards:

AlexDeTank4 schreef: 22 mar 2024, 09:16 Misschien een beetje off-topic, maar iemand een idee waar ik een mooi retro PSV shirt kan kopen?
Zoek je iets specifieks? Zijn best wat shirts beschikbaar maar vaak mag je je portemonnee trekken en minstens 150 euro aftikken.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
5
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

AlexDeTank4 schreef: 22 mar 2024, 09:16 Misschien een beetje off-topic, maar iemand een idee waar ik een mooi retro PSV shirt kan kopen?
https://www.classicfootballshirts.co.uk ... s/PSV.html

Heb er zelf een PSV shirt uit 2000 van gekocht een aantal jaar geleden. Prima, betrouwbare website.
Deze gebruikers waarderen Johnnie Walker voor dit bericht:
AlexDeTank4
DonyellMalen
Legende
3

Johnnie Walker schreef: 22 mar 2024, 11:31https://www.classicfootballshirts.co.uk ... s/PSV.html
Pfoeh, hier zitten echt een aantal pareltjes tussen zeg.
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Die 99-01 uitshirt was echt mooi
StratumZuid
Vedette
5

Danosi schreef: 21 mar 2024, 19:48 Ik heb ook eens zitten aanklooien met de site die op de site staat van de design contest. Wel echt een fijn en makkelijk programma! Volgens mij kan iedereen hier wel een shirtje ontwerpen, aanrader. Ik heb er even vier gemaakt, benieuwd of jullie er iets tussen vinden zitten!

De heerlijke (gehaat én geliefd denk ik) kleurencombinatie van de uitshirts van 1995 en 1996. Maar dan in een modern, maar toch retro, jasje.

Het strepenpatroon van het thuisshirt van 1997, gecombineerd met detail en kleurstelling van het uitshirt van 1999.

Niet echt gegrond in het verleden, gewoon een vet derde shirt.

Strepenpatroon van de shirts uit 1998. Met philipsblauw, maar dan net wat lichter. @EricAddo Toevallig een beetje dezelfde kleuren als in een van jouw shirts.

Benieuwd of jullie een voorkeur hebben!
Die paarse 👌
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
DonyellMalen
Legende
3

Danosi schreef: 21 mar 2024, 19:48
Deze is heel gaaf. Zou je 'm ook eens kunnen maken zonder kraagje en die witte accenten op de mouw? Denk dat hij dan nog mooier is. Voetbalshirt zonder kraagje altijd +1.
Franciscus
Nationale topspeler
2
Seizoenkaart: Vak PR
Favoriete speler: Mauro Jr

Awards:

Johnnie Walker schreef: 22 mar 2024, 11:31
https://www.classicfootballshirts.co.uk ... s/PSV.html

Heb er zelf een PSV shirt uit 2000 van gekocht een aantal jaar geleden. Prima, betrouwbare website.
Sommige shirts associeer ik direct met een speler, maar het klopt niet:

Arthur Numan (kwam 2 jaar later):
https://www.classicfootballshirts.co.uk ... 657kg.html

Ruud van Nistelrooy (kwam direct hierna):
https://www.classicfootballshirts.co.uk ... 58993.html

Hele fijne prijsjes voor die shirts. Ik denk dat ik het rode thuisshirt van 98 thuis heb liggen.
Danosi
Ballenjongen
1
Seizoenkaart: Vak M
Favoriete speler: Olivier Boscagli

DonyellMalen schreef: 22 mar 2024, 12:47
Danosi schreef: 21 mar 2024, 19:48
Deze is heel gaaf. Zou je 'm ook eens kunnen maken zonder kraagje en die witte accenten op de mouw? Denk dat hij dan nog mooier is. Voetbalshirt zonder kraagje altijd +1.
Afbeelding

Dan krijg je zoiets. Krijg er zelf iets meer het gevoel van een trainingshirt van. Ben wel fan van een kraagje, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. In de zwaart-paarse uitshirts van de jaren '90 zitten ook die witte accenten, vandaar ook de keuze. Leuk om iedereens reactie te lezen!
Deze gebruikers waarderen Danosi voor dit bericht (totaal 2):
DonyellMalenDeBruyne
DonyellMalen
Legende
3

Ah ja, ik vind dit juist heel gaaf zo. Gewoon veel cleaner, minder poespas en dat met een mooie kleurencombinatie. Gaaf shirt.
DeBruyne
Meervoudig international
6

Awards:

DonyellMalen schreef: 22 mar 2024, 13:22 Ah ja, ik vind dit juist heel gaaf zo. Gewoon veel cleaner, minder poespas en dat met een mooie kleurencombinatie. Gaaf shirt.
Persoonlijk zou ik dan liever ook nog een donker broekje zien.

Mijn favoriet is nog steeds de zwarte met gouden letters :hartjes:
DonyellMalen
Legende
3

Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
Leon77M
Rikkert1234
Vedette
3

Op Vinted heb je ook vrij veel oude tenues
RPSV94
International
2
Seizoenkaart: Vak TT

Dat groene shirt is prachtig. Ik zou die overigens wel eens willen zien met zwart en licht zwarte accenten (misschien de lijnen van Eindhoven als patroon) en de dunne strepen in goud of Philips Blauw/PSV rood.
Balazs_22
Ballenjongen
1

Ik heb ook eens wat geprobeerd te maken. Ik heb gekozen voor een design waarin het logo van dit stad is verwerkt. Vervolgens heb ik een aantal verschillende kleurencombinaties op los gelaten. Combinaties die ik zelf mooi vind en combinaties die populair zijn op dit forum!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

ShovingNE2
Site Admin
7
Seizoenkaart: Vak PR

Die laatste heeft mij oogpolio bezorgd. Factuur volgt.

Die paarse vind ik niet slecht ivm historie.
Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht (totaal 2):
SensationHeissenberrug
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ivicii
Bankzitter
1

Dit is wel een beetje een actie voor de bühne.. want komende week worden de foto’s al gemaakt.

Het schijnt een zwart shirt met groen roze accenten te zijn wat bij de spelers niet heel top gevallen is.

Don’t shoot the messenger
Bossche bol
Meervoudig international
1
Seizoenkaart: Vak AA

Ivicii schreef: 23 mar 2024, 19:25 Dit is wel een beetje een actie voor de bühne.. want komende week worden de foto’s al gemaakt.

Het schijnt een zwart shirt met groen roze accenten te zijn wat bij de spelers niet heel top gevallen is.

Nu al foto's voor het 3e shirt van seizoen 2025/2026 gemaakt?
Standbeeld
Mister PSV
3

Bossche bol schreef: 23 mar 2024, 19:27
Ivicii schreef: 23 mar 2024, 19:25 Dit is wel een beetje een actie voor de bühne.. want komende week worden de foto’s al gemaakt.

Nu al foto's voor het 3e shirt van seizoen 2025/2026 gemaakt?
26/27 zelfs.
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
Bossche bol
Standbeeld
Mister PSV
3

Ivicii schreef: 23 mar 2024, 19:25Het schijnt een zwart shirt met groen roze accenten te zijn wat bij de spelers niet heel top gevallen is.
Zou dat dan het 3e shirt of het uitshirt moeten worden?
TheSyb
Nationale topspeler
3
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Die actie is voor 26/27. Ik neem aan dat het tenue van @Ivicii (mocht het inderdaad kloppen) het uittenue of het derde tenue is van volgend jaar
Ivicii
Bankzitter
1

Het is idd het 3e shirt.. ik was even vergeten dat de actie niet voor komend seizoen was! My bad!
Ivicii
Bankzitter
1

Het is idd het 3e shirt.. ik was even vergeten dat de actie niet voor komend seizoen was! My bad!
Eenhoopjob
Basisspeler
3

Awards:

Zo! Alles ingediend en nu bidden maar! :logoo:
Deze gebruikers waarderen Eenhoopjob voor dit bericht (totaal 5):
ComeOnPSVTijnShovingNE2De RealistRen Höek
Standbeeld
Mister PSV
3

Eenhoopjob schreef: 25 mar 2024, 13:53 Zo! Alles ingediend en nu bidden maar! :logoo:
Sneak peek?
Plaats reactie