Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Ykhim
Lid scoutingsteam
7
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Massimo schreef: 20 jun 2024, 11:01 Feyenoord heeft verkopen nodig voordat ze echt kunnen gaan investeren, maar ze hebben met Lindgr, hadj Moussa, Smal, Nadje en de zeer waarschijnlijk aankomende transfer van Carranza toch een behoorlijk aantal spelers gehaald waarbij die nog wat ontwikkeltijd nodig zullen hebben en het überhaupt afwachten is of ze uiteindelijk een versterking voor Feyenoord zullen zijn.
Voor Feyenoord is dit ergens toch wel zorgelijk, zeker als jongens als Geertruida, Hancko, Wieffer en Giménez vertrekken. Dan raak je in één klap heel veel klasse aan de bovenkant kwijt, terwijl ze met Slot ook een uitstekende trainer zijn kwijtgeraakt. Dat vang je niet direct op. Het zou me verbazen als Feyenoord na een aantal sterke jaren géén stapje terug gaat doen komend seizoen. Benieuwd hoe men daar dan op gaat reageren. Het zal er voor Priske echt niet makkelijker op worden.
  • Citaat
  • negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    Jordi
    Vaste waarde in elftal
    2
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

En daar ging Hancko :zip:
  • Citaat
    Vanthaman18
    Vedette
    3
    Favoriete speler: Perisic

Awards:

Dat zag er niet goed uit voor hem
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Trauner. Hamstringetje.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Eerder Hancko, straks Trui.
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

I Afbeelding
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ook onze vrienden gaan vanaf nu betalen voor de oefenpotjes in de voorbereiding.

• Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

DonyellMalen schreef: 20 jun 2024, 09:21 Een jaar contract nog maar. Benieuwd hoeveel ze gaan vangen voor hem. Weg gaat ‘ie daar sowieso.

• Citaat
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

Gunstig als hij gaat. Eén van de boegbeelden van de afgelopen (succes-)jaren. Sterke verdediger.
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    Doldenaar
    Regelmatige invaller
    1

Awards:

En dan Hancko ook nog graag. Dat gaan ze voelen.
  • Citaat
  • Ittot
    Vedette
    4

Eens Hancko is een voltreffer en een echt goede aankoop gebleken, zowel op als buiten het veld. Samen met Geertruida een echte drager van het succes van Feyenoord. Ik zie ze die 2 niet ff vervangen, voor Feyenoord zijn dit echt buitencategorie spelers. Hopelijk vertrekken ze dus beide. Bijna niet op gte vangen. Trauner en Beelen (prima spelers) zijn echt een andere categorie spelers dan Hancko en Geertruida.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ik zag dat Wieffer in de concrete belangstelling staat van Brighton. Uiteindelijk verwacht ik dat Geertruida, Wieffer, Hancko, Gimenez zullen vertrekken. Toch zo'n beetje bijna alle sterkhouders. Dan zullen Hartman en Timber wel blijven. Feyenoord zal nog flink aan de bak moeten op de transfermarkt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Captain(C)
    Peer71
    Bankzitter
    3

Dat zou zeer gunstig zijn voor ons...
    Hopen dat er bij ons niet teveel weg gaan/en er een paar willen verlengen🤗
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

En dan is het nog maar even de vraag wat ze gaan doen met de keepers. Ik denk dat ze liever Bijlow zien vertrekken en Wellenreuther in de goal zetten. Maar dan moeten ze Bijlow wel (snel) zien te verkopen want Wellenreuther zal niet eeuwig gaan wachten.
  • Citaat
  • Massimo
    Legende
    7

Ik denk dat Feyenoord er rekening mee moet houden dat Geertruida, Hancko, Wieffer en Gimenez vertrekken. Samen met de CL komt er dus daar ook een grote sloot geld binnen. Samen met een nieuwe trainer gaat zich dat wel voelen. Te Kloese mag aan de bak en ze zullen na deze verkopen echt wel naar een ander kaliber spelers mogen gaan kijken willen ze weer competitief voor de titel worden.

Na het eerste seizoen van Slot vertrokken ook de beste spelers en de halve basis en daarna werden ze kampioen doordat ze goed hadden ingekocht en de overige spelers Slot al een jaar gehad hadden als trainer. Daarom ben ik er komend seizoen ook niet zo bang voor mochten er onverhoopt wat meer basisspelers van PSV vertrekken dan op dit moment de bedoeling is. Ik verwacht dan goede vervangers en Bosz is al een jaar verder in zijn manier van spelen.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Lees net dat Vejinovic in de opleiding van Feyenoord aan de slag gaat.

Throwback:

https://www.fr12.nl/nieuws/35628-vejino ... allen.html
  • Citaat
  • Doldenaar
    Regelmatige invaller
    1

Awards:

Ja maar dat was allemaal niet waar hè, verzonnen door Feyenoord om hun slechte prestaties destijds te verbloemen :tear:
  • Citaat
  • RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gertrude en Hancko echt kei goede spelers en leiders. Wieffer en Jiminez zie ik liever blijven.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Standbeeld schreef: 24 jun 2024, 10:08 Maar dan moeten ze Bijlow wel (snel) zien te verkopen want die zal niet lang fit zijn.
    En dit. :indexfinger:
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

Feyenoord zou 35 miljoen willen voor Wieffer, dus die voetbalt er nog wel even denk ik...
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Robson de Souza schreef: 24 jun 2024, 11:09 Feyenoord zou 35 miljoen willen voor Wieffer, dus die voetbalt er nog wel even denk ik...
    Als er een club komt die 30 op tafel legt is ie ook weg en die clubs gaan er sowieso komen. Gisteren in 1 van de podcasts nog gehoord dat NL met Wieffer en Frenkie was echt op sterkte was geweest. Je vraagt het jezelf soms echt af hoe het kan dat meningen zo uiteenlopend kunnen zijn wat betreft spelers bij club A of B.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Met 20 miljoen mogen ze al in de handjes knijpen.
  • Citaat
    Mr. Spock
    Internationale topspeler
    7
    Clubvoorkeur: Bookhouse Boys
    Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Robson de Souza schreef: 24 jun 2024, 11:09 Feyenoord zou 35 miljoen willen voor Wieffer, dus die voetbalt er nog wel even denk ik...
    Nou ik hoop van niet.
    :money: :money: :money: :money: :money:

Josef Dettelbacher schreef: 13 jun 2024, 21:51
    Mr. Spock schreef: 13 jun 2024, 20:52

Ik geloof niet dat ik ook maar enige impact heb gehad op het aantal wiefferberichten dat in de media verscheen. ;)
    Dit forum is gewoon toonaangevend geworden. Dat is gewoon een stukje reputatie dat we hier met z'n allen hebben opgebouwd. Als Feyenoord straks aan Wieffer verdient, zou jij gewoon een factuurtje moeten sturen. Niet meer dan terecht..
  • Citaat
  • Ik heb als hobby het knappen van dieren. Vandaag een uiltje, morgen een steenmarter.
    R.Manco
    Vaste waarde in elftal
    1

Zo'n engelse club legt echt wel 30 miljoen neer voor Wieffer hoor. Voor spelers uit de premier league worden voor dat soort bedragen telefoons niet eens opgenomen door verkopende TDs
  • Citaat
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

R.Manco schreef: 24 jun 2024, 15:35 Zo'n engelse club legt echt wel 30 miljoen neer voor Wieffer hoor. Voor spelers uit de premier league worden voor dat soort bedragen telefoons niet eens opgenomen door verkopende TDs
    Je moet toch eerst de telefoon opnemen om te kunnen horen dat het bod ondermaats is?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Josef Dettelbacher voor dit bericht:
    Forum1913
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Menno1
    Legende
    7

Mooie benchmark voor Joey gelijk. Ik zie Gimenez eigenlijk wel blijven na die bagger tweede helft van het seizoen. Ik hoop ook dat Feyenoord wel een beetje op sterkte blijft. Zodat ze keurig tweede of derde worden en voor Ajax eindigen.
  • Citaat
  • Plaats reactie