Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Massimo schreef: 20 jun 2024, 11:01
Feyenoord heeft verkopen nodig voordat ze echt kunnen gaan investeren, maar ze hebben met Lindgr, hadj Moussa, Smal, Nadje en de zeer waarschijnlijk aankomende transfer van Carranza toch een behoorlijk aantal spelers gehaald waarbij die nog wat ontwikkeltijd nodig zullen hebben en het überhaupt afwachten is of ze uiteindelijk een versterking voor Feyenoord zullen zijn.
Voor Feyenoord is dit ergens toch wel zorgelijk, zeker als jongens als Geertruida, Hancko, Wieffer en Giménez vertrekken. Dan raak je in één klap heel veel klasse aan de bovenkant kwijt, terwijl ze met Slot ook een uitstekende trainer zijn kwijtgeraakt. Dat vang je niet direct op. Het zou me verbazen als Feyenoord na een aantal sterke jaren géén stapje terug gaat doen komend seizoen. Benieuwd hoe men daar dan op gaat reageren. Het zal er voor Priske echt niet makkelijker op worden.
Eens Hancko is een voltreffer en een echt goede aankoop gebleken, zowel op als buiten het veld. Samen met Geertruida een echte drager van het succes van Feyenoord. Ik zie ze die 2 niet ff vervangen, voor Feyenoord zijn dit echt buitencategorie spelers. Hopelijk vertrekken ze dus beide. Bijna niet op gte vangen. Trauner en Beelen (prima spelers) zijn echt een andere categorie spelers dan Hancko en Geertruida.
Ik zag dat Wieffer in de concrete belangstelling staat van Brighton. Uiteindelijk verwacht ik dat Geertruida, Wieffer, Hancko, Gimenez zullen vertrekken. Toch zo'n beetje bijna alle sterkhouders. Dan zullen Hartman en Timber wel blijven. Feyenoord zal nog flink aan de bak moeten op de transfermarkt.
En dan is het nog maar even de vraag wat ze gaan doen met de keepers. Ik denk dat ze liever Bijlow zien vertrekken en Wellenreuther in de goal zetten. Maar dan moeten ze Bijlow wel (snel) zien te verkopen want Wellenreuther zal niet eeuwig gaan wachten.
Ik denk dat Feyenoord er rekening mee moet houden dat Geertruida, Hancko, Wieffer en Gimenez vertrekken. Samen met de CL komt er dus daar ook een grote sloot geld binnen. Samen met een nieuwe trainer gaat zich dat wel voelen. Te Kloese mag aan de bak en ze zullen na deze verkopen echt wel naar een ander kaliber spelers mogen gaan kijken willen ze weer competitief voor de titel worden.
Na het eerste seizoen van Slot vertrokken ook de beste spelers en de halve basis en daarna werden ze kampioen doordat ze goed hadden ingekocht en de overige spelers Slot al een jaar gehad hadden als trainer. Daarom ben ik er komend seizoen ook niet zo bang voor mochten er onverhoopt wat meer basisspelers van PSV vertrekken dan op dit moment de bedoeling is. Ik verwacht dan goede vervangers en Bosz is al een jaar verder in zijn manier van spelen.
Robson de Souza schreef: 24 jun 2024, 11:09
Feyenoord zou 35 miljoen willen voor Wieffer, dus die voetbalt er nog wel even denk ik...
Als er een club komt die 30 op tafel legt is ie ook weg en die clubs gaan er sowieso komen. Gisteren in 1 van de podcasts nog gehoord dat NL met Wieffer en Frenkie was echt op sterkte was geweest. Je vraagt het jezelf soms echt af hoe het kan dat meningen zo uiteenlopend kunnen zijn wat betreft spelers bij club A of B.
Ik geloof niet dat ik ook maar enige impact heb gehad op het aantal wiefferberichten dat in de media verscheen.
Dit forum is gewoon toonaangevend geworden. Dat is gewoon een stukje reputatie dat we hier met z'n allen hebben opgebouwd. Als Feyenoord straks aan Wieffer verdient, zou jij gewoon een factuurtje moeten sturen. Niet meer dan terecht..
Zo'n engelse club legt echt wel 30 miljoen neer voor Wieffer hoor. Voor spelers uit de premier league worden voor dat soort bedragen telefoons niet eens opgenomen door verkopende TDs
R.Manco schreef: 24 jun 2024, 15:35
Zo'n engelse club legt echt wel 30 miljoen neer voor Wieffer hoor. Voor spelers uit de premier league worden voor dat soort bedragen telefoons niet eens opgenomen door verkopende TDs
Je moet toch eerst de telefoon opnemen om te kunnen horen dat het bod ondermaats is?
Robson de Souza schreef: 24 jun 2024, 11:09
Feyenoord zou 35 miljoen willen voor Wieffer, dus die voetbalt er nog wel even denk ik...
Mooie benchmark voor Joey gelijk. Ik zie Gimenez eigenlijk wel blijven na die bagger tweede helft van het seizoen. Ik hoop ook dat Feyenoord wel een beetje op sterkte blijft. Zodat ze keurig tweede of derde worden en voor Ajax eindigen.