Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Standbeeld
Mister PSV
2
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gewoon heel erg knap van Feyenoord inderdaad. Het lijkt wel goed te zitten met de jeugd daar.
mr.top
Internationale topspeler
4

Ligt het aan de spelers of aan de stijl? Als ik hier teruglees dan werd PSV niet over de knie gelegd.
Standbeeld
Mister PSV
2

mr.top schreef: 04 jun 2024, 20:59 Ligt het aan de spelers of aan de stijl? Als ik hier teruglees dan werd PSV niet over de knie gelegd.
Dat weet ik niet. Het blijft een momentopname, deze wedstrijd. Wel weet ik dat het een wedstrijd was tussen de voorjaarskampioen en de kampioen van het najaar. Dus in die zin waren beiden (PSV en Feyenoord) de besten gedurende één competitiehelft. Dat zegt ook wel iets.
Thijs
Lid van verdienste
6
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Knap van Feyenoord. Goed voor het Nederlands voetbal als er meerdere clubs zijn die goed opleiden en dat lijkt wel zo te zijn.
nilssonH
Moderator
6
Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Feyenoord is goed bezig, maar kampioenschappen in de jeugd zijn zeker geen graadmeter voor de kwaliteit van je opleiding. De hoeveelheid jeugdinternationals is vaak al een betere afspiegeling daarvan, maar het is sowieso een veel genuanceerder verhaal dan puur naar resultaat kijken. Dat telt enkel bij het eerste.
Likes voor nilssonH (totaal 3):
TigTogFlipGrasmatRen Höek
Standbeeld
Mister PSV
2

nilssonH schreef: 04 jun 2024, 21:09 Feyenoord is goed bezig, maar kampioenschappen in de jeugd zijn zeker geen graadmeter voor de kwaliteit van je opleiding. De hoeveelheid jeugdinternationals is vaak al een betere afspiegeling daarvan, maar het is sowieso een veel genuanceerder verhaal dan puur naar resultaat kijken. Dat telt enkel bij het eerste.
Binnen de jeugdopleiding van PSV is presteren wel een groot ding hoor. Meer dan menigeen hier zal denken. Er wordt praktisch gezien gewoon geëist dat de jeugdelftallen meedoen om het kampioenschap. Het is verder geen allesomvattende graadmeter van de kwaliteit, maar het zegt wel iets.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
2

Standbeeld schreef: 04 jun 2024, 21:41
nilssonH schreef: 04 jun 2024, 21:09 Feyenoord is goed bezig, maar kampioenschappen in de jeugd zijn zeker geen graadmeter voor de kwaliteit van je opleiding. De hoeveelheid jeugdinternationals is vaak al een betere afspiegeling daarvan, maar het is sowieso een veel genuanceerder verhaal dan puur naar resultaat kijken. Dat telt enkel bij het eerste.
Binnen de jeugdopleiding van PSV is presteren wel een groot ding hoor. Meer dan menigeen hier zal denken. Er wordt praktisch gezien gewoon geëist dat de jeugdelftallen meedoen om het kampioenschap. Het is verder geen allesomvattende graadmeter van de kwaliteit, maar het zegt wel iets.
Eens, hoewel het ontwikkelen van jonge spelers voor het hogere doel natuurlijk wel de meeste prioriteit heeft stiekem. Wat ik wel jammer vind is dat veel spelers uiteindelijk de stap naar het eerste niet halen, omdat ofwel de lat op dat moment net te hoog ligt bij de hoofdmacht en er ook in de breedte maar weinig ruimte is om een jonge speler te laten concurreren (zelfs met toptalenten als Land en Babadi zag je dat afgelopen seizoen) of dat ze uit hun contract lopen en elders eieren voor hun geld kiezen.

Het zou mooi zijn als PSV - wellicht met Cocu straks aan boord - een 'tussenlaag' kan creeren om de overstap te vergemakkelijken. Wat na een of max twee jaar Jong PSV een verhuur in de ED standaard het uitgangspunt is. Dat Nassoh meer dan 100 wedstrijden voor Jong PSV kan spelen slaat natuurlijk nergens op en het is zonde dat iemand als Koen Jansen nu al bij Roda JC uitkomt. Ze hebben er natuurlijk ook een eigen zeg in, maar als je dit soort spelers - en straks ook Van Duiven - een contract en een plan kunt voorleggen waarin ze op ED-niveau verhuurd worden kan echt blijken of ze interessant zijn voor PSV 1 het seizoen erop.
Teletubby
Meervoudig international
1

https://1908.nl/artikelen/bod-voor-pris ... -kandidaat

Ik zie Rutger al een beetje indekken. "Kapitaalkrachtig Sparta Praag die er mogelijk nog voor gaat liggen". Het gaat echt tergend langzaam bij Feyenoord en ik snap niet zo goed waarom. Ze hebben blijkbaar nog niet eens zich gemeld bij Sparta Praag, slot is inmiddels al weken weg maar haast wordt er niet echt geboden met de nieuwe trainer. Vreemd eigenlijk want je wilt toch in samenspraak met je nieuwe trainer de transferplannen uitwerken.
Massimo
Legende
6

Bosz werd vorig jaar op 12 juni gepresenteerd op de officiële website. En dan moest PSV ook nog een voorrondes CL spelen.
Standbeeld
Mister PSV
2

Ik heb wat beelden bekeken maar ben niet onder de indruk.

Hatseflats
Vedette
5

Awards:

Weer een spits!? ;) Ik vind die Gimenez en Ueda echt top voor Feyenoord.
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Ze hebben iets nodig voor de seizoenshelft waarin Gimenez niet meedoet
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Persepolis schreef: 06 jun 2024, 14:04 Ze hebben iets nodig voor de seizoenshelft waarin Gimenez niet meedoet
De eerste en de tweede bedoel je?
Bossche bol
Geselecteerd voor Oranje
1
Seizoenkaart: Vak AA

https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-stel ... -en-priske
Teletubby
Meervoudig international
1

Die gaan gewoon bij Pascal Janssen uitkomen hoor, ik zeg het alvast.
Maax
International
1
Seizoenkaart: Vak L

Krabby ookal in zak en as op deze manier..
Madueke
Vedette
4

Teletubby schreef: 07 jun 2024, 17:25
Eerst nog Potter benaderen die meer wil verdienen dan dat Slot deed bij Feyenoord :D
ShovingNE2
Site Admin
6
Seizoenkaart: Vak PR

Welke forumgenoot schrijft voor die club?

Deadline! Doorschakelen!

Whats next? Feyenoord op zoek naar andere klasbak.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Zal wel Petrovic worden ofzo
Standbeeld
Mister PSV
2

Grasmat schreef: 07 jun 2024, 18:17 Zal wel Petrovic worden ofzo
Jan Pipo de Clown.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5

O Goleiro Grande schreef: 04 jun 2024, 22:33
Standbeeld schreef: 04 jun 2024, 21:41
Eens, hoewel het ontwikkelen van jonge spelers voor het hogere doel natuurlijk wel de meeste prioriteit heeft stiekem. Wat ik wel jammer vind is dat veel spelers uiteindelijk de stap naar het eerste niet halen, omdat ofwel de lat op dat moment net te hoog ligt bij de hoofdmacht en er ook in de breedte maar weinig ruimte is om een jonge speler te laten concurreren (zelfs met toptalenten als Land en Babadi zag je dat afgelopen seizoen) of dat ze uit hun contract lopen en elders eieren voor hun geld kiezen.

Het zou mooi zijn als PSV - wellicht met Cocu straks aan boord - een 'tussenlaag' kan creeren om de overstap te vergemakkelijken. Wat na een of max twee jaar Jong PSV een verhuur in de ED standaard het uitgangspunt is. Dat Nassoh meer dan 100 wedstrijden voor Jong PSV kan spelen slaat natuurlijk nergens op en het is zonde dat iemand als Koen Jansen nu al bij Roda JC uitkomt. Ze hebben er natuurlijk ook een eigen zeg in, maar als je dit soort spelers - en straks ook Van Duiven - een contract en een plan kunt voorleggen waarin ze op ED-niveau verhuurd worden kan echt blijken of ze interessant zijn voor PSV 1 het seizoen erop.
Nassoh is natuurlijk ook redelijk vroeg gedebuteerd en werd als een van de voorbeelden en als meer ervaren speler naar voren geschoven. Die wist water gevraagd werd. Nook ik had graag gezien dat hij verhuurd was op eredivisie niveau alleen dat is niet gebeurd, misschien wilde niemand, misschien wilde hijzelf niet.

In de huidige situatie met de Jong teams is dit de enige manier om enige ervaring in het team te hebben om de stap van de jeugd naar de KKD minder groot te maken voor de opkomende talenten.
In tegenstelling tot andere landen bijvoorbeeld Duitsland waar er wel oudere spelers onder contract mogen staan bij team II en spelen.
Balinho
Internationale topspeler
6

ShovingNE2 schreef: 07 jun 2024, 17:36 Welke forumgenoot schrijft voor die club?

Deadline! Doorschakelen!

Whats next? Feyenoord op zoek naar andere klasbak.
Een slager op de bank. Wordt het toch weer Beenhakker.
StratumZuid
Vedette
4

Teletubby schreef: 07 jun 2024, 17:25
Afbeelding
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Zou wel grappig zijn als hij af belt haha.
Standbeeld
Mister PSV
2

Priskevrij achterop het shirt volgend seizoen.
Likes voor Standbeeld (totaal 2):
SensationVanthaman18
Standbeeld
Mister PSV
2

Nou Priske is binnen hoor. Feyenoord lapt 1.7mln volgens Deense media.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord