Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Standbeeld
Mister PSV
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ardbeg schreef: 12 jun 2024, 10:27 Zouden ze daar net zo druk bezig zijn met onze transfers?
Wat maakt het uit?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Grasmat
    <font color=#4285F4>G</font><font color=#EA4335>o</font><font color=#FBBC05>o</font><font color=#4285F4>g</font><font color=#34A853>l</font><font color=#EA4335>e</font><font color=#4285F4> Adsense</font>
    Google Adsense

Aankondiging

Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

Vind het best een interessante zet deze trainer, maar die gaat tegen ons natuurlijk echt niet zijn eerste Priske pakken tijdens de JCS!
  • Citaat
  • Het Kanon
    Internationale topspeler
    6

Ardbeg schreef: 12 jun 2024, 10:27 Zouden ze daar net zo druk bezig zijn met onze transfers?
    Slot is weg daar, dus ik denk van niet.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Getuigt wel van lef en visie. Iets wat je pre-Slot/Arnesen nooit zag bij Feyenoord.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Sensation schreef: 12 jun 2024, 10:31 Vind het best een interessante zet deze trainer, maar die gaat tegen ons natuurlijk echt niet zijn eerste Priske pakken tijdens de JCS!
    En ook zijn titel hier niet 😃
  • Citaat
    Tjompie
    Internationale topspeler
    3

Waarom blijven ze zichzelf steeds een stadionclub noemen? Terwijl ze niet eens een stadion bezitten
    De Deense trainer en de stadionclub hebben een akkoord bereikt over zijn komst per 1 juli
    Dit is ook altijd bijzonder, zou leuk zijn als ze een keer zeggen dat een nieuwe trainer de 5de keus was ;)
    ‘Na dat proces te hebben doorlopen bleek Brian Priske voor alle betrokkenen de logische en dus beste keuze,’ stelt Te Kloese. ‘Bij meerdere clubs heeft hij immers al aangetoond dat hij spelers beter maakt, het aanvallende voetbal voorstaat dat de mensen in De Kuip graag zien en daarmee ook resultaten behaalt. Een prettige bijkomstigheid is dat hij de Nederlandse taal machtig is.’
  • Citaat
  • Mithras
    Bankzitter
    4

Sensation schreef: 12 jun 2024, 10:31 Vind het best een interessante zet deze trainer, maar die gaat tegen ons natuurlijk echt niet zijn eerste Priske pakken tijdens de JCS!
    Ik neem aan dat Priskevrij nu stopt als rugsponsor?
  • Citaat
    Jur1913
    Verbannen
    3

De Eredivisie lijkt in ieder geval meer aanzien te krijgen en dat is mooi. Een beetje tegenstand dit keer is wel zo spannend
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Jur1913 schreef: 12 jun 2024, 10:51 De Eredivisie lijkt in ieder geval meer aanzien te krijgen en dat is mooi. Een beetje tegenstand dit keer is wel zo spannend
    Meer aanzien? Hoe bedoel je?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    Ardbeg
    LucNilisLegend
    Jeugdspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak C

Teletubby schreef: 11 jun 2024, 17:59
    1913PSV. schreef: 11 jun 2024, 17:51

Jammer Rutger
    Er gingen toen toch ook geruchten dat Feyenoord echt diep in de buidel wilde tasten voor hun doen? Ik meen gelezen te hebben dat ze 12-15 miljoen hadden geboden. Aangezien de transfersom nu waarschijnlijk ook zoiets zal gaan worden lijkt dat wel plausibel. Die hebben nu dus al best een oorlogskas en zeker met het verkopen van 3 basisspelers gaan ze echt de stap zetten om in dezelfde vijver te vissen als wij. Altijd jammer, ik heb liever dat ze teruggaan naar de Wesley verhoek en Lex immers transfers.
    Mooie tijden. De sprint van Johny Burgerking blijft toch wel mijn favoriet hoor...

https://www.youtube.com/watch?v=xs_tQAIos7I
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Thijs schreef: 12 jun 2024, 11:00
    Jur1913 schreef: 12 jun 2024, 10:51 De Eredivisie lijkt in ieder geval meer aanzien te krijgen en dat is mooi. Een beetje tegenstand dit keer is wel zo spannend
    Snap hem ook niet. Het is niet alsof er nu een trainer binnen is gehaald die echt aanzien heeft oid.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Ardbeg schreef: 12 jun 2024, 11:01

Snap hem ook niet. Het is niet alsof er nu een trainer binnen is gehaald die echt aanzien heeft oid.
    Lijkt me dat Slot onnoemelijk meer aanzien heeft dan Priske op dit moment. En volgens mij is het grote verschil niet dat trainers als Priske eerst niet naar Feyenoord wilden (een trainer die bij Antwerp en Praag werkt, wil ook echt wel naar Feyenoord), maar dat Feyenoord toen vooral op de Nederlandse markt keek. Ik zie dus totaal geen link met meer aanzien voor de Eredivisie en deze aanstelling.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    Ardbeg
    Jur1913
    Verbannen
    3

Niet specifiek gericht op deze trainer, maar in het algemeen dat interessante trainers vanuit het buitenland hierheen willen komen (Schmidt, Farioli, Priske), Nederlandse spelers zoals Schouten, Lang en op papier Bergwijn die terug komen ipv uitvliegen en niet meer omkijken en grote talenten als Xavi en Tillman die naar Nederland komen om zich hier te laten zien aan de wereld.

En dan ook nog het voetbal dat over het algemeen kwalitatief steeds beter aan het worden is bij de top 3 clubs (met nu een flinke dip van Ajax maar dat terzijde). Ik vind dat mooi want die tijden dat we er in voorrondes tegen kut clubs uit vlogen had ik wel genoeg van
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Jur1913 schreef: 12 jun 2024, 11:17

Niet specifiek gericht op deze trainer, maar in het algemeen dat interessante trainers vanuit het buitenland hierheen willen komen (Schmidt, Farioli, Priske), Nederlandse spelers zoals Schouten, Lang en op papier Bergwijn die terug komen ipv uitvliegen en niet meer omkijken en grote talenten als Xavi en Tillman die naar Nederland komen om zich hier te laten zien aan de wereld.

En dan ook nog het voetbal dat over het algemeen kwalitatief steeds beter aan het worden is bij de top 3 clubs (met nu een flinke dip van Ajax maar dat terzijde). Ik vind dat mooi want die tijden dat we er in voorrondes tegen kut clubs uit vlogen had ik wel genoeg van
    Voor mijn gevoel heb je het nu meer over dat er duidelijker beleid wordt gevoerd bij PSV en Feyenoord dan iets anders. De dingen die je noemt zijn er namelijk altijd wel al geweest. En dat het kwalitatief steeds beter wordt vind ik een erg voorbarige conclusie. Want er tegen kutclubs in voorrondes uitvliegen is nu 1 jaar niet geweest?
  • Citaat
  • Boszball1913
    Bankzitter
    1
    Favoriete speler: Flamingo

TomPSV schreef: 12 jun 2024, 07:15
    NotoriousBIG046 schreef: 12 jun 2024, 07:03

Gimenez zal ook wel vertrekken, dus vreemd is het niet imo.
    En die Ueda bakt er weinig van

De statistieken van deze Carranza zijn overigens wel goed. Loopt al een aantal seizoenen ongeveer 1 op 2. Dit seizoen 10 goals in 1288 minuten. Iemand die hem kent?
    in de mls ja.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Boszball1913 voor dit bericht:
    RicardoPepi9
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Tuurlijk is dat aanzien gestegen. We staan 6e op de coefficienten lijst, en hebben daardoor 2 CL plaatsen en ook meer geld ter beschikking.
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 12 jun 2024, 11:27 Tuurlijk is dat aanzien gestegen. We staan 6e op de coefficienten lijst, en hebben daardoor 2 CL plaatsen en ook meer geld ter beschikking.
    Maar dat staat toch volledig los van die trainersaanstellingen? Daar zit toch niks bij wat een paar jaar terug niet kon?
  • Citaat
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Thijs schreef: 12 jun 2024, 11:31
    Josef Dettelbacher schreef: 12 jun 2024, 11:27 Tuurlijk is dat aanzien gestegen. We staan 6e op de coefficienten lijst, en hebben daardoor 2 CL plaatsen en ook meer geld ter beschikking.
    Maar dat staat toch volledig los van die trainersaanstellingen? Daar zit toch niks bij wat een paar jaar terug niet kon?
    Nee dat zie ik ook los.

Priske komt vanuit Tsjechië, dus ED is een opstap in die zin. Lijkt me overigens wel een prima keuze voor Feyenoord.
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Massimo
    Legende
    7

Het spelen van CL of het makkelijker kunnen halen van CL is voor zowel trainers als spelers aantrekkelijk en er wordt ook steeds beter betaald dus dat speelt ook mee. Nederland blijft een goede springplank als competitie. Ook zijn zaken hier doorgaans best goed georganiseerd. Weer een stap hoger dan Denemarken of Tsjechië of voor trainers die de laatste jaren iets van de radar zijn geraakt. Schmidt zat al een aantal jaar in China en via PSV heeft hij zijn carrière weer een boost kunnen geven waardoor zijn stap vooruit naar Benfica was. En Feyenoord levert nu een trainer aan Liverpool. Dat geeft ook aanzien.
  • Citaat
  • Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Standbeeld schreef: 12 jun 2024, 07:27
    TomPSV schreef: 12 jun 2024, 07:15Iemand die hem kent?
    @Ykhim?
    Het is een beetje alsof je op zoek gaat naar een vervanger van Giménez en dan uitkomt bij diens minder getalenteerde broertje. Echt zo'n spits die in vrijwel niks uitblinkt behalve op 10 meter van de goal afronden. Dat is zeker wat waard en hij zal z'n goals wel gaan maken, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat Feyenoord hier veel beter van gaat worden.

Ik snap ook niet zo goed wat ze met een spits moeten, tenzij er serieuze aanwijzingen zijn dat Giménez en/of Ueda gaan vertrekken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 2):
    StandbeeldRen Höek
    RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jiminez zal wel vertrekken. Het zegt genoeg over hun budget.
  • Citaat
    Jur1913
    Verbannen
    3

Thijs schreef: 12 jun 2024, 11:22
    Jur1913 schreef: 12 jun 2024, 11:17

Voor mijn gevoel heb je het nu meer over dat er duidelijker beleid wordt gevoerd bij PSV en Feyenoord dan iets anders. De dingen die je noemt zijn er namelijk altijd wel al geweest. En dat het kwalitatief steeds beter wordt vind ik een erg voorbarige conclusie. Want er tegen kutclubs in voorrondes uitvliegen is nu 1 jaar niet geweest?
    Dan herinner ik het me misschien niet goed, maar de ED heeft volgens mij best een tijd op z'n gat gelegen waar niemand Europees wat klaar kon spelen, het voetbal oersaai was en er ook minder mensen in stadions zaten. Nu hebben we sinds 2016 Ajax dat de halve finale CL en finale EL bereikte, Feyenoord die finale ECL bereikte en wijzelf na tig jaar eindelijk weer eens door de groepsfase CL. Ik vind het in een rap tempo omhoog gegaan
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Ykhim schreef: 12 jun 2024, 12:00Ik snap ook niet zo goed wat ze met een spits moeten, tenzij er serieuze aanwijzingen zijn dat Giménez en/of Ueda gaan vertrekken.
    Ik verwacht dat Gimenez zal vertrekken en dat ze Ueda doorschuiven. Die Argentijn zal dan 2e spits worden. Allemaal erg risicovol wel, want van Ueda heb ik ook nog niet veel soeps gezien.
  • Citaat
    heijmans66
    Talent
    2

Awards:

• Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Niet vergeten om @Mr. Spock te taggen hè.
  • Citaat
  • AndreOoijer
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Grasmat schreef: 13 jun 2024, 11:59 Niet vergeten om @Mr. Spock te taggen hè.
    Die is natuurlijk allang aan het Wiefferen
  • Citaat
  • <font color=#4285F4>G</font><font color=#EA4335>o</font><font color=#FBBC05>o</font><font color=#4285F4>g</font><font color=#34A853>l</font><font color=#EA4335>e</font><font color=#4285F4> Adsense</font>
    Google Adsense

Aankondiging

Plaats reactie