Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Sensation schreef: 12 jun 2024, 10:31
Vind het best een interessante zet deze trainer, maar die gaat tegen ons natuurlijk echt niet zijn eerste Priske pakken tijdens de JCS!
Waarom blijven ze zichzelf steeds een stadionclub noemen? Terwijl ze niet eens een stadion bezitten
De Deense trainer en de stadionclub hebben een akkoord bereikt over zijn komst per 1 juli
Dit is ook altijd bijzonder, zou leuk zijn als ze een keer zeggen dat een nieuwe trainer de 5de keus was
‘Na dat proces te hebben doorlopen bleek Brian Priske voor alle betrokkenen de logische en dus beste keuze,’ stelt Te Kloese. ‘Bij meerdere clubs heeft hij immers al aangetoond dat hij spelers beter maakt, het aanvallende voetbal voorstaat dat de mensen in De Kuip graag zien en daarmee ook resultaten behaalt. Een prettige bijkomstigheid is dat hij de Nederlandse taal machtig is.’
Sensation schreef: 12 jun 2024, 10:31
Vind het best een interessante zet deze trainer, maar die gaat tegen ons natuurlijk echt niet zijn eerste Priske pakken tijdens de JCS!
Ik neem aan dat Priskevrij nu stopt als rugsponsor?
Jur1913 schreef: 12 jun 2024, 10:51
De Eredivisie lijkt in ieder geval meer aanzien te krijgen en dat is mooi. Een beetje tegenstand dit keer is wel zo spannend
Er gingen toen toch ook geruchten dat Feyenoord echt diep in de buidel wilde tasten voor hun doen? Ik meen gelezen te hebben dat ze 12-15 miljoen hadden geboden. Aangezien de transfersom nu waarschijnlijk ook zoiets zal gaan worden lijkt dat wel plausibel. Die hebben nu dus al best een oorlogskas en zeker met het verkopen van 3 basisspelers gaan ze echt de stap zetten om in dezelfde vijver te vissen als wij. Altijd jammer, ik heb liever dat ze teruggaan naar de Wesley verhoek en Lex immers transfers.
Mooie tijden. De sprint van Johny Burgerking blijft toch wel mijn favoriet hoor...
De Eredivisie lijkt in ieder geval meer aanzien te krijgen en dat is mooi. Een beetje tegenstand dit keer is wel zo spannend
Meer aanzien? Hoe bedoel je?
Snap hem ook niet. Het is niet alsof er nu een trainer binnen is gehaald die echt aanzien heeft oid.
Snap hem ook niet. Het is niet alsof er nu een trainer binnen is gehaald die echt aanzien heeft oid.
Lijkt me dat Slot onnoemelijk meer aanzien heeft dan Priske op dit moment. En volgens mij is het grote verschil niet dat trainers als Priske eerst niet naar Feyenoord wilden (een trainer die bij Antwerp en Praag werkt, wil ook echt wel naar Feyenoord), maar dat Feyenoord toen vooral op de Nederlandse markt keek. Ik zie dus totaal geen link met meer aanzien voor de Eredivisie en deze aanstelling.
Meer aanzien? Hoe bedoel je?
Niet specifiek gericht op deze trainer, maar in het algemeen dat interessante trainers vanuit het buitenland hierheen willen komen (Schmidt, Farioli, Priske), Nederlandse spelers zoals Schouten, Lang en op papier Bergwijn die terug komen ipv uitvliegen en niet meer omkijken en grote talenten als Xavi en Tillman die naar Nederland komen om zich hier te laten zien aan de wereld.
En dan ook nog het voetbal dat over het algemeen kwalitatief steeds beter aan het worden is bij de top 3 clubs (met nu een flinke dip van Ajax maar dat terzijde). Ik vind dat mooi want die tijden dat we er in voorrondes tegen kut clubs uit vlogen had ik wel genoeg van
Niet specifiek gericht op deze trainer, maar in het algemeen dat interessante trainers vanuit het buitenland hierheen willen komen (Schmidt, Farioli, Priske), Nederlandse spelers zoals Schouten, Lang en op papier Bergwijn die terug komen ipv uitvliegen en niet meer omkijken en grote talenten als Xavi en Tillman die naar Nederland komen om zich hier te laten zien aan de wereld.
En dan ook nog het voetbal dat over het algemeen kwalitatief steeds beter aan het worden is bij de top 3 clubs (met nu een flinke dip van Ajax maar dat terzijde). Ik vind dat mooi want die tijden dat we er in voorrondes tegen kut clubs uit vlogen had ik wel genoeg van
Voor mijn gevoel heb je het nu meer over dat er duidelijker beleid wordt gevoerd bij PSV en Feyenoord dan iets anders. De dingen die je noemt zijn er namelijk altijd wel al geweest. En dat het kwalitatief steeds beter wordt vind ik een erg voorbarige conclusie. Want er tegen kutclubs in voorrondes uitvliegen is nu 1 jaar niet geweest?
Gimenez zal ook wel vertrekken, dus vreemd is het niet imo.
En die Ueda bakt er weinig van
De statistieken van deze Carranza zijn overigens wel goed. Loopt al een aantal seizoenen ongeveer 1 op 2. Dit seizoen 10 goals in 1288 minuten. Iemand die hem kent?
Josef Dettelbacher schreef: 12 jun 2024, 11:27
Tuurlijk is dat aanzien gestegen. We staan 6e op de coefficienten lijst, en hebben daardoor 2 CL plaatsen en ook meer geld ter beschikking.
Maar dat staat toch volledig los van die trainersaanstellingen? Daar zit toch niks bij wat een paar jaar terug niet kon?
Josef Dettelbacher schreef: 12 jun 2024, 11:27
Tuurlijk is dat aanzien gestegen. We staan 6e op de coefficienten lijst, en hebben daardoor 2 CL plaatsen en ook meer geld ter beschikking.
Maar dat staat toch volledig los van die trainersaanstellingen? Daar zit toch niks bij wat een paar jaar terug niet kon?
Nee dat zie ik ook los.
Priske komt vanuit Tsjechië, dus ED is een opstap in die zin. Lijkt me overigens wel een prima keuze voor Feyenoord.
Het spelen van CL of het makkelijker kunnen halen van CL is voor zowel trainers als spelers aantrekkelijk en er wordt ook steeds beter betaald dus dat speelt ook mee. Nederland blijft een goede springplank als competitie. Ook zijn zaken hier doorgaans best goed georganiseerd. Weer een stap hoger dan Denemarken of Tsjechië of voor trainers die de laatste jaren iets van de radar zijn geraakt. Schmidt zat al een aantal jaar in China en via PSV heeft hij zijn carrière weer een boost kunnen geven waardoor zijn stap vooruit naar Benfica was. En Feyenoord levert nu een trainer aan Liverpool. Dat geeft ook aanzien.
TomPSV schreef: 12 jun 2024, 07:15Iemand die hem kent?
@Ykhim?
Het is een beetje alsof je op zoek gaat naar een vervanger van Giménez en dan uitkomt bij diens minder getalenteerde broertje. Echt zo'n spits die in vrijwel niks uitblinkt behalve op 10 meter van de goal afronden. Dat is zeker wat waard en hij zal z'n goals wel gaan maken, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat Feyenoord hier veel beter van gaat worden.
Ik snap ook niet zo goed wat ze met een spits moeten, tenzij er serieuze aanwijzingen zijn dat Giménez en/of Ueda gaan vertrekken.
Voor mijn gevoel heb je het nu meer over dat er duidelijker beleid wordt gevoerd bij PSV en Feyenoord dan iets anders. De dingen die je noemt zijn er namelijk altijd wel al geweest. En dat het kwalitatief steeds beter wordt vind ik een erg voorbarige conclusie. Want er tegen kutclubs in voorrondes uitvliegen is nu 1 jaar niet geweest?
Dan herinner ik het me misschien niet goed, maar de ED heeft volgens mij best een tijd op z'n gat gelegen waar niemand Europees wat klaar kon spelen, het voetbal oersaai was en er ook minder mensen in stadions zaten. Nu hebben we sinds 2016 Ajax dat de halve finale CL en finale EL bereikte, Feyenoord die finale ECL bereikte en wijzelf na tig jaar eindelijk weer eens door de groepsfase CL. Ik vind het in een rap tempo omhoog gegaan
Ykhim schreef: 12 jun 2024, 12:00Ik snap ook niet zo goed wat ze met een spits moeten, tenzij er serieuze aanwijzingen zijn dat Giménez en/of Ueda gaan vertrekken.
Ik verwacht dat Gimenez zal vertrekken en dat ze Ueda doorschuiven. Die Argentijn zal dan 2e spits worden. Allemaal erg risicovol wel, want van Ueda heb ik ook nog niet veel soeps gezien.