Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Massimo
Legende
6

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Met Slot gaan ze uiteraard in principe erop achteruit, maar ik verwacht nog wel een prima tot goede seizoenstart van Feyenoord doordat ik wel het met Slot eens ben dat je manier van spelen nog wel even blijft hangen in je selectie. Helemaal als je goed hebt gepresteerd. Tevens staat Priske bekend om zijn rendement uit spelhervattingen en dat was bij Slot niet iets waar ze in uitblonken. Bij PSV is dit al een aantal jaar een wapen en nu met Bosz ook nog eens tactisch ze flink vooruit zijn gegaan kan je dus zo'n dominant seizoen hebben in de Eredivisie.

Feyenoord zal wel een aantal dikke aankopen moeten gaan doen om mee te kunnen doen tot het einde. Niet teveel uit de categorie Smal en Hadj Moussa. Ook een speler als Carranza waar ze nadrukkelijk mee in verband worden gebracht is het afwachten. Kan een goede aankoop zijn, maar is toch ook wel afwachten of je hoger niveau dan Ueda krijgt. Feyenoord gaat ook dik cashen uit de CL en dan zal je dus daar ook je transferbeleid op moeten gaan aanpassen.
Harminator
Regelmatige invaller
Seizoenkaart: Vak N

Nou, ik vind dat er toen Ruud begon meteen al niets meer te zien was van het spel van Roger.
Net zoals Bosz binnen 6 weken alles van Ruud er uit had
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Perez geilt al enorm op zijn landgenoot. De nieuwe verlosser.
koetje
Legende
6

RIO schreef: 28 mei 2024, 12:00 Perez geilt al enorm op zijn landgenoot.
De Roze Kameraden zijn het stadion uitgejaagd door de harde kern van supporters
Dan zal dit ook niet erg in goede aarde vallen is mijn vermoeden:
► Laat Spoiler zien
Persepolis
Vedette
6
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

De grote vraag is, wie wordt de opvolger van de opvolger van Slot: Dirk Kuijt of Jean-Paul van Gastel :L
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Persepolis schreef: 29 mei 2024, 11:27 De grote vraag is, wie wordt de opvolger van de opvolger van Slot: Dirk Kuijt of Jean-Paul van Gastel :L
Afbeelding

En dan lekker aan elkaars stoelpoten zagen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5

"Q Timber zou na Quilindschy Hartman (kruisbandblessure) en Mats Wieffer (dijblessure) de volgende Feyenoorder zijn die het EK mist."

Bok
SKERLA
Vedette
6
Favoriete speler: Peet Scheefbril

MedischeStafOut.
Standbeeld
Mister PSV
2

Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Skeere henkies. Zelf 15 miljoen krijgen en dan maar 1 bieden. Gelukkig zijn ze in Praag niet gek.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Grasmat schreef: 29 mei 2024, 18:23 Skeere henkies. Zelf 15 miljoen krijgen en dan maar 1 bieden. Gelukkig zijn ze in Praag niet gek.
Inderdaad. Hopelijk eisen ze 5 miljoen.
Massimo
Legende
6

Komt een beetje op hetzelfde neer als bij Slot. Eerst was het bod te laag en daarna kwamen ze eruit. Grote kans dat dit nu ook gaat gebeuren en dat Priske op korte termijn als nieuwe trainer wordt gepresenteerd.
R.Manco
Bankzitter
1

Een eerste bod is altijd te laag en wordt nooit geaccepteerd*. Een beetje onderhandelen en dan komen ze er wel uit verwacht ik
► Laat Spoiler zien
DonyellMalen
Legende
3

https://t.co/QxSBRNcbDk
RIO
Legende
4
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Small club, small player

Logisch
Likes voor RIO (totaal 2):
Bossche bolGrasmat
Robson de Souza
Vedette
6

DonyellMalen schreef: 31 mei 2024, 11:08 https://t.co/QxSBRNcbDk
Mooi, een linksback die totaal niet kan verdedigen.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Met de blessure van Hartman is het dus fulltime Gijs Smal als linksback. Dan gaat het denk ik al snel mis en dan gaat het hartman.
Massimo
Legende
6

Feyenoord gaat deze zomer vast goed verkopen en er komen ook weer nieuwe spelers die zich verder kunnen gaan ontwikkelen, maar ze hebben een aantal spelers waar de contractsituatie een rol zou kunnen gaan spelen als er niet verlengt gaat worden. Deze zomer speelt dat al met Geertruida die nog maar een eenjarig contract heeft, maar Hartman is tot de winterstop geblesseerd en heeft nog een contract tot 2026, evenals de dit seizoen doorgebroken Timber.
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Clubvoorkeur: Ja

Feyenoord wil dus nog steeds 50mil voor Gimenez hebben :lol: Ik hoop dat hij blijft, zijn vorm van tweede seizoenshelft doorzet en een Jorgensen 2.0 wordt
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5

Precies ik ook.. hahaha.

Vertrekken van Wieffer, Hancko, Geertruida en Timber zijn ook niet uitgesloten. Nadat de eerste drie al vorig jaar besloten te blijven na interesse van buitenaf en ook zij met Feyenoord de eredivisie al hebben uitgespeeld. Is niet makkelijk op te vangen daar..
ForestForest
Bankzitter
Favoriete speler: Jerdynho

Smal is echt niks, heeft 1 goed seizoen gehad bij Twente.

Ook PSV zat een jaar of twee geleden achter hem aan, gelukkig niet doorgezet.
:kwijl:
DonyellMalen
Legende
3

Als wij Gijs Smal hadden gehaald stond het forum in de fik.
Likes voor DonyellMalen :
Grasmat
VeresRivne
Vedette
5

Voormalig KG schreef: 01 jun 2024, 16:22 Precies ik ook.. hahaha.

Vertrekken van Wieffer, Hancko, Geertruida en Timber zijn ook niet uitgesloten. Nadat de eerste drie al vorig jaar besloten te blijven na interesse van buitenaf en ook zij met Feyenoord de eredivisie al hebben uitgespeeld. Is niet makkelijk op te vangen daar..
Als Feyenoord de juiste bedragen vangt is dat prima doenbaar.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5

Prima doenbaar? Dat ligt denk ik een stuk moeilijker. Een grote zak geld en flinke investeringen hebben Ajax afgelopen seizoen windeieren gebracht.
Als deze jongens vertrekken dan is de stabiele verdediging en zijn de specifieke kwaliteiten vertrokken. De snelheid van Hancko, Hartman en Geertruida. Op linksback was het sinds de blessure al matig schipperen en met Geertruida onder andere.

Bijlow - zeer blessuregevoelige (Wellenreuter vertrekt)
Nieuwkoop Trauner Beelen Smal (Lopes Read)

Zerrouki - Stengs - Milambo (Zechiël, Lingr, Van der Belt)
Sauer - Ueda - Paixao (Ivanusec)

Als er grote bedragen voor Feyenoord spelers komen, dan mogen ze in hun handjes knijpen en ze hebben een goede directeur. Echter heeft hij met Slot nog niet bewezen een gelukkige hand te hebben met de grote miljoenen aankopen afgelopen seizoen.

De hele basis van dit elftal en het spel onder Slot valt dan weg bij het vertrek.
Wellenreuter, Geertruida, Hancko, Hartman, Wieffer, Timber, Jahanbakhsh, Minteh, Gimenez, Lopes.
Tien spelers die mogelijk willen vertrekken en al meerdere jaren er voetballen.
Dit brengt vele miljoenen in het laadje, ook als ze niet allemaal gaan zal een vertrek van Geertruida, Hancko, Hartman, Wieffer, Timber en Gimenez, heel moelijk op te vangen zijn met spelers die er meteen staan.
trouwepsvfan
Vedette
4
Seizoenkaart: Vak JJ

Achja, PSV zit met hetzelfde probleem. Het is niet ondenkbaar dat je in 1 zomer 6 basisspelers kwijt bent (Dest, Teze, Boscagli, Veerman, Bakayoko en als er echt een zak op tafel komt zelfs Schouten). Het zal allemaal gewoon afhangen van wat er voor terug komt en de trainer die voor de groep komt te staan. In die zin heeft PSV het voordeel dat de speelstijl iig hetzelfde blijft; daar waar Feyenoord en wellicht een bak nieuwe basisspelers moet halen en een nieuwe coach met een eigen idee en visie)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Tijn
Internationale topspeler
6

Awards:

Voormalig KG schreef: 02 jun 2024, 09:17 Prima doenbaar? Dat ligt denk ik een stuk moeilijker. Een grote zak geld en flinke investeringen hebben Ajax afgelopen seizoen windeieren gebracht.
Als deze jongens vertrekken dan is de stabiele verdediging en zijn de specifieke kwaliteiten vertrokken. De snelheid van Hancko, Hartman en Geertruida. Op linksback was het sinds de blessure al matig schipperen en met Geertruida onder andere.

Bijlow - zeer blessuregevoelige (Wellenreuter vertrekt)
Nieuwkoop Trauner Beelen Smal (Lopes Read)

Zerrouki - Stengs - Milambo (Zechiël, Lingr, Van der Belt)
Sauer - Ueda - Paixao (Ivanusec)

Als er grote bedragen voor Feyenoord spelers komen, dan mogen ze in hun handjes knijpen en ze hebben een goede directeur. Echter heeft hij met Slot nog niet bewezen een gelukkige hand te hebben met de grote miljoenen aankopen afgelopen seizoen.

De hele basis van dit elftal en het spel onder Slot valt dan weg bij het vertrek.
Wellenreuter, Geertruida, Hancko, Hartman, Wieffer, Timber, Jahanbakhsh, Minteh, Gimenez, Lopes.
Tien spelers die mogelijk willen vertrekken en al meerdere jaren er voetballen.
Dit brengt vele miljoenen in het laadje, ook als ze niet allemaal gaan zal een vertrek van Geertruida, Hancko, Hartman, Wieffer, Timber en Gimenez, heel moelijk op te vangen zijn met spelers die er meteen staan.
Ik heb iets soortgelijks een tijdje geleden ook gepost.
Of ze allemaal vertrekken is sterk de vraag, maar vaak is er ook een sneeuwbaleffect.
Slot is al vertrokken, Wieffer schijnt dus sowieso weg te willen en Geertruida heeft een 1-jarig contract.
Hartman is nog behoorlijk lang uitgeschakeld en heeft komende zomer een 1-jarig contract.

Ik ben met name benieuwd of Timber nog wil blijven als blijkt dat Wieffer weg gaat, want eigenlijk kan je niet 2 sterkhouders op je middenveld verliezen als topclub.
Hancko zie ik nog wel blijven, waardoor de as achterin intact blijft en met name de backs vervangen moeten worden.

Extra nadeel voor Feyenoord vind ik de breedte in de selectie, waar best veel spelers nog in de selectie zitten waar je eigenlijk op zou willen doorselecteren.
Met Paixao, Ivanusec, Ueda, Hadj-Moussa en Sauer heb je als Gimenez vertrekt al 5 aanvallers en mis je in mijn ogen de topkwaliteit.
Op het middenveld heb je met Zerrouki een dure speler die eigenlijk moet spelen, maar als Wieffer vertrekt moet je daar een keuze maken. Haal je een dure speler en schrijf je daardoor ook extra af op Zerrouki of haal je een goedkoper talent waardoor Zerrouki kan spelen of de afschrijvingen meer beheersbaar blijven.
De laatste jaren hebben ze echt flink geïnvesteerd, waardoor die afschrijvingen veel meer een issue zullen worden ook.

Overigens lijkt Bijlow in de belangstelling te staan, zou wel een no-brainer vanuit de directe zijn om dan Bijlow te verkopen en Wellenreuther vast te leggen.
Bizar dat er serieuze clubs geïnteresseerd lijken te zijn in zo'n extreem blessuregevoelige keeper. Dat zou echt een enorm cadeau zijn voor ze als ze daar een goed bod op krijgen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord