Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
2
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Brael schreef: 27 mei 2024, 09:15 Brian Priske zou fantastisch nieuws voor ons zijn. Inderdaad is het de vader van.
Het aparte is dat hij behoorlijke prestaties heeft geleverd in zowel Denemarken als Tsjechië, maar dat hij in Antwerpen dan weer behoorlijk door de mand viel.
Eigenlijk een té aardige en lieve man om zo'n club te leiden. Ben benieuwd of hij dat bij Feyenoord wel kan, maar dit is sowieso geen Arne Slot. Daarvoor heeft hij tactisch te weinig in de melk te brokkelen.
Ik ken de man niet, waarom is-ie tactisch dan zo matig als hij het in Denemarken en Tsjechie toch goed heeft gedaan? (oprechte vraag)

Mijn eerste reactie was juist: kak voor ons, die neem natuurlijk Vitik mee naar Rotterdam...
Brael
Vedette
4

O Goleiro Grande schreef: 27 mei 2024, 11:12
Brael schreef: 27 mei 2024, 09:15 Brian Priske zou fantastisch nieuws voor ons zijn. Inderdaad is het de vader van.
Het aparte is dat hij behoorlijke prestaties heeft geleverd in zowel Denemarken als Tsjechië, maar dat hij in Antwerpen dan weer behoorlijk door de mand viel.
Eigenlijk een té aardige en lieve man om zo'n club te leiden. Ben benieuwd of hij dat bij Feyenoord wel kan, maar dit is sowieso geen Arne Slot. Daarvoor heeft hij tactisch te weinig in de melk te brokkelen.
Ik ken de man niet, waarom is-ie tactisch dan zo matig als hij het in Denemarken en Tsjechie toch goed heeft gedaan? (oprechte vraag)

Mijn eerste reactie was juist: kak voor ons, die neem natuurlijk Vitik mee naar Rotterdam...
Ja goede vraag hoor, zijn periodes in Denemarken en Tsjechië heb ik namelijk niet gevolgd. Ik baseer mijn mening op zijn periode bij Antwerp, waar hij te boek stond als een hele vriendelijke man, eigenlijk een té lieve man die te weinig met de vuist op tafel sloeg, en die tactisch eigenlijk weinig principes echt erin wist te kneden (ook door een matige belastbaarheid van de spelers, waar hij zelf mede op stuurde).
Zo'n man zie ik bij Feyenoord gewoon niet slagen.
Standbeeld
Mister PSV
2

Zou Slot wel met de vuist op tafel slaan?
PSVAchterhoek
Basisspeler
2
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Awards:

Neem aan dat die Priske z'n bolletje kaal laat scheren voordat hij tekent? Anders doorbreekt hij die kale-koppen-hegemonie
Menno1
Legende
6

Persepolis schreef: 27 mei 2024, 10:43
Menno1 schreef: 27 mei 2024, 05:10 Ik vind het wel weer een gedurfde en interessante keuze van feyenoord. Zo'n enorm verschil met het Feyenoord van 3-4 jaar geleden; toen hadden ze 100% voor een Pascal Janssen gekozen of een Kuijt, Nu kijken ze echt goed om zich heen.
Hoeft niet per se slecht af te lopen he, Slot was namelijk ook zo'n voor de hand liggende keuze ;)
Mwah vond ik niet. De voor de hand liggende keuze van het oude Feyenoord was om Kuijt door te schuiven ipv Slot los te krijgen van AZ. Keuze voor Slot was kiezen voor een moderne trainer met verzorgd voetbal. Niet des Feyenoords dus 😁
VeresRivne
Vedette
5

Standbeeld schreef: 27 mei 2024, 11:17 Zou Slot wel met de vuist op tafel slaan?
Staat hij wel bekend om, als dingen niet gaan zoals hij wil. Mijn voorkeur heeft overigens het doorschuiven van John De Wolf voor echt FeyenoordDNA aan het roer.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Juancho
Legende
6

Ik dacht dat Marino Pusic op nummer 1 stond omdat je dan als club zo min mogelijk hoeft te veranderen aangezien hij al een tijdje de rechterhand van Slot was? Verder overigens geen idee hoor, of hij qua type trainer ook past in de visie van Slot maar daar mag je wel vanuit gaan lijkt me.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Menno1 schreef: 27 mei 2024, 11:56
Persepolis schreef: 27 mei 2024, 10:43

Hoeft niet per se slecht af te lopen he, Slot was namelijk ook zo'n voor de hand liggende keuze ;)
Mwah vond ik niet. De voor de hand liggende keuze van het oude Feyenoord was om Kuijt door te schuiven ipv Slot los te krijgen van AZ. Keuze voor Slot was kiezen voor een moderne trainer met verzorgd voetbal. Niet des Feyenoords dus 😁
Kuijt had toen al besloten dat hij nog geen trainer van een 1e elftal zou worden. Slot was toen echt wel de obvious choice, voor alle 3 de topclubs. De vraag was alleen wie als eerste een trainer zou zoeken, dat werd dus Feyenoord. Ze hoefden hem ook niet los te krijgen aangezien hij een aflopend contract had. Het was de meest voor de hand liggende optie; Nederlandse trainer uit de Eredivisie, speelt goed voetbal met goede resultaten bij een subtopper en had een aflopend contract. Daarvoor hadden ze ook al succes met een voor de hand liggende keuze: Van Bronckhorst die ze na 18 jaar kampioen maakte en nog steeds de meeste prijzen heeft gewonnen als Feyenoord trainer. Zo'n keuze hoeft dus echt niet verkeerd uit te pakken, maar van de huidige opties is die kans wel groot. Dat zien ze dus zelf ook wel in (zelfs Ajax ziet dat in :D)
VeresRivne
Vedette
5

Juancho schreef: 27 mei 2024, 12:15 Ik dacht dat Marino Pusic op nummer 1 stond omdat je dan als club zo min mogelijk hoeft te veranderen aangezien hij al een tijdje de rechterhand van Slot was? Verder overigens geen idee hoor, of hij qua type trainer ook past in de visie van Slot maar daar mag je wel vanuit gaan lijkt me.
Pusic heeft een contract tot 2016 en Shaktar zal hem niet willen laten gaan tenzij de hoofdprijs op tafel komt. Bovendien Wieffer en Pusic das geen goede match!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Mick Jagger
Lid van verdienste
6

Ajax én Feyenoord een buitenlandse trainer? Als de vaderlandse voetbalmedia dat maar overleven...
Thijs
Lid van verdienste
6
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

VeresRivne schreef: 27 mei 2024, 12:19
Juancho schreef: 27 mei 2024, 12:15 Ik dacht dat Marino Pusic op nummer 1 stond omdat je dan als club zo min mogelijk hoeft te veranderen aangezien hij al een tijdje de rechterhand van Slot was? Verder overigens geen idee hoor, of hij qua type trainer ook past in de visie van Slot maar daar mag je wel vanuit gaan lijkt me.
Pusic heeft een contract tot 2016 en Shaktar zal hem niet willen laten gaan tenzij de hoofdprijs op tafel komt. Bovendien Wieffer en Pusic das geen goede match!
Is zijn contract al 8 jaar afgelopen?!
koetje
Legende
6

Juancho schreef: 27 mei 2024, 12:15 Ik dacht dat Marino Pusic op nummer 1 stond
Gaat zeer waarschijnlijk bij Shakthar verlengen volgens Rob Jansen die zaakwaarnemer is van assistenr Van der Weerden.
Teletubby
Meervoudig international
1

Mick Jagger schreef: 27 mei 2024, 12:35 Ajax én Feyenoord een buitenlandse trainer? Als de vaderlandse voetbalmedia dat maar overleven...
Ik kan niet wachten op de Telegraaf die nu lekker weer een nieuwe buitenlandse trainer heeft om te kakken te zetten. Na de data Duitser en die Duitse voetbal professor van ons ben ik benieuwd waar ze nu mee gaan komen als Farioli en Priske niet meteen alles winnen. Ik zet mijn geld op die Italiaanse veredelde keeperstrainer en die Deense banketbakker
ComeOnPSV
Vedette
5

Waar wij vorig seizoen volle bak voor Bosz gingen, zijn Feyenoord en Ajax kansen aan het spreiden.

Lijkt mij dat ze dan ook niet volledig overtuigd zijn in Rdam.
Armada
Internationale topspeler
6

ComeOnPSV schreef: 27 mei 2024, 21:25 Waar wij vorig seizoen volle bak voor Bosz gingen, zijn Feyenoord en Ajax kansen aan het spreiden.

Gaat fout daar. Waarom? Gekunsteld op zoek naar buitenlandse experiment-trainers aangezien er geen geschikte Nederlandse trainers voorhanden zijn.
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Armada schreef: 27 mei 2024, 21:38
ComeOnPSV schreef: 27 mei 2024, 21:25 Waar wij vorig seizoen volle bak voor Bosz gingen, zijn Feyenoord en Ajax kansen aan het spreiden.

Gaat fout daar. Waarom? Gekunsteld op zoek naar buitenlandse experiment-trainers aangezien er geen geschikte Nederlandse trainers voorhanden zijn.
Echt wel

Afbeelding
Likes voor Josef Dettelbacher :
Armada
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Teletubby
Meervoudig international
1

Feyenoord heeft natuurlijk wel een luxe positie als het gaat om de directe CL plaatsing. Die kunnen het opzich nog twee weken rekken om een trainer aan te stellen, die hoeven niet zoals Ajax begin Juli met een goed team te staan.
Menno1
Legende
6

Teletubby schreef: 27 mei 2024, 22:02 Feyenoord heeft natuurlijk wel een luxe positie als het gaat om de directe CL plaatsing. Die kunnen het opzich nog twee weken rekken om een trainer aan te stellen, die hoeven niet zoals Ajax begin Juli met een goed team te staan.
Klopt. Er staat een stevig fundament daar. CL geld, selectie met behoorlijke transfer waarde. Alleen geen Slot meer, dat is uiteraard een enorm verlies. Maar ik denk niet dat ze nu straks plots 20 punten minder gaan pakken.
Josef Dettelbacher
Legende
6

Awards:

Menno1 schreef: 27 mei 2024, 22:47
Teletubby schreef: 27 mei 2024, 22:02 Feyenoord heeft natuurlijk wel een luxe positie als het gaat om de directe CL plaatsing. Die kunnen het opzich nog twee weken rekken om een trainer aan te stellen, die hoeven niet zoals Ajax begin Juli met een goed team te staan.
Klopt. Er staat een stevig fundament daar. CL geld, selectie met behoorlijke transfer waarde. Alleen geen Slot meer, dat is uiteraard een enorm verlies. Maar ik denk niet dat ze nu straks plots 20 punten minder gaan pakken.
Maar als ze 5 punten minder halen, tikken ze de 80 al niet meer aan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Armada
Internationale topspeler
6

Feyenoord gaat imploderen.
Grasmat
Lid van verdienste
6
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

En wij gaan 11 punten meer halen dan dit seizoen.
Armada
Internationale topspeler
6

Grasmat schreef: 27 mei 2024, 22:55 En wij gaan 11 punten meer halen dan dit seizoen.
Akkoord. Exact mijn visie.
Garnaal
Regelmatige invaller
2

Armada schreef: 27 mei 2024, 22:56
Grasmat schreef: 27 mei 2024, 22:55 En wij gaan 11 punten meer halen dan dit seizoen.

Komend seizoen in de winterjas op het Stadhuisplein!
Armada
Internationale topspeler
6

Garnaal schreef: 27 mei 2024, 23:00
Armada schreef: 27 mei 2024, 22:56

Komend seizoen in de winterjas op het Stadhuisplein!
Korte broek nog. Idian summer. Climate change.
Persepolis
Vedette
6

Awards:

#project102reloaded
Massimo
Legende
6

Met Slot gaan ze uiteraard in principe erop achteruit, maar ik verwacht nog wel een prima tot goede seizoenstart van Feyenoord doordat ik wel het met Slot eens ben dat je manier van spelen nog wel even blijft hangen in je selectie. Helemaal als je goed hebt gepresteerd. Tevens staat Priske bekend om zijn rendement uit spelhervattingen en dat was bij Slot niet iets waar ze in uitblonken. Bij PSV is dit al een aantal jaar een wapen en nu met Bosz ook nog eens tactisch ze flink vooruit zijn gegaan kan je dus zo'n dominant seizoen hebben in de Eredivisie.

Feyenoord zal wel een aantal dikke aankopen moeten gaan doen om mee te kunnen doen tot het einde. Niet teveel uit de categorie Smal en Hadj Moussa. Ook een speler als Carranza waar ze nadrukkelijk mee in verband worden gebracht is het afwachten. Kan een goede aankoop zijn, maar is toch ook wel afwachten of je hoger niveau dan Ueda krijgt. Feyenoord gaat ook dik cashen uit de CL en dan zal je dus daar ook je transferbeleid op moeten gaan aanpassen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord