Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Beste mensen,
Het is NIET toegestaan om reacties te plaatsen in de BREAKING NEWS- en geruchtentopic. Plaats je een gerucht en is de tekst niet in het Nederlands of Engels? Geef er dan een vertaling bij. Zonder vertaling wordt het bericht gewist.
Ueda maandenlang aan de kant. De baan is echt helemaal vrij voor Ajax om tweede te worden, wat ongelooflijk kut maar dan gaat Feyenoord wel in de penarie.
Ueda maandenlang eruit, die zitten voorlopig met Carranza als enige spits. Ik denk dat het voor Feyenoord heel, heel lastig gaat worden om top-2 te eindigen dit seizoen en volgens mij had ik laatst hier gelezen dat dit financieel grote gevolgen kan hebben.
EDIT: Toch knap dat @Teletubby en ik met andere woorden exact hetzelfde zeggen in een post
Sensation schreef: 04 nov 2024, 11:54
Ueda maandenlang eruit, die zitten voorlopig met Carranza als enige spits. Ik denk dat het voor Feyenoord heel, heel lastig gaat worden om top-2 te eindigen dit seizoen en volgens mij had ik laatst hier gelezen dat dit financieel grote gevolgen kan hebben.
EDIT: Toch knap dat @Teletubby en ik met andere woorden exact hetzelfde zeggen in een post
Sensation schreef: 04 nov 2024, 11:54
Great minds
Enige lastige wedstrijd in de competitie dit jaar is PSV uit op 22 december. Is Gimenez dan alweer terug? Vast wel.
Almere uit
Heerenveen thuis
Fortuna thuis
RKC uit
Heracles thuis
Enige lastige wedstrijd in de competitie dit jaar is PSV uit op 22 december. Is Gimenez dan alweer terug? Vast wel.
Almere uit
Heerenveen thuis
Fortuna thuis
RKC uit
Heracles thuis
Dat moet allemaal wel lukken zonder Ueda hoor
Ze hebben eerder punten laten liggen tegen Willem 2, Groningen, Sparta, Ajax en NEC.
Tegen de kleintjes hebben ze het dus lastiger.
Almere uit
Heerenveen thuis
Fortuna thuis
RKC uit
Heracles thuis
Het kan oprecht niet makkelijker, en in de CL hadden ze tegen de meeste toch al geen kans.
Helaas is er geen ploeg die ze van plek 3 gaat kunnen af houden dus dan behouden ze de kans om net als Ajax en PSV ook CL voetbal te halen.
Almere uit
Heerenveen thuis
Fortuna thuis
RKC uit
Heracles thuis
Dat is inderdaad een eenvoudig programma. Des te dodelijker als je daar (weer) punten tegen gaat verliezen natuurlijk. Al zie ik dat echt niet gebeuren, daarvoor zijn deze tegenstanders echt te zwak. Heel misschien Fortuna een gestolen puntje?