Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Inmiddels had Groningen al met 2 - 1 voor moeten staan. Maar hoe makkelijk ze er bij ons vaak in gaan hoe moeilijk ze tegen Ajax of Feyenoord een kans afronden.
Echt ongelooflijk dat Feyenoord 3 wedstrijden wint deze week. Tegen Emmen was het al bizar, tegen CSKA verrassend maar vandaag ook weer zo goed weggekomen met een reguliere overwinning zonder een minuut goed te spelen.
Blijft bijzonder hoe moeilijk tegenstanders scoren tegen Feyenoord. De grootste kansen worden om zeep geholpen. Bij PSV heb ik altijd het idee dat de meest bizarre ballen binnenvallen en dat spelers goals maken die ze in hun carrière nooit meer zullen maken. Maar misschien is dat mijn PSV bril.
Het is gewoon een heel degelijk elftal, dat is in de Eredivisie al voldoende. Sinds Advocaat er is 22 potjes in de Eredivisie gespeeld, waarvan 16 gewonnen en 6 gelijk hoorde ik net. Dat zijn wel echt uitstekende cijfers.
GillesdelaCroquette schreef: ↑08 nov 2020, 16:30
Blijft bijzonder hoe moeilijk tegenstanders scoren tegen Feyenoord. De grootste kansen worden om zeep geholpen. Bij PSV heb ik altijd het idee dat de meest bizarre ballen binnenvallen en dat spelers goals maken die ze in hun carrière nooit meer zullen maken. Maar misschien is dat mijn PSV bril.
Anass Achachbar.
Scoorde twee keer tegen PSV waardoor PSV verloor. Daarna nooit meer een bal geraakt en loopt nu rond bij bij ACS Sepsi OSK Sfântu Gheorghe
Anass Achachbar.
Scoorde twee keer tegen PSV waardoor PSV verloor. Daarna nooit meer een bal geraakt en loopt nu rond bij bij ACS Sepsi OSK Sfântu Gheorghe
Feyenoord - PSV december 2018. PSV veel beter maar Jorgensen en Larsson raken allebei uit de enige twee mogelijkheden de bal perfect. 2-0 voor Feyenoord.
Aisatti, die een van zijn bijzonder weinige treffers voor Ajax uiteraard tegen PSV maakt.