Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Ik neem aan dat bij deze stand er 8 minuten blessuretijd bij komt... ;)
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2892
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Lorenzo von Matterhorn schreef: 10 nov 2022, 21:46 Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Ze staan na deze speelronde gewoon tweede. Niet gedeeld eerste :/
Zuc0
Nationale topspeler
1
Berichten: 1984
Lid geworden op: 22 jun 2022
Seizoenkaart: Vak DD
Clubvoorkeur: PSV

Knappe prestatie. Wij verloren met 3-0.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Prof_napo schreef: 10 nov 2022, 21:51
Lorenzo von Matterhorn schreef: 10 nov 2022, 21:46 Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Ze staan na deze speelronde gewoon tweede. Niet gedeeld eerste :/
Zo wordt dat benoemd als er een andere club bovenaan staat... :think: Die staat nu als het goed is, derde... Hoewel momentopname toch grappig
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Lorenzo von Matterhorn schreef: 10 nov 2022, 21:46 Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Hij kan wel anderhalve maand voorbereiding extra hebben maar misschien zijn de gehaalde spelers wel niet goed genoeg. Ik heb het idee dat ze behalve Hancko weinig spectaculairs gehaald hebben. Het is niet voor niks dat Slot elke week flink schuift en andere spelers opstelt. Ze voldoen gewoon niet...
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Lorenzo von Matterhorn schreef: 10 nov 2022, 21:46 Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Zoals vooraf al voorspeld, ze hebben echt een pretprogramma voor de winterstop. Als ze nu al op een flinke achterstand hadden gestaan was het echt heel slecht geweest.
Malt
Jeugdspeler
3
Berichten: 40
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Vind dat Slot het tactisch gewoon heel erg goed doet daar. Had hem graag bij PSV gezien als trainer.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Wij staan gewoon eerste.
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2892
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

psvgouda schreef: 10 nov 2022, 21:57
Prof_napo schreef: 10 nov 2022, 21:51

Ze staan na deze speelronde gewoon tweede. Niet gedeeld eerste :/
Zo wordt dat benoemd als er een andere club bovenaan staat... :think: Die staat nu als het goed is, derde... Hoewel momentopname toch grappig
Dankzij doelsaldo staat PSV boven Feyenoord. Of is PSV in 2006/2007 gedeeld eerste geëindigd?
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

Lorenzo von Matterhorn schreef: 10 nov 2022, 21:46 Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Vind dat Feyenoord het - zeker in het licht van de enorme transformatie die het is ondergaan - ook waanzinnig knap heeft gedaan tot dusver. Groepswinst in de EL en op doelsaldo tweede in de Eredivisie. Als dat ook na komend weekend het tussenrapport is, doe je het gewoon goed. Ik gun dat Feyenoord ook best. Die hebben eindelijk eens van dat voorzichtige bord-op-schoot-scouting afscheid genomen en hun horizon verbreed met de komst van een aantal spelers die echt wel interessant zijn hoor. In hun competitie in eigen land deden Paixao, Bullaude en Gimenez het als jonge spelers prima. Die gaan zich nog wel tot waardevolle spelers ontwikkelen. Zo lang ze maar onder ons blijven is het best interessant te zien wat Slot van deze selectie brouwt. Helemaal als dat de galacticos in de hoofdstad in hun hemd zet. Zou toch schitterend zijn als bij een kampioenschap van PSV, juist Feyenoord er met de tweede plek van doorgaat om het in de voorronde CL te mogen proberen straks.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Ik vind het echt lachwekkend trouwens hoe trots dat hele Feyenoord is op hun eerste plek in de EL. Zelfs een grotere prestatie dan de finale in de ECL werd het genoemd. En dat met maarliefst 8 punten tegen de lamme en blinde, te weten mietjesland en sturm graz, en ja okee Lazio. Als je daar maar 8 punten tegen kan halen is dat eerder erg matig dan een wereldprestatie. Losers.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Tovast schreef: 10 nov 2022, 23:04 Ik vind het echt lachwekkend trouwens hoe trots dat hele Feyenoord is op hun eerste plek in de EL. Zelfs een grotere prestatie dan de finale in de ECL werd het genoemd. En dat met maarliefst 8 punten tegen de lamme en blinde, te weten mietjesland en sturm graz, en ja okee Lazio. Als je daar maar 8 punten tegen kan halen is dat eerder erg matig dan een wereldprestatie. Losers.
Ze zijn ook 1e geworden doordat ze meer goals voor gemaakt hebben (1). Hetzelfde doelsaldo, zelfde onderlinge resultaat. Het is gewoon bijna op alfabet beslist. Knap hoor.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Wat Feyenoord doet boeit me echt bijzonder weinig, misschien dat in het geval van een spannende titelrace dat anders gaat zijn. Voor nu ben ik in ieder geval content ermee dat zij boven Ajax staan.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Prestaties van Feyenoord bijzonder knap vinden vind ik pas bijzonder knap. Dat ze af zijn gestapt van de bord-op-schoot scouting is helemaal niet perse positief. Ze hebben toch ook Timber, Wiefer, Danilo, Idrissi en Dilrosun voor 12 miljoen gekocht waar wij Til, El Ghazi, Luuk en Xavi hebben gehaald voor 9 ish miljoen. Dat gegeil op onbekende spelers vind ik alleen terecht als die iets toevoegen maar die Mexicaan is niet beter dan Danilo, Walemark is niet beter dan Jahanbahkhs en die Lopez of die Noor niet beter dan Hartman. Ik zie vooral veel geld voor weinig kwaliteit.

En sportief hebben ze heel mager gepresteerd tegen de zeer beperkte tegenstand.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Zuc0 schreef: 10 nov 2022, 21:56 Knappe prestatie. Wij verloren met 3-0.
Yep, en achteraf is dat de belangrijkste nederlaag die wij geleden hebben. Cambuur: bedankt! Dat was de ommekeer in het spel en beleving. Hadden we die met 1-0 gewonnen hadden we er nu slechter voor gestaan en niet overwinterd, daar ben ik van overtuigd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Prof_napo schreef: 10 nov 2022, 22:39
psvgouda schreef: 10 nov 2022, 21:57
Zo wordt dat benoemd als er een andere club bovenaan staat... :think: Die staat nu als het goed is, derde... Hoewel momentopname toch grappig
Dankzij doelsaldo staat PSV boven Feyenoord. Of is PSV in 2006/2007 gedeeld eerste geëindigd?
Natuurlijk staat PSV eerste. Wat ik bedoel is dat bepaalde journalisten spreken van 'gedeeld eerste' als Ajax in punten gelijk staat met PSV maar op doelsaldo tweede. Als PSV in punten gelijk staat en op doelsaldo tweede nà Ajax, dan staat volgens dat journaille PSV wel tweede. Het staat er wat cryptisc misschien?
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Wat boeit het nou...
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Niet echt, heb je gelijk in. Maar het boeit velen wèl en draagt weer een steentje bij aan de beeldvorming. Je kunt dat wel voortdurend negeren, en die neiging heb ik ook, maar ondertussen gaat het maar verder en verder. Once you've lost your virginity, you'd better start being a good lover. But you can remain a virgin...
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Lorenzo von Matterhorn schreef: 10 nov 2022, 21:46 Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Ik heb even het Feyenoord van dit jaar en dat van vorig jaar vergeleken. Bij de eerste eredvisiewedstrijd vorig jaar begon Feyenoord met 4 nieuwe spelers in de basis. Dit jaar waren dat er 5. Geen heel erg groot verschil (alleen is Aursnes later nog vertrokken). Begin vorig jaar maakte ze direct een goede indruk en werkte bijvoorbeeld het vooruit drukzetten prima. Dit jaar vind ik het spel veel minder, ondanks dat ook Feyenoord op het moment al ongeveer 20 wedstrijden heeft gespeeld. Ook is er veel minder duidelijkheid in de opstelling. Slot twijfelt nog regelmatig over zijn links en rechtsbacks, zijn nummer 6 en 10, zijn spits en zijn buitenspelers. Kortom, velen van hen blijken (nog) niet goed genoeg en hebben hem niet weten te overtuigen. Vandaar dat ik me afvraag of het daar allemaal wel zo goed gaat. Sterker: welke van de overwinningen die ze hebben behaald buiten Lazio (met geluk) en AZ -uit zijn noemenswaardig?
Ze hebben nog geen uitwedstrijden gehad in het Noorden van het land en de topper tegen ons verloren. Verder in Europa ook een aantal matige resultaten tegen tegenstanders die wij er vorig jaar eenvoudig op legden. Sturm wonnen we twee keer terwijl we in een dip zaten, van die Denen hadden we begin van het seizoen helemaal niets te duchten.
Verder is er op het moment naast Hancko geen speler die echt indruk maakt. Ik denk dat ze komende maanden nog veel punten gaan laten liggen. Gisteren had het ook zomaar fout kunnen gaan.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Robson de Souza schreef: 11 nov 2022, 11:22
Lorenzo von Matterhorn schreef: 10 nov 2022, 21:46 Ik vind jullie allemaal erg negatief over Feyenoord. Ze hebben ongeveer honderd nieuwe namen en dan heb je logischerwijs wat meer tijd nodig om een team te bouwen. Slot gaat de winter in met een gedeelde eerste plek. Ik vind dat knap, zeker als het wat beter gaat lopen na de winter. Bij Feyenoord zullen ze dolblij zijn met de anderhalve maand extra 'voorbereiding'.
Ik heb even het Feyenoord van dit jaar en dat van vorig jaar vergeleken. Bij de eerste eredvisiewedstrijd vorig jaar begon Feyenoord met 4 nieuwe spelers in de basis. Dit jaar waren dat er 5. Geen heel erg groot verschil (alleen is Aursnes later nog vertrokken). Begin vorig jaar maakte ze direct een goede indruk en werkte bijvoorbeeld het vooruit drukzetten prima. Dit jaar vind ik het spel veel minder, ondanks dat ook Feyenoord op het moment al ongeveer 20 wedstrijden heeft gespeeld. Ook is er veel minder duidelijkheid in de opstelling. Slot twijfelt nog regelmatig over zijn links en rechtsbacks, zijn nummer 6 en 10, zijn spits en zijn buitenspelers. Kortom, velen van hen blijken (nog) niet goed genoeg en hebben hem niet weten te overtuigen. Vandaar dat ik me afvraag of het daar allemaal wel zo goed gaat. Sterker: welke van de overwinningen die ze hebben behaald buiten Lazio (met geluk) en AZ -uit zijn noemenswaardig?
Ze hebben nog geen uitwedstrijden gehad in het Noorden van het land en de topper tegen ons verloren. Verder in Europa ook een aantal matige resultaten tegen tegenstanders die wij er vorig jaar eenvoudig op legden. Sturm wonnen we twee keer terwijl we in een dip zaten, van die Denen hadden we begin van het seizoen helemaal niets te duchten.
Verder is er op het moment naast Hancko geen speler die echt indruk maakt. Ik denk dat ze komende maanden nog veel punten gaan laten liggen. Gisteren had het ook zomaar fout kunnen gaan.
Daarnaast heeft Feyenoord slechts 19 wedstrijden gespeeld en er maar 11 van de 19 gewonnen. Ajax (in crisis) heeft met de CL campagne en verloren toppers tegen AZ en PSV nagenoeg hetzelfde winst %. Feyenoord zit op 58% winst van alle wedstrijden, Ajax op 55% winst en PSV op 67% winst. Daarbij heeft PSV 4 voorrondes CL + JCS + volledige top 5 gehad (na zaterdag) en Feyenoord geen voorrondes, geen JCS en niet eens tegen Ajax gespeeld. Door al het geluk van de wereld heeft PSV ook weer 2 extra wedstrijden in de playoffs en komt het totaal al op 7 extra wedstrijden dan Feyenoord. En niet de minste met Rangers Monaco Ajax en Sevilla.

Als je kijkt naar wat Feyenoord heeft gewonnen; Twente (thuis), AZ (uit), Lazio (thuis)....the end. PSV bijvoorbeeld Ajax (uit), Ajax (uit), Feyenoord (thuis), Monaco (thuis), Arsenal (thuis) en ook Bodo (uit). Dan kunnen we wel op gelijke hoogte staan maar dat wil niet zeggen dat we hetzelfde presteren. Ik vind Feyenoord dus echt bijzonder tegenvallen omdat het aanvallend gewoon niet zo wil vlotten bij ze. De aankopen vind ik bijzonder twijfelachtig en ik denk dat Slot overschat wordt. Daarom pak ik vast de popcorn voor de maanden januari/februari.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Laat ze eerst straks maar eens van ajax winnen, dan kijken of ze echt iets opgeschoten zijn.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Feyenoord kan op korte termijn een flinke rekening tegemoet zien. Supporters van de Rotterdamse club richtten eind oktober in het Europa League-duel met Sturm Graz een complete ravage aan in het stadion van de Oostenrijkers. De totale schade wordt geschat op een bedrag tussen de 250.000 en 300.000 euro.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410936
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

En wij moeten meteen een wedstrijd zonder uitpubliek, bizar. Bij ons was het een uitzondering, daar is het regelmaat en vaste prik.
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2892
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

Grasmat schreef: 11 nov 2022, 16:43 En wij moeten meteen een wedstrijd zonder uitpubliek, bizar. Bij ons was het een uitzondering, daar is het regelmaat en vaste prik.
Omdat er in het PSV-vak nog lomper volk zat dat stoeltjes en een fakkel richting fans van de thuisclub gooide.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja zulke erge dingen doen Feyenoordsupporters nooit natuurlijk...

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord