Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
AZ heeft zo ontzettend slecht ingekocht. Zo weinig creativiteit en scorend vermogen op Pavlidis na. Huiberts en Eenhoorn mogen echt wel weer even terug naar de tekentafel.
Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht (totaal 2):
Ruben van Bommel z'n ouders en z'n vroegere jeugdtrainer hebben dat misschien gezegd, maar dat was toch niet een gangbare mening ofzo?
Als ik zag hoeveel mensen het Earnie kwalijk namen dat hij naar AZ ging....
Ja, omdat het een jonge speler was die voor niks op te halen was en een heel goed seizoen draaide in de KKD vorig jaar. Ik denk niet dat er iemand hier was die teleurgesteld was dat Van Bommel niet kwam, omdat het de gedroomde vervanger van Gakpo was. Hij zou hier derde/vierde keus zijn en daarbij ook lekker minuten kunnen maken bij Jong. Ik zag het als gemiste kans, maar hij heeft de keuze voor AZ gemaakt en dat is qua speelminuten natuurlijk de juiste keus geweest.
Deze gebruikers waarderen TheSyb voor dit bericht:
Hugo Borst en Mario Been wijzen met de beschuldigende vinger naar technisch directeur Max Huiberts na de remise van AZ tegen Almere City FC. De Alkmaarders verkeren in een vormcrisis en wachten al sinds 9 december op een zege in de Eredivisie.
Opzich hebben deze heren van de eredivisie wel gelijk. Dat Max met Pascal Jansen's ontslag zijn straatje heeft proberen schoon te vegen.
Kwalitatief slecht tot erg matige aankopen
Standbeeld schreef: ↑12 feb 2024, 12:34
Wat is er opvallend aan?
Ik vind het lijken op een aankondiging van een voortijdig vertrek.
Ik denk dat ze zsm iemand aan willen stellen zodat diegene het over kan nemen en waardoor Eenhoorn alvast een stap naar achter kan doen door de laatste maanden alleen nog te hoeven overdragen/adviseren.
Eerste overwinning voor Maarten Martens als coach. Ik vond het altijd een leuke voetballer. Een stylist zonder charisma. Gun hem wel een echte kans als trainer, al ziet het er tot nu niet veelbelovend uit. Maar misschien was dit de overwinning die ze nodig hadden om terug wat vertrouwen te krijgen.