Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ze willen de salarispost graag afronden op 100 miljoen per jaar. Of… ze gaan hem op goal posteren.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik denk eerder dat PSV zich gemeld heeft...
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mertens wees Juventus kennelijk af uit respect voor Napoli. Zou fijn zijn als hij met Ajax hetzelfde zou doen :D nee, vooralsnog lijkt het alleen om een gerucht te gaan. Acht de kans inderdaad groter dat PSV een poging waagt.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14383
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ze zijn het PSV van 1987 aan het kopiëren lijkt het wel. Als ze zich maar niet melden voor Sangaré, al zal 37 miljoen nu toch wel wat teveel zijn voor ze verwacht ik :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 03 aug 2022, 11:30 Ze zijn het PSV van 1987 aan het kopiëren lijkt het wel. Als ze zich maar niet melden voor Sangaré, al zal 37 miljoen nu toch wel wat teveel zijn voor ze verwacht ik :D
En niet vergeten dat ze dan nog een opslag krijgen, ongeacht wat er in het contract staat...
Mochten ze zo dom zijn om een bod uit te brengen op Sangare, dan mogen ze beginnen met 137 miljoen :D
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Echt, rot op. Eerst Arias, nu Mertens. Die wil ik helemaal niet in dat lelijke shirt zien. Helemaal niet als er ook maar de mogelijkheid bestaat dat ze daar straks met de schaal op P1 staan.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

El Sordo schreef: 03 aug 2022, 11:42 Echt, rot op. Eerst Arias, nu Mertens. Die wil ik helemaal niet in dat lelijke shirt zien. Helemaal niet als er ook maar de mogelijkheid bestaat dat ze daar straks met de schaal op P1 staan.
Dit zijn toch allemaal niks meer dan geruchten en totaal niet serieus? Waarom dan zo'n ophef.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Laat Mertens maar lekker naar Ajax gaan, zie daar het probleem niet zo van in. Levert eerder problemen op.
Ex unitate vires
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

TomPSV schreef: 03 aug 2022, 09:28
mateja schreef: 03 aug 2022, 09:24 Ajax meldt zich voor Mertens
Want ze hebben niet al genoeg aanvallers?
Is natuurlijk gewoon een poging tot plagerij, je weet toch. En zo hopen ze 'm misschien duurder te maken.
Dacht je dat de rancune daar al weggezakt was na de afgang in eigen huis? :grin:

Hier moet je dus niet om klagen, maar lachen! (Y)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Juancho schreef: 03 aug 2022, 11:48
El Sordo schreef: 03 aug 2022, 11:42 Echt, rot op. Eerst Arias, nu Mertens. Die wil ik helemaal niet in dat lelijke shirt zien. Helemaal niet als er ook maar de mogelijkheid bestaat dat ze daar straks met de schaal op P1 staan.
Dit zijn toch allemaal niks meer dan geruchten en totaal niet serieus? Waarom dan zo'n ophef.
Er is geen “ophef”, slechts een reactie op de mogelijke realiteit van die geruchten. Ik vind het buitengewoon irritant dat veel van onze voormalige topspelers aan die club worden gelinkt en heb geen zin om mijn helden van toen in dat shirt te zien.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Wat [mention]ziege maar ook zagge[/mention] zegt. Puur om te klooien en de prijs op te drijven voor ons.
Schijtnarcistenvereniging.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

De Realist schreef: 03 aug 2022, 12:00 Wat @ziege maar ook zagge zegt. Puur om te klooien en de prijs op te drijven voor ons.
Schijtnarcistenvereniging.
Prijs op te drijven, voor iemand die transfervrij is?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Tekengeld, salaris, makelaars.....
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Niet boos worden, lachen!

Stelletje losers met hun geldsmijterij, dick pics, intussen vooral bezig zijn met hun chagrijn richting PSV om vervolgens door datzelfde PSV vakkundig met 3-5 onder de eigen mat geschoven te worden :mrgreen:

Dat ze zich zo laten kennen is precies waar we het voor doen!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ajax is wel zo gigantisch kut, dat is het enige dat klopt en helaas nooit wordt geschreven.
Maar ze zijn gewoon kut, klaar!
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dries is transfervrij en zal aan nog zo'n 20 clubs gelinkt worden.

Bovendien, wie gaat er plaatsmaken? Brobbey á 20 mil zit al op de bank, daar gaat Bergwijn, Tadic, Entenie of Berghuis echt niet naast zitten hoor.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Voor Mertens geldt hetzelfde als voor Arias. Die mogen ze hebben. Heb echt 0 binding met oud speler Mertens. Sowieso de afgelopen jaren al nauwelijks spelers die echt PSV zijn, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn leeftijd.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1715
Lid geworden op: 19 apr 2022

TomPSV schreef: 03 aug 2022, 09:28
mateja schreef: 03 aug 2022, 09:24 Ajax meldt zich voor Mertens
Want ze hebben niet al genoeg aanvallers?
Prima toch. Ga er vanuit dat PSV hier ook over na heeft gedacht. Zal echt een fors salaris afdwingen en kan alleen maar voor onrust zorgen met de andere 80 aanvallers die ze hebben.
Laatst gewijzigd door Mikelvb op 03 aug 2022, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14383
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 03 aug 2022, 13:00 Voor Mertens geldt hetzelfde als voor Arias. Die mogen ze hebben. Heb echt 0 binding met oud speler Mertens. Sowieso de afgelopen jaren al nauwelijks spelers die echt PSV zijn, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn leeftijd.
Je wordt toch minder naïef met de jaren hè :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ze zoeken nog een spits toch? Want ze zij van Haller, Brobbel en Danilo naar alleen Brobbey gegaan. Dus voor die positie zou ik de interesse voor d'n Dries nog kunnen begrijpen ook.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mikelvb schreef: 03 aug 2022, 13:04
TomPSV schreef: 03 aug 2022, 09:28

Want ze hebben niet al genoeg aanvallers?
Prima toch. Ga er vanuit dat PSV hier ook over na heeft gedacht. Zal echt een fors salaris afdwingen en kan alleen maar voor onrust zorgen met de andere 80 aanvallers die ze hebben.
80 aanvallers? Begin maar met vertellen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

Grasmat schreef: 03 aug 2022, 13:06 Ze zoeken nog een spits toch? Want ze zij van Haller, Brobbel en Danilo naar alleen Brobbey gegaan. Dus voor die positie zou ik de interesse voor d'n Dries nog kunnen begrijpen ook.
Die hebben ze al gevonden in de Serie B, die kerel van 2 meter voor 10 miljoen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Die is nog niet officieel toch? Naja, wie Seria A zegt moet ook B zeggen natuurlijk.
Mikelvb
Nationale topspeler
1
Berichten: 1715
Lid geworden op: 19 apr 2022

Ardbeg schreef: 03 aug 2022, 13:09
Mikelvb schreef: 03 aug 2022, 13:04

Prima toch. Ga er vanuit dat PSV hier ook over na heeft gedacht. Zal echt een fors salaris afdwingen en kan alleen maar voor onrust zorgen met de andere 80 aanvallers die ze hebben.
80 aanvallers? Begin maar met vertellen.
Oké lichtelijk overdreven, maar elke positie meer dan dubbel bezet hebben met een speler die dik verdiend lijkt mij wat overbodig.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mikelvb schreef: 03 aug 2022, 13:27
Ardbeg schreef: 03 aug 2022, 13:09

80 aanvallers? Begin maar met vertellen.
Oké lichtelijk overdreven, maar elke positie meer dan dubbel bezet hebben met een speler die dik verdiend lijkt mij wat overbodig.
We hebben niet elke positie meer dan dubbel bezet met een speler die dik verdient.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ardbeg schreef: 03 aug 2022, 13:27
Mikelvb schreef: 03 aug 2022, 13:27

Oké lichtelijk overdreven, maar elke positie meer dan dubbel bezet hebben met een speler die dik verdiend lijkt mij wat overbodig.
We hebben niet elke positie meer dan dubbel bezet met een speler die dik verdient.
Volgens mij heeft hij het over ajax

Ajax