Tyrell Malacia

Spelers A-selectie.
SKERLA
Legende
7
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Revolinho schreef: 12 mar 2025, 21:52 Wat Driouech daar doet is geen verdedigen, maar dan komt Malacia daar ook verkeerd instappen. Deze boys laten heel veel aan het toeval over, in alles wat ze doen.
Dat was van beide belachelijk slecht.
  • Citaat
  • Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: PSV

Awards:

MaikelH89 schreef: 12 mar 2025, 21:54 Malacia zit nog lang niet op het niveau Karsdorp dit seizoen, daarvoor moet hij nog veel meer fout doen, maar ik verwacht wel beter van hem naar mate hij ritme opdoet. Op dit moment is het natuurlijk niet goed genoeg.
    Als je hem nu ziet spelen, is het in elk geval geen 10 miljoen waard. Tamelijk bizar wel.
  • Citaat
    MaikelH89
    Vaste waarde in elftal
    Seizoenkaart: Vak E
    Clubvoorkeur: PSV/FC Cincinnati
    Favoriete speler: Luc Nilis

Ykhim schreef: 12 mar 2025, 21:57
    MaikelH89 schreef: 12 mar 2025, 21:54 Malacia zit nog lang niet op het niveau Karsdorp dit seizoen, daarvoor moet hij nog veel meer fout doen, maar ik verwacht wel beter van hem naar mate hij ritme opdoet. Op dit moment is het natuurlijk niet goed genoeg.
    Als je hem nu ziet spelen, is het in elk geval geen 10 miljoen waard. Tamelijk bizar wel.
    Nee zeker eens, maar ik merk wel dat ik buiten de (grote) fouten die ik opmerk wel voorzichtig wil zijn in het afkraken wat dan heel makkelijk is. Ik heb de oude Malacia van Feyenoord in het achterhoofd en ook zijn enorm langdurige blessure, waar je niet na 2 maanden spelen ineens weer op 100% gaat zitten vermoed ik. Denk dat we dat onderschatten soms.

Moet het wel een stuk beter gaan doen wil je inderdaad die transfersom kunnen verantwoorden en uitgeven. Want speelt gewoon allesbehalve goed.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen MaikelH89 voor dit bericht:
    Noosa
    LeandroBonfim
    Meervoudig international
    2

Begon lekker in z’n eerste potjes, flink ingezakt helaas.
  • Citaat
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler
    4

Is het echt helemaal kwijt zeg.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Nja maybe kunnen we hem wel goedkoper halen. Met een complete voorbereiding wil ik het best een kans geven.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Van de positieve kant: hebben we deze zomer wel 10 miljoen over om in een andere verdediger te steken.

Jammer dat hij (nog) niet een zelfde indruk maakt als Dest destijds.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

11 Tinus schreef: 12 mar 2025, 22:03

Nja maybe kunnen we hem wel goedkoper halen. Met een complete voorbereiding wil ik het best een kans geven.
    Spelers met een PL-salaris kunnen geen gokjes zijn, die moeten ons aan de bovenkant versterken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht (totaal 5):
    milansandroYkhimJandeVakantiemanEllermanJRen Höek
    BarryBanaan
    Meervoudig international
    1
    Clubvoorkeur: psv

Mauro en Dest de backs en daar 2 nieuwe degelijke verdedigend sterke jongens achter halen. Niet Malacia.
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Minimaal 10 miljoen aankoopsom, zijn PL salaris overnemen. Bijna 2 jaar out geweest met een knieblessure.

Doe maar niet. Earnie heeft na dat fiasco van afgelopen zomer met Renan Lodi, Zalewski etc. tijd zat gehad om een fatsoenlijke linksback te (laten) scouten. Of Mauro moet verlengen, dan hoeft Earnie 'maar' op zoek naar 2 fatsoenlijke back-ups.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht:
    EllermanJ
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Chucky schreef: 12 mar 2025, 22:06
    11 Tinus schreef: 12 mar 2025, 22:03

Spelers met een PL-salaris kunnen geen gokjes zijn, die moeten ons aan de bovenkant versterken.
    Nja misschien is huur opnieuw bespreekbaar. We moeten al genoeg investeren in andere posities.

Mijn eerste ingeving was niet qua Malacia maar ik denk wel dat de huidige Malacia niet de Malacia is die je krijgt als ie er op 1 juli bij is en de volledige voorbereiding mee doet. En Mauro en Dest zijn beide 2x zo goed op linksback maar 1 van die spelers moet naar RB als ze beide blijven. Malacia zou een goede oplossing kunnen zijn.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Mist overduidelijk ritme. Deze resterende weken moet je bekijken of hij op een bepaald basisniveau komt om hem voor komend seizoen als nieuwe linksback te zien en daar 10 miljoen voor neer te willen leggen. Meer zit er dit seizoen ook niet in en dat had je ook kunnen verwachten.

Keuze van Earnie. Je gaat zo een beetje een zelfde gok krijgen als met Dest: kan hij aanhaken ja of nee. Maar daarvoor moet je hem echt elke dag op het trainingsveld zien.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Chucky schreef: 12 mar 2025, 22:06Spelers met een PL-salaris kunnen geen gokjes zijn, die moeten ons aan de bovenkant versterken.
    Nou, inderdaad. En nou is Malacia ook maar een mens, ik snap ook wel dat het niet makkelijk is om jezelf in een PSV-team te spelen als je zo weinig ritme hebt en als het zo slecht draait, maar ik verwacht er wel iets meer van. Hij heeft ruim 200 wedstrijden in de benen, is 25, heeft in de Premier League en Europees gespeeld. Je mag dan wel verlangen dat hij meer brengt dan Ledezma. Dat zie ik vooralsnog totáál niet. Dan is 10 miljoen heel veel geld, en al helemaal als je weet dat je Boscagli en - waarschijnlijk - Benítez ook mag vervangen zonder dat je daar een cent voor vangt.
  • Citaat
  • Rikkert1234
    Vedette
    3

Met United maar uitonderhandelen dat 10 miljoen aankomende zomer teveel is. Voor een paar miljoen minder zou ik namelijk wel de goed wagen. Vond hem in zijn eerste wedstrijden een frissere indruk maken
  • Citaat
  • RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

10 Miljoen als ie dezelfde impact had als Dest was een koopje, maar nu is zelfs 5 miljoen nog teveel. Dit gaat hem niet worden.
  • Citaat
    DSQ2
    Regelmatige invaller
    1

Dat we meer verwachten van een speler uit de PL is duidelijk, maar dit is wel een beetje wat ik verwachtte van een speler die er zo lang uit heeft gelegen. Hopelijk verbeterd hij zich de aankomende wedstrijden, met wat meer wedstrijdritme.
  • Citaat
  • "Het is ook moeilijk om er naast te grijpen." - Denzel Dumfries
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

DSQ2 schreef: 13 mar 2025, 07:54 Dat we meer verwachten van een speler uit de PL is duidelijk, maar dit is wel een beetje wat ik verwachtte van een speler die er zo lang uit heeft gelegen. Hopelijk verbeterd hij zich de aankomende wedstrijden, met wat meer wedstrijdritme.
    Dit inderdaad. Geef hem wat tijd.
    En hoop dat we ook niet zo streng gaan zijn voor Dest.
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    Juancho
    Mister PSV
    7

Als Man Utd hem echt kwijt wil en Malacia wil heel graag bij PSV blijven kan je er evt nog wat proberen vanaf te onderhandelen. 7-8 miljoen ofzo. Ligt ook een beetje aan de interesse voor hem.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
    Tijn
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Als hij niet goed genoeg is is gratis ook te veel.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

RIO schreef: 13 mar 2025, 07:29 10 Miljoen als ie dezelfde impact had als Dest was een koopje, maar nu is zelfs 5 miljoen nog teveel. Dit gaat hem niet worden.
    Eens, valt mij erg tegen. Jammer. Vond hem samen met Ledezma de minste aan onze kant gisteren. Precies de backs die oh zo belangrijk zijn.
  • Citaat
    Trixm
    Vedette
    7

Awards:

SKERLA schreef: 13 mar 2025, 09:58 Als hij niet goed genoeg is is gratis ook te veel.
    Idd, dit is zelfs voor een miljoen of 5 niet wat je moet willen. Energie moet er in het elftal.
  • Citaat
  • Til is underrated.
    koetje
    Legende
    7

Voetballend toch heel makkelijk. Nog beter bijvoorbeeld dan Ledezma op rechts. Alleen defensief lijkt hij iets kwijtgeraakt te zijn. Kan liggen aan de rest van het team. Krijg je als back geen rugdekking dan is ieder duel 50/50 (en ja die verlies je wel eens). Maar het ligt ook wel aan Malacia zelf. Hier moet wel verbetering in komen de komende wedstrijden om hier 10 miljoen op kapot te slaan.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

SKERLA schreef: 13 mar 2025, 09:58 Als hij niet goed genoeg is is gratis ook te veel.
    De centrale vraag is of hij wel goed genoeg is maar nog ritme en veel speeltijd nodig heeft om zijn niveau weer te halen. Mensen moeten niet vergeten hoelang hij eruit lag. Dat kost tijd. Maar dat hoeft niet te betekenen dat Malacia het niet meer in zich heeft. Hij is 25 jaar, heeft een heel hoog niveau laten zien en ik zie iig bij vlagen echt nog wel een bepaalde basis dat hij echt een uitstekende LB was en hopelijk weer kan worden.

Maargoed, wat ik eerder al zei, om te beoordelen waar hij echt staat, fysiek en mentaal, moet je hem elke dag meemaken, op de training ook zien, progressie meten. Ik zeg ook niet dat PSV het zomaar moet doen want ik zie ook wel dat hij nu tegenvalt (al zijn de verwachtingen wellicht gewoon te hoog) maar dit seizoen is meters maken. Volgend seizoen klaar voor de basis. Als dat moet lukken is het wel een flinke investering waard denk ik. Is daar twijfel over, dan niet uiteraard.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 2):
    ThijsVTheMan
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Massimo
    Legende
    7

Het profiel van Malacia ziet er prima uit, maar ik word steeds minder enthousiast. En het prijskaartje transfersom/salaris nog een stuk minder.

De backposities zijn belangrijk en daar mag best wat geld voor uitgegeven worden, maar de prijs/kwaliteitsverhouding moet wel in verhouding staan en dat krijg ik met Malacia steeds minder.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Massimo op 13 mar 2025, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Juancho schreef: 13 mar 2025, 10:11
    De centrale vraag is of hij wel goed genoeg is maar nog ritme en veel speeltijd nodig heeft om zijn niveau weer te halen. Mensen moeten niet vergeten hoelang hij eruit lag. Dat kost tijd. Maar dat hoeft niet te betekenen dat Malacia het niet meer in zich heeft. Hij is 25 jaar, heeft een heel hoog niveau laten zien en ik zie iig bij vlagen echt nog wel een bepaalde basis dat hij echt een uitstekende LB was en hopelijk weer kan worden.

Maargoed, wat ik eerder al zei, om te beoordelen waar hij echt staat, fysiek en mentaal, moet je hem elke dag meemaken, op de training ook zien, progressie meten. Ik zeg ook niet dat PSV het zomaar moet doen want ik zie ook wel dat hij nu tegenvalt (al zijn de verwachtingen wellicht gewoon te hoog) maar dit seizoen is meters maken. Volgend seizoen klaar voor de basis. Als dat moet lukken is het wel een flinke investering waard denk ik. Is daar twijfel over, dan niet uiteraard.
    Dat snap ik ook hoor, vandaar de 'als'. De Malacia van voor Manchester is goed genoeg voor PSV.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Massimo schreef: 13 mar 2025, 10:11 Het profiel van Malacia ziet er prima uit, maar ik wordt steeds minder enthousiast. En het prijskaartje transfersom/salaris nog een stuk minder.

De backposities zijn belangrijk en daar mag best wat geld voor uitgegeven worden, maar de prijs/kwaliteitsverhouding moet wel in verhouding staan en dat krijg ik met Malacia steeds minder.
    En anders ik wel.
  • Citaat
  • Plaats reactie