Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Werd hier nog uitgelachen laatst toen ik zei dat dit een achteruitgang is ten opzichte van Dams, maar dat meen ik oprecht. Momenteel dan. Die jongen is er zo lang uit geweest, daarom is het helemaal niet gek dat hij een lange tijd nodig heeft om terug te komen op niveau. Weer een mislukte pleister a la Karsdorp, volledig te wijten aan Earnie die zijn zaken wederom niet op orde had.Tyrell Malacia
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb er wel vertrouwen in, hij was voor zijn afwezigheid echt een hele goede back. Alleen daar zit het hem dus gelijk in: PSV had en heeft behoefte aan direct inzetbare klasse. En dat kan je idd niet van Malacia verwachten, ligt niet aan hem maar wederom aan Stewart. Dit seizoen is minuten maken, als PSV hem koopt de gehele voorbereiding mee draaien, topfit worden en dan in perfecte staat beginnen aan het nieuwe seizoen. Zou mij niks verbazen als dat ook de insteek van PSV zelf is. En dat ze vooral hopen dat Malacia dit seizoen al wat kan aanhaken.
- Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht (totaal 3):
- NoaNoTheBaddest10 • Thijs • Balinho
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Juist van spelers van Man Utd mag je niet zoveel verwachten, dunkt me. Malacia is een uitstekende back, die in een waardeloze situatie binnenkomt, nadat hij terugkeerde van een vreselijk lange blessureperiode.Ykhim schreef: 05 mar 2025, 14:52 Ik vind het vooralsnog 3x niks. Af en toe een stevige tackle, maar over het geheel gezien een ontzettende labiliteit achterin. Bij Ledezma kun je het dan nog aan gebrek aan kwaliteit en ervaring als verdediger wijten. Van een linksback van ManUtd mag je veel meer verwachten.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Precies dit. Voor dit seizoen te weinig, maar als je volgend seizoen kunt beginnen met topfitte Dest, Malacia en Flamingo heb je een uitstekende basis, waarbij je nog een complementaire CV en keeper bij moet vinden. In de kern ziet dat er voor mij nu al beter uit dan menige verdediging van de afgelopen 20 jaar.Juancho schreef: 05 mar 2025, 15:15 Ik heb er wel vertrouwen in, hij was voor zijn afwezigheid echt een hele goede back. Alleen daar zit het hem dus gelijk in: PSV had en heeft behoefte aan direct inzetbare klasse. En dat kan je idd niet van Malacia verwachten, ligt niet aan hem maar wederom aan Stewart. Dit seizoen is minuten maken, als PSV hem koopt de gehele voorbereiding mee draaien, topfit worden en dan in perfecte staat beginnen aan het nieuwe seizoen. Zou mij niks verbazen als dat ook de insteek van PSV zelf is. En dat ze vooral hopen dat Malacia dit seizoen al wat kan aanhaken.
- MaikelH89
- Vaste waarde in elftal
- Seizoenkaart: Vak E
- Clubvoorkeur: PSV/FC Cincinnati
- Favoriete speler: Luc Nilis
Ik beoordeel Malacia op wat hij laat zien en dat was een prima debuut, daarna wat moeizaam met ook fouten in zijn spel. Maar ik hou ook rekening met het feit dat hij op wat invalbeurtjes sinds oktober/november?! anderhalf seizoen geblesseerd is geweest. (of was het langer?) Je ziet het bij andere spelers al die minder lang out zijn, dat het niet altijd makkelijk is om meteen terug te komen. Laat staan bij een ploeg die al niet lekker draait. Heb wel vertrouwen in hem op dit niveau op de langere termijn, vraag me dan alleen ook wel af of hij 10 miljoen + die doorverkoop van wat was het, 30%?, waard is. Dat vind ik een lastige vraag want voor ons is dat nog steeds heel veel geld.
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Eens. Een Itakura erbij met Nagalo erachter en je hebt er al 5 van de 8.Thijs schreef: 05 mar 2025, 20:25Precies dit. Voor dit seizoen te weinig, maar als je volgend seizoen kunt beginnen met topfitte Dest, Malacia en Flamingo heb je een uitstekende basis, waarbij je nog een complementaire CV en keeper bij moet vinden. In de kern ziet dat er voor mij nu al beter uit dan menige verdediging van de afgelopen 20 jaar.Juancho schreef: 05 mar 2025, 15:15 Ik heb er wel vertrouwen in, hij was voor zijn afwezigheid echt een hele goede back. Alleen daar zit het hem dus gelijk in: PSV had en heeft behoefte aan direct inzetbare klasse. En dat kan je idd niet van Malacia verwachten, ligt niet aan hem maar wederom aan Stewart. Dit seizoen is minuten maken, als PSV hem koopt de gehele voorbereiding mee draaien, topfit worden en dan in perfecte staat beginnen aan het nieuwe seizoen. Zou mij niks verbazen als dat ook de insteek van PSV zelf is. En dat ze vooral hopen dat Malacia dit seizoen al wat kan aanhaken.
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Hij heeft zoveel ervaring. Is gewoon fit. Maar hij is defensief en tactisch zó kwetsbaar. Dat het niet de ideale situatie is: eens, maar dit gaat wel keer op keer door de ondergrens.Thijs schreef: 05 mar 2025, 20:22Juist van spelers van Man Utd mag je niet zoveel verwachten, dunkt me. Malacia is een uitstekende back, die in een waardeloze situatie binnenkomt, nadat hij terugkeerde van een vreselijk lange blessureperiode.
-
Balinho
- Internationale topspeler
- 6
Obispo, Mauro. Nog plek voor een echte crack erbij dan.11 Tinus schreef: 05 mar 2025, 20:27Eens. Een Itakura erbij met Nagalo erachter en je hebt er al 5 van de 8.Thijs schreef: 05 mar 2025, 20:25
Precies dit. Voor dit seizoen te weinig, maar als je volgend seizoen kunt beginnen met topfitte Dest, Malacia en Flamingo heb je een uitstekende basis, waarbij je nog een complementaire CV en keeper bij moet vinden. In de kern ziet dat er voor mij nu al beter uit dan menige verdediging van de afgelopen 20 jaar.
-
- Vaste waarde in elftal
- 3
- Clubvoorkeur: Psv
Denk alleen dat Itakura niet naar PSV zal gaan, BMG wil verlengen, haalt mogelijk ook CL voetbal en ondanks jaarcontract moet hij rond de 20 miljoen kosten.11 Tinus schreef: 05 mar 2025, 20:27Eens. Een Itakura erbij met Nagalo erachter en je hebt er al 5 van de 8.Thijs schreef: 05 mar 2025, 20:25
Precies dit. Voor dit seizoen te weinig, maar als je volgend seizoen kunt beginnen met topfitte Dest, Malacia en Flamingo heb je een uitstekende basis, waarbij je nog een complementaire CV en keeper bij moet vinden. In de kern ziet dat er voor mij nu al beter uit dan menige verdediging van de afgelopen 20 jaar.
Ik zou Goes wel willen zien bij PSV, grinta in het team heeft PSV nodig
-
- Vedette
- 4
Het is lastig en eigenlijk sowieso te vroeg om te oordelen. Op basis van wat hij heeft laten zien is het een dikke onvoldoende. Hij is verdedigend heel erg kwetsbaar. Aan de bal nog prima maar ook niet bijzonder.
Maar goed, hij komt terug van een hele lange blessure en dan ook nog in een elftal dat in een crisis zit. De vraag is dan of hij een van de radartjes is die de oorzaak zijn van de crisis of dat hij een slachtoffer is ervan. Dat laat ik dan maar aan de kenners over. Maar op het blote oog is het tot heden onvoldoende geweest wat hij laat zien.
Maar goed, hij komt terug van een hele lange blessure en dan ook nog in een elftal dat in een crisis zit. De vraag is dan of hij een van de radartjes is die de oorzaak zijn van de crisis of dat hij een slachtoffer is ervan. Dat laat ik dan maar aan de kenners over. Maar op het blote oog is het tot heden onvoldoende geweest wat hij laat zien.
-
Balinho
- Internationale topspeler
- 6
- MaikelH89
- Vaste waarde in elftal
-
Tomm
- Vedette
- 7
- Seizoenkaart: Vak F
-
Awards:
-
11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
Awards:
Die guy heeft 0 ritme, komt na een jaar niet voetballen in een moeras terecht en worstelt nog genoeg met zichzelf om ook maar iets toe te kunnen voegen op de korte termijn.
Voor de lange termijn best een aardige gok maar we hadden zo'n behoefte aan een snelle plug and play optie en dat is ie niet.
Voor de lange termijn best een aardige gok maar we hadden zo'n behoefte aan een snelle plug and play optie en dat is ie niet.
-
- Lid 2e elftal
- 1
Ik haat het als we spelers hebben waarvan je constant billen moet knijpen omdat ze zo wisselvallig zijn. Tyrell mag wat mij betreft zsm weg
Op naar de derde ster
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Goed buitenkansje weer van Earnie
- Deze gebruikers waarderen trouwepsvfan voor dit bericht:
- Ailon
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- International
- 2
Ik hoop niet dat er een langere termijn is voor hem bij PSV. Heeft al járen het niveau niet en is ongeschikt.11 Tinus schreef: 12 mar 2025, 21:49 Die guy heeft 0 ritme, komt na een jaar niet voetballen in een moeras terecht en worstelt nog genoeg met zichzelf om ook maar iets toe te kunnen voegen op de korte termijn.
Mauro vastleggen en dan heb je je basis backs in ieder geval & dan je wissels (Malacia Karsdorp Ledezma) vervangen
-
- Lid 2e elftal
- 1
- MaikelH89
- Vaste waarde in elftal
Malacia zit nog lang niet op het niveau Karsdorp dit seizoen, daarvoor moet hij nog veel meer fout doen, maar ik verwacht wel beter van hem naar mate hij ritme opdoet. Op dit moment is het natuurlijk niet goed genoeg.
- Deze gebruikers waarderen MaikelH89 voor dit bericht (totaal 4):
- Ykhim • Balinho • Rikkert1234 • Ren Höek
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards: