Tyrell Malacia

Spelers A-selectie.
Kezmania
Meervoudig international
4

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik had toch echt een stuk meer verwacht van hem, hoor. In zijn tijd bij United werd er een tijdje geschreven dat zijn knieblessure vaak als dekmantel werd gebruikt voor onderliggende mentale problemen. Ik vraag mij af of hij er wel helemaal bij is. De passiviteit zonder bal, zijn lichaamstaal, zijn ietwat corpulente voorkomen, zijn positionering. Ik zou er echt geen geld aan spenderen en hem einde seizoen terug naar United laten gaan. We kunnen het geld vele malen beter spenderen en wat mij betreft ben je met Dest op links en Mauro op rechts een stuk beter af.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Kezmania voor dit bericht:
    Woodenshoes
    MC Hammer
    Meervoudig international
    1
    Clubvoorkeur: PSV

Wacht nou even een maandje of twee af, met die jongen. In de basis kun je zien dat hij past bij PSV. Hij gaat geregeld over de linkerkant heen.

Ik herinner me hem bij Feyenoord defensief als een bijtertje, een vechter.

Als we dit nu zien als zijn ondergrens, kan dat met ritme alleen maar beter worden. Daarbij: met Boscagli in je rug die ook nog gaat zeiken als je iets niet naar zijn zin doet (neem aan dat men dat heeft gezien), is het ook niet fijn voetballen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht (totaal 3):
    TijnGrasmatBoszball1913
    Hammertime!
    Woodenshoes
    Nationale topspeler
    7

Awards:

Het zou wel fijn zijn als hij ook nog meeverdedigd.
  • Citaat
  • King Cobra
    Regelmatige invaller
    6

10 dagen geleden een prima invalbeurt tegen Juventus, iedereen lyrisch, gisteren (net als bijna iedereen) een slechte partij. Dams 2.0 volgens sommigen. Het kan verkeren.
    Hoop toch dat hij dinsdag ‘gewoon’ basis is en Mauro ,mits fit, op rechts.
  • Citaat
  • “I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
    RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Schuldig aan 2 goals tegen GAE. Die moet er even inkomen zeg....teringjantje.
  • Citaat
    GiveCup2day
    Meervoudig international
    3
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Kezmania schreef: 02 mar 2025, 11:28Dest op links en Mauro op rechts
    Zou andersom niet een stuk logischer zijn?
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Ja.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Vond hem voor rust nog wel prima spelen (los van dat instapmomentje). Niet goed, maar je zag wel dat hij gewoon van nature een back is en dat scheelt al zo enorm. Maar na rust was het natuurlijk net als de rest één en al ellende.
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Siemen
    Nationale topspeler
    7

De volgende in het rijtje van succesvolle backs van Stewart. Kan er geen klote van. Lijkt ook helemaal niet 'scherp'.
  • Citaat
  • TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Ik dacht dat hij verdedigend sterk was, maar dat valt me juist ontzettend tegen. Wel een mooie voorzet op Luuk die er gewoon in moest.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik vind hem echt wel goed maar weet je wat het is, hij heeft die honger óók niet. Heeft de ED uitgespeeld, zat bij het NL11, maakte een transfer naar United en moet nu weer 5 stappen terug met een half lijf.

Als hij in de zomer was gekomen, pakweg half juli, Was het een topaankoop geweest. Nu was het te laat, niet fit genoeg en gegokt en verloren. Met een beetje geluk wil hij zelf blijven en vindt ie ergens een potje met power zoals Dest dat deed vorig jaar.
  • Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Maar dit was toch ook gewoon te voorzien? Als je er 500 (!) dagen uit hebt gelegen en vervolgens alleen wat invalbeurten hebt gehad, mis je simpelweg ritme. Dat gaan we bij Dest ook zien. Tel daarbij op dat het aan de bal al helemaal nooit een ster is geweest en je krijgt dit. En het pijnlijke is dat in deze vorm zo'n koopoptie alleen maar voor de bühne is.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen nilssonH voor dit bericht (totaal 3):
    TylerDurdnStandbeeldEllermanJ
    Siemen
    Nationale topspeler
    7

nilssonH schreef: 04 mar 2025, 23:20 Maar dit was toch ook gewoon te voorzien? Als je er 500 (!) dagen uit hebt gelegen en vervolgens alleen wat invalbeurten hebt gehad, mis je simpelweg ritme. Dat gaan we bij Dest ook zien. Tel daarbij op dat het aan de bal al helemaal nooit een ster is geweest en je krijgt dit. En het pijnlijke is dat in deze vorm zo'n koopoptie alleen maar voor de bühne is.
    Klopt, iedereen voorzag dit. Behalve Stewart.
  • Citaat
  • TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Ik snap er sowieso weinig van. Moest eerst wennen aan het spelletje van PSV, mocht toen na een paar wedstrijden weer meedoen en speelt nu 3 wedstrijden in 7 dagen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen TomPSV voor dit bericht:
    milansandro
    Madueke
    Legende
    5

Gewoon een soort van luxe revalidatietraject voor Malacia en United. Als Earnie niet zo in paniek was dan speelde Malacia z'n potjes bij Jong Man. Utd.
  • Citaat
  • CDune
    Talent
    1

Een van de weinigen die ik helemaal niets kwalijk neem. Deed zijn best, geen ritme, waardeloos team. Heb met hem te doen. Hij en Perisic, de rest moet zich kapot schamen.
  • Citaat
  • RIO
    Legende
    5
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat? Malacia faalt nu keer op keer. Lang moest meer verdedigen dan Lang. Wtf. Malacia staat overal ipv linksback. Waar is ie mee bezig joh. Opgekleurd als je zo speelt. Tis niet de eerste keer. Tegen Willem 2 en GAE ook al dramatisch. Niks met vorm of ritme te maken.
  • Citaat
  • Kezmania
    Meervoudig international
    4

CDune schreef: 04 mar 2025, 23:24 Een van de weinigen die ik helemaal niets kwalijk neem. Deed zijn best, geen ritme, waardeloos team. Heb met hem te doen. Hij en Perisic, de rest moet zich kapot schamen.
    Pardon? Compleet door de mand gevallen voorbije week. Ontbeert hem op dit moment aan de juiste prikkel lijkt het. Gelukkig kunnen we hem zonder al teveel kleerscheuren weer richting Manchester repatriëren.
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    7

Awards:

Dit is wel wat je kan verwachten van een speler zonder ritme.. Het is gewoon een paniekaankoop aan het einde van de window omdat Earnie voor de zoveelste keer zijn zaakjes niet op orde had.
  • Citaat
    PCGC
    Legende
    7

Awards:

Hey, maar zijn haartjes zaten wel weer te gek!
  • Citaat
  • #FreeGeneratie4
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Ik vind het vooralsnog 3x niks. Af en toe een stevige tackle, maar over het geheel gezien een ontzettende labiliteit achterin. Bij Ledezma kun je het dan nog aan gebrek aan kwaliteit en ervaring als verdediger wijten. Van een linksback van ManUtd mag je veel meer verwachten.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht:
    JandeVakantieman
    koetje
    Legende
    7

Dams was degelijker. Uiteraard in een beter draaiend elftal. Maar toch.
  • Citaat
    Ivan Perisic
    Veelbelovend talent

Valt enorm tegen. Toch geef ik het je te doen als je na een lange blessure weer serieuze minuten gaat maken in een elftal dat een vrije val maakt. Ik heb hem nog niet opgegeven in ieder geval.
  • Citaat
    DezoonvanAad
    Veelbelovend talent
    1

Positioneel en verdedigend houdt het nog niet over, maar voetballend is het heel oké. Ik schrijf hem nog niet af.
  • Citaat
    Boktor
    Nationale topspeler
    1

Awards:

Joenepsv schreef: 05 mar 2025, 05:59 Dit is wel wat je kan verwachten van een speler zonder ritme.. Het is gewoon een paniekaankoop aan het einde van de window omdat Earnie voor de zoveelste keer zijn zaakjes niet op orde had.
    Ho ho, Malacia was dé droomkandidaat van Earnie he. Die uiteindelijk tóch nog beschikbaar kwam, een huzarenstukje noem ik dat...
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Werd hier nog uitgelachen laatst toen ik zei dat dit een achteruitgang is ten opzichte van Dams, maar dat meen ik oprecht. Momenteel dan. Die jongen is er zo lang uit geweest, daarom is het helemaal niet gek dat hij een lange tijd nodig heeft om terug te komen op niveau. Weer een mislukte pleister a la Karsdorp, volledig te wijten aan Earnie die zijn zaken wederom niet op orde had.
  • Citaat
  • Plaats reactie