Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Hier hoef je niet lang over na te denken, indien hij zelf ook graag blijft gelijk aftikken die 10 mil.Tyrell Malacia
- DSQ2
- Regelmatige invaller
- 1
Hij deed wat hij moest doen, deed het goed. Goede verdedigende acties en in balbezit ook prima. Wat had hij nog meer moeten doen om wel bijzonder in te vallen?trouwepsvfan schreef: 20 feb 2025, 12:42Ik vond hem ook niet bijzonder invallen eigenlijk. Zijn voorzetten waren ook niet goed. Ik prefereer Mauro en Dest (mits fit) op de backs denk ik.Ykhim schreef: 20 feb 2025, 12:36 Ik vond hem overigens nog niet eens echt geweldig, gewoon degelijk. Benieuwd hoe dat eruitziet als hij ritme en vertrouwen heeft, zeker in combinatie met Dest aan de andere kant. Zou gaaf kunnen zijn.
"Het is ook moeilijk om er naast te grijpen." - Denzel Dumfries
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
Heeft echt een zalige drive in zijn spel.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
- Mithras • Psvaanzet
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
-
- Vedette
- 7
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Malik Tillman
Vind hem verdedigend nog steeds erg fel en zoals we hem kennen van Feyenoord. Kwestie van tijd voordat hij weer volledig ritme heeft en lekker met zn vriend Noa de linkerflank gaat domineren
-
- Meervoudig international
- 4
Die voorzetten waren wel pure voetzoekers. Niet echt zachte voetjes zeg maar.
#medischestafout
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Best knap dat hij gisteren de tijd en ruimte had voor 5 a 10 voorzetten en er niet eentje daadwerkelijk goed was cq gevaar opleverde.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- DSQ2
- Regelmatige invaller
- 1
Was die kans van Saibari niet uit een voorzet van Malacia?trouwepsvfan schreef: 27 feb 2025, 07:58 Best knap dat hij gisteren de tijd en ruimte had voor 5 a 10 voorzetten en er niet eentje daadwerkelijk goed was cq gevaar opleverde.
"Het is ook moeilijk om er naast te grijpen." - Denzel Dumfries
-
Trixm
- Vedette
- 7
-
Awards:
Eigenlijk ben ik een beetje van mening veranderd. Als je die linksback van Eagles ziet - gekscherend, want ik zie hem voor het eerst voetballen - dan is 10m voor een Malacia toch wel veel geld. Het voelt allemaal net een beetje te krakkemikkig. Dat kan te maken hebben met even wennen en fit worden, maar het kan ook te maken hebben met het bestaande niveau. Misschien dat mijn voorkeur toch ligt bij het neerleggen van een bedrag van 10m voor een talent die er nog moet komen, in plaats van een speler die moet terugkomen op PSV niveau.
Til is underrated.
- MaikelH89
- Vaste waarde in elftal
- Seizoenkaart: Vak E
- Clubvoorkeur: PSV/FC Cincinnati
- Favoriete speler: Luc Nilis
-
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
-
NoaNoTheBaddest10
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
-
- Legende
- 5
Zijn komst ook mede de reden dat Mauro straks vertrekt. Daarnaast vertrekt Malacia zelf ook, want die wil niet definitief terug naar de Eredivisie.
Dan mag Earnie weer backs gaan zoeken en dat kan hij verrekes goed. Wellicht de optie alvast lichten bij Karsdorp.
Dan mag Earnie weer backs gaan zoeken en dat kan hij verrekes goed. Wellicht de optie alvast lichten bij Karsdorp.
-
- 1
- Clubvoorkeur: psv
-
- 4
Ik had toch echt een stuk meer verwacht van hem, hoor. In zijn tijd bij United werd er een tijdje geschreven dat zijn knieblessure vaak als dekmantel werd gebruikt voor onderliggende mentale problemen. Ik vraag mij af of hij er wel helemaal bij is. De passiviteit zonder bal, zijn lichaamstaal, zijn ietwat corpulente voorkomen, zijn positionering. Ik zou er echt geen geld aan spenderen en hem einde seizoen terug naar United laten gaan. We kunnen het geld vele malen beter spenderen en wat mij betreft ben je met Dest op links en Mauro op rechts een stuk beter af.
- Deze gebruikers waarderen Kezmania voor dit bericht:
- Woodenshoes