Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Iedereen mag vinden wat ie wil, zullen we dan maar zeggen.Tyrell Malacia
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
-
De Realist
- Internationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Is ie al ingeschreven of doet Earnie een kroesje?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
- Lid 2e elftal
- 4
Wie kan mij uitleggen wanneer een speler een blessure gevoelige speler is? Ben je dat al na één lange blessure? Volgens Transfermarkt (heb het zelf niet bijgehouden) heeft Malacia vanaf het seizoen 2021/2022 8 wedstrijden gemist door een blessure of ziekte van de 140(?) wedstrijden tot hij die zware blessure opliep. Volgens mij ben je dan niet blessure gevoeliger dan gemiddeld. Daarbij zijn we 3 maanden verder na zijn herstel. Volgens mij moet dat voldoende zijn om weer volledig mee te kunnen doen.
In mijn ogen is Malacia vergelijkbaar met het aantrekken van Dest (mits optie tot koop). Technisch ook heel goed en veel snelheid. Uiteindelijk moet blijken hoe het uitpakt want zekerheid heb je nooit. Bij Dest heeft het geweldig uitgepakt en waren de meeste net zo negatief als nu. Dat hoeft bij Malacia niet ook zo uit te pakken, maar ik ben er heel blij mee als dit definitief rond komt.
In mijn ogen is Malacia vergelijkbaar met het aantrekken van Dest (mits optie tot koop). Technisch ook heel goed en veel snelheid. Uiteindelijk moet blijken hoe het uitpakt want zekerheid heb je nooit. Bij Dest heeft het geweldig uitgepakt en waren de meeste net zo negatief als nu. Dat hoeft bij Malacia niet ook zo uit te pakken, maar ik ben er heel blij mee als dit definitief rond komt.
- Deze gebruikers waarderen PCMVB voor dit bericht (totaal 7):
- Fanatic-U-s • driekes • ArdaMattaveld • ziege maar ook zagge • Tutti Frutti • Ren Höek • Ardbeg
-
Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Favoriete speler: Ryan Flamingo
-
Awards:
Top gedaan deze bijdrage. Dit geeft de burger moed.PCMVB schreef: 04 feb 2025, 12:17 Wie kan mij uitleggen wanneer een speler een blessure gevoelige speler is? Ben je dat al na één lange blessure? Volgens Transfermarkt (heb het zelf niet bijgehouden) heeft Malacia vanaf het seizoen 2021/2022 8 wedstrijden gemist door een blessure of ziekte van de 140(?) wedstrijden tot hij die zware blessure opliep. Volgens mij ben je dan niet blessure gevoeliger dan gemiddeld. Daarbij zijn we 3 maanden verder na zijn herstel. Volgens mij moet dat voldoende zijn om weer volledig mee te kunnen doen.
En nu de aankondiging AUB @PSV
Ex unitate vires
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- 3
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
-
Awards:
Het is te hopen dat die Dorgu de sterren van de hemel speelt bij United op linksback zodat United in de zomer het liefst Malacia wil 'lozen'
-
- Basisspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak G
- Hatseflats
- Legende
- 5
-
Awards:
StewartArdaMattaveld schreef: 04 feb 2025, 12:31 De wel of niet optie tot koop blijft tot op heden vaag. Iemand die daar meer over weten?
-
- Nationale topspeler
- 7
Er zit wel een overeenkomst in, maar m.i. is het plafond van Dest veel hoger en zou ik ze niet vergelijken wat betreft techniek en snelheid. Malacia is aardig snel en heeft een prima techniek, maar Dest is zeer snel en geweldige techniek. Malacia moet het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, agressie. Amorim noemde recent nog dat Malacia de aanvallende kwaliteiten ontbreekt voor zijn profiel linksback en m.i. klopt dat ook. Een degelijke, sobere back - een echte verdediger, geen aanvaller.PCMVB schreef: 04 feb 2025, 12:17 Wie kan mij uitleggen wanneer een speler een blessure gevoelige speler is? Ben je dat al na één lange blessure? Volgens Transfermarkt (heb het zelf niet bijgehouden) heeft Malacia vanaf het seizoen 2021/2022 8 wedstrijden gemist door een blessure of ziekte van de 140(?) wedstrijden tot hij die zware blessure opliep. Volgens mij ben je dan niet blessure gevoeliger dan gemiddeld. Daarbij zijn we 3 maanden verder na zijn herstel. Volgens mij moet dat voldoende zijn om weer volledig mee te kunnen doen.
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
ontSiemen schreef: 04 feb 2025, 12:48Er zit wel een overeenkomst in, maar m.i. is het plafond van Dest veel hoger en zou ik ze niet vergelijken wat betreft techniek en snelheid. Malacia is aardig snel en heeft een prima techniek, maar Dest is zeer snel en geweldige techniek. Malacia moet het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, agressie. Amorim noemde recent nog dat Malacia de aanvallende kwaliteiten ontbreekt voor zijn profiel linksback en m.i. klopt dat ook. Een degelijke, sobere back - een echte verdediger, geen aanvaller.PCMVB schreef: 04 feb 2025, 12:17 Wie kan mij uitleggen wanneer een speler een blessure gevoelige speler is? Ben je dat al na één lange blessure? Volgens Transfermarkt (heb het zelf niet bijgehouden) heeft Malacia vanaf het seizoen 2021/2022 8 wedstrijden gemist door een blessure of ziekte van de 140(?) wedstrijden tot hij die zware blessure opliep. Volgens mij ben je dan niet blessure gevoeliger dan gemiddeld. Daarbij zijn we 3 maanden verder na zijn herstel. Volgens mij moet dat voldoende zijn om weer volledig mee te kunnen doen.
-
- Basisspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak G
-
- Legende
- 5
Dat zegt Bosz altijd, de schuift transferzaken (terecht) door naar Earnie. Bovendien moet je Feyenoord ook niet wijzer maken, Dest stond ook na één training in de basis tegen Rangers. 

- Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht:
- ziege maar ook zagge
- Frisian1913
- Basisspeler
- 3
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Tuurlijk is dat allang bekend bij Bosz. Die wil Priske alleen niet wijzer maken dan die al is. Die inschrijving moest voor 12:00. Dan weet Bosz echt wel of die er bij is ja of nee.
- Deze gebruikers waarderen Frisian1913 voor dit bericht:
- Tutti Frutti
-
- Nationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak PR
- EllermanJ
- Vaste waarde in elftal
- 1
- Seizoenkaart: Vak X
-
- Nationale topspeler
- 1
Wanneer er tijdens de medische keuring er toch een mankement is ontdekt en Malacia niet kan komen en er te weinig tijd is om iemand anders te halen.11 Tinus schreef: 04 feb 2025, 13:32 Hoe zou de status van dit forum zijn als er toch geen akkoord is met Malacia/United en er geen nieuwe aanvaller bij komt?

- StratumZuid
- Vedette
- 5
- Frisian1913
- Basisspeler
- 3
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
-
- Nationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak PR
-
- International
- 4
Even los van of je het een goed idee vindt of niet, maar nogal wiedes dat ik mijn mening over wel/geen goed beleid afweeg aan of iets een lange termijn oplossing is, of iets voor de komende 3 maanden, toch?ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 09:25Ah, omdat er geen koopoptie bij zit is het gelijk slecht beleid.Sparts schreef: 04 feb 2025, 08:19Liever goed beleid dan dan maar door jou moeten kiezen tussen een slechte optie en een nóg slechtere optie wat mij betreft.
Maar goed, laten we afwachten of het met of zonder koopoptie is voordat we de hooivorken uit het vet halen.
PSV had zegge en schrijve 6 dagen hè. Beter beleid was dus geweest Dams houden. Of wie had je dan gehaald? 10 miljoen voor Sallah Eddine?
Wat mij betreft van belang dat je niet wéér de problemen doorschuift. Daar lijkt het nu wel op. Daarom karakteriseer ik het als slecht beleid.
Dams is volstrekt irrelevant. Dat hij meegenomen werd in de ‘aantallen’ is al een teken van slecht beleid, gezien zijn niveau vorig jaar en dit jaar, Er ligt een probleem in je verdediging. Op dit moment en komende zomer. Daar is vorige winter niet op geanticipeerd, daar is afgelopen zomer niet voldoende voor gedaan en daar wordt nu ook weer niet voldoende aan gedaan.
Dan kun jij komende zomer tegen me zeggen:
“ga er maar aan staan! Je moet twee doelmannen, 2 CV’s én 3 backs halen in één window. Ik vind het nóg knap dat Stewart voor 15 mln Dams en Atiba Hutchinson heeft teruggehaald. Jammer dat op het laatste moment Goes niet doorging, maar ja tegen de 20mln van Atalanta kunnen wij natuurlijk niet opboksen,
En
“Wie had nou kunnen verwachten dat Mauro op 31 augustus pas liet weten dat hij niet ging bijtekenen, toen hadden we nog maar 12 uur om een vervanger te halen”
Dus ja, ik zou het kopen van een speler dan beter beleid hebben gevonden.