Tyrell Malacia

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Grasmat
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Iedereen mag vinden wat ie wil, zullen we dan maar zeggen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    D.Millpants
    De Realist
    Internationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Is ie al ingeschreven of doet Earnie een kroesje?
  • Citaat
  • "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    PCMVB
    Lid 2e elftal
    4

Wie kan mij uitleggen wanneer een speler een blessure gevoelige speler is? Ben je dat al na één lange blessure? Volgens Transfermarkt (heb het zelf niet bijgehouden) heeft Malacia vanaf het seizoen 2021/2022 8 wedstrijden gemist door een blessure of ziekte van de 140(?) wedstrijden tot hij die zware blessure opliep. Volgens mij ben je dan niet blessure gevoeliger dan gemiddeld. Daarbij zijn we 3 maanden verder na zijn herstel. Volgens mij moet dat voldoende zijn om weer volledig mee te kunnen doen.

In mijn ogen is Malacia vergelijkbaar met het aantrekken van Dest (mits optie tot koop). Technisch ook heel goed en veel snelheid. Uiteindelijk moet blijken hoe het uitpakt want zekerheid heb je nooit. Bij Dest heeft het geweldig uitgepakt en waren de meeste net zo negatief als nu. Dat hoeft bij Malacia niet ook zo uit te pakken, maar ik ben er heel blij mee als dit definitief rond komt.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PCMVB voor dit bericht (totaal 7):
    Fanatic-U-sdriekesArdaMattaveldziege maar ook zaggeTutti FruttiRen HöekArdbeg
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

PCMVB schreef: 04 feb 2025, 12:17 Wie kan mij uitleggen wanneer een speler een blessure gevoelige speler is? Ben je dat al na één lange blessure? Volgens Transfermarkt (heb het zelf niet bijgehouden) heeft Malacia vanaf het seizoen 2021/2022 8 wedstrijden gemist door een blessure of ziekte van de 140(?) wedstrijden tot hij die zware blessure opliep. Volgens mij ben je dan niet blessure gevoeliger dan gemiddeld. Daarbij zijn we 3 maanden verder na zijn herstel. Volgens mij moet dat voldoende zijn om weer volledig mee te kunnen doen.

In mijn ogen is Malacia vergelijkbaar met het aantrekken van Dest (mits optie tot koop). Technisch ook heel goed en veel snelheid. Uiteindelijk moet blijken hoe het uitpakt want zekerheid heb je nooit. Bij Dest heeft het geweldig uitgepakt en waren de meeste net zo negatief als nu. Dat hoeft bij Malacia niet ook zo uit te pakken, maar ik ben er heel blij mee als dit definitief rond komt.
    Top gedaan deze bijdrage. Dit geeft de burger moed.

En nu de aankondiging AUB @PSV
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    3
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Awards:

Het is te hopen dat die Dorgu de sterren van de hemel speelt bij United op linksback zodat United in de zomer het liefst Malacia wil 'lozen'
  • Citaat
  • ArdaMattaveld
    Basisspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak G

De wel of niet optie tot koop blijft tot op heden vaag. Iemand die daar meer over weten?
  • Citaat
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

ArdaMattaveld schreef: 04 feb 2025, 12:31 De wel of niet optie tot koop blijft tot op heden vaag. Iemand die daar meer over weten?
    Stewart
  • Citaat
  • Siemen
    Nationale topspeler
    7

PCMVB schreef: 04 feb 2025, 12:17 Wie kan mij uitleggen wanneer een speler een blessure gevoelige speler is? Ben je dat al na één lange blessure? Volgens Transfermarkt (heb het zelf niet bijgehouden) heeft Malacia vanaf het seizoen 2021/2022 8 wedstrijden gemist door een blessure of ziekte van de 140(?) wedstrijden tot hij die zware blessure opliep. Volgens mij ben je dan niet blessure gevoeliger dan gemiddeld. Daarbij zijn we 3 maanden verder na zijn herstel. Volgens mij moet dat voldoende zijn om weer volledig mee te kunnen doen.

Er zit wel een overeenkomst in, maar m.i. is het plafond van Dest veel hoger en zou ik ze niet vergelijken wat betreft techniek en snelheid. Malacia is aardig snel en heeft een prima techniek, maar Dest is zeer snel en geweldige techniek. Malacia moet het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, agressie. Amorim noemde recent nog dat Malacia de aanvallende kwaliteiten ontbreekt voor zijn profiel linksback en m.i. klopt dat ook. Een degelijke, sobere back - een echte verdediger, geen aanvaller.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Siemen schreef: 04 feb 2025, 12:48

Er zit wel een overeenkomst in, maar m.i. is het plafond van Dest veel hoger en zou ik ze niet vergelijken wat betreft techniek en snelheid. Malacia is aardig snel en heeft een prima techniek, maar Dest is zeer snel en geweldige techniek. Malacia moet het vooral van zijn verdedigende kwaliteiten hebben, agressie. Amorim noemde recent nog dat Malacia de aanvallende kwaliteiten ontbreekt voor zijn profiel linksback en m.i. klopt dat ook. Een degelijke, sobere back - een echte verdediger, geen aanvaller.
    ont🐻t
  • Citaat
  • ArdaMattaveld
    Basisspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak G

Afbeelding

Dit klinkt alsof het nog niet helemaal rond is, zou flink balen zijn.
  • Citaat
  • Madueke
    Legende
    5

Dat zegt Bosz altijd, de schuift transferzaken (terecht) door naar Earnie. Bovendien moet je Feyenoord ook niet wijzer maken, Dest stond ook na één training in de basis tegen Rangers. :D
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht:
    ziege maar ook zagge
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Dit dus inderdaad:
  • Citaat
    Frisian1913
    Basisspeler
    3
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Tuurlijk is dat allang bekend bij Bosz. Die wil Priske alleen niet wijzer maken dan die al is. Die inschrijving moest voor 12:00. Dan weet Bosz echt wel of die er bij is ja of nee.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Frisian1913 voor dit bericht:
    Tutti Frutti
    danko-lazovic
    Nationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

Of Marco loopt achter, of hij speelt morgen dus nog niet.
  • Citaat
    alu.w
    Vaste waarde in elftal
    4

Ik vrees het laatste.
  • Citaat
  • CZ_Code
    Nationale topspeler
    2

Gok ook het laatste
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Hoe zou de status van dit forum zijn als er toch geen akkoord is met Malacia/United en er geen nieuwe aanvaller bij komt?
  • Citaat
    EllermanJ
    Vaste waarde in elftal
    1
    Seizoenkaart: Vak X

11 Tinus schreef: 04 feb 2025, 13:32 Hoe zou de status van dit forum zijn als er toch geen akkoord is met Malacia/United en er geen nieuwe aanvaller bij komt?
    Sowieso een dag op zwart.
  • Citaat
  • Teletubby
    Nationale topspeler
    1

11 Tinus schreef: 04 feb 2025, 13:32 Hoe zou de status van dit forum zijn als er toch geen akkoord is met Malacia/United en er geen nieuwe aanvaller bij komt?
    Wanneer er tijdens de medische keuring er toch een mankement is ontdekt en Malacia niet kan komen en er te weinig tijd is om iemand anders te halen.

Afbeelding
  • Citaat
    StratumZuid
    Vedette
    5

EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 13:34
    Sowieso een dag op zwart.
    Heb m altijd op zwart staan
  • Citaat
  • In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Afbeelding
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    Ardbeg
    Frisian1913
    Basisspeler
    3
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

• Citaat
  • danko-lazovic
    Nationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

• Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Hoerezooi. Jammer.
  • Citaat
  • Brabander
    Vaste waarde in elftal
    1

Kutzooi. Dat wordt weer billenknijpen in de verdediging.
  • Citaat
  • Sparts
    International
    4

ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 09:25
    Sparts schreef: 04 feb 2025, 08:19Liever goed beleid dan dan maar door jou moeten kiezen tussen een slechte optie en een nóg slechtere optie wat mij betreft.

Maar goed, laten we afwachten of het met of zonder koopoptie is voordat we de hooivorken uit het vet halen.
    Ah, omdat er geen koopoptie bij zit is het gelijk slecht beleid.

PSV had zegge en schrijve 6 dagen hè. Beter beleid was dus geweest Dams houden. Of wie had je dan gehaald? 10 miljoen voor Sallah Eddine?
    Even los van of je het een goed idee vindt of niet, maar nogal wiedes dat ik mijn mening over wel/geen goed beleid afweeg aan of iets een lange termijn oplossing is, of iets voor de komende 3 maanden, toch?

Wat mij betreft van belang dat je niet wéér de problemen doorschuift. Daar lijkt het nu wel op. Daarom karakteriseer ik het als slecht beleid.

Dams is volstrekt irrelevant. Dat hij meegenomen werd in de ‘aantallen’ is al een teken van slecht beleid, gezien zijn niveau vorig jaar en dit jaar, Er ligt een probleem in je verdediging. Op dit moment en komende zomer. Daar is vorige winter niet op geanticipeerd, daar is afgelopen zomer niet voldoende voor gedaan en daar wordt nu ook weer niet voldoende aan gedaan.

Dan kun jij komende zomer tegen me zeggen:

“ga er maar aan staan! Je moet twee doelmannen, 2 CV’s én 3 backs halen in één window. Ik vind het nóg knap dat Stewart voor 15 mln Dams en Atiba Hutchinson heeft teruggehaald. Jammer dat op het laatste moment Goes niet doorging, maar ja tegen de 20mln van Atalanta kunnen wij natuurlijk niet opboksen,

En

“Wie had nou kunnen verwachten dat Mauro op 31 augustus pas liet weten dat hij niet ging bijtekenen, toen hadden we nog maar 12 uur om een vervanger te halen”

Dus ja, ik zou het kopen van een speler dan beter beleid hebben gevonden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Sparts voor dit bericht (totaal 2):
    EllermanJBoktor
    Plaats reactie