Tyrell Malacia

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
EllermanJ
Vaste waarde in elftal
1
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

GiveCup2day schreef: 04 feb 2025, 08:24
EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 08:19

Berichten als 100% zekerheid, beste/zieke upgrade, directe versterking. Maar wel lekker selectief gequote, dat wel.
Ik zie veel meer negatieve dan “extreem” positieve berichten hoor. Zullen we gewoon de berichtgeving ff afwachten anders?

Op papier is Dams verkopen voor 9+1 en daar Malacia voor terughalen natuurlijk een prima deal. Mits fit, uiteraard.
Als je mijn bericht(en) leest zie je dat ik dat ook benadruk. En zoveel negatieve berichten lees ik eerlijk gezegd niet. Veelal berichten waarin men, mijns inziens terecht, een slag om de arm houdt. Iets wat jij blijkend uit jouw post ook doet. Hebben we elkander toch gevonden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen EllermanJ voor dit bericht:
    GiveCup2day
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Kunnen we het hier dan op een akkoord gooien door het volgende te stellen:

Malacia is niet geblesseerd. Trainde volle bak mee met Man U. Heeft Afgelopen 2 maanden zijn minuten kunnen maken en is daarom fit genoeg als vervanger voor Dams om te spelen.

Zoiets? Dan is dat op en neer gewauwel of ie wel/niet fit is ook gewoon klaar.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht (totaal 8):
    TomV23SensationmatejaMaaxLucky LucD.MillpantsTyyneRen Höek
    Teletubby
    Nationale topspeler
    1

Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 08:33 Kunnen we het hier dan op een akkoord gooien door het volgende te stellen:

Malacia is niet geblesseerd. Trainde volle bak mee met Man U. Heeft Afgelopen 2 maanden zijn minuten kunnen maken en is daarom fit genoeg als vervanger voor Dams om te spelen.

Eerst zien dan geloven. Of hij fit genoeg is om om de drie/vier dagen 90 minuten te spelen, wil ik graag zien. Dat heeft PSV nodig.
  • Citaat
  • ArdaMattaveld
    Basisspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak G

Teletubby schreef: 04 feb 2025, 08:38
    Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 08:33 Kunnen we het hier dan op een akkoord gooien door het volgende te stellen:

Eerst zien dan geloven. Of hij fit genoeg is om om de drie/vier dagen 90 minuten te spelen, wil ik graag zien. Dat heeft PSV nodig.
    We hebben opzich enigszins de ruimte om hem via 45/60/75 minuten te brengen toch. Beginnen op links, als hij eruit gaat Mauro naar links en Karsdorp/Ledezma de resterende minuten op rechts.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ArdaMattaveld voor dit bericht:
    LucNilisLegend
    Frico
    Jeugdinternational
    1

PeterHoekstra schreef: 04 feb 2025, 07:47 Ik was bij de laatste interland van Malacia tegen Kroatie in de halve finale Nations League in de Kuip. Ik herinner me dat het na zijn invalbeurt defensief billenknijpen werd. Tyrell werd links en rechts voorbijgelopen door kroaten. Persoonlijk hou ik niet van spelers waarbij ik constant bang moet zijn voor flaters. Ik verlang zo terug naar vroeger met Alex als havenhoofd en daarom heen stabiele Koreanen.
    Maar is dat;
    1) het maximale niveau van PSV dus zeg maar "geniet er maar van dit komt niet zo vaak voor" of is dat het gemiddelde wat PSV altijd zou moeten
    2) maar voordat "de Koreanen" stabiel waren was je toch ook wel ff een periode verder. Ik meen mij te herinneren dat Park echt een tijdje nodig had voordat hij dat hoge niveau aantikte.

Wacht nu eerst eens af, wellicht valt het allemaal wel mee. Ik verwacht in ieder geval een back net onder niveau Mauro (hij was immers geen basis of 1ste invaller (meer) bij United) maar wellicht groeit hij daar wel naar toe. Dan kan je wel gaan spelen met Mauro--Flamingo--Boscagli/Obispo--Malacia en dat is denk ik wel een upgrade tov Ledezma/Karsdorp (tegen Feyenoord zal Schouten wel een linie zakken).
  • Citaat
  • Johnnie Walker
    Lid van verdienste
    5
    Seizoenkaart: Vak B
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Malacia voor Dams is een dikke upgrade. Blij met de keuze, want zag die jongen van Twente niet graag komen. Als we met zijn allen ff bidden dat ie fit blijft, dan gaan we er flink op vooruit.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Johnnie Walker voor dit bericht:
    NoaNoTheBaddest10
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Sparts schreef: 04 feb 2025, 08:19Liever goed beleid dan dan maar door jou moeten kiezen tussen een slechte optie en een nóg slechtere optie wat mij betreft.

Maar goed, laten we afwachten of het met of zonder koopoptie is voordat we de hooivorken uit het vet halen.
    Ah, omdat er geen koopoptie bij zit is het gelijk slecht beleid.

PSV had zegge en schrijve 6 dagen hè. Beter beleid was dus geweest Dams houden. Of wie had je dan gehaald? 10 miljoen voor Sallah Eddine?
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DSQ2
    Bankzitter
    1

ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 09:25
    Sparts schreef: 04 feb 2025, 08:19Liever goed beleid dan dan maar door jou moeten kiezen tussen een slechte optie en een nóg slechtere optie wat mij betreft.

Maar goed, laten we afwachten of het met of zonder koopoptie is voordat we de hooivorken uit het vet halen.

PSV had zegge en schrijve 6 dagen hè. Beter beleid was dus geweest Dams houden. Of wie had je dan gehaald? 10 miljoen voor Sallah Eddine?
    Ze wisten bij PSV toch wel al wat langer dat er wat rondom Dams speelde?
  • Citaat
  • Prof_napo
    Vedette
    2
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 09:25

Beleid is ook maar een toverwoord. Gaat het goed is het beleid geweldig, gaat het slecht klopt er niets van het beleid. Oppertunisme ten top. We doen - op sommige vlakken spijtig - niet heel veel anders dan het succesjaar van PSV.

Het was opportunistisch om zowel Dams als Ledezma als vaste vleugelverdedigers te zien ( en dat zijn ze ook niet, enkel door onvoldoende aanwas / aankoop ). Laat onverlet dat je Ledezma wellicht wel kan verlengen overigens.

Inmiddels hebben we een aantal verdedigers laten vertrekking in relatie tot het voorgaande seizoen:
    Teze
    Ramalho
    Sambo
    Bella-Kotchap
    van Aanholt

Dams
    Oppegard

Als je dan kijkt wat we er voor terug hebben gekregen is het karig
    Flamingo
    Nagalo
    Karsdorp

En dan nu potentieel Malacia

Het is en blijft dun, zowel in het aantal opties als de kwaliteit. Enkel Boscagli, Flamingo, Mauro en Dest hebben bewezen van afdoende niveau te zijn en daarna is het een ferme stap terug.

Ledezma is geen vleugelverdediger al kan hij in aanvallend opzicht beperkt mee maar uiterst kwetsbaar in verdedigend opzicht. Karsdorp is niet van het niveau wat je moet willen nastreven. Nagalo en Flamingo onzekerheden waar in ieder geval Flamingo uiterst positief uitpakt.

Het verlies van Dams en Oppegard is een beperkt verlies, voor dit seizoen had vrijwel niemand ze enige kans gegeven. Idem voor Sambo en Bella-Kotchap.

Dat we dan nu met een lapmiddel komen is acceptabel echter niet ideaal.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Prof_napo voor dit bericht:
    ShovingNE2
    Rdj
    Jeugdspeler
    3

Al die negatieve reacties hier. Malacia is gewoon een hele goede speler voor PSV en normaalgesproken niet haalbaar. 10 miljoen voor een zeer matige speler krijgen, Malacia die al weer aardig wat minuten in de benen heeft terug halen is gewoon een zeer goede deal.

We zijn geen city he die iedereen kan halen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Rdj voor dit bericht:
    Tyyne
    Ronaldio
    Nationale topspeler
    2

Rdj schreef: 04 feb 2025, 09:35 Al die negatieve reacties hier. Malacia is gewoon een hele goede speler voor PSV en normaalgesproken niet haalbaar. 10 miljoen voor een zeer matige speler krijgen, Malacia die al weer aardig wat minuten in de benen heeft terug halen is gewoon een zeer goede deal.

Snap dat negatieve ook niet.

Malacia is gewoon een goede speler. In de categorie Dest.

Dest had ook weinig minuten in de benen. Maar kwaliteit is belangrijk. En dat heeft Malacia. Meer als Salah Edine.
  • Citaat
  • Breur
    Internationale topspeler
    6

Volgens mij is bijna iedereen het er wel over eens dat het een goede speler is, maar zijn er twijfels (ook door mij) rondom zijn fysieke gesteldheid. Het is een speler met een langdurige blessure achter de rug en weinig wedstrijdritme. Als het dan gaat om een kortdurige huur zonder mogelijkheid tot vervolg, dan is het nog maar de vraag of hij een meerwaarde gaat zijn dit seizoen. Mocht hij fit zijn en zijn oude niveau benaderen dan is dat natuurlijk helemaal prima want ik heb an sich geen problemen met de speler en hij heeft een hoog niveau gehaald.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Breur voor dit bericht (totaal 5):
    VTheManRikkert1234EllermanJJandeVakantieman29.04.2007
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

Zijn jullie al klaar voor de #InsideTyrell?
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    PSVTOPOss
    Geselecteerd voor Oranje
    2

Rdj schreef: 04 feb 2025, 09:35 Al die negatieve reacties hier. Malacia is gewoon een hele goede speler voor PSV en normaalgesproken niet haalbaar. 10 miljoen voor een zeer matige speler krijgen, Malacia die al weer aardig wat minuten in de benen heeft terug halen is gewoon een zeer goede deal.

Ik ben benieuwd of hij fit blijft & zijn niveau terugvindt na zo'n lange blessure. Daarom toch een beetje Karsdorp vibes. Maar ik hoop dat hij zijn plezier en vorm terugvindt en dat hij ons allemaal doet verbazen

En eerlijk is eerlijk: ik had liever een structurele oplossing gezien in plaats van huren. Want in het slechtste geval zit je deze zomer met nog maar 1 back in je selectie (Dest), als de contracten van Malacia, Mauro, Ledezma niet verlengd kunnen worden en Karsdorp krijgt wat hij verdient (namelijk geen verlenging).
    Daarbij opgeteld dat je dan ook een LCV en 2 keepers nodig hebt, wordt dat een enorme verbouwing, nog los van spelers die eventueel weggekocht worden (Lang, Baka, Saibari, Tillman, Veerman, Schouten)
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PSVTOPOss voor dit bericht:
    Rikkert1234
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

Ik vind dit altijd wat meer zeggen dan de seizoens-compilatievideo's, hier twee filmpjes van alle balcontacten/acties tegen Huddersfield (22-11-2024) en Bodo/Glimt (28-11-2024)

Wat ik zie is een speler met drive, balvast en verdedigend a la Mauro, niet de beste maar wel eentje die zich vastbijt. Zie hem nog wel veel de makkelijkste oplossing kiezen, niet gek nadat je er zolang uit hebt gelegen maar er mag wel met wat meer durf en wat meer naar voren gericht gespeeld worden. Hij heeft namelijk wel gewoon de snelheid en het inzicht om op de juiste momenten op te stomen, hebben we in zijn tijd bij Feyenoord vaak zat gezien en in het filmpje tegen Bodo zie je dat ook al wel een stuk meer terug dan tegen Huddersfield. Wat mij ook opvalt is dat hij af en toe met technisch vernuft de bal vrijspeelt om iemand aan te spelen, doet Dest ook vaak. Even de bal snel van de ene naar de andere voet tikken omdat je dan wel om de tegenstander heen kan spelen. En bij vlagen zie je hem goed anticiperen op situaties, bijv. in het bovenste filmpje vanaf 4:45 daar zie je dat hij doorheeft dat zijn tegenstander de enige aanspeelmogelijkheid gaat zijn van de speler die de bal ontvangt en zet hij net even 2-3 stapjes bij om er kort op te zitten. Dat zijn van die kleine dingen wat zeker in het spel van Bosz wel lekker is.

Je ziet dat het een Boszball speler is en daarom ook niet gek dat hij hem destijds bij Lyon al wilde hebben.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Sensation voor dit bericht (totaal 6):
    SKERLAHatseflats29.04.2007Ren HöekTijnTomV23
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

DSQ2 schreef: 04 feb 2025, 09:27Ze wisten bij PSV toch wel al wat langer dat er wat rondom Dams speelde?
    Nee, want er stond zelfs al een tekenafspraak voor afgelopen week.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Sensation schreef: 04 feb 2025, 10:21 Ik vind dit altijd wat meer zeggen dan de seizoens-compilatievideo's, hier twee filmpjes van alle balcontacten/acties tegen Huddersfield (22-11-2024) en Bodo/Glimt (28-11-2024)

Wat ik zie is een speler met drive, balvast en verdedigend a la Mauro, niet de beste maar wel eentje die zich vastbijt. Zie hem nog wel veel de makkelijkste oplossing kiezen, niet gek nadat je er zolang uit hebt gelegen maar er mag wel met wat meer durf en wat meer naar voren gericht gespeeld worden. Hij heeft namelijk wel gewoon de snelheid en het inzicht om op de juiste momenten op te stomen, hebben we in zijn tijd bij Feyenoord vaak zat gezien en in het filmpje tegen Bodo zie je dat ook al wel een stuk meer terug dan tegen Huddersfield. Wat mij ook opvalt is dat hij af en toe met technisch vernuft de bal vrijspeelt om iemand aan te spelen, doet Dest ook vaak. Even de bal snel van de ene naar de andere voet tikken omdat je dan wel om de tegenstander heen kan spelen. En bij vlagen zie je hem goed anticiperen op situaties, bijv. in het bovenste filmpje vanaf 4:45 daar zie je dat hij doorheeft dat zijn tegenstander de enige aanspeelmogelijkheid gaat zijn van de speler die de bal ontvangt en zet hij net even 2-3 stapjes bij om er kort op te zitten. Dat zijn van die kleine dingen wat zeker in het spel van Bosz wel lekker is.

Je ziet dat het een Boszball speler is en daarom ook niet gek dat hij hem destijds bij Lyon al wilde hebben.
    Een beetje harde voeten, maar misschien (hopelijk) is dat een kwestie van gebrek aan vertrouwen.
  • Citaat
  • tezzyunited
    Basisspeler
    2

Kom op joh. Malacia kan toch niet slechter zijn dat Mauro of Ledezma. Het is ieder geval een verdediger.
  • Citaat
    VTheMan
    Meervoudig international
    2
    Favoriete speler: Bakayoko

SKERLA schreef: 04 feb 2025, 10:25
    Sensation schreef: 04 feb 2025, 10:21 Ik vind dit altijd wat meer zeggen dan de seizoens-compilatievideo's, hier twee filmpjes van alle balcontacten/acties tegen Huddersfield (22-11-2024) en Bodo/Glimt (28-11-2024)

Een beetje harde voeten, maar misschien (hopelijk) is dat een kwestie van gebrek aan vertrouwen.
    Harde voeten is geen issue, beste rechtsback van Nederland heeft ook harde voeten. Maar die gebruikt ie wel om de ballen erin te rossen in de Serie A
  • Citaat
  • Teletubby
    Nationale topspeler
    1

Nog 1,5 uur. Ik wil wel dat Tyrell op tijd is ingeschreven om morgen een piekfijne voorzet op het koppie van luukie te krullen. De reacties van de Feyenoorders zullen dan hilarisch zijn.
  • Citaat
    29.04.2007
    Nationale topspeler
    4
    Seizoenkaart: Vak YY

Awards:

tezzyunited schreef: 04 feb 2025, 10:32 Kom op joh. Malacia kan toch niet slechter zijn dat Mauro of Ledezma. Het is ieder geval een verdediger.
    Misschien zien we het anders, maar ik vind Mauro echt een prima seizoen hebben tot nu toe. Juist ook in deze periode waarin heel PSV minder is, vind ik hem meestal juist niet die ondergrens aantikken, maar gewoon stabiel en soms zelfs er bovenuit. Mede door zijn altijd aanwezige drive en 100% inzet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen 29.04.2007 voor dit bericht (totaal 6):
    EllermanJRikkert1234ArdbegShovingNE2FritskePhilipsFranciscus
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7

Awards:

Als je Mauro af gaat zeiken ben je echt niet goed in je pan inderdaad. Die jongen geeft alles voor ons en doet dat minstens naar behoren. Ik neig zelfs naar een 7,5 / 10.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Fanatic-U-s voor dit bericht (totaal 14):
    ArdbegEindhovenvoetbalRobson de SouzamatejaNoaNoTheBaddest10Boszball1913TijnShovingNE2TomPSV023YkhimGarrinchaGrasmatDoldenaarFranciscus
    Ex unitate vires
    DSQ2
    Bankzitter
    1

Als iedereen de inzet van Mauro had, hadden we nu nog steeds dik eerste gestaan. Een echte strijder en geeft alles.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DSQ2 voor dit bericht (totaal 5):
    NoaNoTheBaddest10Tutti FruttiEindhovenvoetbalDe RealistFranciscus
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7

Awards:

DSQ2 schreef: 04 feb 2025, 11:06 Als iedereen de inzet van Mauro had, hadden we nu nog steeds dik eerste gestaan. Een echte strijder en geeft alles.
    Dan hadden we niks verloren.
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    tezzyunited
    Basisspeler
    2

Fanatic-U-s schreef: 04 feb 2025, 10:48 Als je Mauro af gaat zeiken ben je echt niet goed in je pan inderdaad. Die jongen geeft alles voor ons en doet dat minstens naar behoren. Ik neig zelfs naar een 7,5 / 10.
    Ik ontken ook zeker niet dat hij altijd alles geeft, dat is ook zeer te prijzen. Echter vind ik Mauro als (links)back ondermaats & zeker niet het niveau dat PSV hoort na te streven. Op het middenveld vind ik hem een prima back-up.

Wellicht verschillen we van mening, maar ik vind Mauro geen basisspeler.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Iedereen mag vinden wat ie wil, zullen we dan maar zeggen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    D.Millpants
    Plaats reactie