Tyrell Malacia

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Siemen
Nationale topspeler
7

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PCGC schreef: 04 feb 2025, 03:27 We worden zo langzamerhand FC Kreupel….
FC Kreupel, FC midget, FC Ik speel liever bij een andere NL topclub. Ik heb al veel voorbij horen komen.
  • Citaat
  • TomPSV
    Legende
    6

Awards:

Bij mij is het bij dit soort deals heel simpel.

Realistischte optie tot koop: prima deal, bij Feyenoord was het een erg goede verdediger, twijfels bij fitheid en directe inzetbaarheid natuurlijk, maar ik lees dat hij bij United alweer regelmatig speelde. Prima. Langetermijnoplossing.

Geen realistische optie tot koop: hele matige deal, weer worden de al aanwezige problemen in de verdediging (zelfs zonder vertrek Dams) niet serieus genomen, twijfels inzetbaarheid/fitheid zijn er nog altijd en in de zomer heb je nog maar 1 back over hoe het er nu voor staat met de contracten (Dest).
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen TomPSV voor dit bericht:
    EllermanJ
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Juancho schreef: 03 feb 2025, 22:37 @11 Tinus ik draai hem eerder om. Die jongen heeft er zolang uitgelegen dat hij gewoon weer mort spelen, sterker worden, z'n vorm vinden en die topper weer moet worden die hij in mijn ogen wel was.

Teken voor bijv. 2,5 jaar en ga met elkaar de uitdaging aan om er na 1,5 seizoen PSV er weer klaar voor te zijn. Hier speelt hij alles, CL en kan zich terug knokken in Oranje met oog op het EK. rust in het hoofd, rust in het lichaam.

Maargoed, misschien praat ik nu te veel vanuit m'n PSV hart maar ik meen het wel oprecht.
    Die jongen wil nu gewoon spelen want die voelt zich eindelijk weer voetballer op zijn 25e. Heeft jaren bij Feyenoord gezeten en doelbewust niet zijn aflopend contract verlengd als 22 jarige ofzo omdat hij die stap wilde maken. In zijn eerste jaar heeft hij gewoon veel gespeeld tot aan zijn monster blessure. Nu eindelijk weer met voorzichtige regelmaat minuten gekregen waardoor hij zich weer een beetje voetballer kan voelen.

De keuze om nu te worden verhuurd was volgens mij al snel gemaakt maar normaliter was dat Benfica geworden. Dat is stuk gelopen waardoor hij op deadline day nog steeds bij United rond liep. Toen PSV weer voorbij kwam was het wellicht PSV of niets (of lager niveau) en dan is de keuze voor nu best goed om naar PSV te gaan vanuit zijn oogpunt. Mijn inziens gericht op de korte termijn. Dat Olai zei dat hij daar in eerste instantie niet op zat te wachten zou een teken kunnen zijn.

Natuurlijk kan dit gewoon een succesvol verhaal worden met zelfs een kans op 1.5 a 2,5 jaar maar ik denk niet dat dat scenario op dit moment in zijn hoofd zit. Hij heeft niet gefaald ofzo maar hij is gewoon heel heftig geblesseerd geweest. Daarnaast heeft hij nog 2 jaar a 5 miljoen (inschatting) salaris verzekerd bij United, als speler van 25 jaar die net 2 jaar amper heeft gespeeld, wat je niet zo snel op geeft om bij PSV te tekenen voor de helft. Daarnaast is het maar de vraag of PSV een dergelijk contract gaat uitdelen aan een speler die 2 jaar amper gespeeld heeft.

Als hij het doel heeft om hier 4 maanden te spelen en zich te laten zien dan is een optie tot koop enkel interessant zodat je het met United dichtgetimmerd hebt. Dus in die zin kan het geen kwaad. Maar waar het mij om gaat is dat je afhankelijk bent wat Malacia wil want als hij niet wil blijven dan blijft ie ook niet en heb je er niets aan. Dus noem me pessimistisch als je wil, ik zou eerder realistisch zeggen, maar laten we gewoon even afwachten hoe het uit pakt en dan is praktisch alles nog mogelijk.

Qua fitheid verwacht ik een hongerige speler die klaar is om te spelen maar niet perse 80 a 90 minuten in de benen heeft. Als dat wel zo is dan is dat fantastisch want dan is hij precies wat we nodig hebben voor de korte termijn. En dan kunnen we straks met Dest erbij gewoon 3 goede backs opstellen en zijn we zowel aanvallend als verdedigend heel veel sterker. Blijft hij fit? Dan is het helemaal top. Blijkt hij fit, Blijft hij fit en blijft hij wellicht voor de langere termijn? Dan heeft Earnie weer een homerun geslagen. Maar je moet er niet aan denken dat hij binnen 2 weken geblesseerd is. Al kan dat bij elke speler bij ons gebeuren. Ik had het liefst een oplossing voor de langere termijn gehad en dat kan dit nog steeds worden dus dat wachten we maar gewoon netjes af. Met of zonder koopoptie.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen 11 Tinus voor dit bericht (totaal 4):
    Dutch CowboyZuc0DoubleUCoolmanmateja
    Olai
    Bankzitter
    4

Malacia is gewoon fit en veel fitter dan Karsdorp ooit nog zal zijn. Wedstrijdfit zal snel komen. Als we Malacia kunnen houden van de zomer gaan we van twee gemankeerde backs naar misschien 3 topbacks. Bosz is gecharmeerd van Malacia en in zijn Feyenoordtijd was hij waarschijnlijk de beste Nederlandse linksback (sorry, Wijndal).
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Olai voor dit bericht (totaal 11):
    Dutch CowboyDoubleUCoolmanHatseflatsMithrasFritskePhilipsmatejaTomV23SensationD.MillpantsDonyellMalenRen Höek
    rjg1992
    Bankzitter
    4

Ook heel blij met deze aanwinst. Terrier die ons kampioen kan maken. Of we hem kunnen kopen later, dat zien we wel.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen rjg1992 voor dit bericht:
    barthez
    Robson de Souza
    Vedette
    7

Van Dams naar Malacia is van een modale Eredivisie-voetballer naar een Nederlands international. Dat is een beste upgrade.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht (totaal 4):
    MithrasbarthezSensationFritskePhilips
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Dat gezeur dat ie 1,5 jaar niet heeft gevoetbald..

Naja, het is ook nooit goed he.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
    NoaNoTheBaddest10
    EllermanJ
    Vaste waarde in elftal
    1
    Seizoenkaart: Vak X
    Clubvoorkeur: PSV

Een beste upgrade nog wel. Leuk dat Nederlands international natuurlijk maar zijn laatste interland was in juni 2023. Van juni 2022 t/m juni 2023 slechts 76 speelminuten gehad als international.

Ik hoop echt dat hij het goed gaat doen en zijn niveau van weleer weer gaat halen maar die extreme jubelstemming ga ik nog niet in mee. Eerst even zien wat hij (nog) kan en of hij echt die upgrade is die we zoeken. Laten we het hopen!

Succes Tyrell!
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 07:07 Dat gezeur dat ie 1,5 jaar niet heeft gevoetbald..

Het klopt ook niet. Speelt sinds eind november heel regelmatig zelfs. Maar sommigen moeten het ontwijken anders klopt de kritiek niet meer.

Zoals iemand al postte:

30 januari een helft in de EL tegen FCSB
    26 januari een kwartier tegen Fulham
    23 januari 40 min. tegen Rangers
    12 januari 30 min. tegen Arsenal fa cup
    22 december een helft tegen Bournemouth
    12 december een uur tegen Victoria Plzn
    4 december een helft tegen Arsenal
    28 november een helft tegen Bodo.

En zoals Rik postte:

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht (totaal 3):
    Vanthaman18HatseflatsMithras
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    EllermanJ
    Vaste waarde in elftal
    1

Heel regelmatig wil ik dit ook niet noemen hoor 😄. Vanaf Bodo, aangezien daar het rijtje start (via Flashscore): 321 min/1440 min = 22,3% percentage gespeeld.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen EllermanJ voor dit bericht:
    Breur
    Vanthaman18
    Vedette
    3
    Favoriete speler: Malik Tillman

Awards:

Blij met deze jongen. Pitbull die we goed kunnen gebruiken. Bijvoorbeeld al tegen een Juventus. Als Mauro daardoor naar rechts kan, hebben we toch iets meer verdedigende zekerheid!
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Vanthaman18 voor dit bericht (totaal 2):
    Het KanonMithras
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 07:16
    Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 07:07 Dat gezeur dat ie 1,5 jaar niet heeft gevoetbald..

Het klopt ook niet. Speelt sinds eind november heel regelmatig zelfs. Maar sommigen moeten het ontwijken anders klopt de kritiek niet meer.

Zoals iemand al postte:

30 januari een helft in de EL tegen FCSB
    26 januari een kwartier tegen Fulham
    23 januari 40 min. tegen Rangers
    12 januari 30 min. tegen Arsenal fa cup
    22 december een helft tegen Bournemouth
    12 december een uur tegen Victoria Plzn
    4 december een helft tegen Arsenal
    28 november een helft tegen Bodo.

En zoals Rik postte:

Al 7 weken geleden dat hij meer dan 45 minuten speelde, en 2 jaar dat hij 90 minuten speelde.

Voor mijn gevoel is de discussie niet of hij topfit is of niet maar wat topfit precies is. Als je hem zaterdag 45 min kan laten spelen en woensdag tegen Juventus 60 min... is ie dan topfit of niet?
  • Citaat
  • joop123
    Jeugdspeler
    1

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen joop123 voor dit bericht:
    mateja
    PeterHoekstra
    Ballenjongen
    1

Ik was bij de laatste interland van Malacia tegen Kroatie in de halve finale Nations League in de Kuip. Ik herinner me dat het na zijn invalbeurt defensief billenknijpen werd. Tyrell werd links en rechts voorbijgelopen door kroaten. Persoonlijk hou ik niet van spelers waarbij ik constant bang moet zijn voor flaters. Ik verlang zo terug naar vroeger met Alex als havenhoofd en daarom heen stabiele Koreanen.
  • Citaat
  • Op naar de derde ster
    Hightower
    Basisspeler
    4

Zou wel lekker zijn als hij morgen al kan meespelen, en gelijk een paar assists geven op Luuk.
  • Citaat
    Tomm
    Vedette
    7
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Het zou vooral prettig zijn met oog op volgende week als hij woensdag en dit weekend beide minimaal een helft kan spelen. Helemaal als hij daarin een goede en fitte indruk maakt, scheelt bij vele (waaronder ikzelf) een hoop zorgen.
  • Citaat
  • Sparts
    International
    4

Met koopoptie: uitstekend lange termijn beleid. Hulde!

Zonder koopoptie: wéér problemen voor je uitgeschoven Ipv een structurele oplossing
  • Citaat
    Ontbijtkoek
    Nationale topspeler
    1
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

joop123 schreef: 04 feb 2025, 07:44
    Earnie kan nu meteen laten zien dat het WEL voor 12u geregistreerd kan worden
  • Citaat
  • Timheu97
    Talent
    2
    Seizoenkaart: Vak SS

PeterHoekstra schreef: 04 feb 2025, 07:47 Ik was bij de laatste interland van Malacia tegen Kroatie in de halve finale Nations League in de Kuip. Ik herinner me dat het na zijn invalbeurt defensief billenknijpen werd. Tyrell werd links en rechts voorbijgelopen door kroaten. Persoonlijk hou ik niet van spelers waarbij ik constant bang moet zijn voor flaters. Ik verlang zo terug naar vroeger met Alex als havenhoofd en daarom heen stabiele Koreanen.
    Gelukkig komt hij weinig Kroaten tegen bij de tegenstanders van PSV (A)
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Sparts schreef: 04 feb 2025, 07:53 Met koopoptie: uitstekend lange termijn beleid. Hulde!

Zonder koopoptie: wéér problemen voor je uitgeschoven Ipv een structurele oplossing
    Liever geen linksback of een mindere linksback gehad?

Dan heb ik liever Malacia en in de zomer de keuze uit meer spelers dan nu een mindere halen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
    Bromalho
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    GiveCup2day
    International
    3
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 07:12extreme jubelstemming ga ik nog niet in mee.
    Welke extreme jubelstemming?
  • Citaat
    EllermanJ
    Vaste waarde in elftal
    1

GiveCup2day schreef: 04 feb 2025, 08:17
    EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 07:12extreme jubelstemming ga ik nog niet in mee.
    Berichten als 100% zekerheid, beste/zieke upgrade, directe versterking. Maar wel lekker selectief gequote, dat wel.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door EllermanJ op 04 feb 2025, 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
    Sparts
    International
    4

ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 08:14
    Sparts schreef: 04 feb 2025, 07:53 Met koopoptie: uitstekend lange termijn beleid. Hulde!

Liever geen linksback of een mindere linksback gehad?

Dan heb ik liever Malacia en in de zomer de keuze uit meer spelers dan nu een mindere halen.
    Liever goed beleid dan dan maar door jou moeten kiezen tussen een slechte optie en een nóg slechtere optie wat mij betreft.

Maar goed, laten we afwachten of het met of zonder koopoptie is voordat we de hooivorken uit het vet halen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Sparts voor dit bericht:
    BadShaker
    mateja
    Internationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak Y

PeterHoekstra schreef: 04 feb 2025, 07:47 Ik was bij de laatste interland van Malacia tegen Kroatie in de halve finale Nations League in de Kuip. Ik herinner me dat het na zijn invalbeurt defensief billenknijpen werd. Tyrell werd links en rechts voorbijgelopen door kroaten. Persoonlijk hou ik niet van spelers waarbij ik constant bang moet zijn voor flaters. Ik verlang zo terug naar vroeger met Alex als havenhoofd en daarom heen stabiele Koreanen.
    Tsja, niemand stopt Perisic nou eenmaal
  • Citaat
    GiveCup2day
    International
    3
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 08:19
    GiveCup2day schreef: 04 feb 2025, 08:17

Berichten als 100% zekerheid, beste/zieke upgrade, directe versterking. Maar wel lekker selectief gequote, dat wel.
    Ik zie veel meer negatieve dan “extreem” positieve berichten hoor. Zullen we gewoon de berichtgeving ff afwachten anders?

Op papier is Dams verkopen voor 9+1 en daar Malacia voor terughalen natuurlijk een prima deal. Mits fit, uiteraard.
  • Citaat
    EllermanJ
    Vaste waarde in elftal
    1

GiveCup2day schreef: 04 feb 2025, 08:24
    EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 08:19

Ik zie veel meer negatieve dan “extreem” positieve berichten hoor. Zullen we gewoon de berichtgeving ff afwachten anders?

Op papier is Dams verkopen voor 9+1 en daar Malacia voor terughalen natuurlijk een prima deal. Mits fit, uiteraard.
    Als je mijn bericht(en) leest zie je dat ik dat ook benadruk. En zoveel negatieve berichten lees ik eerlijk gezegd niet. Veelal berichten waarin men, mijns inziens terecht, een slag om de arm houdt. Iets wat jij blijkend uit jouw post ook doet. Hebben we elkander toch gevonden.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen EllermanJ voor dit bericht:
    GiveCup2day
    Plaats reactie