Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
FC Kreupel, FC midget, FC Ik speel liever bij een andere NL topclub. Ik heb al veel voorbij horen komen.
Die jongen wil nu gewoon spelen want die voelt zich eindelijk weer voetballer op zijn 25e. Heeft jaren bij Feyenoord gezeten en doelbewust niet zijn aflopend contract verlengd als 22 jarige ofzo omdat hij die stap wilde maken. In zijn eerste jaar heeft hij gewoon veel gespeeld tot aan zijn monster blessure. Nu eindelijk weer met voorzichtige regelmaat minuten gekregen waardoor hij zich weer een beetje voetballer kan voelen.Juancho schreef: 03 feb 2025, 22:37 @11 Tinus ik draai hem eerder om. Die jongen heeft er zolang uitgelegen dat hij gewoon weer mort spelen, sterker worden, z'n vorm vinden en die topper weer moet worden die hij in mijn ogen wel was.
Teken voor bijv. 2,5 jaar en ga met elkaar de uitdaging aan om er na 1,5 seizoen PSV er weer klaar voor te zijn. Hier speelt hij alles, CL en kan zich terug knokken in Oranje met oog op het EK. rust in het hoofd, rust in het lichaam.
Maargoed, misschien praat ik nu te veel vanuit m'n PSV hart maar ik meen het wel oprecht.
Het klopt ook niet. Speelt sinds eind november heel regelmatig zelfs. Maar sommigen moeten het ontwijken anders klopt de kritiek niet meer.Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 07:07 Dat gezeur dat ie 1,5 jaar niet heeft gevoetbald..
Naja, het is ook nooit goed he.
Al 7 weken geleden dat hij meer dan 45 minuten speelde, en 2 jaar dat hij 90 minuten speelde.ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 07:16Het klopt ook niet. Speelt sinds eind november heel regelmatig zelfs. Maar sommigen moeten het ontwijken anders klopt de kritiek niet meer.Hatseflats schreef: 04 feb 2025, 07:07 Dat gezeur dat ie 1,5 jaar niet heeft gevoetbald..
Naja, het is ook nooit goed he.
Zoals iemand al postte:
30 januari een helft in de EL tegen FCSB
26 januari een kwartier tegen Fulham
23 januari 40 min. tegen Rangers
12 januari 30 min. tegen Arsenal fa cup
22 december een helft tegen Bournemouth
12 december een uur tegen Victoria Plzn
4 december een helft tegen Arsenal
28 november een helft tegen Bodo.
En zoals Rik postte:
Gelukkig komt hij weinig Kroaten tegen bij de tegenstanders van PSVPeterHoekstra schreef: 04 feb 2025, 07:47 Ik was bij de laatste interland van Malacia tegen Kroatie in de halve finale Nations League in de Kuip. Ik herinner me dat het na zijn invalbeurt defensief billenknijpen werd. Tyrell werd links en rechts voorbijgelopen door kroaten. Persoonlijk hou ik niet van spelers waarbij ik constant bang moet zijn voor flaters. Ik verlang zo terug naar vroeger met Alex als havenhoofd en daarom heen stabiele Koreanen.
Liever geen linksback of een mindere linksback gehad?Sparts schreef: 04 feb 2025, 07:53 Met koopoptie: uitstekend lange termijn beleid. Hulde!
Zonder koopoptie: wéér problemen voor je uitgeschoven Ipv een structurele oplossing
Berichten als 100% zekerheid, beste/zieke upgrade, directe versterking. Maar wel lekker selectief gequote, dat wel.
Liever goed beleid dan dan maar door jou moeten kiezen tussen een slechte optie en een nóg slechtere optie wat mij betreft.ShovingNE2 schreef: 04 feb 2025, 08:14Liever geen linksback of een mindere linksback gehad?Sparts schreef: 04 feb 2025, 07:53 Met koopoptie: uitstekend lange termijn beleid. Hulde!
Zonder koopoptie: wéér problemen voor je uitgeschoven Ipv een structurele oplossing
Dan heb ik liever Malacia en in de zomer de keuze uit meer spelers dan nu een mindere halen.
Tsja, niemand stopt Perisic nou eenmaalPeterHoekstra schreef: 04 feb 2025, 07:47 Ik was bij de laatste interland van Malacia tegen Kroatie in de halve finale Nations League in de Kuip. Ik herinner me dat het na zijn invalbeurt defensief billenknijpen werd. Tyrell werd links en rechts voorbijgelopen door kroaten. Persoonlijk hou ik niet van spelers waarbij ik constant bang moet zijn voor flaters. Ik verlang zo terug naar vroeger met Alex als havenhoofd en daarom heen stabiele Koreanen.
Ik zie veel meer negatieve dan “extreem” positieve berichten hoor. Zullen we gewoon de berichtgeving ff afwachten anders?EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 08:19Berichten als 100% zekerheid, beste/zieke upgrade, directe versterking. Maar wel lekker selectief gequote, dat wel.
Als je mijn bericht(en) leest zie je dat ik dat ook benadruk. En zoveel negatieve berichten lees ik eerlijk gezegd niet. Veelal berichten waarin men, mijns inziens terecht, een slag om de arm houdt. Iets wat jij blijkend uit jouw post ook doet. Hebben we elkander toch gevonden.GiveCup2day schreef: 04 feb 2025, 08:24Ik zie veel meer negatieve dan “extreem” positieve berichten hoor. Zullen we gewoon de berichtgeving ff afwachten anders?EllermanJ schreef: 04 feb 2025, 08:19
Berichten als 100% zekerheid, beste/zieke upgrade, directe versterking. Maar wel lekker selectief gequote, dat wel.
Op papier is Dams verkopen voor 9+1 en daar Malacia voor terughalen natuurlijk een prima deal. Mits fit, uiteraard.