https://www.vi.nl/nieuws/PSV-gaat-voor- ... -linksback
Tyrell Malacia
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Geselecteerd voor Oranje
- 2
Laat me graag verrassen door hem, maar in eerste instantie bekruipt me toch een Karsdorp gevoel: geblesseerde speler, niet in aanmerking bij zijn club…
En dat na veelbelovende namen die genoemd werden. Toch een beetje een deceptie.
Maar ik laat me graag verrassen! En wens hem alle succes om ons PSV mee kampioen te maken! Laten we hopen dat het een pareltje blijkt en we hem in de zomer vast willen leggen
En dat na veelbelovende namen die genoemd werden. Toch een beetje een deceptie.
Maar ik laat me graag verrassen! En wens hem alle succes om ons PSV mee kampioen te maken! Laten we hopen dat het een pareltje blijkt en we hem in de zomer vast willen leggen
-
M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
- 4
-
De Realist
- Internationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Ik hoop dat het een succes wordt maar ik vrees Karsdorp of ABK 2.0
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
Eindhovenvoetbal
- 4
Was fit de linksback van Oranje. Topspeler voor PSV als hij fit is. Verdedigend prima en aanvallend gewoon goed. Bijtertje ook. Maar wat nemen we weer een risico. Echt bizar lang geblesseerd geweest. Hopelijk pakt het goed uit, hij is nog jong.
- Deze gebruikers waarderen Eindhovenvoetbal voor dit bericht:
- Standbeeld
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Sta hier na het Karsdorp-drama behoorlijk sceptisch tegenover. Laten we hopen dat deze buitenkans wel een schot in de roos is.
Laatst gewijzigd door trouwepsvfan op 03 feb 2025, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
NoaNoTheBaddest10
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
Welkom kerel, hoop dat je al deze azijnpissers hun ongelijk bewijst.
- Deze gebruikers waarderen NoaNoTheBaddest10 voor dit bericht (totaal 4):
- Standbeeld • OmeAad • alu.w • Doperwt11
We can't change the world until we change ourselves.
- StratumZuid
- Vedette
- 5
Malacia en Dest op de back is wel geil hoor
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Basisspeler
- 2
Volgensmij was het een mentaal dingetje.Eindhovenvoetbal schreef: 03 feb 2025, 18:42 Was fit de linksback van Oranje. Topspeler voor PSV als hij fit is. Verdedigend prima en aanvallend gewoon goed. Bijtertje ook. Maar wat nemen we weer een risico. Echt bizar lang geblesseerd geweest. Hopelijk pakt het goed uit, hij is nog jong.
Inderdaad een risico maar als hij zijn oude niveau haalt, dan hebben we echt een top transfer te pakken
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
Malaciaaaaaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Malaciaaaaaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Met z'n allen!
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Malaciaaaaaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Lalalalalalalaaaaaaa
Met z'n allen!
- Deze gebruikers waarderen MC Hammer voor dit bericht:
- DonyellMalen
Hammertime!
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Begrijpelijk, maar niet helemaal eerlijk richting Malacia. Twee totaal andere mensen/situaties/leeftijden.trouwepsvfan schreef: 03 feb 2025, 18:43 Sta hier na het Karsdorp-drama behoorlijk sceptisch tegenover.
-
Maax
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak L
Met koopoptie valt hij nog enigzins te begrijpen. Zonder vind ik hem echt krankzinnig.
Met Mauro en Dest hebben we 2 prima backs, waarvan op beide wat aan te merken is. Mauro is extreem blessuregevoelig met een aflopend contract en bij Dest is het maar de vraag hoe hij terugkomt van zijn blessure. Over Karsdorp hoef ik denk ik nieens te beginnen.
Dan ga je nu een linksback halen met een Manchester United salaris (dus zelfs die paar maanden huren zal duur zijn, deal met Benfica is niet voor niks niet doorgegaan) die al 2,5 jaar amper een wedstrijd heeft gespeeld. Oké hij is nu fit, maar heeft 0 wedstrijdritme terwijl wij onze belangrijkste fase van het seizoen in gaan met Juve, de beker en de competitie waarin het niet goed gaat.
Ik hoop echt dat die jongen slaagt want het is een schat van een jongen volgensmij, maar komop... We mogen van een TD van PSV wel iets beters verwachten dan deze situatie.
Met Mauro en Dest hebben we 2 prima backs, waarvan op beide wat aan te merken is. Mauro is extreem blessuregevoelig met een aflopend contract en bij Dest is het maar de vraag hoe hij terugkomt van zijn blessure. Over Karsdorp hoef ik denk ik nieens te beginnen.
Dan ga je nu een linksback halen met een Manchester United salaris (dus zelfs die paar maanden huren zal duur zijn, deal met Benfica is niet voor niks niet doorgegaan) die al 2,5 jaar amper een wedstrijd heeft gespeeld. Oké hij is nu fit, maar heeft 0 wedstrijdritme terwijl wij onze belangrijkste fase van het seizoen in gaan met Juve, de beker en de competitie waarin het niet goed gaat.
Ik hoop echt dat die jongen slaagt want het is een schat van een jongen volgensmij, maar komop... We mogen van een TD van PSV wel iets beters verwachten dan deze situatie.
-
- 6
Dat hopen wij ook, alleen achten we die kans beperkt..NoaNoTheBaddest10 schreef: 03 feb 2025, 18:43 Welkom kerel, hoop dat je al deze azijnpissers hun ongelijk bewijst.
- Paco Casal
- 7
- Seizoenkaart: Vak U
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals