Esmir Bajraktarevic

Spelers A-selectie.
Siemen
Nationale topspeler
7

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Wat is er eigenlijk met deze beste jongen?

• Citaat
  • negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    Ricardo Izecson Santos
    International
    4
    Seizoenkaart: Vak X
    Favoriete speler: Ismael Saibari

Vorige week op de training geblesseerd geraakt
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Wat heeft die arme jongen in godsnaam verkeerd gedaan om zo'n gedrocht van een verjaardagspost te krijgen? :treurig:

• Citaat
  • Psvaanzet
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: psv

Tering. Afschuwelijk.. Nu al proberen weg te pesten is wel heel erg vroeg he.

Wat doen ze die jongen aan.
  • Citaat
    Ivan Perisic
    Verbannen

Duidelijk een verwijzing naar het testbeeld. 🙄
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    RicardoPepi9
    Massimo
    Legende
    7

Waar Land en Babadi wel klaar zijn bij Jong PSV en het hooguit wedstrijdritme opdoen is, is het voor hem het eerste half jaar denk ik wel goed. Kijken hoe hij er bij de voorbereiding van het komende seizoen ervoor staat.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Het is een leuke speler die niet bang is om dingen fout te doen. Of hij een rol in het eerste aan kan zoals bv een Vertessen waag ik op dit moment te betwijfelen. Maarja als je hem die kansen en ruimte niet gunt ga je er ook nooit achter komen. Als hij een paar keer erin komt met een goal en assist dan kan het ook snel gaan.
  • Citaat
    Riffii
    International
    4

SKERLA schreef: 15 apr 2025, 12:14
    Wat een zuigende knurft deze interviewer, Jezus man wat tenenkrommend! Het manneke komt wel gewoon rustig en volwassen over en gaat gelukkig geen domme dingen roepen wat tegen hem gebruikt kan worden.

Ik hoop echt dat wanneer het team weer wat vlotter loopt en draait dat hij wel een vaste invalbeurt krijgt om het te laten zien.

Zo een jongen moet je veel meer laten proeven aan het hoogste niveau om nog meer te prikkelen en door te ontwikkelen. Net zoals destijds met Depay het geval was.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Riffii voor dit bericht:
    EllermanJ
    Sanga are u dead ???? NO MAN!
    DSQ2
    Regelmatige invaller
    1

Had gister wel een aantal leuke acties, vooral die panna was wel chique.
  • Citaat
  • "Het is ook moeilijk om er naast te grijpen." - Denzel Dumfries
    EllermanJ
    Geselecteerd voor Oranje
    1
    Seizoenkaart: Vak X

Riffii schreef: 15 apr 2025, 13:00
    SKERLA schreef: 15 apr 2025, 12:14
    Wat een zuigende knurft deze interviewer, Jezus man wat tenenkrommend! Het manneke komt wel gewoon rustig en volwassen over en gaat gelukkig geen domme dingen roepen wat tegen hem gebruikt kan worden.
    Past inderdaad uitstekend bij dat vervelende ESPN. Prima gecounterd door Esmir overigens. Hulde.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

https://www.ed.nl/psv/psv-aanvaller-baj ... haring_web
  • Citaat
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    2

Massimo schreef: 15 apr 2025, 12:27 Waar Land en Babadi wel klaar zijn bij Jong PSV en het hooguit wedstrijdritme opdoen is, is het voor hem het eerste half jaar denk ik wel goed. Kijken hoe hij er bij de voorbereiding van het komende seizoen ervoor staat.
    Ik las eens dat Land en Babadi ook niet altijd de pannen van het dak schelen, maar denk inderdaad dat zij gewoon naar een hoger niveau moeten. Omringd door betere spelers halen ze denk ik meer uit hun kwaliteiten en verwacht ik sowieso dat ze in een moordend tempo naar basiswaardig kunnen groeien. Aan de bovenkant van de voedselketen zijn, ook gezien hun leeftijd, Saibari en Veerman wel toe aan een volgende carrierestap. Met Schouten, Tillman en Til als meer ervaren middenvelders en evt. Mauro (als deze bijtekent) achter de hand, zou ik het lachend aandurven om Babadi en Land op de vrijgekomen plekken door te schuiven en in tegenstelling tot dit seizoen ook wekelijks inbrengen, als invaller dan wel basisklant.

Baktarejevic ken ik nog niet zo goed, maar zijn eerste minuten in PSV 1 lieten al zien dat hij snelheid heeft en met een heel pure techniek erg balvast is. Vind het een mooi talent, waarvan je ook niet hoeft uit te sluiten dat hij na een paar maanden acclimatisatie zijn kans grijpt en - hopelijk achter Perisic - de tweede man op de rechterflank wordt.
  • Citaat
  • Siemen
    Nationale topspeler
    7

Erg benieuwd of, en hoe snel, deze jongen bij PSV 1 komt te spelen. Hij heeft wel wat speciaals met zijn lichtvoetige dribbel en techniek. Het is m.i. meer een speler die past bij het huidige voetbaldominante PSV dan Driouech, die juist weer beter past bij counterploegen. Tegen MVV paar goede momenten ook, waar wel klasse uitstraalt.
  • Citaat
  • AndreOoijer
    Nationale topspeler
    2
    Seizoenkaart: Vak L

Volgend jaar eigenlijk lekker verhuren aan Hereveen oid
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ik zou hem houden. De kans dat Perisic en Bakayoko vertrekken is best groot. Dan kan ‘ie mooi de back-up zijn van de grote aankoop. Je kan niet iedereen laten gaan of verhuren, beetje stabiliteit in de selectie is ook belangrijk.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    Thijs
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Laten we hem op zijn minst in de voorbereiding gewoon mee laten draaien. Ik zie wel iets in hem dus geef hem maar de kans om stappen te maken.
  • Citaat
    DSQ2
    Regelmatige invaller
    1

11 Tinus schreef: 16 apr 2025, 17:36 Laten we hem op zijn minst in de voorbereiding gewoon mee laten draaien. Ik zie wel iets in hem dus geef hem maar de kans om stappen te maken.
    Dat gaat toch ook sowieso wel gebeuren?
  • Citaat
  • "Het is ook moeilijk om er naast te grijpen." - Denzel Dumfries
    Massimo
    Legende
    7

Totaal andere situatie dan Land en Babadi die van onderaf zijn gekomen en er al een tijdje bij horen. Voor Bajraktarevic is het nu een half jaar acclimatiseren en die gaat komend seizoen echt wel zijn minuten krijgen.
  • Citaat
  • Menno1
    Legende
    7

Yep. Ik vind hem wel fysiek nog erg licht. Volgens mij mist hij ook pure snelheid voor een Vertessen/Driouech rol. Wel een erg fijne techniek en dribbel heeft die jongen. Ik zie er zeker iets in, maar hij heeft nog wel iets te veel weg van een jeugdspeler; nog meer als Land/Babadi.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4

Awards:

Zowel Bajraktarevic als Driouech moeten gewoon wekelijks minuten gaan maken anders kom je er nooit achter wat ze in hun mars hebben. En dan niet bij Jong PSV maar gewoon tussen de grote jongens in een vol stadion.
  • Citaat
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Menno1 schreef: 16 apr 2025, 18:15Volgens mij mist hij ook pure snelheid voor een Vertessen/Driouech rol.
    Dit is toch helemaal niet relevant? Hij is toch helemaal niet gehaald om in die rol te spelen?
  • Citaat
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Als ik even snel door de lijst verhuurde spelers heen ga deze eeuw zijn alleen Jeroen Zoet, Derrick Luckassen en Sam Lammers succesvol teruggekomen. En nu willen we een aankoop die drie maanden bij PSV is en eveneens gewoon A-international voor zijn land verhuren?

Verhuren staat gelijk aan afschrijven zo lijkt het verleden te leren.
  • Citaat
  • "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Het Kanon
    Internationale topspeler
    6

Dit soort spelers moeten niet verhuurd worden, die moeten ingepast worden in PSV 1.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Het Kanon voor dit bericht:
    ShovingNE2
    Joenepsv
    Legende
    7

Awards:

ShovingNE2 schreef: 17 apr 2025, 07:19 Als ik even snel door de lijst verhuurde spelers heen ga deze eeuw zijn alleen Jeroen Zoet, Derrick Luckassen en Sam Lammers succesvol teruggekomen. En nu willen we een aankoop die drie maanden bij PSV is en eveneens gewoon A-international voor zijn land verhuren?

Mauro en misschien Ledezma kun je nog noemen. Maar verder eens hoor. Met name Luckassen was een groot succes.
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7

Awards:

Joenepsv schreef: 17 apr 2025, 07:31
    ShovingNE2 schreef: 17 apr 2025, 07:19 Als ik even snel door de lijst verhuurde spelers heen ga deze eeuw zijn alleen Jeroen Zoet, Derrick Luckassen en Sam Lammers succesvol teruggekomen. En nu willen we een aankoop die drie maanden bij PSV is en eveneens gewoon A-international voor zijn land verhuren?

Mauro en misschien Ledezma kun je nog noemen. Maar verder eens hoor. Met name Luckassen was een groot succes.
    Ja, die laatste is inderdaad één van de weinigen waarbij het echt werkte.

Robben was ook niet slecht na zijn jaartje verhuur trouwens ;)
  • Citaat
  • Plaats reactie