Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ligt niet in de manier van inbrengen deze periode, lijkt mij. Hoogstens de laatste vijf minuten om even kennis te laten maken met stadion en publiek, meer niet. Er zijn momenteel voldoende spelers die op de vleugels uit de voeten kunnen, ook met het vertrek van Lozano.
"De nieuwe aanwinst van PSV is nog in afwachting van zijn werkvergunning. Zodra die er is, sluit hij aan bij de ploeg van van hoofdcoach Peter Bosz. Bajraktarević gaat spelen met rugnummer 19. “Esmir is nog jong en we geven hem uiteraard de tijd die hij nodig heeft om te acclimatiseren”, vult Stewart aan.
De Bosniër wacht nog op zijn werkvergunning, meldt PSV. Zodra die binnen is,[ u]sluit het talent aan bij het eerste elftal van trainer Peter Bosz[/u]. De jongeling krijgt daar ruim de tijd voor."
DonyellMalen schreef: 14 jan 2025, 10:49
Erg benieuwd. Voor hem, maar ook voor ons als supporters leuk als 'ie vanavond zijn debuut kan maken.
Juancho schreef: 14 jan 2025, 00:53
Komt dus wel duidelijk direct voor het 1e elftal.
Dat was vanaf de allereerste seconde duidelijk, niet?
Ik had het niet gek gevonden als hij dit half jaar rustig de tijd kreeg om te wennen, mee te trainen bij het 1e en ritme blijven opdoen bij Jong PSV. Maargoed, mooi dat hij blijkbaar al een stap verder is en gelijk kan aanhaken bij het 1e. Na het vertrek van Lozano en de langdurige blessure van Driehoek heeft PSV ook gewoon een extra buitenspeler nodig.
DonyellMalen schreef: 14 jan 2025, 10:49
Erg benieuwd. Voor hem, maar ook voor ons als supporters leuk als 'ie vanavond zijn debuut kan maken.
Dat was vanaf de allereerste seconde duidelijk, niet?
Ik had het niet gek gevonden als hij dit half jaar rustig de tijd kreeg om te wennen, mee te trainen bij het 1e en ritme blijven opdoen bij Jong PSV. Maargoed, mooi dat hij blijkbaar al een stap verder is en gelijk kan aanhaken bij het 1e. Na het vertrek van Lozano en de langdurige blessure van Driehoek heeft PSV ook gewoon een extra buitenspeler nodig.
Zo kinderachtig dat Driouech automatisch naar Driehoek wordt veranderd op dit forum.. Oh wacht..