Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Goede eerste indruk, leuke gozer. Erg benieuwd naar hem, kan echt een attractie gaan worden, als 'ie zich bij ons gaat ontwikkelen. Ook goed voor de groep, wat frisse en vooral nieuwe energie, is alleen maar top.
De Inside staat ook online ondertussen.
edit: mooiste moment.
Vanaf 5:20 in de inside video: Esmir kan zijn broer gewoon naar training/wedstrijden sturen en je ziet het verschil niet
Goede eerste indruk, leuke gozer. Erg benieuwd naar hem, kan echt een attractie gaan worden, als 'ie zich bij ons gaat ontwikkelen. Ook goed voor de groep, wat frisse en vooral nieuwe energie, is alleen maar top.
Vanaf 5:20 in de inside video: Esmir kan zijn broer gewoon naar training/wedstrijden sturen en je ziet het verschil niet
Ittot schreef: 02 jan 2025, 23:53
Als dat zo makkelijk is aan te leren zou elke 25 jarige aanvaller 20+ g/a hebben lijkt me.
Sommige leren het aan, veel ook niet.
Het is absoluut geen garantie dat iemand rendement ff aan leert. Of ontwikkeld.
Hij heeft in principe wel een goede trap. Dat is een groot voordeel in het ontwikkelen van dat rendement.
Ik had het zelf ook niet specifiek over Esmir (ga zijn achternaam ook niet proberen) maar over Concecao bij wie het naar mijn mening nog niet is gebeurd. Het is gewoon geen gegeven dat iemand, welke speler dan ook, zijn rendement wel even omhoog krikt.
Ik zag al wat voorbeelden voorbij komen, moet zelf nu ook aan van Bergen van Twente denken.
Ik geloof best dat dit bij Esmir wel kan gaan gebeuren, daar ging het mij niet over. Ik hoop het en wat voor hem heel erg gaat helpen is dat hij geen lange afstanden meer hoeft te overbruggen in balbezit. Wij hebben veelal de bal op helft tegenstander met kleine ruimtes. Dat lijkt mij een stuk beter bij hem passen dan de grote ruimtes bij NEW die vaak de onderliggende partij zijn. Hij zal meer in zijn kracht komen en hopelijk daardoor ook groeien in rendement.
Kolkmania schreef: 31 dec 2024, 14:07
Ik ben eerlijk gezegd wel wat sceptisch. Ziet er uit als een leuke dribbelaar, maar wel extreem weinig rendement in een competitie waar je toch wel moet uitblinken om uiteindelijk in Europa echt door te breken. Of mis ik logische voorbeelden? Uiteraard zijn er verzachtende omstandigheden met zijn zeer jonge leeftijd en het spelen bij een laagvlieger, maar zie in de highlights weinig doortastentheid de onderliggende cijfers zijn ook niet echt mals.
Met Steward en Schaling natuurlijk wel veel kennis van de Amerikaanse competitie. Ben in ieder geval erg benieuwd. Qua strategie iig een mooie stap door hem een extra half jaar te gunnen om te wennen.
Ik denk dat we vooral af moeten van het idee dat deze jongen op korte termijn in de basis moet eindigen, of dat vanaf komende zomer zou moeten kunnen. Hij is heel talentvol, maar het is in alles nog heel erg licht. Dat het van ver komt en onbekend is, betekent niet dat dit de directe vervanger van Lozano is. Ik heb hem wat vaker aan het werk gezien en dit is min of meer van het niveau Driouech. Daarvan gaan we ook niet roepen dat het maar twijfelachtig is wat zijn rol op korte termijn gaat zijn. We kennen hem en we weten: dat heeft tijd nodig. Voor Bajraktarevic geldt precies hetzelfde. Het is een verkapte jeugdspeler en zo moet je hem behandelen. Groot talent, fijne dribbelaar, goede trap, fraaie versnelling, maar verder echt nog niet van het gewenste niveau. Dat heeft gewoon tijd nodig. Komend half jaar acclimatiseren en hier en daar wat minuten maken (al dan niet bij Jong PSV), volgend jaar wat vaker invallen bij het eerste, en dan kun je daarna wel verder kijken.
Je kunt er verder weinig verlies op maken. Mannetje kost een paar miljoen. Slechtste scenario: het wordt niks en dan ben je een fooi kwijt. Beste scenario: dit blijkt straks fenomenaal scoutingswerk, hij wordt basisspeler en maakt over drie of vier jaar een transfer van 30 of 40 miljoen. Of het wordt iets tussen die twee scenario's in en dan is er ook geen enkel probleem.
Eens met je verhaal dat het een low risk, high reward transfer is die met name op de lange termijn beoordeeld moet worden. Echter moet je een balans blijven behouden binnen je transferstrategie, drie van dit soort transfers is samen wel een significante som. Zeg overigens niet dat we uit de ban vliegen qua balans hoor, maar wel iets om in de gaten te houden.
Denk dat de aangename verrassing van Perisic dit ook heeft mogelijk gemaakt. Ook zonder Lozano heb je nu met Bakayoko, Perisic, Lang, Tillman en Driouech voldoende opties waardoor je op de korte termijn niet genoodzaakt bent om een directe kwaliteitsimpuls toe te voegen. Bij een eventueel vertrek van Bakayoko deze zomer zou de balans wel omslaan en zou je (mits Driouech of deze Bajraktarevic een grote stap maakt) alsnog een kwaliteitsspeler moeten toevoegen.
Ik denk dat we vooral af moeten van het idee dat deze jongen op korte termijn in de basis moet eindigen, of dat vanaf komende zomer zou moeten kunnen. Hij is heel talentvol, maar het is in alles nog heel erg licht. Dat het van ver komt en onbekend is, betekent niet dat dit de directe vervanger van Lozano is. Ik heb hem wat vaker aan het werk gezien en dit is min of meer van het niveau Driouech. Daarvan gaan we ook niet roepen dat het maar twijfelachtig is wat zijn rol op korte termijn gaat zijn. We kennen hem en we weten: dat heeft tijd nodig. Voor Bajraktarevic geldt precies hetzelfde. Het is een verkapte jeugdspeler en zo moet je hem behandelen. Groot talent, fijne dribbelaar, goede trap, fraaie versnelling, maar verder echt nog niet van het gewenste niveau. Dat heeft gewoon tijd nodig. Komend half jaar acclimatiseren en hier en daar wat minuten maken (al dan niet bij Jong PSV), volgend jaar wat vaker invallen bij het eerste, en dan kun je daarna wel verder kijken.
Je kunt er verder weinig verlies op maken. Mannetje kost een paar miljoen. Slechtste scenario: het wordt niks en dan ben je een fooi kwijt. Beste scenario: dit blijkt straks fenomenaal scoutingswerk, hij wordt basisspeler en maakt over drie of vier jaar een transfer van 30 of 40 miljoen. Of het wordt iets tussen die twee scenario's in en dan is er ook geen enkel probleem.
Eens met je verhaal dat het een low risk, high reward transfer is die met name op de lange termijn beoordeeld moet worden. Echter moet je een balans blijven behouden binnen je transferstrategie, drie van dit soort transfers is samen wel een significante som. Zeg overigens niet dat we uit de ban vliegen qua balans hoor, maar wel iets om in de gaten te houden.
Denk dat de aangename verrassing van Perisic dit ook heeft mogelijk gemaakt. Ook zonder Lozano heb je nu met Bakayoko, Perisic, Lang, Tillman en Driouech voldoende opties waardoor je op de korte termijn niet genoodzaakt bent om een directe kwaliteitsimpuls toe te voegen. Bij een eventueel vertrek van Bakayoko deze zomer zou de balans wel omslaan en zou je (mits Driouech of deze Bajraktarevic een grote stap maakt) alsnog een kwaliteitsspeler moeten toevoegen.
Ik denk dat je eigenlijk relatief makkelijk dit soort aankopen, ook meerdere, wel kan inpassen in je transferstrategie omdat we goed verkopen en er ook veel waarde op het veld. Juist omdat deze spelers waarschijnlijk ook laag zitten qua salaris, en je dus niet het risico loopt dat ze je begroting leegtrekken over 5 jaar tijd. Ik denk bijvoorbeeld dat als je 3x Esmir zou kopen ze qua loonkosten nog steeds onder Lang etc eindigen.
Denk dat je in dat plaatje Ndala ook nog wel mee kunt nemen. Gezien die koopoptie die ze hebben laten opnemen van 7-10 miljoen kan het niet anders dan dat daar veel vertrouwen in is intern. PSV heeft echt een mooi pakketje aan vleugelaanvallers rondlopen.
Menno1 schreef: 03 jan 2025, 17:44
Er moet veel gebeuren voordat we die Ndala aantrekken. Die maakt totaal geen indruk nog.
Op wie niet?
Hij was nu geblesseerd, maar daarvoor, na een onwennige aanloop, heeft hij op mij al wel tenminste enige indruk gemaakt.
Erg wisselvallig, maar potentieel redelijk hoge pieken.
Menno1 schreef: 03 jan 2025, 17:44
Er moet veel gebeuren voordat we die Ndala aantrekken. Die maakt totaal geen indruk nog.
Op wie niet?
Hij was nu geblesseerd, maar daarvoor, na een onwennige aanloop, heeft hij op mij al wel tenminste enige indruk gemaakt.
Er moet heel wat gebeuren voordat de @Menno1 onder de indruk raakt van iemand. Is eigenlijk godsonmogelijk. Godts wel volgens mij, maar dat is dan ook weer een superduper talent van de goden.
Dat vond Brands in dat filmpje ook. Die keek een keer heel verbaasd eerst naar z'n broer en toen naar Esmir
Er moet heel wat gebeuren voordat de @Menno1 onder de indruk raakt van iemand. Is eigenlijk godsonmogelijk. Godts wel volgens mij, maar dat is dan ook weer een superduper talent van de goden.
Och och wat ben je toch een treurwillig eerste klas.
Leuke gozer, mooi die reactie op het stadion. Ben benieuwd of het wat wordt. Dribbelaartje, maar alles uit stilstand. Die diepte moet hij gaan leren. Altijd leuk dit soort onbekende namen. Hopelijk wordt het de nieuwe Dzsudzsák en niet de nieuwe Rabiu Ibrahim.
Och och wat ben je toch een treurwillig eerste klas.
Je bent dus wel onder de indruk van mij. Wat een eer!