Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Heuj, weer een nieuwe Texacomedewerker.Esmir Bajraktarevic
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
Tjompie
- Internationale topspeler
- 3
-
- Vedette
- 3
-
Hatseflats
- Legende
- 5
-
Awards:
Dan som je een hoop spelers op die goed zijn aan de bal en zelf de gehypte Hadjoe, maar niet eens Lang? Ik vind Hadjoe er ook niet eens op lijken, want die moet eerst trucjes doen terwijl de andere zonder gekke trucjes een mannetje voorbij kunnen spelen.Ittot schreef: 02 jan 2025, 19:09Hij lijkt qua speelstijl i.i.g. heel erg op Younes, Concecao, Messi en Hadj Moussa. Klein, behendig, laag draaipunt etc.
- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
- Ardbeg
-
- Vedette
- 4
Lang is beter dan Hadj Moussa die het de afgelopen periode prima deed. En uiteraard tegen Mauro geen zak te vertellen had. Ik vind hem ook beter dan Concecao en een triljard keer beter dan Younes.Hatseflats schreef: 02 jan 2025, 19:45Dan som je een hoop spelers op die goed zijn aan de bal en zelf de gehypte Hadjoe, maar niet eens Lang? Ik vind Hadjoe er ook niet eens op lijken, want die moet eerst trucjes doen terwijl de andere zonder gekke trucjes een mannetje voorbij kunnen spelen.Ittot schreef: 02 jan 2025, 19:09Hij lijkt qua speelstijl i.i.g. heel erg op Younes, Concecao, Messi en Hadj Moussa. Klein, behendig, laag draaipunt etc.
Maar ik vind die andere net wat beweeglijker en net een wat andere type. Maar Lang mag van mij zeker in dat rijtje. Sterker nog, als hij zo goed als Lang wordt dan ben ik heeeeeel tevreden.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Goede eerste indruk, leuke gozer. Erg benieuwd naar hem, kan echt een attractie gaan worden, als 'ie zich bij ons gaat ontwikkelen. Ook goed voor de groep, wat frisse en vooral nieuwe energie, is alleen maar top.
De Inside staat ook online ondertussen.
edit: mooiste moment.

- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 5):
- Standbeeld • RicardoPepi9 • Ykhim • AndreOoijer • Ren Höek
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- 7
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Awards:
-
- Legende
- 7
Yep, dat was een totale miscalculatie van onze vrinden; Te druk om alles wat Mislintat had gecontracteerd moest weg, zonder door te hebben dat er best wel aardige spelers tussen zaten. Ik vond Conceicao op het EK een van de besten van Portugal, echt een goede speler. Als Esmir dat niveau kan halen en dus een 10x kwa transferwaarde kan opleveren in de toekomst; nou graag.Buitenspelgoal schreef: 02 jan 2025, 19:15Conceicao is gewoon een goede speler hoor. Die speelt nu niet voor niets voor Juventus. Die heeft Ajax te makkelijk van de hand gedaan en er gingen ook verhalen dat hij er maar moeilijk kon aarden. Bij Porto vervolgens weer veel indruk gemaakt en nu een marktwaarde van 36m. Ik zou het dus helemaal niet erg vinden als hij een Conceicao wordt. PSV zal hem zich wel thuis laten voelen.Ittot schreef: 02 jan 2025, 19:09 Het is heel lastig inschatten wat direct zijn niveau gaat zijn. Uiteraard herken je in de beelden wat voor type het is.
Mijn gevoel zegt me, zoals iemand hierboven al schreef, dat we echt aan niveau Babadi en of Land moeten denken. Het kan daarbij alle kanten op. Hij lijkt qua speelstijl i.i.g. heel erg op Younes, Concecao, Messi en Hadj Moussa. Klein, behendig, laag draaipunt etc. De vraag is of het qua niveau richting de eerste 2 gaat (wat ik niet hoop) of dat hij zich wel kan doorontwikkelen en ook met doelpunten en assist van waarde kan zijn.
Voordat mensen, terecht, gaan aangeven dat Concecao voor veel (te veel) geld naar Juve is gegaan; dat weet ik maar vind het nog steeds niets. Een blinde dribbelaar zonder noemenswaarde statistieken.
Of ja. Als je als rechtsbuiten het voor elkaar krijgt om elk seizoen meer kaarten te verzamelen dan goals en assist samen dan is dat overigens toch wel noemenswaardig.
Ik vind hem zelf wel iets van Godts hebben: hij heeft iets directs in zijn spel en een goede dribbel. Maar nogmaals, bijna niet in te schatten op basis van YT beelden; daarvoor is het niveau te zwak.
-
RicardoPepi9
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
Ik krijg er een lekker gevoel van.DonyellMalen schreef: 02 jan 2025, 20:57Goede eerste indruk, leuke gozer. Erg benieuwd naar hem, kan echt een attractie gaan worden, als 'ie zich bij ons gaat ontwikkelen. Ook goed voor de groep, wat frisse en vooral nieuwe energie, is alleen maar top.
De Inside staat ook online ondertussen.
edit: mooiste moment.![]()
Denk dat we hem sneller gaan zien in t eerste dan de meeste denken.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- 6
En dezelfde sokken als Taylor en net zo'n horloge als Davy Klaassen en zijn stem lijkt op die van Pasveer.Menno1 schreef: 02 jan 2025, 22:05Yep, dat was een totale miscalculatie van onze vrinden; Te druk om alles wat Mislintat had gecontracteerd moest weg, zonder door te hebben dat er best wel aardige spelers tussen zaten. Ik vond Conceicao op het EK een van de besten van Portugal, echt een goede speler. Als Esmir dat niveau kan halen en dus een 10x kwa transferwaarde kan opleveren in de toekomst; nou graag.Buitenspelgoal schreef: 02 jan 2025, 19:15
Conceicao is gewoon een goede speler hoor. Die speelt nu niet voor niets voor Juventus. Die heeft Ajax te makkelijk van de hand gedaan en er gingen ook verhalen dat hij er maar moeilijk kon aarden. Bij Porto vervolgens weer veel indruk gemaakt en nu een marktwaarde van 36m. Ik zou het dus helemaal niet erg vinden als hij een Conceicao wordt. PSV zal hem zich wel thuis laten voelen.
Ik vind hem zelf wel iets van Godts hebben: hij heeft iets directs in zijn spel en een goede dribbel. Maar nogmaals, bijna niet in te schatten op basis van YT beelden; daarvoor is het niveau te zwak.

- Deze gebruikers waarderen Het Kanon voor dit bericht (totaal 2):
- ruuddevil • Franciscus
-
RicardoPepi9
- Nationale topspeler
- 6
- Oude naam: NotoriousBIG046
-
- Bankzitter
- 3
- Deze gebruikers waarderen TomV23 voor dit bericht (totaal 2):
- Op weg naar nr 26 • Heissenberrug
-
- Vedette
- 4
Dat mag. Ik heb andere verwachtingen van onze vleugelaanvallers. Ik wil buitenspelers die doelpunten maken en/of voorbereiden. Gakpo is bijvoorbeeld lang en mede daardoor minder wendbaar. Dan ziet het er minder spectaculair uit, maar ik heb 100000000000000000x liever Gakpo met weet ik veel hoeveel doelpunten en assist dan een Concecao die voor ongeveer hetzelfde bedrag is verkocht.Menno1 schreef: 02 jan 2025, 22:05Yep, dat was een totale miscalculatie van onze vrinden; Te druk om alles wat Mislintat had gecontracteerd moest weg, zonder door te hebben dat er best wel aardige spelers tussen zaten. Ik vond Conceicao op het EK een van de besten van Portugal, echt een goede speler. Als Esmir dat niveau kan halen en dus een 10x kwa transferwaarde kan opleveren in de toekomst; nou graag.Buitenspelgoal schreef: 02 jan 2025, 19:15
Conceicao is gewoon een goede speler hoor. Die speelt nu niet voor niets voor Juventus. Die heeft Ajax te makkelijk van de hand gedaan en er gingen ook verhalen dat hij er maar moeilijk kon aarden. Bij Porto vervolgens weer veel indruk gemaakt en nu een marktwaarde van 36m. Ik zou het dus helemaal niet erg vinden als hij een Conceicao wordt. PSV zal hem zich wel thuis laten voelen.
Ik wil vleugelaanvallers die meer goals / assist hebben dan kaarten (deze lijken mensen nog niet helemaal door te hebben..)
Als hij voor 30 miljoen verkocht wordt is dat top, maar dan het liefst na 20/25 g/a in een seizoen.
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Rendement (goals/assists/afronden/rust) kan je gelukkig goed trainen en aanleren. Zeker als je nog zo jong bent. Dus wat dat betreft zegt dat nu weinig bij zo'n jong en onervaren talent.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Ardbeg
- Mister PSV
- 7
-
Juancho
- Mister PSV
- 7
Daarom zeg ik dat je het kan aanleren, er op kan trainen en er beter in kan worden. Natuurlijk heb je 0 garanties maar een ventje van 19 heeft daarin natuurlijk nog alle ruimte. Hij lijkt me iiig een goede trap te hebben, dat is al een belangrijke basis kwaliteit.
Laatst gewijzigd door Juancho op 02 jan 2025, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Josef Dettelbacher
- Legende
- 7
-
Awards:
Rommedahl en Narsingh schieten te binnen.Ittot schreef: 02 jan 2025, 23:53 Als dat zo makkelijk is aan te leren zou elke 25 jarige aanvaller 20+ g/a hebben lijkt me.
Sommige leren het aan, veel ook niet.
Het is absoluut geen garantie dat iemand rendement ff aan leert. Of ontwikkeld.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Hij heeft in principe wel een goede trap. Dat is een groot voordeel in het ontwikkelen van dat rendement.Ittot schreef: 02 jan 2025, 23:53 Als dat zo makkelijk is aan te leren zou elke 25 jarige aanvaller 20+ g/a hebben lijkt me.
-
Joenepsv
- Legende
- 7
-
Awards:
De basis is gewoon goed bij deze jongen. Goede techniek en doorgaans een prima trap. Van wat ik las in de analyse van Vi is hij vooral nog erg laconiek in de afwerking wat past bij de frivoliteit van een jonge speler. Hij kan nog niet echt inschatten wanneer het beste moment is om te schieten. Daarnaast is hij stijf links wat dus lastig is als je verkeerd uitkomt voor de goal of de bal "toevallig " voor je voeten krijgt. Ik denk dat het wel goed komt met zijn rendement. Die jongen staat straks op het trainingsveld met Luuk, Pepi, Perisic, Bakayoko etcetera. Op 19 jarige leeftijd is dat fantastisch natuurlijk en die gasten leren hem de fijne kneepjes wel bij.
- Lorenzo von Matterhorn
- 7
-
Awards:
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Lorenzo von Matterhorn schreef: 03 jan 2025, 10:07@SKERLA pak hemIttot schreef: 02 jan 2025, 23:53 Als dat zo makkelijk is aan te leren zou elke 25 jarige aanvaller 20+ g/a hebben lijkt me.