Esmir Bajraktarevic

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Grasmat
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heuj, weer een nieuwe Texacomedewerker.
  • Citaat
  • negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    Tjompie
    Internationale topspeler
    3

https://www.psv.nl/media/artikel/transf ... raktarevic
  • Citaat
  • Rikkert1234
    Vedette
    3

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Rikkert1234 voor dit bericht (totaal 2):
    IttotDonyellMalen
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Nummer 19 it is :)
  • Citaat
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Ittot schreef: 02 jan 2025, 19:09Hij lijkt qua speelstijl i.i.g. heel erg op Younes, Concecao, Messi en Hadj Moussa. Klein, behendig, laag draaipunt etc.
    Dan som je een hoop spelers op die goed zijn aan de bal en zelf de gehypte Hadjoe, maar niet eens Lang? Ik vind Hadjoe er ook niet eens op lijken, want die moet eerst trucjes doen terwijl de andere zonder gekke trucjes een mannetje voorbij kunnen spelen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
    Ardbeg
    Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

Ben heel benieuwd naar zijn huidig niveau en de ontwikkeling die hij gaat doormaken. Welkom Esmir!
  • Citaat
  • Ittot
    Vedette
    4

Hatseflats schreef: 02 jan 2025, 19:45
    Ittot schreef: 02 jan 2025, 19:09Hij lijkt qua speelstijl i.i.g. heel erg op Younes, Concecao, Messi en Hadj Moussa. Klein, behendig, laag draaipunt etc.
    Dan som je een hoop spelers op die goed zijn aan de bal en zelf de gehypte Hadjoe, maar niet eens Lang? Ik vind Hadjoe er ook niet eens op lijken, want die moet eerst trucjes doen terwijl de andere zonder gekke trucjes een mannetje voorbij kunnen spelen.
    Lang is beter dan Hadj Moussa die het de afgelopen periode prima deed. En uiteraard tegen Mauro geen zak te vertellen had. Ik vind hem ook beter dan Concecao en een triljard keer beter dan Younes.

Maar ik vind die andere net wat beweeglijker en net een wat andere type. Maar Lang mag van mij zeker in dat rijtje. Sterker nog, als hij zo goed als Lang wordt dan ben ik heeeeeel tevreden.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Rikkert1234 schreef: 02 jan 2025, 19:36
    Goede eerste indruk, leuke gozer. Erg benieuwd naar hem, kan echt een attractie gaan worden, als 'ie zich bij ons gaat ontwikkelen. Ook goed voor de groep, wat frisse en vooral nieuwe energie, is alleen maar top.

De Inside staat ook online ondertussen.

edit: mooiste moment. :lover:

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 5):
    StandbeeldRicardoPepi9YkhimAndreOoijerRen Höek
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    7
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Cool, super benieuwd naar deze jongen! Welkom Esmir!
  • Citaat
  • Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Menno1
    Legende
    7

Buitenspelgoal schreef: 02 jan 2025, 19:15
    Ittot schreef: 02 jan 2025, 19:09 Het is heel lastig inschatten wat direct zijn niveau gaat zijn. Uiteraard herken je in de beelden wat voor type het is.

Mijn gevoel zegt me, zoals iemand hierboven al schreef, dat we echt aan niveau Babadi en of Land moeten denken. Het kan daarbij alle kanten op. Hij lijkt qua speelstijl i.i.g. heel erg op Younes, Concecao, Messi en Hadj Moussa. Klein, behendig, laag draaipunt etc. De vraag is of het qua niveau richting de eerste 2 gaat (wat ik niet hoop) of dat hij zich wel kan doorontwikkelen en ook met doelpunten en assist van waarde kan zijn.

Voordat mensen, terecht, gaan aangeven dat Concecao voor veel (te veel) geld naar Juve is gegaan; dat weet ik maar vind het nog steeds niets. Een blinde dribbelaar zonder noemenswaarde statistieken.

Of ja. Als je als rechtsbuiten het voor elkaar krijgt om elk seizoen meer kaarten te verzamelen dan goals en assist samen dan is dat overigens toch wel noemenswaardig.
    Conceicao is gewoon een goede speler hoor. Die speelt nu niet voor niets voor Juventus. Die heeft Ajax te makkelijk van de hand gedaan en er gingen ook verhalen dat hij er maar moeilijk kon aarden. Bij Porto vervolgens weer veel indruk gemaakt en nu een marktwaarde van 36m. Ik zou het dus helemaal niet erg vinden als hij een Conceicao wordt. PSV zal hem zich wel thuis laten voelen.
    Yep, dat was een totale miscalculatie van onze vrinden; Te druk om alles wat Mislintat had gecontracteerd moest weg, zonder door te hebben dat er best wel aardige spelers tussen zaten. Ik vond Conceicao op het EK een van de besten van Portugal, echt een goede speler. Als Esmir dat niveau kan halen en dus een 10x kwa transferwaarde kan opleveren in de toekomst; nou graag.

Ik vind hem zelf wel iets van Godts hebben: hij heeft iets directs in zijn spel en een goede dribbel. Maar nogmaals, bijna niet in te schatten op basis van YT beelden; daarvoor is het niveau te zwak.
  • Citaat
    RicardoPepi9
    Nationale topspeler
    6
    Oude naam: NotoriousBIG046

DonyellMalen schreef: 02 jan 2025, 20:57
    Rikkert1234 schreef: 02 jan 2025, 19:36
    Goede eerste indruk, leuke gozer. Erg benieuwd naar hem, kan echt een attractie gaan worden, als 'ie zich bij ons gaat ontwikkelen. Ook goed voor de groep, wat frisse en vooral nieuwe energie, is alleen maar top.

De Inside staat ook online ondertussen.

edit: mooiste moment. :lover:

Ik krijg er een lekker gevoel van.
    Denk dat we hem sneller gaan zien in t eerste dan de meeste denken.
  • Citaat
  • We can't change the world until we change ourselves.
    Het Kanon
    Internationale topspeler
    6

Menno1 schreef: 02 jan 2025, 22:05

Conceicao is gewoon een goede speler hoor. Die speelt nu niet voor niets voor Juventus. Die heeft Ajax te makkelijk van de hand gedaan en er gingen ook verhalen dat hij er maar moeilijk kon aarden. Bij Porto vervolgens weer veel indruk gemaakt en nu een marktwaarde van 36m. Ik zou het dus helemaal niet erg vinden als hij een Conceicao wordt. PSV zal hem zich wel thuis laten voelen.
    Yep, dat was een totale miscalculatie van onze vrinden; Te druk om alles wat Mislintat had gecontracteerd moest weg, zonder door te hebben dat er best wel aardige spelers tussen zaten. Ik vond Conceicao op het EK een van de besten van Portugal, echt een goede speler. Als Esmir dat niveau kan halen en dus een 10x kwa transferwaarde kan opleveren in de toekomst; nou graag.

Ik vind hem zelf wel iets van Godts hebben: hij heeft iets directs in zijn spel en een goede dribbel. Maar nogmaals, bijna niet in te schatten op basis van YT beelden; daarvoor is het niveau te zwak.
    En dezelfde sokken als Taylor en net zo'n horloge als Davy Klaassen en zijn stem lijkt op die van Pasveer. :wall:
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Het Kanon voor dit bericht (totaal 2):
    ruuddevilFranciscus
    RicardoPepi9
    Nationale topspeler
    6
    Oude naam: NotoriousBIG046

Mooi afscheidsfilmpje.
  • Citaat
  • We can't change the world until we change ourselves.
    TomV23
    Bankzitter
    3

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen TomV23 voor dit bericht (totaal 2):
    Op weg naar nr 26Heissenberrug
    Ittot
    Vedette
    4

Menno1 schreef: 02 jan 2025, 22:05

Dat mag. Ik heb andere verwachtingen van onze vleugelaanvallers. Ik wil buitenspelers die doelpunten maken en/of voorbereiden. Gakpo is bijvoorbeeld lang en mede daardoor minder wendbaar. Dan ziet het er minder spectaculair uit, maar ik heb 100000000000000000x liever Gakpo met weet ik veel hoeveel doelpunten en assist dan een Concecao die voor ongeveer hetzelfde bedrag is verkocht.

Ik wil vleugelaanvallers die meer goals / assist hebben dan kaarten (deze lijken mensen nog niet helemaal door te hebben..)

Als hij voor 30 miljoen verkocht wordt is dat top, maar dan het liefst na 20/25 g/a in een seizoen.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Rendement (goals/assists/afronden/rust) kan je gelukkig goed trainen en aanleren. Zeker als je nog zo jong bent. Dus wat dat betreft zegt dat nu weinig bij zo'n jong en onervaren talent.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
    Smeets14
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Juancho schreef: 02 jan 2025, 23:32 Rendement (goals/assists/afronden/rust) kan je gelukkig goed trainen en aanleren. Zeker als je nog zo jong bent. Dus wat dat betreft zegt dat nu weinig bij zo'n jong en onervaren talent.
    Onervaren is hij niet.
  • Citaat
  • Ittot
    Vedette
    4

Als dat zo makkelijk is aan te leren zou elke 25 jarige aanvaller 20+ g/a hebben lijkt me.

Sommige leren het aan, veel ook niet.
    Het is absoluut geen garantie dat iemand rendement ff aan leert. Of ontwikkeld.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Daarom zeg ik dat je het kan aanleren, er op kan trainen en er beter in kan worden. Natuurlijk heb je 0 garanties maar een ventje van 19 heeft daarin natuurlijk nog alle ruimte. Hij lijkt me iiig een goede trap te hebben, dat is al een belangrijke basis kwaliteit.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Juancho op 02 jan 2025, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen Juancho voor dit bericht:
    Thijs
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Ittot schreef: 02 jan 2025, 23:53 Als dat zo makkelijk is aan te leren zou elke 25 jarige aanvaller 20+ g/a hebben lijkt me.

Rommedahl en Narsingh schieten te binnen.
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Ittot schreef: 02 jan 2025, 23:53 Als dat zo makkelijk is aan te leren zou elke 25 jarige aanvaller 20+ g/a hebben lijkt me.

Hij heeft in principe wel een goede trap. Dat is een groot voordeel in het ontwikkelen van dat rendement.
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    7

Awards:

De basis is gewoon goed bij deze jongen. Goede techniek en doorgaans een prima trap. Van wat ik las in de analyse van Vi is hij vooral nog erg laconiek in de afwerking wat past bij de frivoliteit van een jonge speler. Hij kan nog niet echt inschatten wanneer het beste moment is om te schieten. Daarnaast is hij stijf links wat dus lastig is als je verkeerd uitkomt voor de goal of de bal "toevallig " voor je voeten krijgt. Ik denk dat het wel goed komt met zijn rendement. Die jongen staat straks op het trainingsveld met Luuk, Pepi, Perisic, Bakayoko etcetera. Op 19 jarige leeftijd is dat fantastisch natuurlijk en die gasten leren hem de fijne kneepjes wel bij.
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

• Citaat
  • PSV90
    Internationale topspeler
    7

NoaNoTheBaddest10 schreef: 02 jan 2025, 22:56 Mooi afscheidsfilmpje.
    Lees hier boven dat hij stijf links is, maar bij 0:35 schiet hij die bal wel aardig binnen met rechts. Niet dat dit direct bewijst dat hij niet 'stijf links' is, maar vond het toch opvallend.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen PSV90 voor dit bericht:
    Ardbeg
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    7

Awards:

@SKERLA pak hem
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

Lorenzo von Matterhorn schreef: 03 jan 2025, 10:07

@SKERLA pak hem
    Afbeelding
  • Citaat
  • Plaats reactie