Esmir Bajraktarevic

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Tjompie
Internationale topspeler
3
Clubvoorkeur: PSV

Het lijkt er inmiddels op dat er een grote kans is dat deze speler richting Eindhoven zal verhuizen
PSV hoopt snel een deal met aanvaller Esmir Bajraktarevic en zijn huidige club compleet te maken en af te ronden. De geplande aanwinst is een 19-jarige belofte
Bajraktarevic is nog jong genoeg om bij Jong PSV uit te komen, als hij geen wedstrijden in het eerste elftal speelt. Maar de zesvoudig Bosnisch international is tegelijkertijd oud en ervaren genoeg om met de grote mannen bij PSV te trainen.
Bajraktarevic kost naar een schatting een bedrag rond de drie miljoen euro en daarnaast moet PSV nog een aantal bonussen betalen als het talent in Europa slaagt.
https://www.ad.nl/eindhoven/psv-wil-min ... n~ad5f1ee4

https://www.transfermarkt.nl/esmir-bajr ... ler/925862
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Tjompie voor dit bericht (totaal 2):
    Robson de SouzaJandeVakantieman
    negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    Robson de Souza
    Vedette
    7

Die komt wel lijkt me zo. Dat zou een mooie en niet te dure aankoop zijn.
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Ben heel benieuwd. Het wordt wel een Amerikaanse enclave zo... :nuts: Niet dat dat op zich erg is: zonder uitzondering onderscheiden ze zich door een meer dan prima werkethiek, wat dat betreft zijn het goede representanten van de Amerikaanse sportbenadering :heart: Ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen in verband met het WK in de USA
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen psvgouda voor dit bericht:
    Menno1
    DonyellMalen
    Legende
    4

Goede zaak, hier kunnen we alleen maar tevreden mee zijn.

• Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

Die is binnen :L :
  • Citaat
  • Massimo
    Legende
    7

Ik vind het een hele interessante speler voor PSV en het lijkt wel eens snel rond te kunnen gaan komen.
  • Citaat
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Robson de Souza schreef: 23 dec 2024, 09:13 Die is binnen :L :
    Maar die volgt hij niet.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Ardbeg op 23 dec 2024, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht:
    rjg1992
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Als we Oppegard en/of Obispo in deze deal betrekken, drukt dat de prijs dan of wordt ie dan duurder? :wonder:
  • Citaat
    Hatseflats
    Legende
    5

Awards:

Kan aan mij liggen, maar vind hem een beetje op Lang lijken qua techniek. Met simpele korte (lichaams)schijnbewegingen de tegenstander voorbij. Bal aan een touwtje.
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Leuke aankoop denk ik. Ik ken hem verder niet maar aankopen in deze range van 3 a 5 miljoen zijn lastig omdat je ze echt koopt op basis van potentie. Hadj Moussa en Driouech zaten een beetje in dezelfde categorie en dan kan het echt alle kanten op.
  • Citaat
    Boktor
    Nationale topspeler
    1

Awards:

Ben erg benieuwd, leuk dit soort transfers.
  • Citaat
  • Mr.Unibet
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak H

Hatseflats schreef: 23 dec 2024, 09:40 Kan aan mij liggen, maar vind hem een beetje op Lang lijken qua techniek. Met simpele korte (lichaams)schijnbewegingen de tegenstander voorbij. Bal aan een touwtje.
    Ligt niet aan jou, fijne speler op het oog.

Heeft twee jaar geleden stage gelopen bij AZ en dat is niet tot een dienstverband gekomen, dat vind ik dan nog wel opmerkelijk.

• Citaat
    ruuddevil
    Legende
    7

Awards:

Grasmat schreef: 23 dec 2024, 09:24 Als we Oppegard en/of Obispo in deze deal betrekken, drukt dat de prijs dan of wordt ie dan duurder? :wonder:
    Karsdorp mag ook.
  • Citaat
  • #BoszOut
    JandeVakantieman
    Bankzitter
    3

Mr.Unibet schreef: 23 dec 2024, 09:52
    Hatseflats schreef: 23 dec 2024, 09:40 Kan aan mij liggen, maar vind hem een beetje op Lang lijken qua techniek. Met simpele korte (lichaams)schijnbewegingen de tegenstander voorbij. Bal aan een touwtje.
    Ligt niet aan jou, fijne speler op het oog.

Heeft twee jaar geleden stage gelopen bij AZ en dat is niet tot een dienstverband gekomen, dat vind ik dan nog wel opmerkelijk.

Was volgens mij toen nog te jong om bij AZ een contract te kunnen tekenen.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Eens, ook qua moteriek. Een linksbenige Lang. Ik ben wel enthousiast; zo’n type speler is precies wat je wil als opvolger van Lozano.
  • Citaat
    Josef Dettelbacher
    Legende
    7

Awards:

Grasmat schreef: 23 dec 2024, 09:24 Als we Oppegard en/of Obispo in deze deal betrekken, drukt dat de prijs dan of wordt ie dan duurder? :wonder:
    Volgens Franciscus wordt het minder
  • Citaat
  • Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Tjompie
    Internationale topspeler
    3

• Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Tjompie voor dit bericht (totaal 3):
    DonyellMalenSKERLAPsvaanzet
    DonyellMalen
    Legende
    4

Klasse, direct de vacature die Chucky achterlaat opgevuld. Top.
  • Citaat
  • Robson de Souza
    Vedette
    7

DonyellMalen schreef: 23 dec 2024, 11:16 Klasse, direct de vacature die Chucky achterlaat opgevuld. Top.
    Geleerd van vorig jaar dan gelukkig.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Spijkers met koppen slaan. Dikke prima.

Dan is Earnie meteen weer klaar deze wintertransferperiode. :whistle:
  • Citaat
  • DE MADERA 76
    Basisspeler
    4
    Seizoenkaart: Vak SS

Er zit verwacht ik nog wel een verschil tussen het huidige niveau van Bajraktarevic en van Chucky. De eerste is een talent met ongetwijfeld veel doorgroei mogelijkheden terwijl Lozano door de wol is geverfd en alles heeft meegemaakt. Hem als de vervanger van Lozano te zien, daarmee doen we Chucky wel wat te kort

Goed in elk geval zo’n jongen nu al te halen, qua aantallen en gewenning
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

DE MADERA 76 schreef: 23 dec 2024, 11:22Hem als de vervanger van Lozano te zien, daarmee doen we Chucky wel wat te kort
    We hebben met Baka en Perisic al twee rechtsbuitens met veel ervaring op het hoogste niveau, ondanks dat Baka ook nog steeds piepjong is.

Om nu een jong talent te halen die de plek van Lozano gaat invullen is dikke prima. Dat heet keurig beleid voeren. Chucky was op het laatst ook de derde keuze op rechts. Tuurlijk is deze jongen niet direct zo goed als Lozano, maar hij heeft wel de potentie om minstens zo goed als hem te worden. Om het vertrek van Lozano met een speler met een dergelijk profiel op te vangen kan ik alleen maar toejuichen.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
    Menno1Raw85
    Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

DE MADERA 76 schreef: 23 dec 2024, 11:22 Er zit verwacht ik nog wel een verschil tussen het huidige niveau van Bajraktarevic en van Chucky. De eerste is een talent met ongetwijfeld veel doorgroei mogelijkheden terwijl Lozano door de wol is geverfd en alles heeft meegemaakt. Hem als de vervanger van Lozano te zien, daarmee doen we Chucky wel wat te kort

Goed in elk geval zo’n jongen nu al te halen, qua aantallen en gewenning
    Perisic is natuurlijk ook al gehaald in de tussentijd, nadat Chucky geblesseerd raakte. Dat er dan een speler wordt gehaald voor de wat langere termijn, vind ik eigenlijk wel prima.
  • Citaat
    Buitenspelgoal
    International
    4

psvgouda schreef: 23 dec 2024, 09:09 Ben heel benieuwd. Het wordt wel een Amerikaanse enclave zo... :nuts: Niet dat dat op zich erg is: zonder uitzondering onderscheiden ze zich door een meer dan prima werkethiek, wat dat betreft zijn het goede representanten van de Amerikaanse sportbenadering :heart: Ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen in verband met het WK in de USA
    Hij speelt voor Bosnië en stond tegen Nederland nog op het veld laatst, waar hij een assist gaf. Ik acht de kans klein dat Bosnië zich plaatst voor het WK.
  • Citaat
    Juancho
    Mister PSV
    7

Ik heb nooit van Bajraktarevic gehoord maar dit lijkt mij geen aankoop die eerst voor jong PSV komt. Hooguit dat hij daar nog wat extra wedstrijdritme op kan doen, maar zijn status is toch wel iets anders gezien hij ook al international is?
  • Citaat
  • “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Plaats reactie