Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Het lijkt er inmiddels op dat er een grote kans is dat deze speler richting Eindhoven zal verhuizen
PSV hoopt snel een deal met aanvaller Esmir Bajraktarevic en zijn huidige club compleet te maken en af te ronden. De geplande aanwinst is een 19-jarige belofte
Bajraktarevic is nog jong genoeg om bij Jong PSV uit te komen, als hij geen wedstrijden in het eerste elftal speelt. Maar de zesvoudig Bosnisch international is tegelijkertijd oud en ervaren genoeg om met de grote mannen bij PSV te trainen.
Bajraktarevic kost naar een schatting een bedrag rond de drie miljoen euro en daarnaast moet PSV nog een aantal bonussen betalen als het talent in Europa slaagt.
Ben heel benieuwd. Het wordt wel een Amerikaanse enclave zo... Niet dat dat op zich erg is: zonder uitzondering onderscheiden ze zich door een meer dan prima werkethiek, wat dat betreft zijn het goede representanten van de Amerikaanse sportbenadering Ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen in verband met het WK in de USA
Kan aan mij liggen, maar vind hem een beetje op Lang lijken qua techniek. Met simpele korte (lichaams)schijnbewegingen de tegenstander voorbij. Bal aan een touwtje.
Leuke aankoop denk ik. Ik ken hem verder niet maar aankopen in deze range van 3 a 5 miljoen zijn lastig omdat je ze echt koopt op basis van potentie. Hadj Moussa en Driouech zaten een beetje in dezelfde categorie en dan kan het echt alle kanten op.
Hatseflats schreef: 23 dec 2024, 09:40
Kan aan mij liggen, maar vind hem een beetje op Lang lijken qua techniek. Met simpele korte (lichaams)schijnbewegingen de tegenstander voorbij. Bal aan een touwtje.
Ligt niet aan jou, fijne speler op het oog.
Heeft twee jaar geleden stage gelopen bij AZ en dat is niet tot een dienstverband gekomen, dat vind ik dan nog wel opmerkelijk.
Ligt niet aan jou, fijne speler op het oog.
Heeft twee jaar geleden stage gelopen bij AZ en dat is niet tot een dienstverband gekomen, dat vind ik dan nog wel opmerkelijk.
Was volgens mij toen nog te jong om bij AZ een contract te kunnen tekenen.
Eens, ook qua moteriek. Een linksbenige Lang. Ik ben wel enthousiast; zo’n type speler is precies wat je wil als opvolger van Lozano.
Er zit verwacht ik nog wel een verschil tussen het huidige niveau van Bajraktarevic en van Chucky. De eerste is een talent met ongetwijfeld veel doorgroei mogelijkheden terwijl Lozano door de wol is geverfd en alles heeft meegemaakt. Hem als de vervanger van Lozano te zien, daarmee doen we Chucky wel wat te kort
Goed in elk geval zo’n jongen nu al te halen, qua aantallen en gewenning
DE MADERA 76 schreef: 23 dec 2024, 11:22Hem als de vervanger van Lozano te zien, daarmee doen we Chucky wel wat te kort
We hebben met Baka en Perisic al twee rechtsbuitens met veel ervaring op het hoogste niveau, ondanks dat Baka ook nog steeds piepjong is.
Om nu een jong talent te halen die de plek van Lozano gaat invullen is dikke prima. Dat heet keurig beleid voeren. Chucky was op het laatst ook de derde keuze op rechts. Tuurlijk is deze jongen niet direct zo goed als Lozano, maar hij heeft wel de potentie om minstens zo goed als hem te worden. Om het vertrek van Lozano met een speler met een dergelijk profiel op te vangen kan ik alleen maar toejuichen.
DE MADERA 76 schreef: 23 dec 2024, 11:22
Er zit verwacht ik nog wel een verschil tussen het huidige niveau van Bajraktarevic en van Chucky. De eerste is een talent met ongetwijfeld veel doorgroei mogelijkheden terwijl Lozano door de wol is geverfd en alles heeft meegemaakt. Hem als de vervanger van Lozano te zien, daarmee doen we Chucky wel wat te kort
Goed in elk geval zo’n jongen nu al te halen, qua aantallen en gewenning
Perisic is natuurlijk ook al gehaald in de tussentijd, nadat Chucky geblesseerd raakte. Dat er dan een speler wordt gehaald voor de wat langere termijn, vind ik eigenlijk wel prima.
psvgouda schreef: 23 dec 2024, 09:09
Ben heel benieuwd. Het wordt wel een Amerikaanse enclave zo... Niet dat dat op zich erg is: zonder uitzondering onderscheiden ze zich door een meer dan prima werkethiek, wat dat betreft zijn het goede representanten van de Amerikaanse sportbenadering Ook benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen in verband met het WK in de USA
Hij speelt voor Bosnië en stond tegen Nederland nog op het veld laatst, waar hij een assist gaf. Ik acht de kans klein dat Bosnië zich plaatst voor het WK.
Ik heb nooit van Bajraktarevic gehoord maar dit lijkt mij geen aankoop die eerst voor jong PSV komt. Hooguit dat hij daar nog wat extra wedstrijdritme op kan doen, maar zijn status is toch wel iets anders gezien hij ook al international is?