Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
PSVAchterhoek schreef: 09 nov 2024, 15:06
Goeeeeeeedemiddag. Ik wil graag 3 kaarten voor Dortmund - Leverkusen in januari, maar ik weet al dat ze via Groundhopticket niet beschikbaar komen. Iemand anders nog tips voor mij?
Gewoon een wedstrijd uit de 3e Bundesliga kiezen. Geen moeilijkheden om een kaartje te bemachtigen, 12 euro per kaartje, alsnog 20/30 duizend mensen op de tribune (afhankelijk van club). Bratwurst eten, bier drinken.
Maar goed, dit helpt je niet bij een Dortmund kaartje
PSVAchterhoek schreef: 09 nov 2024, 15:06
Goeeeeeeedemiddag. Ik wil graag 3 kaarten voor Dortmund - Leverkusen in januari, maar ik weet al dat ze via Groundhopticket niet beschikbaar komen. Iemand anders nog tips voor mij?
Gewoon een wedstrijd uit de 3e Bundesliga kiezen. Geen moeilijkheden om een kaartje te bemachtigen, 12 euro per kaartje, alsnog 20/30 duizend mensen op de tribune (afhankelijk van club). Bratwurst eten, bier drinken.
Precies. Potjes in de 2e/3e Bundesliga zijn veel leuker om te bezoeken.
Precies. Potjes in de 2e/3e Bundesliga zijn veel leuker om te bezoeken.
Inderdaad. Vorig jaar RW Essen bezocht, was vet. Nu in november naar Alemannia Aachen, ben erg benieuwd.
Their statement for the withdrawal: "Owner Elon Musk has turned a debate room into a hate amplifier that can also influence the Bundestag election campaign."
"In addition, after his election victory, Donald Trump announced that he would make Musk the head of an agency that will be newly created."
"Musk had already actively supported Trump during the election campaign, also with the help of X. It can be assumed that X also promotes authoritarian, anti-human and right-wing radical content in the Bundestag election campaign and thus manipulates public discourses."
Their statement for the withdrawal: "Owner Elon Musk has turned a debate room into a hate amplifier that can also influence the Bundestag election campaign."
"In addition, after his election victory, Donald Trump announced that he would make Musk the head of an agency that will be newly created."
"Musk had already actively supported Trump during the election campaign, also with the help of X. It can be assumed that X also promotes authoritarian, anti-human and right-wing radical content in the Bundestag election campaign and thus manipulates public discourses."
Voor Sankt Pauli is voetbal politiek.
In navolging van Sankt Pauli vertrekt ook Werder Bremen:
Toch zijn ze er bij Dortmund zeker van dat het allemaal snor zit.
Borussia Dortmund, dat Moukoko dit seizoen aan OGC Nice verhuurt, acht een nieuw onderzoek niet noodzakelijk. "In het geval van Youssoufa Moukoko zijn de biologische ouders en geboortedata afgeleid van officiële identificatiedocumenten en geboorteakten die zijn afgegeven door Duitse autoriteiten", schrijft Dortmund in een verklaring aan Sky Sport.
"Deze documenten zijn tot op de dag van vandaag geldig. Zowel de speler als de biologische ouders hebben in een gerechtelijke procedure verzekerd dat de informatie correct is. Dat is cruciaal voor ons en de DFB."
Standbeeld schreef: 13 dec 2024, 18:36
Toch zijn ze er bij Dortmund zeker van dat het allemaal snor zit.
Borussia Dortmund, dat Moukoko dit seizoen aan OGC Nice verhuurt, acht een nieuw onderzoek niet noodzakelijk. "In het geval van Youssoufa Moukoko zijn de biologische ouders en geboortedata afgeleid van officiële identificatiedocumenten en geboorteakten die zijn afgegeven door Duitse autoriteiten", schrijft Dortmund in een verklaring aan Sky Sport.
"Deze documenten zijn tot op de dag van vandaag geldig. Zowel de speler als de biologische ouders hebben in een gerechtelijke procedure verzekerd dat de informatie correct is. Dat is cruciaal voor ons en de DFB."
"Wij van WC-eend adviseren WC-eend."
Tuurlijk houden hullie voet bij stuk, anders gaan er een hoop centjes in rook op.
Standbeeld schreef: 14 nov 2024, 20:33
Voor Sankt Pauli is voetbal politiek.
Elk bedrijf dat besluit om van X te vertrekken is wel te begrijpen. Waar het eerst al geen op en top platform was is dat enkel minder geworden. Het is niet heel verrassend als de interactie al geruime tijd bijzonder twijfelachtig is op het platform dat men - organisaties of individuen - er wel een keer klaar mee is,
Waarom Sankt Pauli dan een bredere uitleg wil geven is vooral het vraagteken.
Ik was gisteren bij BMG tegen Kiel en heb echt een leuke middag gehad tot het wegrijden met 50.000 man tegelijk.
Een stadion ver buiten het centrum, wel goede infrastructuur rondom het station (itt parkeren en snelweg) al vroeg druk en gewoon een sfeervolle club waar er 60.000 van naar binnen kunnen op een mooie voetbalmiddag.
Scally vond ik wel ok maar niet zo bijzonder, Itakura had ook foutjes en eindigde als CVM (wat iig niet zijn positie is). De nummer 9 was de beste en gevaarlijkste aanvaller. Vond vooral Itakura en Scally aan de bal twijfelachtig maar dat is niet zo gek bij BMG.
Ik wilde met een vriend naar Leverkusen-Bayern in februari volgend jaar. Hierom ben ik lid geworden zodat ik kaarten kon reserveren bij de 'Early Bird' verkoop, die verkoop was vanmorgen. Ik logde een half uur vooraf in, kwam toen al bij een wachtscherm terecht, op het tijdstip zelf bleek ik nummer 4.200 ennogwat in de wachtrij te zijn, na ruim een uur wachten waren er nog maar 20 mensen voor mij, en toen bleken de kaarten uitverkocht te zijn
Zo dichtbij, maar helaas.
Klotezooi, de komende tijd maar online bekijken of er nog iets mogelijk is. Voor een normale prijs dan...het duurste kaartje voor deze wedstrijd via Leverkusen zelf is 77 Euro, via externe aanbieders is de goedkoopste maar liefst 299 Euro
Ik wil samen met een vriend graag de wedstrijd van Borussia Mönchengladbach tegen Augsburg bezoeken op zaterdag 22 februari. Weet iemand hoe ik het beste aan kaartjes kan komen voor deze wedstrijd?
Joosth schreef: 07 jan 2025, 19:07
Ik wil samen met een vriend graag de wedstrijd van Borussia Mönchengladbach tegen Augsburg bezoeken op zaterdag 22 februari. Weet iemand hoe ik het beste aan kaartjes kan komen voor deze wedstrijd?
Gewoon via de site van BMG. Is relatief makkelijk om aan een kaartje te komen daar.
Joosth schreef: 07 jan 2025, 19:07
Gewoon via de site van BMG. Is relatief makkelijk om aan een kaartje te komen daar.
Bedankt! Zie dat de kaartjes inderdaad zo te bestellen zijn, had niet verwacht dat dat zo makkelijk zou zijn.