Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Schalke 04 is het seizoen wéér dramatisch begonnen en gooien alweer de trainer eruit. Blijft ongekend voor zo'n grote club.Duitsland - Bundesliga
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Het stadion van Union Berlin beschikt na de verbouwing over 32000 staplaatsen en 8000 zitplaatsen.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Mooie club voor Van Wonderen. Volgens mij zit het stadion daar nog steeds praktisch vol ondanks dat ze in de 2. Bundesliga spelen.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik las het gisteren en het verbaasde me sterk. Zo’n mooie club als Schalke moet toch zelfs in de 2. Bundesliga meer aantrekkingskracht hebben dan dat ze met Van Wonderen in zee moeten?
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Schalke heeft een schuld van 200 miljoen ofzo. En een hele matige selectie. Je kan dus niet echt iets opbouwen. Het is voor die club echt overleven en hopen dat ze genoeg verdienen om niet failliet te gaan.Thijs schreef: 06 okt 2024, 12:49 Ik las het gisteren en het verbaasde me sterk. Zo’n mooie club als Schalke moet toch zelfs in de 2. Bundesliga meer aantrekkingskracht hebben dan dat ze met Van Wonderen in zee moeten?
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Leuke club, maar wel een trainerskerkhof. Je moet daar met een uiterst gemankeerde selectie extreem overpresteren omdat de verwachtingen en de druk onrealistisch hoog zijn.
-
Ricardo Izecson Santos
- International
- 4
- Seizoenkaart: Vak X
- Favoriete speler: Ismael Saibari
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
In Duitsland hebben ze over het algemeen een hekel aan het RedBull-imperium.„De voetbalromantiek is al lang dood ”, schrijft Der Spiegel. „Klopp presenteerde zichzelf bij Liverpool als ’The Normal One’, in tegenstelling tot ’The Special One’, José Mourinho, wat hem lof opleverde. Tegenwoordig geloven velen dat hij omarmde wat gebruikelijk is in deze branche: volg het geld. Dit nieuws veroorzaakte grote onrust onder de fans.”
-
- Nationale topspeler
- 7
Ik zie Klopp ook liever op het trainingsveld, maar het is opmerkelijk dat Red Bull zo wordt gehekeld.
Gelukkig heeft hij nog de steun van de grote Lothar..
-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Als ik jou goed begrijp.....vinden ze het daar dus helemaal niks?Standbeeld schreef: 10 okt 2024, 15:59In Duitsland hebben ze over het algemeen een hekel aan het RedBull-imperium.„De voetbalromantiek is al lang dood ”, schrijft Der Spiegel. „Klopp presenteerde zichzelf bij Liverpool als ’The Normal One’, in tegenstelling tot ’The Special One’, José Mourinho, wat hem lof opleverde. Tegenwoordig geloven velen dat hij omarmde wat gebruikelijk is in deze branche: volg het geld. Dit nieuws veroorzaakte grote onrust onder de fans.”
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Opmerkelijk? Totaal niet juist. De Red Bull firma is net zo’n gezwel als de City Group. Als er één land is waar ze daar niet echt van houden is het Duitsland wel. Het land van echte traditieclubs. Daarom is Red Bull Leipzig by far de meest gehate club van het land.Heya Hallvar schreef: 10 okt 2024, 16:09 Ik zie Klopp ook liever op het trainingsveld, maar het is opmerkelijk dat Red Bull zo wordt gehekeld.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Klopt. Red Bull Leipzig vinden ze daar een club zonder historie en puur een moneymachine. Velen vinden het jammer dat uitgerekend Klopp (ex-BvB, Liverpool, etc.) voor zo'n bedrijf kiest. Zelf heb ik er minder moeite mee. Romantiek is mooi, maar niet alles. Je kan zeggen wat je wil, maar RedBull is een instituut geworden in het voetbal. Hebben hun eigen identiteit met attractief aanvallend voetbal. Mensen die uit die school komen kunnen over het algemeen overal aan de bak.De Realist schreef: 10 okt 2024, 17:50Als ik jou goed begrijp.....vinden ze het daar dus helemaal niks?Standbeeld schreef: 10 okt 2024, 15:59
In Duitsland hebben ze over het algemeen een hekel aan het RedBull-imperium.
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Ik vind dit ook niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de oliesjeiks en destijds de rijke Russen die het puur als persoonlijk speeltje en het dumpen van geld zien. Red Bull is volle bak betrokken bij elke sport waar ze zich mee bemoeien en proberen er echt iets van een visie in aan te brengen en te volgen. Ze zijn niet op de traditionele manier begonnen zoals veel Duitse clubs nee, maar dat kan ook niet als je als bedrijf nog geen 40 jaar oud bent...
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik vind Red Bull veel erger dan de oliesjeiken. Een bedrijf wat zeer ongezond spul in de markt zet om jongeren te trekken om het ook te gebruiken en de marketing dan veel via sport doet om zo een ander imago te krijgen. Over een aantal jaar spreken we over die energy drankjes op eenzelfde manier als token nu.Grasmat schreef: 10 okt 2024, 18:29 Ik vind dit ook niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de oliesjeiks en destijds de rijke Russen die het puur als persoonlijk speeltje en het dumpen van geld zien. Red Bull is volle bak betrokken bij elke sport waar ze zich mee bemoeien en proberen er echt iets van een visie in aan te brengen en te volgen. Ze zijn niet op de traditionele manier begonnen zoals veel Duitse clubs nee, maar dat kan ook niet als je als bedrijf nog geen 40 jaar oud bent...
- Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
- Buitenspelgoal
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
-
Awards:
Ik doelde eigenlijk meer op de manier van het bezig zijn met de clubs, niet zozeer het product waar ze voor staan. Ik drink zelf geen energy drankjes meer sinds ik volwassen ben.
Heb je trouwens ooit eens ruwe aardolie gedronken? Daar word je ook niet vrolijk van.
Heb je trouwens ooit eens ruwe aardolie gedronken? Daar word je ook niet vrolijk van.

-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Haha je miste denk ik mijn grapje. Was voor mij bekend maar inderdaad, ik ben het met je eens.Standbeeld schreef: 10 okt 2024, 18:04Klopt. Red Bull Leipzig vinden ze daar een club zonder historie en puur een moneymachine. Velen vinden het jammer dat uitgerekend Klopp (ex-BvB, Liverpool, etc.) voor zo'n bedrijf kiest. Zelf heb ik er minder moeite mee. Romantiek is mooi, maar niet alles. Je kan zeggen wat je wil, maar RedBull is een instituut geworden in het voetbal. Hebben hun eigen identiteit met attractief aanvallend voetbal. Mensen die uit die school komen kunnen over het algemeen overal aan de bak.De Realist schreef: 10 okt 2024, 17:50
Als ik jou goed begrijp.....vinden ze het daar dus helemaal niks?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- 3
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
-
Awards:
Goeeeeeeedemiddag. Ik wil graag 3 kaarten voor Dortmund - Leverkusen in januari, maar ik weet al dat ze via Groundhopticket niet beschikbaar komen. Iemand anders nog tips voor mij?
- Boktor
- Nationale topspeler
- 1
-
Awards:
Gewoon een wedstrijd uit de 3e Bundesliga kiezen. Geen moeilijkheden om een kaartje te bemachtigen, 12 euro per kaartje, alsnog 20/30 duizend mensen op de tribune (afhankelijk van club). Bratwurst eten, bier drinken.PSVAchterhoek schreef: 09 nov 2024, 15:06 Goeeeeeeedemiddag. Ik wil graag 3 kaarten voor Dortmund - Leverkusen in januari, maar ik weet al dat ze via Groundhopticket niet beschikbaar komen. Iemand anders nog tips voor mij?
Maar goed, dit helpt je niet bij een Dortmund kaartje
- Deze gebruikers waarderen Boktor voor dit bericht:
- PSVAchterhoek