Duitsland - Bundesliga

Landen, clubs, spelers en competities.
nilssonH
Moderator
6
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Schalke 04 is het seizoen wéér dramatisch begonnen en gooien alweer de trainer eruit. Blijft ongekend voor zo'n grote club.

• Citaat
  • negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

#BringBackVuileKlootzak

Afbeelding
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
    Franciscus
    DonyellMalen
    Legende
    4

Doen het weer hé. 90+3 Boniface.

https://www.vi.nl/nieuws/leverkusen-gee ... ed-vervolg
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

• Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Het stadion van Union Berlin beschikt na de verbouwing over 32000 staplaatsen en 8000 zitplaatsen.

• Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Mooie club voor Van Wonderen. Volgens mij zit het stadion daar nog steeds praktisch vol ondanks dat ze in de 2. Bundesliga spelen.

• Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Zo, dat is niet misselijk voor Kees. Absoluut ja. Elke wedstrijd 62.000 man op de tribune.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ik las het gisteren en het verbaasde me sterk. Zo’n mooie club als Schalke moet toch zelfs in de 2. Bundesliga meer aantrekkingskracht hebben dan dat ze met Van Wonderen in zee moeten?
  • Citaat
  • Ittot
    Vedette
    4

Lijkt me ook een hele sympathieke en capabele man.

Zou het zomaar eens goed kunnen doen daar.
  • Citaat
  • Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Thijs schreef: 06 okt 2024, 12:49 Ik las het gisteren en het verbaasde me sterk. Zo’n mooie club als Schalke moet toch zelfs in de 2. Bundesliga meer aantrekkingskracht hebben dan dat ze met Van Wonderen in zee moeten?
    Schalke heeft een schuld van 200 miljoen ofzo. En een hele matige selectie. Je kan dus niet echt iets opbouwen. Het is voor die club echt overleven en hopen dat ze genoeg verdienen om niet failliet te gaan.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht:
    Thijs
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Leuke club, maar wel een trainerskerkhof. Je moet daar met een uiterst gemankeerde selectie extreem overpresteren omdat de verwachtingen en de druk onrealistisch hoog zijn.
  • Citaat
    Ricardo Izecson Santos
    International
    4
    Seizoenkaart: Vak X
    Favoriete speler: Ismael Saibari

En dat zonder Baumgartl
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

„De voetbalromantiek is al lang dood ”, schrijft Der Spiegel. „Klopp presenteerde zichzelf bij Liverpool als ’The Normal One’, in tegenstelling tot ’The Special One’, José Mourinho, wat hem lof opleverde. Tegenwoordig geloven velen dat hij omarmde wat gebruikelijk is in deze branche: volg het geld. Dit nieuws veroorzaakte grote onrust onder de fans.”
    In Duitsland hebben ze over het algemeen een hekel aan het RedBull-imperium.

• Citaat
  • Heya Hallvar
    Nationale topspeler
    7

Ik zie Klopp ook liever op het trainingsveld, maar het is opmerkelijk dat Red Bull zo wordt gehekeld.
    Gelukkig heeft hij nog de steun van de grote Lothar..
  • Citaat
    De Realist
    Vedette
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Standbeeld schreef: 10 okt 2024, 15:59
    „De voetbalromantiek is al lang dood ”, schrijft Der Spiegel. „Klopp presenteerde zichzelf bij Liverpool als ’The Normal One’, in tegenstelling tot ’The Special One’, José Mourinho, wat hem lof opleverde. Tegenwoordig geloven velen dat hij omarmde wat gebruikelijk is in deze branche: volg het geld. Dit nieuws veroorzaakte grote onrust onder de fans.”

Als ik jou goed begrijp.....vinden ze het daar dus helemaal niks?
  • Citaat
  • "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    DonyellMalen
    Legende
    4

Heya Hallvar schreef: 10 okt 2024, 16:09 Ik zie Klopp ook liever op het trainingsveld, maar het is opmerkelijk dat Red Bull zo wordt gehekeld.
    Gelukkig heeft hij nog de steun van de grote Lothar..
    Opmerkelijk? Totaal niet juist. De Red Bull firma is net zo’n gezwel als de City Group. Als er één land is waar ze daar niet echt van houden is het Duitsland wel. Het land van echte traditieclubs. Daarom is Red Bull Leipzig by far de meest gehate club van het land.
  • Citaat
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

De Realist schreef: 10 okt 2024, 17:50
    Standbeeld schreef: 10 okt 2024, 15:59

Klopt. Red Bull Leipzig vinden ze daar een club zonder historie en puur een moneymachine. Velen vinden het jammer dat uitgerekend Klopp (ex-BvB, Liverpool, etc.) voor zo'n bedrijf kiest. Zelf heb ik er minder moeite mee. Romantiek is mooi, maar niet alles. Je kan zeggen wat je wil, maar RedBull is een instituut geworden in het voetbal. Hebben hun eigen identiteit met attractief aanvallend voetbal. Mensen die uit die school komen kunnen over het algemeen overal aan de bak.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Ik vind dit ook niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de oliesjeiks en destijds de rijke Russen die het puur als persoonlijk speeltje en het dumpen van geld zien. Red Bull is volle bak betrokken bij elke sport waar ze zich mee bemoeien en proberen er echt iets van een visie in aan te brengen en te volgen. Ze zijn niet op de traditionele manier begonnen zoals veel Duitse clubs nee, maar dat kan ook niet als je als bedrijf nog geen 40 jaar oud bent...
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Grasmat schreef: 10 okt 2024, 18:29 Ik vind dit ook niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld de oliesjeiks en destijds de rijke Russen die het puur als persoonlijk speeltje en het dumpen van geld zien. Red Bull is volle bak betrokken bij elke sport waar ze zich mee bemoeien en proberen er echt iets van een visie in aan te brengen en te volgen. Ze zijn niet op de traditionele manier begonnen zoals veel Duitse clubs nee, maar dat kan ook niet als je als bedrijf nog geen 40 jaar oud bent...
    Ik vind Red Bull veel erger dan de oliesjeiken. Een bedrijf wat zeer ongezond spul in de markt zet om jongeren te trekken om het ook te gebruiken en de marketing dan veel via sport doet om zo een ander imago te krijgen. Over een aantal jaar spreken we over die energy drankjes op eenzelfde manier als token nu.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Thijs voor dit bericht:
    Buitenspelgoal
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Ik doelde eigenlijk meer op de manier van het bezig zijn met de clubs, niet zozeer het product waar ze voor staan. Ik drink zelf geen energy drankjes meer sinds ik volwassen ben.

Heb je trouwens ooit eens ruwe aardolie gedronken? Daar word je ook niet vrolijk van. :whistle:
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Ik vond het lekkerder dan Red Bull…
  • Citaat
    De Realist
    Vedette
    3
    Seizoenkaart: Vak V
    Favoriete speler: Ik spring voor Luuk

Standbeeld schreef: 10 okt 2024, 18:04
    De Realist schreef: 10 okt 2024, 17:50

Klopt. Red Bull Leipzig vinden ze daar een club zonder historie en puur een moneymachine. Velen vinden het jammer dat uitgerekend Klopp (ex-BvB, Liverpool, etc.) voor zo'n bedrijf kiest. Zelf heb ik er minder moeite mee. Romantiek is mooi, maar niet alles. Je kan zeggen wat je wil, maar RedBull is een instituut geworden in het voetbal. Hebben hun eigen identiteit met attractief aanvallend voetbal. Mensen die uit die school komen kunnen over het algemeen overal aan de bak.
    Haha je miste denk ik mijn grapje. Was voor mij bekend maar inderdaad, ik ben het met je eens.
  • Citaat
  • "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    “Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
    Ardbeg
    Mister PSV
    7

Wat zal hij daar mee zitten, haha.
  • Citaat
  • EesEes
    Bankzitter
    3

Podolski had gisteren zijn afscheidsduel. In Köln weten ze wel hoe ze hier mee om moeten gaan. Prachtig.

• Citaat
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    3
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Awards:

Goeeeeeeedemiddag. Ik wil graag 3 kaarten voor Dortmund - Leverkusen in januari, maar ik weet al dat ze via Groundhopticket niet beschikbaar komen. Iemand anders nog tips voor mij?
  • Citaat
    Boktor
    Nationale topspeler
    1

Awards:

PSVAchterhoek schreef: 09 nov 2024, 15:06 Goeeeeeeedemiddag. Ik wil graag 3 kaarten voor Dortmund - Leverkusen in januari, maar ik weet al dat ze via Groundhopticket niet beschikbaar komen. Iemand anders nog tips voor mij?
    Gewoon een wedstrijd uit de 3e Bundesliga kiezen. Geen moeilijkheden om een kaartje te bemachtigen, 12 euro per kaartje, alsnog 20/30 duizend mensen op de tribune (afhankelijk van club). Bratwurst eten, bier drinken.

Maar goed, dit helpt je niet bij een Dortmund kaartje 😅
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Boktor voor dit bericht:
    PSVAchterhoek
    Plaats reactie