Duitsland - Bundesliga

Landen, clubs, spelers en competities.
Standbeeld
Mister PSV
3
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Standbeeld schreef: 12 jun 2024, 21:58 Ten Hag zal wel een poging wagen voor De Ligt.
  • Citaat
  • negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Echt bizar dat ze bij United ten Hag nog steeds ajax matties laten halen. Zou de Ligt ook niet letterlijk te licht zijn voor de fysieke Premier League?
  • Citaat
    Ren Höek
    Legende
    6

Grasmat schreef: 13 jun 2024, 12:58 Echt bizar dat ze bij United ten Hag nog steeds ajax matties laten halen. Zou de Ligt ook niet letterlijk te licht zijn voor de fysieke Premier League?
    De Ligt is natuurlijk geen Ajax mattie meer te noemen, na 3 jaar Juve en 2 jaar Bayern.
    Waar hij overigens grotendeels basisspeler was, dus de interesse in hem is niet echt vreemd te noemen.

En waarom zou hij letterlijk te licht zijn?
    Hij heeft heel wat spiermassa erbij gekweekt de afgelopen jaren, misschien zelfs wel te veel.
  • Citaat
  • “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Ajax mattie als in de zin dat hij hem daarvan kent. Maar bij Bayern was hij lang niet onomstreden toch? Had lange tijd moeite met de andere manier van verdedigen t.o.v. Italië. Dat is in Engeland nog extremer aangezien alles daar weer net een tempootje hoger gaat. Het kan hoor, dat ie overeind blijft, maar ik ben daar echt niet van overtuigd.
  • Citaat
  • Breur
    Internationale topspeler
    7

De echte topverdedigers zitten niet op het huidige United te wachten, dus spelers als De Ligt zijn voor hun zo'n beetje het hoogste niveau. Maar hij is nog jong, heeft al een bak aan ervaring en heeft toch kwaliteiten die het mogelijk moeten maken om een topniveau te halen. Hij moet alleen dat druistige uit zijn spel halen, maar wie weet komt dat ook met de leeftijd.
  • Citaat
    Ren Höek
    Legende
    6

Grasmat schreef: 13 jun 2024, 13:19 Maar bij Bayern was hij lang niet onomstreden toch? Had lange tijd moeite met de andere manier van verdedigen t.o.v. Italië. Dat is in Engeland nog extremer aangezien alles daar weer net een tempootje hoger gaat. Het kan hoor, dat ie overeind blijft, maar ik ben daar echt niet van overtuigd.
    Hij liep bij Bayern in het afgelopen seizoen een blessure op en kreeg met Kim een geduchte concurrent, desondanks had hij redelijk veel speeltijd.
    Het seizoen daarvoor bij Bayern was hij basisspeler.

Hij had overigens geen moeite met de andere manier van verdedigen, hij had moeite met het meevoetballen (met name omdat Nagelsmann die lat hoog legt). Dat laatste was hij bij Ajax juist goed in, maar dat is er een beetje uitgeramd bij Juve. Achteraf was Juve daarom niet de beste keuze, helemaal omdat bij de huidige topteams de CV's juist moeten meevoetballen.

De Ligt heeft zich staande gehouden bij Juve en bij Bayern, dan houdt hij zich zeker staande bij ManU.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Terzic overigens opgestapt bij Dortmund. Na dat onrustige eerste half jaar dus toch nog door de voordeur weg. Nu zingt de naam Sahin rond als opvolger, maar dat is toch een beetje alsof PSV een, bijvoorbeeld, Ruud van Nistelrooij hoofdtrainer zou maken. Zo'n onervaren clubman hoofdverantwoordelijke maken doe je gewoon niet als grote club.
  • Citaat
  • Ittot
    Vedette
    4

Ren Höek schreef: 13 jun 2024, 13:32
    Grasmat schreef: 13 jun 2024, 13:19 Maar bij Bayern was hij lang niet onomstreden toch? Had lange tijd moeite met de andere manier van verdedigen t.o.v. Italië. Dat is in Engeland nog extremer aangezien alles daar weer net een tempootje hoger gaat. Het kan hoor, dat ie overeind blijft, maar ik ben daar echt niet van overtuigd.
    Hij liep bij Bayern in het afgelopen seizoen een blessure op en kreeg met Kim een geduchte concurrent, desondanks had hij redelijk veel speeltijd.
    Het seizoen daarvoor bij Bayern was hij basisspeler.

Hij had overigens geen moeite met de andere manier van verdedigen, hij had moeite met het meevoetballen (met name omdat Nagelsmann die lat hoog legt). Dat laatste was hij bij Ajax juist goed in, maar dat is er een beetje uitgeramd bij Juve. Achteraf was Juve daarom niet de beste keuze, helemaal omdat bij de huidige topteams de CV's juist moeten meevoetballen.

De Ligt heeft zich staande gehouden bij Juve en bij Bayern, dan houdt hij zich zeker staande bij ManU.
    Mwah. Nergens echt onbetwist geweest. Goede fases met slechte fases afgewisseld. Juve was tegen de tijd dat hij basisspeler was de nummer 4 van Italië en al lang niet meer top. Er is een reden dat Bayern hem niet als onmisbaar acht.

Voor de top is het gewoon net niet. Bij Man utd dus wel op zijn plek. Voor city en Liverpool etc komt hij echt tekort. Ook voor basis NL elftal.
  • Citaat
    Dribble
    Bankzitter
    3
    Seizoenkaart: Vak HH

De vraag even hier, kon niet snel een beter topic vinden. Als ik komend seizoen een wedstrijd van Werder Bremen wil bezoeken, hoe kom ik eenvoudig, legaal en voor een schappelijke prijs aan kaartjes?
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Dribble schreef: 19 jun 2024, 19:14 De vraag even hier, kon niet snel een beter topic vinden. Als ik komend seizoen een wedstrijd van Werder Bremen wil bezoeken, hoe kom ik eenvoudig, legaal en voor een schappelijke prijs aan kaartjes?
    https://www.werder.de/tickets/heimspiele/

Al voelt dit wel een beetje te overduidelijk…
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7

Awards:

Vriendelijk van je Thijs, nu hoeft hij niet werder te zoeken.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Boadu naar Bochum.

• Citaat
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    3
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Awards:

Tussen al het transfergeweld door: ik wil graag met 2 vrienden naar Dortmund - Leipzig op 2 november. Hoe kun je het best aan kaarten komen zonder dat je via bepaalde websites 350 euro per kaart aftikt.

Iemand ervaring?
  • Citaat
  • ElTigre
    Meervoudig international
    6

PSVAchterhoek schreef: 27 aug 2024, 12:18 Tussen al het transfergeweld door: ik wil graag met 2 vrienden naar Dortmund - Leipzig op 2 november. Hoe kun je het best aan kaarten komen zonder dat je via bepaalde websites 350 euro per kaart aftikt.

Iemand ervaring?
    Groundhopticket?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ElTigre voor dit bericht:
    PSVAchterhoek
    DonyellMalen
    Legende
    4

:applaus:

• Citaat
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    7
    Seizoenkaart: Vak U
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Awards:

DonyellMalen schreef: 10 sep 2024, 11:46 :applaus:

Mooie quote, maar dit is wel al behoorlijk (een paar jaar) oud.
  • Citaat
  • Ex unitate vires
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Fanatic-U-s schreef: 10 sep 2024, 11:48Mooie quote, maar dit is wel al behoorlijk (een paar jaar) oud.
    Yep, maar nog steeds wel een voorbeeld voor heel veel grote clubs. Los van dat het een engnek is, heeft hij hier wel een goed punt.
  • Citaat
  • danko-lazovic
    Nationale topspeler
    3
    Seizoenkaart: Vak PR

Fanatic-U-s schreef: 10 sep 2024, 11:48
    DonyellMalen schreef: 10 sep 2024, 11:46 :applaus:

En toch klopt het nog aardig.

Zijn de goedkoopste passé partout prijzen. Vorig jaar bij Dortmund geweest en daar betaal je serieus nog 18,5 euro voor een kaartje in de CL.
  • Citaat
    Dropshot
    Jeugdinternational
    2

Awards:

danko-lazovic schreef: 10 sep 2024, 12:10

Zijn de goedkoopste passé partout prijzen. Vorig jaar bij Dortmund geweest en daar betaal je serieus nog 18,5 euro voor een kaartje in de CL.
    Ajax AZ en Twente horen niet in dit schema aangezien zij geen CL spelen.
  • Citaat
    Ren Höek
    Legende
    6

Ik wil naar Leverkusen-Bayern op 15 februari volgend jaar, maar een kaartje daarvoor begint vanaf 150 Euro.
    Zijn dat normale prijzen of zijn mijn zoek skills vrij matig?
  • Citaat
    psvgouda
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak P
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Ren Höek schreef: 10 sep 2024, 15:34 Ik wil naar Leverkusen-Bayern op 15 februari volgend jaar, maar een kaartje daarvoor begint vanaf 150 Euro.
    Zijn dat normale prijzen of zijn mijn zoek skills vrij matig?
    Geen idee. Betaalde vlak voor Corona € 55,- voor Leverkusen-BVB, tweede ring. Via & met kennissen uit Solingen. (Slecht voorbeeld wellicht, maar op het 'onvolprezen' (**kuch**) viagogo zijn de prijzen vanaf € 300,- p.s. Dus of € 150,- al dan niet duur is... :think: )
  • Citaat
  • Jeronimo
    Geselecteerd voor Oranje
    1

danko-lazovic schreef: 10 sep 2024, 12:10

Ik heb pas geleden nog even bij Bayern gekeken en die staantribune achter het doel gaat ook voor onder de 20 euro voor CL wedstrijden, dus ik denk dat die prijzen van Hoeness nog wel accuraat zijn.

Mijn zoon mag met zijn hele elftal (volgens mij de hele club, 1 vak) naar AZ-Elfsborg dus zelfs voor die prijzen raakt AZ de kaarten niet kwijt ;)
  • Citaat
  • PsvBmg
    Vaste waarde in elftal
    3
    Clubvoorkeur: Psv

Ik betaal bij BMG altijd 19.90 bij grotere tegenstanders 29.90.
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Klassieker;

Overdreven om hier rood voor te geven..

• Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Mooi dit. Als dit nog eens in Nederland zou kunnen..

• Citaat
  • nilssonH
    Moderator
    6
    Seizoenkaart: Vak B

Awards:

Schalke 04 is het seizoen wéér dramatisch begonnen en gooien alweer de trainer eruit. Blijft ongekend voor zo'n grote club.

• Citaat
  • Plaats reactie