Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Duitsland - Bundesliga
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
-
De Realist
- Vedette
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Heeft hij het zo goed gedaan dan eigenlijk? Ik snap de link naar Kompany niet echt vanuit Bayern, behalve dan dat hij Duits spreekt.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
SKERLA
- Legende
- 7
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
Awards:
Er hoeft toch geen link te zijn?De Realist schreef: 23 mei 2024, 13:11 Heeft hij het zo goed gedaan dan eigenlijk? Ik snap de link naar Kompany niet echt vanuit Bayern, behalve dan dat hij Duits spreekt.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Leuk dat ze in de PL zaten, maar Burnley moet toch ook een beetje haar plek in de voedselketen kennen als miniclubje. Bovendien is het ook niet zo dat Bayern daar de nieuwe Guardiola komt weghalen ofzo. Kompany is gedegradeerd, terwijl er met Bournemouth, Brentford, Luton, Nottingham en Sheffield genoeg andere kleine clubs in zaten die je onder je kunt houden als je als trainer net dat extra's kunt brengen. Daarom snap ik in de basis ook al niet dat Bayern bij Kompany uitkomt. Op pure wanhoop na dan.
-
Ren Höek
- Legende
- 6
Flink bedrag.
En waarom voelt Burnley zich verraden eigenlijk?
Ik ben overigens heel benieuwd naar Kompany als trainer van Bayern.
Bij Burnley viel me in ieder geval op dat ze altijd verzorgd probeerden te spelen en in balbezit regelmatig mooi en vloeiend spel lieten zien. Wat ook opviel was dat ze regelmatig tegendoelpunten kregen doordat het verzorgd proberen op te bouwen niet goed ging en balverlies meteen een kans voor de tegenstander opleverde, en dat ook het middenveld verdedigend regelmatig nogal wat steken liet vallen.
En dat Burnley dit opbouwen stug bleef volhouden gedurende het seizoen, in plaats van er ook voor te kiezen om af en toe een bal gewoon naar voren te rammen en daar het duel aan te gaan. Dat was vreemd.
Bij Burnley viel me in ieder geval op dat ze altijd verzorgd probeerden te spelen en in balbezit regelmatig mooi en vloeiend spel lieten zien. Wat ook opviel was dat ze regelmatig tegendoelpunten kregen doordat het verzorgd proberen op te bouwen niet goed ging en balverlies meteen een kans voor de tegenstander opleverde, en dat ook het middenveld verdedigend regelmatig nogal wat steken liet vallen.
En dat Burnley dit opbouwen stug bleef volhouden gedurende het seizoen, in plaats van er ook voor te kiezen om af en toe een bal gewoon naar voren te rammen en daar het duel aan te gaan. Dat was vreemd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
Dat was precies hetzelfde in België bij Anderlecht in het jaar dat ze geen Europees voetbal haalden.Ren Höek schreef: 24 mei 2024, 14:43 Flink bedrag.
- Deze gebruikers waarderen Franciscus voor dit bericht:
- Ren Höek
"Je hoeft niet zo bang te kijken" -- Lucas Perez
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
Waarom komen ze nou uit bij Kompany? Bij Anderlecht toch vorig jaar uitgeschakeld door AZ en niet eens geplaatst voor Europees voetbal? En dit jaar gedegradeerd? Ikke niet snappen.
Hammertime!
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
Anderlecht is 2 jaar geleden, ondertussen ook gepromoveerd met Burnley.MC Hammer schreef: 25 mei 2024, 20:59 Waarom komen ze nou uit bij Kompany? Bij Anderlecht toch vorig jaar uitgeschakeld door AZ en niet eens geplaatst voor Europees voetbal? En dit jaar gedegradeerd? Ikke niet snappen.
- Deze gebruikers waarderen Franciscus voor dit bericht:
- MC Hammer
"Je hoeft niet zo bang te kijken" -- Lucas Perez
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Clubvoorkeur: Psv
Na het laatste fluit signaal komt er een mannetje of 50 ME agenten het veld op triest dat dit nodig is
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Je zou natuurlijk ook gewoon die Ito niet kunnen kopen en een fractie van die 30 miljoen gebruiken voor het salaris van de Ligt...
Misschien moette Ligt even met Frenkie bellen, die is ervaringsdeskundige op dit gebied.
Misschien moette Ligt even met Frenkie bellen, die is ervaringsdeskundige op dit gebied.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- DonyellMalen
- Legende
- 4
De Ligt - Martinez (als ie fit is) is niet eens zo'n gek centraal duo voor United. Goede vervanger voor Varane.
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3