Covid-19

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Gesloten
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

We zijn gewoon écht niet meer in staat om degelijk beleid te maken... het is echt bizar, eigenlijk ook zo on-Nederlands. Zelfs de dramatische regeringen Balkenende gaven je meer vertrouwen dan de klucht die Den Haag sindsdien is geworden.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hahahahahahahahahaha

Wacht ff

Hahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahaha

https://www.nieuwnieuws.nl/5157710/wapp ... -donaties/

Hij heeft het perfecte publiek uitgezocht voor zijn scam. Dom volk, eigen schuld dikke bult.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hard lachen hoor!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Nieuwsconsumptie die voelt alsof je in Burgers bij de chimpansees staat te kijken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Here we go.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik word op zich niet warm van dat bericht, ik ga ervan uit dat dat ook geldt voor de talloze verkoudheidsvirussen. Lijkt me doodnormaal, dus ook compleet volgens verwachting en ook niet echt te voorkomen.

Ik vraag me alleen af hoe hoeveel van de nieuwe besmettingen in Long Covid zullen uitmonden. Sprak zojuist nog iemand die na milde symptomen ernstige vermoeidheid overhield, wat uiteindelijk overging in astma - gelukkig dus wel weer de energie terug, maar in ruil daarvoor de rest van d'r leven allerlei medicatie slikken.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

We moeten niet meer zo bang zijn. Zeker als de initiële symptomen voor 99% zo mild blijven als bij die begin v.h. jaar. Iedereen die wil de prik blijven halen en a.u.b. niet weer beroepssectoren de nek omdraaien door alles dicht te gooien.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Precies
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Drie maal raden welk land er gewoon niet klaar voor is en het simpele boosteren al niet meer aankan.

We zijn organisatorisch ook echt een derde wereldland geworden hoor. Wat een fucking puinhoop. Mijn vader ging de booster laten zetten, maar er waren geen naalden aanwezig. Over een paar weken dicht omdat onze bestuurders en uitvoerders er echt geen kloten van kunnen? Niets geleerd van 2,5 covid.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Die oudjes moeten gewoon hun kinderen inschakelen, we zijn niet voor niets een 'participatie maatschappij' geworden onder Rutte.
En als je geen kinderen hebt, dan is het je eigen schuld ofzo :wall:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/binnenland/6226975/al ... ebben.html
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Altijd prima toch, ook zonder Corona.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Had 2 jaar geleden al gemogen, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :think:
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

In België hebben ze dat al tijden. Ook in horeca gelegenheden. Zodra ze boven een grens komen gaat ie piepen en gaan ramen en deuren open.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Bij ons op school hebben ze dat al jaren in de vorm van een stoplicht, al van voor de corona zelfs. En op kantoor bij mijn werkgever staan ze ook in de vergaderruimtes, daar kan je verder geen raam openzetten maar het gaat erom dat ze er staan :)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Waar blijft de dag dat dit wandelend stuk stront zo ernstig Corona krijgt dat hij er heeeeel traag en pijnlijk aan kapot gaat? Kijken wat zijn nabestaanden er dan van vinden als er eens op zijn lijk gedanst wordt...

Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Grasmat schreef: 04 okt 2022, 19:05 Waar blijft de dag dat dit wandelend stuk stront zo ernstig Corona krijgt dat hij er heeeeel traag en pijnlijk aan kapot gaat? Kijken wat zijn nabestaanden er dan van vinden als er eens op zijn lijk gedanst wordt...
Mag het ook gewoon een vrachtwagen zijn wiens remmen stuk gaan terwijl hij oversteekt terwijl er een livestream op staat?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ShovingNE2 schreef: 04 okt 2022, 20:40
Grasmat schreef: 04 okt 2022, 19:05 Waar blijft de dag dat dit wandelend stuk stront zo ernstig Corona krijgt dat hij er heeeeel traag en pijnlijk aan kapot gaat? Kijken wat zijn nabestaanden er dan van vinden als er eens op zijn lijk gedanst wordt...
Mag het ook gewoon een vrachtwagen zijn wiens remmen stuk gaan terwijl hij oversteekt terwijl er een livestream op staat?
Ja hoor, ik ben de moeilijkste niet, maar je hebt altijd van die mensen die dan zeggen dat je je niet moet verlagen tot andermans niveau... :tear:

Wat mij betreft is dat station allang gepasseerd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je hebt gelijk. Zoiets gun je geen enkele vrachtwagen chauffeur. Ik hoop dat zijn internetverbinding voorgoed aan gort is door de bluetooth straling van de vaccinatie die hij heeft gehad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Hear hear, het hele 'vaccineren doe je niet alleen voor jezelf' is pure onzin geweest. Het vaccin was niet getest op het stoppen van de verspreiding, aldus Pfizer.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Volgens mij trek je dan toch een verkeerde conclusie want als het vaccin bij jou werkt vermenigvuldigt het virus zich minder, heb je dus minder virus in je lichaam en dus ook minder om te verspreiden PLUS je hebt niet de symptomen zoals hoesten waarmee je het verspreidt.

Godallejezus dat ik dit na al die tijd nog moet uitleggen zeg.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ziege maar ook zagge schreef: 11 okt 2022, 14:07 Godallejezus
Je kan me gewoon taggen he?

Verder zoals Geenstijl uitlegt is het allemaal even aandacht pakken maar klopt het niet.
Er is volgens Europarlementariër Rob Roos [opzoeken voor welke partij die is verkozen, red.] namelijk een SCHANDAAL aan de hand. Het coronavaccin van Pfizer werd, voordat het op de markt kwam, niet getest op mate waarin het de verspreiding van het virus remt. Dit algemeen bekende feit wordt nu door Rob Roos, voorzien van een lampje en 'BREKEND' op Twitter gezet alsof het groot nieuws is. Daarbij zegt hij dat "Je doet het voor een ander" een leugen was, alsof de vaccins helemaal niets doen tegen transmissie. Dat is niet zo, ze dragen wel degelijk bij aan vermindering van de verspreiding van het virus.

Nergens werd, voordat het vaccin op de markt kwam, geschermd met testresultaten over transmissie die er nu niet blijken te zijn. De studies naar de mate waarin het vaccin overdracht voorkomt zijn er bovendien wel degelijk, die zijn alleen niet gedaan voordat het vaccin op de markt kwam. Toen werden er wel studies gedaan, maar die gingen over het voorkomen van (ernstige) ziekte en de uitkomsten waren zeer positief. Het feitelijke antwoord van de vertegenwoordiger van Pfizer op een feitelijke vraag van Roos ontkracht dus precies helemaal niets.
En dan dit:
Overigens is de tweet van Roos al wél gedeeld door Thierry Baudet, maar nog niet door het JA21-account. Toeval?
JA21 deelt het niet en het JA21 logo zit ook niet in de video. Dat is geen toeval.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Mooi trouwens:
De OVV bracht vanmorgen een tweede rapport uit over de corona-aanpak. De conclusie is dat nog altijd niet duidelijk is of omstreden maatregelen hebben geholpen, omdat het kabinet de effecten nauwelijks heeft "gemonitord en geëvalueerd".
Wat een stel opperkneuzen bij elkaar, en dat is dat onze regering.
Ongelooflijk.

https://nos.nl/artikel/2448074-coronara ... -oppositie

https://nos.nl/artikel/2448042-ovv-in-c ... nduidelijk
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ren Höek schreef: 13 okt 2022, 11:17 Wat een stel opperkneuzen bij elkaar, en dat is dat onze regering.
Ongelooflijk.
Tja ik roep het al maanden. Dankzij de nieuwe bestuurscultuur die niet bestaat. De coalitie hield een debat tegen en stemde een motie weg dat er geëvalueerd moest worden. Gewoon omdat het binnen het kabinet een puinbak is en dat is belangrijker dan klaar zijn voor een nieuwe covid golf.

Ik wens ze veel succes, maar ik verwacht dat alle maatregelen die zwaarder zijn dan mondkapjes hier en daar niet meer gepikt gaan worden. Geen avondklok, geen horecasluiting, helemaal niets.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ik kan er gewoon echt geen woorden meer voor vinden, het is zo gruwelijk slecht. Er valt altijd wel wat te klagen over de politiek maar sinds Rutte is het totaal naar de fillistijnen. En maar lullen, god wat kan ie toch goed lullen.



Het zou me niks verbazen als Rutte in feite serieus mentaal gehandicapt is en gewoon écht niet in staat is tot werkelijke zelfreflectie of empathie. Staat ie daar weer, hartstikke fit en goed geluimd, het raakt 'm allemaal totaal niet, laat het zó van zich afglijden. Totaal gefocust op zijn volgende fantastisch verzonnen formulering. En mensen laten zich er eindeloos door belazeren. Als je 'm ziet praten lijkt het dan ook zo gigantisch oprecht en 'together' maar het is desalniettemin theater, een geperfectioneerde act van een hyperintelligente persoon die donders goed weet hoe de boel in elkaar zit, die exact weet wat hij moet zeggen met welke intonatie, blik en handgebaren maar 't is allemaal bedacht, het staat allemaal heel ver van 'm af. Zodra ie de deur achter zich dichttrekt is het 'Nou, dat ging toch prima? En door!'.

Psychopatisch wellicht, zoals je dat tegenkomt in de allerhoogste functies in het bedrijfsleven.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Haha zo denk ik er precies over [mention]ziege maar ook zagge[/mention] , de man is in alles fake en ik erger me gruwelijk aan het feit dat mensen in de poppenkast trappen en tegen hun eigen belangen instemmen. Meest exemplarisch was misschien die cardboard figure die ze met de laatste verkiezingen van hem hadden gemaakt bij de VVD zelf, en daarmee op campagne. Goh wil u even op de foto met Mark?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!

Covid-19