Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Raakt nog wel uitverkocht denk ik hoor.17-09-2024 (CL) Juventus - PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- 2
- Seizoenkaart: Vak X
- Clubvoorkeur: PSV
-
Awards:
De 0-5 punten groep is graag alleen aanwezig als het een wedstrijd uit tegen Dortmund isEst_1913 schreef: 09 sep 2024, 10:00 Zijn nog 700 kaarten over. Vind de opkomst tegenvallen. Zeker aangezien er zoveel geklaag is laatste tijd dat mensen "geen punten kunnen opbouwen" en er nooit tussen komen. Nu is je kans zou ik zeggen.
-
- Ballenjongen
- 4
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die de ‘toeristische’ route nemen;
Maandagavond 19.25 Ehv - Stansted
Dinsdagochtend 08.40 Stansted - Turijn.
Paar biertjes drinken in het nabijgelegen Bishops Stortford en dan hoteletje op vliegveld.
Die vluchten zijn nog goed te betalen overigens zo kort dag; z’n 50€ totaal.
Maandagavond 19.25 Ehv - Stansted
Dinsdagochtend 08.40 Stansted - Turijn.
Paar biertjes drinken in het nabijgelegen Bishops Stortford en dan hoteletje op vliegveld.
Die vluchten zijn nog goed te betalen overigens zo kort dag; z’n 50€ totaal.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Zijn nog 700 kaarten beschikbaar. Kan me niet voorstellen dat dat uitverkocht raakt. Het is ook gewoon enorm kortdag. Ik had nog geluk dat ik op stel en sprong een weekje vrij kan nemen, maar niet iedereen heeft die luxe.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Nationale topspeler
- 7
Precies. Het is gewoonweg niet te regelen voor iedereen (lees: mij). Zowel niet zo kort dag, maar ook het aantal verlofdagen valt niet mee in iedere sector. Er wordt regelmatig laatdunkend gedaan over supporters die niet naar uitwedstrijden meegaan, alsof dat meer waard is dan jarenlang SCC-houderschap.trouwepsvfan schreef: 09 sep 2024, 12:38 Zijn nog 700 kaarten beschikbaar. Kan me niet voorstellen dat dat uitverkocht raakt. Het is ook gewoon enorm kortdag. Ik had nog geluk dat ik op stel en sprong een weekje vrij kan nemen, maar niet iedereen heeft die luxe.
Dit vind ik daarom vaak zo'n rare flex.1913PSV. schreef: 09 sep 2024, 11:59De 0-5 punten groep is graag alleen aanwezig als het een wedstrijd uit tegen Dortmund isEst_1913 schreef: 09 sep 2024, 10:00 Zijn nog 700 kaarten over. Vind de opkomst tegenvallen. Zeker aangezien er zoveel geklaag is laatste tijd dat mensen "geen punten kunnen opbouwen" en er nooit tussen komen. Nu is je kans zou ik zeggen.
-
- Regelmatige invaller
- 2
FC Twente gaat een week later met 3700 man naar Manchester. Dan blijft dat niet verlof excuus niet echt overeind.Siemen schreef: 09 sep 2024, 13:07Precies. Het is gewoonweg niet te regelen voor iedereen (lees: mij). Zowel niet zo kort dag, maar ook het aantal verlofdagen valt niet mee in iedere sector. Er wordt regelmatig laatdunkend gedaan over supporters die niet naar uitwedstrijden meegaan, alsof dat meer waard is dan jarenlang SCC-houderschap.trouwepsvfan schreef: 09 sep 2024, 12:38 Zijn nog 700 kaarten beschikbaar. Kan me niet voorstellen dat dat uitverkocht raakt. Het is ook gewoon enorm kortdag. Ik had nog geluk dat ik op stel en sprong een weekje vrij kan nemen, maar niet iedereen heeft die luxe.
Dit vind ik daarom vaak zo'n rare flex.1913PSV. schreef: 09 sep 2024, 11:59
De 0-5 punten groep is graag alleen aanwezig als het een wedstrijd uit tegen Dortmund is
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Je pakt het heel persoonlijk op nu, maar dat hoeft helemaal niet. Iedereen heeft respect voor zijn of haar situatie. Het gaat meer om de algemene sentiment dat iedereen naar Dortmund / Lens wil maar een klein stapje meer doen (naar Turijn) dan ineens teveel gevraagd is. Vaak dezelfde mensen die klagen dat ze er ‘niet tussen kunnen komen’.Siemen schreef: 09 sep 2024, 13:07Precies. Het is gewoonweg niet te regelen voor iedereen (lees: mij). Zowel niet zo kort dag, maar ook het aantal verlofdagen valt niet mee in iedere sector. Er wordt regelmatig laatdunkend gedaan over supporters die niet naar uitwedstrijden meegaan, alsof dat meer waard is dan jarenlang SCC-houderschap.
Dit is echt een schitterende awayday die relatief totaal niet duur is. 2000 man moet lukken, lijkt me. Die Tukkers verkopen in no time 3700 man uit en willen nog meer.
- Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 5):
- 1913PSV. • danko-lazovic • Maax • Siemen • Rikkert1234
-
- Meervoudig international
- 3
- Seizoenkaart: Vak PR
En zo kort dag was het toch niet? 31-8 was het programma bekend. De wedstrijd is 17-9. En ik begrijp het in sommige situaties echt wel hoor. Ik moet wel zeggen dat de 1300 die er tot nu toe verkocht zijn er wel weinig zijn. Er zijn in het verleden echt wel wedstrijden geweest die korter dag waren en wel uitverkocht waren.
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Het is ook raar dat mensen Dortmund-uit als hét voorbeeld voor hun punt gebruiken, alsof dat niet letterlijk om de hoek ligt, alsof het geen iconisch stadion met bijbehorende sfeer betreft en alsof het geen KO-wedstrijd was. Voor die pot hoef je geen dag vrij te nemen, want je kan dezelfde dag heen en terug. Met de auto. Iedereen met een beetje verstand en inlevingsvermogen snapt best dat er voor zo'n wedstrijd in zo'n situatie veel meer interesse is dan in Juventus-uit, wat én behoorlijk prijzig is én sportief veel minder zwaar weegt, omdat het één van de acht wedstrijden is.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- 4
- Seizoenkaart: Vak YY
-
Awards:
Hoe hou je zoiets eigenlijk bij? Gewoon in notities op je telefoon?DonyellMalen schreef: 09 sep 2024, 13:22Vaak dezelfde mensen die klagen dat ze er ‘niet tussen kunnen komen’.Siemen schreef: 09 sep 2024, 13:07Precies. Het is gewoonweg niet te regelen voor iedereen (lees: mij). Zowel niet zo kort dag, maar ook het aantal verlofdagen valt niet mee in iedere sector. Er wordt regelmatig laatdunkend gedaan over supporters die niet naar uitwedstrijden meegaan, alsof dat meer waard is dan jarenlang SCC-houderschap.
- Deze gebruikers waarderen 29.04.2007 voor dit bericht:
- Heissenberrug
-
- Ballenjongen
- Seizoenkaart: Vak U
Begrijp me niet verkeerd, iedereen heeft zijn en haar redenen waarom ze er niet bij kunnen zijn. Of dit nu financieel, verlof of iets anders is is dat prima. Maar de mensen met veel punten regelen uiteindelijk wel dat zij er bij zijn. Dan is een punten systeem zoals we hem kennen meer dan terecht toch? Ik snap dat er meer animo is voor een wedstrijd in KO tegen Dortmund, maar dan zal je moeten investeren in wedstrijden die niet de krentjes uit de pap zijn om er bij te zijn. Andere doen ook die investering.
Ik zelf had van tevoren al rekening gehouden met de eerste 2 data m.b.t. speelrondes om geen "niet verplaatsbare" afspraken in te plannen. Dit was namelijk al in Juni bekend dat 17 & 18 september de eerste speelronde zou zijn.
Zelf ga ik met de auto, 10 uurtjes is ook niet zo ver toch? Vliegen ben deur tot deur ongeveer even lang kwijt met het vele wachten en reistijd naar airport.
Ik zelf had van tevoren al rekening gehouden met de eerste 2 data m.b.t. speelrondes om geen "niet verplaatsbare" afspraken in te plannen. Dit was namelijk al in Juni bekend dat 17 & 18 september de eerste speelronde zou zijn.
Zelf ga ik met de auto, 10 uurtjes is ook niet zo ver toch? Vliegen ben deur tot deur ongeveer even lang kwijt met het vele wachten en reistijd naar airport.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- 7
- Clubvoorkeur: Ja
T is lekker makkelijk afgeven op medesupporters29.04.2007 schreef: 09 sep 2024, 14:15Hoe hou je zoiets eigenlijk bij? Gewoon in notities op je telefoon?DonyellMalen schreef: 09 sep 2024, 13:22
Vaak dezelfde mensen die klagen dat ze er ‘niet tussen kunnen komen’.
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je hebt het best moeilijk, zie ik. Sorry dat ik het met vele anderen voor jou verpest. Misschien lukt het ooit om beter ons best te doen… En niet steeds van die kutsmoezen te verzinnentezzyunited schreef: 09 sep 2024, 13:14FC Twente gaat een week later met 3700 man naar Manchester. Dan blijft dat niet verlof excuus niet echt overeind.Siemen schreef: 09 sep 2024, 13:07
Precies. Het is gewoonweg niet te regelen voor iedereen (lees: mij). Zowel niet zo kort dag, maar ook het aantal verlofdagen valt niet mee in iedere sector. Er wordt regelmatig laatdunkend gedaan over supporters die niet naar uitwedstrijden meegaan, alsof dat meer waard is dan jarenlang SCC-houderschap.
Dit vind ik daarom vaak zo'n rare flex.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- 7
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
-
Awards:
Gaat helaas niet uitverkopen natuurlijk. Nog een dikke 700 kaarten te koop nu en dan moeten de kaarten in de laatste voorrangsgroep nog vrij vallen. Jammer, maar hopelijk is het wisselgeld dat we voorlopig van alle klagers af zijn
-
- Ballenjongen
- 4
Het lijkt wel of we 10 jaar terug de tijd in gaan met die berichten toen we nog ‘famous for not traveling’ waren voor vele. Iedereen heeft zijn/haar redenen maar wat wel gewoon zo is (en wat hierboven terecht wordt aangegeven) is dat deze data al zó lang bekend zijn. Ik heb deze 8 speeldata vrij gehouden omdat ik wist dat er tenminste 1 mooie awayday bij zou zitten. Dat is gelijk de eerste, is zo en perfect gezien het heerlijke weer daar nog
-
- 1
- Seizoenkaart: Vak AA
-
- 1
Die Italianen stonden ook aan de verkeerde kant, dus het zou zomaar kunnen...Op weg naar nr 26 schreef: 06 sep 2024, 21:12 Wordt 4-1, Juve heeft het weer prima voor elkaar maar wie weet kunnen we verassen
- Vanthaman18
- Vedette
- 2
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Awards:
Begrijp niet zo goed dat mensen zich zo druk maken of het uitverkocht wordt of niet? Als het meteen uitverkocht zou zijn, was het weer niet goed want dan was de kans op kaarten kleiner.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- 7
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
-
Awards:
Het is vooral frustrerend dat PSV op alle mogelijke manieren een bepaalde groep tegemoet wil komen. Ik noem ze voor het gemak maar de BVB-schreeuwers. Omdat er 20.000 mensen naar Dortmund uit wilde en vanaf dat moment aan het klagen zijn over de uitpunten-regeling. Als er dan een keer mogelijkheid is om een leuke Europese awayday mee te maken dan geeft een groot gedeelte zich niet thuis.Vanthaman18 schreef: 09 sep 2024, 14:38 Begrijp niet zo goed dat mensen zich zo druk maken of het uitverkocht wordt of niet? Als het meteen uitverkocht zou zijn, was het weer niet goed want dan was de kans op kaarten kleiner.
- Deze gebruikers waarderen Gestelnaar voor dit bericht (totaal 5):
- Vanthaman18 • danko-lazovic • 1913PSV. • Jordi • SomeOne
-
- Ballenjongen
- Seizoenkaart: Vak U
Ik denk eerlijk gezegd dat dat voortkomt omdat er zoveel geklaagd wordt dat mensen er niet tussen komen om kaarten te krijgen. Voor die groep is uiteindelijk een heel klankbord opgericht en worden er allemaal circus acts uitgehaald door kaartverkoop om de klagers tevreden te houden.Vanthaman18 schreef: 09 sep 2024, 14:38 Begrijp niet zo goed dat mensen zich zo druk maken of het uitverkocht wordt of niet? Als het meteen uitverkocht zou zijn, was het weer niet goed want dan was de kans op kaarten kleiner.
Op het moment dat er dan een kans zich voor doet (Rangers uit, Juve uit, Belgrado uit waarschijnlijk) dan vinden ze voldoende argumenten om er niet bij te kunnen zijn. Om vervolgens bij RKC uit te klagen dat ze er niet bij kunnen zijn.
- Deze gebruikers waarderen Est_1913 voor dit bericht (totaal 2):
- Vanthaman18 • danko-lazovic
-
- Jeugdspeler
- 4
Zullen we gewoon deze week even afwachten of van de volgende 20.000 er 700 man willen gaan, kunnen we daarna de discussie voeren dat er niet meer geklaagd mag worden of dat de klagers nu de kans hebben gekregen om te gaan en dus even stil moeten zijn.
-
- Regelmatige invaller
- 2
Absoluut. Ik heb zelf namelijk ook een uitkering, zodat ik in elk geval alle data vrij ben. Mijn voorkeur ging ook uit naar werken, maar nu kan ik in elk geval zorgen dat er 1 stoeltje meer bezit is in het uitvakpsvgouda schreef: 09 sep 2024, 14:22Je hebt het best moeilijk, zie ik. Sorry dat ik het met vele anderen voor jou verpest. Misschien lukt het ooit om beter ons best te doen… En niet steeds van die kutsmoezen te verzinnentezzyunited schreef: 09 sep 2024, 13:14
FC Twente gaat een week later met 3700 man naar Manchester. Dan blijft dat niet verlof excuus niet echt overeind.
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Bij de volgende verkiezingen zal ik stemmen op een partij die de uitkeringen wil verhogen: kun je nog vaker meetezzyunited schreef: 09 sep 2024, 14:50Absoluut. Ik heb zelf namelijk ook een uitkering, zodat ik in elk geval alle data vrij ben. Mijn voorkeur ging ook uit naar werken, maar nu kan ik in elk geval zorgen dat er 1 stoeltje meer bezit is in het uitvakpsvgouda schreef: 09 sep 2024, 14:22
Je hebt het best moeilijk, zie ik. Sorry dat ik het met vele anderen voor jou verpest. Misschien lukt het ooit om beter ons best te doen… En niet steeds van die kutsmoezen te verzinnen
-
- Basisspeler
- 4
En vlucht boeken in de wetenschap dat je in voorrangsgroep zit is ook wat makkelijker dan wanneer je mocht wachten tot deze week. Succes nu met het vinden van betaalbare vlucht.