Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
De analist Frank de Boer wordt bij viaplay ook aangekondigd als 'voormalig bondscoach Nederlands elftal (2020-21)'. Die gast heeft weet ik veel hoeveel interlands gespeeld, CL gewonnen etc.Engeland - Premier League
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
Man United - Chelsea staat straks op het programma. Kijken wat Ruud ervan kan maken. Gun hem de winst wel tegen Chelsea. Mooie opsteker voor 'm.
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Joepie?! Welnee joh, die is veel te ijdel om zijn eigen talenkennis te etaleren. Zelfs qua-bloed-onder-de-nagels haalt Joepie het niet bij deze persoon, maar ja, Engelse pers hèSensation schreef: 05 nov 2024, 09:59
Een beetje de Engelse Joep Schreuder dit, die zie ik er ook wel voor aan om van een buitenlandse trainer te eisen dat hij Nederlands praat.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Overduidelijk een goede trainer, maar of ‘ie dit er bij United ook in kan krijgen? Erg benieuwd. United mist echt kwaliteit. Amorim zal tijd moeten krijgen en het al het puin van 10 Hag gaan ruimen.
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Ik zou verbaasd zijn als hij niet probeert Gyokeres te halen en dan mag Zirkzee weer inrukken, wat eigenlijk ook beter voor hem is. Die moet gewoon in Spanje of Italië spelen.
- MC Hammer
- Meervoudig international
- 1
Het was een goede wedstrijd, maar wel wat gelukkig, toch? Net aan een beter xG en dat met twee penalty's. Nog geen 30% balbezit. City heeft veel meer schoten gelost. Lijkt een beetje op toen Ajax alles won in de poulefase, toen zat het ze ook bijna elke pot mee.DonyellMalen schreef: 07 nov 2024, 10:29 Overduidelijk een goede trainer, maar of ‘ie dit er bij United ook in kan krijgen? Erg benieuwd. United mist echt kwaliteit. Amorim zal tijd moeten krijgen en het al het puin van 10 Hag gaan ruimen.
Hammertime!
- DonyellMalen
- Legende
- 4
City dus, in alle competities, al vier keer op rij verloren. Slot staat fier aan kop in Engeland.
https://www.vi.nl/nieuws/dit-was-een-va ... -guardiola
https://www.vi.nl/nieuws/dit-was-een-va ... -guardiola
-
- Nationale topspeler
- 7
Volgens mij is het altijd een slechte keuze om vroegtijdig aan te kondigen dat je na dit seizoen vertrekt. Zoiets heeft (on)bewust impact op het gezag van de trainer.
- Deze gebruikers waarderen Heya Hallvar voor dit bericht:
- Koenjo
-
- Lid van verdienste
- 7
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
Awards:
Dat is toch (nog) helemaal niet gecommuniceerd?!Heya Hallvar schreef: 10 nov 2024, 12:48 Volgens mij is het altijd een slechte keuze om vroegtijdig aan te kondigen dat je na dit seizoen vertrekt. Zoiets heeft (on)bewust impact op het gezag van de trainer.
-
- Nationale topspeler
- 7
Klop, niet officieel, maar eind vorig seizoen nadrukkelijk in de media vermeld.Thijs schreef: 10 nov 2024, 13:14Dat is toch (nog) helemaal niet gecommuniceerd?!Heya Hallvar schreef: 10 nov 2024, 12:48 Volgens mij is het altijd een slechte keuze om vroegtijdig aan te kondigen dat je na dit seizoen vertrekt. Zoiets heeft (on)bewust impact op het gezag van de trainer.
- 11 Tinus
- Legende
- 4
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Legende
- 7
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- De Realist
- Internationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Kan niet wachten tot dat soort filmpjes van Makkelie en de puntjes scheids online komen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
-
- Legende
- 7
Privefilmpjes van Makkelie sla ik liever over.De Realist schreef: 11 nov 2024, 23:20 Kan niet wachten tot dat soort filmpjes van Makkelie en de puntjes scheids online komen
- Deze gebruikers waarderen koetje voor dit bericht:
- Franciscus
-
- Lid scoutingsteam
- 7
-
Awards:
Alle grappen daargelaten, maar als dit in de beste en duurste competitie ter wereld gebeurt, dan hoeven we geen illusies te hebben dat het er in Nederland allemaal wel schoon aan toe gaat. ''Het zijn professionals'', totdat ze dat niet meer zijn. Het zijn net mensen.De Realist schreef: 11 nov 2024, 23:20 Kan niet wachten tot dat soort filmpjes van Makkelie en de puntjes scheids online komen
- VTheMan
- Meervoudig international
- 2
- Favoriete speler: Bakayoko
Ik dacht dat het inderdaad een "after" bij een vriend was na het stappen, dus er zullen de nodige drugs/alcohol genuttigd zijn.PSV90 schreef: 12 nov 2024, 12:51 Maar waar kijk ik nou naar? Is die andere kerel een vriend van hem? Is hij onder invloed? Waarom zou je dit ooit doen?
Zal wel geen vriend meer zijn.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Voetbalbonden zonder humor. I don't like it.
https://www.vi.nl/nieuws/bentancur-krij ... genoot-son
Wat een bekrompenheid om een dikke schorsing te geven om een onschuldig grapje. Niet kijken naar de intentie of vragen of Son er zelf problemen mee heeft, maar hopsakee de zweep erover en meteen de racismekaart spelen.
https://www.vi.nl/nieuws/bentancur-krij ... genoot-son
Wat een bekrompenheid om een dikke schorsing te geven om een onschuldig grapje. Niet kijken naar de intentie of vragen of Son er zelf problemen mee heeft, maar hopsakee de zweep erover en meteen de racismekaart spelen.