Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.

Engeland - Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
Grasmat
Lid van verdienste
7
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ze mogen wel een paar van die knakkers hierheen sturen op zich.
Op weg naar nr 26
Vedette
5

10Hag vs Lock, krankzinnig tempo. Ik heb 2 ipads buiten onder de parasol, het lijken 2 verschillende sporten
Asterix
Meervoudig international
1

Diaz al 2 goals ..
Ich liebe gegenpressung
Chucky
Vedette
6

Casemiro is ook wel klaar hè?
MC Hammer
International
1

Slot weet spelers wel in hun kracht te laten spelen. Gravenberch bijvoorbeeld, speelt erg goed. Op deze manier staat 'ie snel in Oranje.
Hammertime!
Massimo
Legende
6

Ik heb geen Viaplay, maar begrijp dat Gravenberch het onder Slot al weken goed doet. Dat vind ik best opvallend, want bij Bayern kon hij geen potten breken en bij het Nederlands elftal heeft hij geen minuten gekregen en gingen er ook wel verhalen m.b.t. onprofessioneel gedrag de ronde.
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Ik kijk niet, maar zie in de stats dat United na 51 minuten in eigen huis in totaal 2 schoten heeft gehad en een xG van 0,08. Best schandalig slecht moet ik zeggen.
René1978
Nationale topspeler
6

Slot heeft het al snel goed voor elkaar lijkt het.
Deze gebruikers waarderen René1978 voor dit bericht:
Standbeeld
DC_PSV
Vedette
6

Je bent als Ten Hag ook echt dom als je denkt de Premier League ingaat met je Ajax-doelman en defensie. Die is nu al zn krediet kwijt. Ruud mag t overnemen❣️
#simplythebest
mr.top
Internationale topspeler
4

René1978 schreef: 01 sep 2024, 18:20 Slot heeft het al snel goed voor elkaar lijkt het.
Of is Ten Hag gewoon kut?
René1978
Nationale topspeler
6

mr.top schreef: 01 sep 2024, 18:25
René1978 schreef: 01 sep 2024, 18:20 Slot heeft het al snel goed voor elkaar lijkt het.
Sluit ik niet uit, maar Slot presteerde het ook bij AZ en Feyenoord. Ik heb hem hoog zitten.
Deze gebruikers waarderen René1978 voor dit bericht (totaal 3):
mr.topMC HammerMithras
Grasmat
Lid van verdienste
7

Awards:

Maar zo lang Slot niet gewoon Cody opstelt blijft het een lul.
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 6):
KoenjoSomaQanFritskePhilipsMithrasTylerDurdnRobson de Souza
René1978
Nationale topspeler
6

Deze gebruikers waarderen René1978 voor dit bericht (totaal 2):
MC HammerMithras
koetje
Legende
7

Professor Zonnebloem heeft super veel geld in dit elftal mogen pompen.en bakt er na twee jaar nog geen reet van. En maar boos kijken op de bank dat het aan een ander ligt.
Deze gebruikers waarderen koetje voor dit bericht (totaal 2):
MC Hammertezzyunited
Heya Hallvar
Nationale topspeler
7

mr.top schreef: 01 sep 2024, 18:25
Beide. Het is knap dat Slot met een bestaande (overigens goede) selectie in korte tijd zijn signatuur kan doorvoeren, terwijl die Tukker nu voor het 3e seizoen loopt aan te kloten met zijn gekozen spelers.
Deze gebruikers waarderen Heya Hallvar voor dit bericht (totaal 2):
mr.topTylerDurdn
milansandro
Legende
6

Ergens in oktober flikkert Man United hem eruit..
En terecht..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Standbeeld
Mister PSV
3

Zou inderdaad wel mooi zijn als Ruud het dan op zijn minst tijdelijk over mag nemen. Maar ik vrees ervoor.
DonyellMalen
Legende
3

Oei, 3-0 verliezen in eigen huis van de aartsrivaal. Heel pijnlijk is nog een understatement voor 10 Hag. Die staat nu al onder druk.
Grasmat
Lid van verdienste
7

Awards:

Niet om het voor ten Hag op te willen nemen, maar de vergelijking is wel enigszins scheef:

https://www.vi.nl/nieuws/zo-verschillen ... n-engeland

Slot komt helemaal in een gespreid Klopp-bedje terecht die het team helemaal ingespeeld en op de rit heeft. Slot hoeft alleen maar geen gekke dingen te doen en daarop voort te bouwen. Ten Hag zit er weliswaar langer maar zit bij een club in chaos, waar de echte toppers niet zomaar meer naar toe willen en je met een matige selectie zit (die weliswaar deels door hemzelf is samengesteld, vooruit). Maar al met al niet zo gek dat Slot er dan dik overheen gaat. Andersom was dat waarschijnlijk ook het geval geweest. Aan dit United valt weinig eer te behalen.
Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
ReKuPSV
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
1

Samenvatting aan het kijken maar wat krijgt United een pak slaag zeg van Liverpool, lijkt helemaal nergens op. Helpt overigens voor Cody niet mee dat Diaz waanzinnig aan het seizoen is begonnen. Maargoed ze spelen natuurlijk ontzettend veel wedstrijden dus hopelijk pakt hij zijn kans nog. In het ergste geval moet hij mssn naar een iets minder grote club als het dit seizoen niet lukt om door te breken bij Liverpool, ook geen schande.
Jur1913
Internationale topspeler
2

LeandroBonfim schreef: 02 sep 2024, 09:57 Samenvatting aan het kijken maar wat krijgt United een pak slaag zeg van Liverpool, lijkt helemaal nergens op. Helpt overigens voor Cody niet mee dat Diaz waanzinnig aan het seizoen is begonnen. Maargoed ze spelen natuurlijk ontzettend veel wedstrijden dus hopelijk pakt hij zijn kans nog. In het ergste geval moet hij mssn naar een iets minder grote club als het dit seizoen niet lukt om door te breken bij Liverpool, ook geen schande.
Mwah, inmiddels heeft hij in 1,5 jaar tijd toch 59 Premier League wedstrijden in de benen. 'Basisspeler' zijn is alleen voor de echte topspelers zoals Salah weggelegd. De rest rouleert heel veel. Gaat helemaal goed komen met Cody
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
1

Jur1913 schreef: 02 sep 2024, 10:00
LeandroBonfim schreef: 02 sep 2024, 09:57 Samenvatting aan het kijken maar wat krijgt United een pak slaag zeg van Liverpool, lijkt helemaal nergens op. Helpt overigens voor Cody niet mee dat Diaz waanzinnig aan het seizoen is begonnen. Maargoed ze spelen natuurlijk ontzettend veel wedstrijden dus hopelijk pakt hij zijn kans nog. In het ergste geval moet hij mssn naar een iets minder grote club als het dit seizoen niet lukt om door te breken bij Liverpool, ook geen schande.
Mwah, inmiddels heeft hij in 1,5 jaar tijd toch 59 Premier League wedstrijden in de benen. 'Basisspeler' zijn is alleen voor de echte topspelers zoals Salah weggelegd. De rest rouleert heel veel. Gaat helemaal goed komen met Cody
Ongetwijfeld komt het goed bij hem, maar bij Liverpool heeft hij volgens mij toch nog niet écht overtuigd. Hoop ook dat hij het daar redt. Slot wil hem volgens mij wel vooral op links laten spelen, dat vind ik al positief want daar is hij gewoon op zijn best.
Persepolis
Vedette
6

Awards:

Grasmat schreef: 02 sep 2024, 09:22 Niet om het voor ten Hag op te willen nemen, maar de vergelijking is wel enigszins scheef:

Slot komt helemaal in een gespreid Klopp-bedje terecht die het team helemaal ingespeeld en op de rit heeft. Slot hoeft alleen maar geen gekke dingen te doen en daarop voort te bouwen. Ten Hag zit er weliswaar langer maar zit bij een club in chaos, waar de echte toppers niet zomaar meer naar toe willen en je met een matige selectie zit (die weliswaar deels door hemzelf is samengesteld, vooruit). Maar al met al niet zo gek dat Slot er dan dik overheen gaat. Andersom was dat waarschijnlijk ook het geval geweest. Aan dit United valt weinig eer te behalen.
Je hebt gelijk, maar ik vind dat je wel veel meer mag verwachten na 2 jaar en 660 miljoen aan betaalde transfersommen. Zoals je zegt ook nog aan spelers die hij ook zelf wilde. Dus de matige selectie mag hij m.i. ook niet als excuus gebruiken. Ik vind ook niet dat dit de besten zijn die naar United toe zouden willen, ik denk dat 99% van de spelers daar wel naar toe wil. De absolute echte toppers à la Mbappé weliswaar niet, maar dat zijn er niet zoveel. Genoeg uitstekende spelers die haalbaar zijn voor hun, zij (Ten Hag) kiezen er alleen voor om subtoppers/middenmoters te halen. Dus dat gespreid bedje had Ten Hag best voor zichzelf mogen maken met alle financiële mogelijkheden, in plaats daarvan zijn ze ongeveer net zo ver als 2 jaar geleden.
Jur1913
Internationale topspeler
2

Persepolis schreef: 02 sep 2024, 10:08
Grasmat schreef: 02 sep 2024, 09:22 Niet om het voor ten Hag op te willen nemen, maar de vergelijking is wel enigszins scheef:

Je hebt gelijk, maar ik vind dat je wel veel meer mag verwachten na 2 jaar en 660 miljoen aan betaalde transfersommen. Zoals je zegt ook nog aan spelers die hij ook zelf wilde. Dus de matige selectie mag hij m.i. ook niet als excuus gebruiken. Ik vind ook niet dat dit de besten zijn die naar United toe zouden willen, ik denk dat 99% van de spelers daar wel naar toe wil. De absolute echte toppers à la Mbappé weliswaar niet, maar dat zijn er niet zoveel. Genoeg uitstekende spelers die haalbaar zijn voor hun, zij (Ten Hag) kiezen er alleen voor om subtoppers/middenmoters te halen. Dus dat gespreid bedje had Ten Hag best voor zichzelf mogen maken met alle financiële mogelijkheden, in plaats daarvan zijn ze ongeveer net zo ver als 2 jaar geleden.
Ik heb gisteren spelers ballen over de zijlijn zien spelen, dat maakt echt niet uit wie je er neerzet. Die club is door en door verrot en niemand kan daar presteren. Laat maar doodbloeden
Grasmat
Lid van verdienste
7

Awards:

Persepolis schreef: 02 sep 2024, 10:08 Je hebt gelijk, maar ik vind dat je wel veel meer mag verwachten na 2 jaar en 660 miljoen aan betaalde transfersommen. Zoals je zegt ook nog aan spelers die hij ook zelf wilde. Dus de matige selectie mag hij m.i. ook niet als excuus gebruiken. Ik vind ook niet dat dit de besten zijn die naar United toe zouden willen, ik denk dat 99% van de spelers daar wel naar toe wil. De absolute echte toppers à la Mbappé weliswaar niet, maar dat zijn er niet zoveel. Genoeg uitstekende spelers die haalbaar zijn voor hun, zij (Ten Hag) kiezen er alleen voor om subtoppers/middenmoters te halen. Dus dat gespreid bedje had Ten Hag best voor zichzelf mogen maken met alle financiële mogelijkheden, in plaats daarvan zijn ze ongeveer net zo ver als 2 jaar geleden.
Heb je ook zeker gelijk in. Het ging me vooral om dat Slot wel heel erg snel op het schild wordt gehesen voor wat hij heeft hoeven doen. Het is ongetwijfeld een goede trainer en het is voor het Nederlands voetbal goed dat hij lekker begint, maar hij heeft nou ook weer niet de moeilijke taak gekregen die ten Hag bij zijn aanstelling had.
mr.top
Internationale topspeler
4

Slot heeft toch wel de nodige aanpassingen gedaan in het systeem. Dus het is niet zo dat hij de setting van Jurgen Klopp heeft overgenomen en gewoon verder gaat waar hij gebleven is.

Bovendien heeft hij ook de pech dat het een nobody is en een Nederlander. Toen zijn aanstelling eind vorig seizoen een feit werd was er een redelijk scherp Engelse analyse waarin werd gesteld dat de Nederlandse managers in de Premier League er eigenlijk weinig tot niets van hebben gebakken. Waarbij er een bescheiden uitzondering voor Guus Hiddink werd gemaakt.

Dus dat Arne slot het nu goed doet is gewoon knap.

Engeland - Premier League