Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Ik zit hier op vakantie te wachten op vervoer en zit een beetje te zappen tussen de Premier League wedstrijden maar dat is echt allemaal RKC-NAC niveau zeg.
Eigenlijk onbegrijpelijk dat deze clubs mee profiteren van de absolute topclubs daar.
Vind dit dan wel de tofste transfer van Chelsea. Als Sancho het op zijn heupen heeft is ‘ie zo goed. Noni rechts en Sancho links, Palmer op 10 en Nkunku spits; dat is alleraardigst.
DonyellMalen schreef: 31 aug 2024, 20:51
Vind dit dan wel de tofste transfer van Chelsea. Als Sancho het op zijn heupen heeft is ‘ie zo goed. Noni rechts en Sancho links, Palmer op 10 en Nkunku spits; dat is alleraardigst.
Ah nee joh, je bent sarcastisch mag ik hopen toch?
Neto, Mudryk, Félix, Nkunku en Angelo waren nog niet genoeg opties die op links uit de voeten kunnen?
Ik heb geen Viaplay, maar begrijp dat Gravenberch het onder Slot al weken goed doet. Dat vind ik best opvallend, want bij Bayern kon hij geen potten breken en bij het Nederlands elftal heeft hij geen minuten gekregen en gingen er ook wel verhalen m.b.t. onprofessioneel gedrag de ronde.
Ik kijk niet, maar zie in de stats dat United na 51 minuten in eigen huis in totaal 2 schoten heeft gehad en een xG van 0,08. Best schandalig slecht moet ik zeggen.
Je bent als Ten Hag ook echt dom als je denkt de Premier League ingaat met je Ajax-doelman en defensie. Die is nu al zn krediet kwijt. Ruud mag t overnemen