Engeland - Premier League

Landen, clubs, spelers en competities.
Smell Rock
Geselecteerd voor Oranje
2
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Madueke speelt trouwens erg goed
  • Citaat
  • Full speed or nothing
    milansandro
    Legende
    6

Een middenveld met Eriksen en Casemiro is natuurlijk niet om aan te gluren..
    Verder zijn al die ex ajaciedjes totaal geen Man United niveau..
    Te Ligt, die Mazwawie, en die kleine Argentijnse smurf zijn lachwekkend slecht..
    Onano is en blijft een grabbelaar die vooral bij corners ontzettend kwetsbaar is..
    Over die antony wil ik het niet eens hebben..
    Dat die kale voor honderden miljoenen deze waardeloze spelers mocht kopen is DE schande van de Premier League..
  • Citaat
  • Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Smell Rock
    Geselecteerd voor Oranje
    2

Ipswich 2-0 door prachtig uitgespeelde goal Hutchinson.
    Ondanks geen achijn van kans toch mooi op 2-0 🥳
    Nog een half uur tegenhouden
  • Citaat
  • Full speed or nothing
    Madueke
    Legende
    5

Smell Rock schreef: 30 dec 2024, 21:52 Kunnen wij trouwens niet proberen in de winter Liam Delap aan te trekken ? Gevaarlijkste man aan de kant van Ipswich, een drive heeft die gek zeg
    Die is al onhaalbaar en onbetaalbaar. Dat is de Carlos Forbs van Ipswich, als talent opgepikt bij de beloften van City alleen presteert deze wel (heel erg goed). :D
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Madueke voor dit bericht:
    Smell Rock
    Jordi
    Vaste waarde in elftal
    2
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Ryan Flamingo

Smell Rock schreef: 30 dec 2024, 21:57 Madueke speelt trouwens erg goed
    Speelt vrij ongelukkig mijn inziens. Paar acties met oogkleppen op en een aantal schoonheidsfoutjes in zijn aannames.
  • Citaat
    Smell Rock
    Geselecteerd voor Oranje
    2

Jordi schreef: 30 dec 2024, 22:12
    Smell Rock schreef: 30 dec 2024, 21:57 Madueke speelt trouwens erg goed
    Speelt vrij ongelukkig mijn inziens. Paar acties met oogkleppen op en een aantal schoonheidsfoutjes in zijn aannames.
    Toch blij dat ie gewisseld is
  • Citaat
  • Full speed or nothing
    DonyellMalen
    Legende
    4

Smell Rock schreef: 30 dec 2024, 21:52
    DonyellMalen schreef: 30 dec 2024, 21:27

En dan weer terug in dienst bij Sporting, ik acht het niet eens onwaarschijnlijk meer.

Man United mag blij zijn dat het nog maar 0-2 staat.

Ipswich 1-0 voor tegen Chelsea, dat is minder nieuws voor RvN.
    Penalty was onterecht, maar ben er niet minder blij mee. 1-1 terecht afgekeurd. Kunnen wij trouwens niet proberen in de winter Liam Delap aan te trekken ? Gevaarlijkste man aan de kant van Ipswich, een drive heeft die gek zeg
    Het zit Ipswich niet tegen, nee. Die Delap is een leuke speler ja, typisch Engelse speler die voorop gaat in de strijd.

Waar komt jouw voorkeur voor Ipswich vandaan overigens? Wel benieuwd naar. Fan van Ed Sheeran? :nuts:
  • Citaat
    Smell Rock
    Geselecteerd voor Oranje
    2

DonyellMalen schreef: 30 dec 2024, 22:35
    Smell Rock schreef: 30 dec 2024, 21:52

Penalty was onterecht, maar ben er niet minder blij mee. 1-1 terecht afgekeurd. Kunnen wij trouwens niet proberen in de winter Liam Delap aan te trekken ? Gevaarlijkste man aan de kant van Ipswich, een drive heeft die gek zeg
    Het zit Ipswich niet tegen, nee. Die Delap is een leuke speler ja, typisch Engelse speler die voorop gaat in de strijd.

Waar komt jouw voorkeur voor Ipswich vandaan overigens? Wel benieuwd naar. Fan van Ed Sheeran? :nuts:
    Nee, van Ed Sheeran wist ik niet eens. Heb vanaf 2013 een zakenrelatie opgebouwd met iemand uit Harwich, diehard Ipswichfan. Vanaf dag 1 over voetbal geluld. Uiteindelijk keek hij met enkele andere oude knakkers wedstrijden van PSV en ik Ipswich, eerst via pay tv (want het was nog maar championship he) maar na 2 promoties mooi bij Viaplay volgen. Mijn maat kreeg ALS en het ging afgelopen jaar steeds slechter. Op de dag in mei dat Ipswich promoveerde naar de PL stuurde ik hem fotos bij de Ipswich-vlag met een pot bier in mijn hand. De dag erop werd PSV kampioen en weer geappt. Ik kreeg geen reactie, vreesde al wat er kwam. Het was helaas zo dat hij dinsdag erna is overleden. Hij was op Portman Road zaterdags, maar had er niet echt veel meer van meegekregen. In zijn laatste dagen Ipswich gepromoveerd en PSV kampioen. Ben op zijn begrafenis geweest, Ipswich bal en sjaal op de kist. Deze week zou hij ook nog jarig zijn geweest (2e kerstdag) dus deze winst is extra mooi.
    Zo ben ik fan van Ipswich geworden en blijf dat.
    Draag dan ook vaak mijn Ipswich-shirt bij thuiswedstrijden 😊
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Smell Rock op 31 dec 2024, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
    Deze gebruikers waarderen Smell Rock voor dit bericht (totaal 12):
    WoodenshoesHet KanonDeBruynePsv_fanThijsHissenaarFTSVanthaman18HeissenberrugStandbeeldMaaxRen Höek
    Full speed or nothing
    Smell Rock
    Geselecteerd voor Oranje
    2

Afbeelding
  • Citaat
  • Full speed or nothing
    Persepolis
    Vedette
    6

Awards:

Tja, ze moeten bij United wel consequent zijn en Amorim dezelfde kans geven als Ten Hag. Allereerst een paar transferperiodes om door te selecteren op alle prut die (voornamelijk) door laatstgenoemde is gehaald. Verder tijd en ruimte om een nieuw systeem en visie erin te slijpen. In de tussentijd hoeven ze geen ambities te hebben, wel moeten ze zowel tijd als geld investeren om over een jaar of 2 er te staan, een beetje à la Chelsea.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Persepolis op 30 dec 2024, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Weer een wedstrijd verder en nog steeds heeft Ruud het beter gedaan dan Amorim met hetzelfde materiaal. Ik vind mooi.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht (totaal 2):
    De RealistRen Höek
    DonyellMalen
    Legende
    4

Smell Rock schreef: 30 dec 2024, 23:39
    DonyellMalen schreef: 30 dec 2024, 22:35

Nee, van Ed Sheeran wist ik niet eens. Heb vanaf 2013 een zakenrelatie opgebouwd met iemand uit Harwich, diehard Ipswichfan. Vanaf dag 1 over voetbal geluld. Uiteindelijk keek hij met enkele andere oude knakkers wedstrijden van PSV en ik Ipswich, eerst via pay tv (want het was nog maar championship he) maar na 2 promoties mooi bij Viaplay volgen. Mijn maat kreeg ALS en het ging afgelopen jaar steeds slechter. Op de dag in mei dat Ipswich promoveerde naar de PL stuurde ik hem fotos bij de Ipswich-vlag met een pot bier in mijn hand. De dag erop werd PSV kampioen en weer geappt. Ik kreeg geen reactie, vreesde al wat er kwam. Het was helaas zo dat hij dinsdag erna is overleden. Hij was op Portman Road zaterdags, maar had er niet echt veel meer van meegekregen. In zijn laatste dagen Ipswich gepromoveerd en PSV kampioen. Ben op zijn begrafeins geweest, Ipswich bal en sjaal op de kist. Deze week zou hij ook nog jarig zijn geweest (2e kerstdag) dus deze winst is extra mooi.
    Draag dan ook vaak mijn Ipswich-shirt bij thijswedstrijden 😊
    Ah, wat een mooi, maar ook ontroerend verhaal. Het klinkt alsof je echt een hele goede vriendschap met hem had en het is bijzonder dat je door Ipswich zoveel van hem meedraagt. Kan me dan ook echt goed voorstellen dat het nu extra speciaal is om nu fan te zijn van Ipswich, vooral met alles wat er is gebeurd.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 2):
    HeissenberrugSmell Rock
    Smell Rock
    Geselecteerd voor Oranje
    2

DonyellMalen schreef: 30 dec 2024, 23:52
    Smell Rock schreef: 30 dec 2024, 23:39

Nee, van Ed Sheeran wist ik niet eens. Heb vanaf 2013 een zakenrelatie opgebouwd met iemand uit Harwich, diehard Ipswichfan. Vanaf dag 1 over voetbal geluld. Uiteindelijk keek hij met enkele andere oude knakkers wedstrijden van PSV en ik Ipswich, eerst via pay tv (want het was nog maar championship he) maar na 2 promoties mooi bij Viaplay volgen. Mijn maat kreeg ALS en het ging afgelopen jaar steeds slechter. Op de dag in mei dat Ipswich promoveerde naar de PL stuurde ik hem fotos bij de Ipswich-vlag met een pot bier in mijn hand. De dag erop werd PSV kampioen en weer geappt. Ik kreeg geen reactie, vreesde al wat er kwam. Het was helaas zo dat hij dinsdag erna is overleden. Hij was op Portman Road zaterdags, maar had er niet echt veel meer van meegekregen. In zijn laatste dagen Ipswich gepromoveerd en PSV kampioen. Ben op zijn begrafeins geweest, Ipswich bal en sjaal op de kist. Deze week zou hij ook nog jarig zijn geweest (2e kerstdag) dus deze winst is extra mooi.
    Draag dan ook vaak mijn Ipswich-shirt bij thijswedstrijden 😊
    Ah, wat een mooi, maar ook ontroerend verhaal. Het klinkt alsof je echt een hele goede vriendschap met hem had en het is bijzonder dat je door Ipswich zoveel van hem meedraagt. Kan me dan ook echt goed voorstellen dat het nu extra speciaal is om nu fan te zijn van Ipswich, vooral met alles wat er is gebeurd.
    Dankjewel maat 👊🏻
  • Citaat
  • Full speed or nothing
    Madueke
    Legende
    5

Savio grijpt zijn kans bij City, een goal (van richting veranderd) en een schitterende assist op Haaland.

+ nog een assist op Haaland
  • Citaat
    DonyellMalen
    Legende
    4

Ja, mooi om te zien dat Savio nu step by step loskomt bij City. De afgelopen twee wedstrijden de beste aan hun zijde, doet 'ie goed. Blijft jammer dat we hem zo weinig in ons shirt hebben gezien.

Ruud verliest weer met Leicester, voor de vijfde keer op rij. Gaat nog niet echt lekker daar. Het is te hopen voor hem dat Ipswich en/of Wolves geen punten pakken.

Bij Arsenal is Saka geblesseerd, maar er staat nu wel een toptalent uit de eigen opleiding op; Ethan Nwaneri, waanzinnig talent. Maakt zojuist de openingstreffer voor Arsenal, uit bij Brighton.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht:
    Psvaanzet
    Thoresen
    Nationale topspeler
    6

Savio was al prima bij Girona en nu ook weer in de top bij Man City. RvN heeft niet voor elkaar gekregen om hem ook te laten schitteren bij PSV. Jammer.
  • Citaat
    Ricardo Izecson Santos
    Vaste waarde in elftal
    4
    Seizoenkaart: Vak Y
    Favoriete speler: Ismael Saibari

Lekker makkelijk scoren weer. Hij is er bij PSV lang uitgeweest en was drie periodes in de tweede seizoenshelft op pad met Braziliaanse jeugdteams terwijl de competitie gewoon doorging
  • Citaat
  • Ykhim
    Lid scoutingsteam
    7

Awards:

Ricardo Izecson Santos schreef: 05 jan 2025, 00:52 Lekker makkelijk scoren weer. Hij is er bij PSV lang uitgeweest en was drie periodes in de tweede seizoenshelft op pad met Braziliaanse jeugdteams terwijl de competitie gewoon doorging
    Dat laatste was vooral een consequentie van gebrek aan ontwikkeling, niet een verklaring. Hij was gewoon niet goed genoeg, tactisch ook niet betrouwbaar genoeg. Mensen vergeten echter dat zo'n jongen daar ook van kan leren en het al een jaar later beter kan doen, zeker als je het talent van Sávio hebt. Dat was nooit het probleem. Maar je moet je trainer een reden geven om je op te stellen en daar wist Sávio niet in te slagen. Ik snap ook niet waarom dat iemand kwalijk genomen moet worden. Een trainer kiest z'n beste opties, een jonge speler kan weleens wat missen om die beste optie te zijn. Soms is het gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden en/of komen dingen te vroeg. Menneke was 18 toen hij uit Brazilië hierheen kwam. Dat is nou eenmaal niet eenvoudig.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 3):
    ThijsFranciscuspsvgouda
    ShovingNE2
    Site Admin
    7
    Seizoenkaart: Vak PR

Het is vooral een les geweest dat je talenten langer dan 1 jaar de kans moet geven zoals degene die we nu hebben rondlopen bij Jong.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
    Thoresen
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ittot
    Internationale topspeler
    4

ShovingNE2 schreef: 05 jan 2025, 11:15 Het is vooral een les geweest dat je talenten langer dan 1 jaar de kans moet geven zoals degene die we nu hebben rondlopen bij Jong.
    Die les hebben we al een aantal keer mogen leren met als beste voorbeeld Saibari. Maar ook een Teze, Mauro etc.
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    6

Awards:

Het is vooral een les geweest dat het volstrekt achterlijk is om spelers van 18/19/20 te huren zonder optie tot koop. Dat soort gasten moet je zelf kopen. John zag het talent van Savio en Brantwaithe goed maar heeft er waardeloze deals uit gesleept waardoor alleen de verhurende club er echt beter van wordt. Wij zijn een te grote club om ons te laten gebruiken als opleidingsclub. Ben daarom blij met Earnie. We hebben momenteel niet één huurling en dat is een stap vooruit.

Wat Savio zelf betreft, zelfs mijn dooie oma kon zien dat het een geweldig talent was maar hoe goed hij ook was, hij was 18. Dan kun je er niet heel veel meer van verwachten. Leuk dat hij het nu goed doet. Dat wel.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht (totaal 2):
    HeissenberrugDe Realist
    Massimo
    Legende
    7

Joenepsv schreef: 05 jan 2025, 12:04 Het is vooral een les geweest dat het volstrekt achterlijk is om spelers van 18/19/20 te huren zonder optie tot koop. Dat soort gasten moet je zelf kopen. John zag het talent van Savio en Brantwaithe goed maar heeft er waardeloze deals uit gesleept waardoor alleen de verhurende club er echt beter van wordt. Wij zijn een te grote club om ons te laten gebruiken als opleidingsclub. Ben daarom blij met Earnie. We hebben momenteel niet één huurling en dat is een stap vooruit.

Wat Savio zelf betreft, zelfs mijn dooie oma kon zien dat het een geweldig talent was maar hoe goed hij ook was, hij was 18. Dan kun je er niet heel veel meer van verwachten. Leuk dat hij het nu goed doet. Dat wel.
    Eens. Als PSV zijnde heb je er weinig plezier aan beleefd. Uiteindelijk was het wel volledig terecht dat het vertrouwen in hem destijds was opgezegd door de RvC ondanks dat De Jong ook goede dingen gedaan heeft. In zijn totaliteit was hij simpelweg te licht voor deze functie bij PSV. Ik vond PSV in die tijd sowieso een passieve houding aannemen waarbij Gerbrands ook her en der aangaf dat het zich wilde inzetten op het huren van toptalenten van de grote clubs en te kijken hoe ze daar een voordeel uit zouden kunnen halen.

Wel was de financiële situatie een heel stuk anders dan dat het nu is en zou PSV of zo'n speler kunnen aantrekken in transfersom en salaris of zou het genoeg andere mogelijkheden hebben als zo'n dergelijke speler alsnog niet haalbaar is. PSV heeft nu meer financiële mogelijkheden, nog steeds is het opletten zolang er geen of weinig grote verkopen gedaan wordt en dan is het prettig dat je met Stewart een capabele TD hebt die tot nu toe het geld niet aan dure middelmaat heeft uitgegeven de afgelopen anderhalf jaar.

Savio heeft in een paar jaar tijd grote stappen gemaakt en is i.p.v. handelswaar iemand die op jonge leeftijd al de selectie van City inclusief speelminuten heeft gehaald. Maar als je al zo'n speler van dat kaliber zou huren dan zou het op zijn minst de Savio van Girona moeten zijn geweest, alhoewel ik doorgaans voor die positie van buitenspelers in de regel niet zo ben van huurtransfers. Echter in financieel mindere periodes door bijvoorbeeld het niet spelen van CL dan zijn dit wel situaties die tot de mogelijkheden zouden kunnen behoren.
  • Citaat
  • Thijs
    Lid van verdienste
    7
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Joenepsv schreef: 05 jan 2025, 12:04 Het is vooral een les geweest dat het volstrekt achterlijk is om spelers van 18/19/20 te huren zonder optie tot koop. Dat soort gasten moet je zelf kopen. John zag het talent van Savio en Brantwaithe goed maar heeft er waardeloze deals uit gesleept waardoor alleen de verhurende club er echt beter van wordt. Wij zijn een te grote club om ons te laten gebruiken als opleidingsclub. Ben daarom blij met Earnie. We hebben momenteel niet één huurling en dat is een stap vooruit.

John de Jong als scout zich echt wel bewezen inderdaad met Brantwaithe, Savio, Boscagli, Saibari, Xavi Simons en dergelijke aankopen, die echt niet bij veel op de radar stonden als reële aankopen, die PSV sterker konden maken. Als hoofdscout zou ik het daarom echt wel zien zitten in hem en ik kan me voorstellen dat hij in die rol ook veel goeds heeft betekend, waar Brands dan credits voor kreeg. Ergens ook wel begrijpelijk dat hij vervolgens die stap wilde zetten naar TD, maar uiteindelijk wel zonde, want hij leek dus wel een heel goed oog te hebben voor talent.
  • Citaat
  • loginnaam
    Internationale topspeler
    5

Thijs schreef: 05 jan 2025, 12:41

John de Jong als scout zich echt wel bewezen inderdaad met Brantwaithe, Savio, Boscagli, Saibari, Xavi Simons en dergelijke aankopen, die echt niet bij veel op de radar stonden als reële aankopen, die PSV sterker konden maken. Als hoofdscout zou ik het daarom echt wel zien zitten in hem en ik kan me voorstellen dat hij in die rol ook veel goeds heeft betekend, waar Brands dan credits voor kreeg. Ergens ook wel begrijpelijk dat hij vervolgens die stap wilde zetten naar TD, maar uiteindelijk wel zonde, want hij leek dus wel een heel goed oog te hebben voor talent.
    Branthwaite komt gewoon uit de koker van Brands, die hem van Everton kende. En verder is De Jong gewoon door Gerbrands in die rol gepusht, het was nou niet zo dat hij stond te trappelen om de stap naar TD te maken. Volgens mij had hij het prima gevonden als hij in de rol van hoofdscout wat ideeën had kunnen implementeren en iemand anders TD was geworden.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

John moest zich zelfs nog op beeld voorstellen aan Branthwaite toen hij voor het eerst in Eindhoven was :mrgreen:
  • Citaat
    Tomm
    Vedette
    6
    Seizoenkaart: Vak F

Awards:

Gakpo met een schitterende 1-1 nadat Martinez de 0-1 had gemaakt.

Edit: de 1-1 kwam nadat Gakpo de Ligt het bos instuurde en nu een penalty voor Liverpool na hands de Ligt. Blijft bijzonder dat die jongen al zo lang bij zoveel grote clubs speelt, gaat zo vaak zo opzichtig dom de fout in.
  • Citaat
  • Laatst gewijzigd door Tomm op 05 jan 2025, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
    Plaats reactie