Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Als er nog iemand twijfelde aan Rodri als Gouden Bal winnaar moet de huidige vorm van Man City wel een teken aan de wand zijn, toch?Engeland - Premier League
- Franciscus
- Nationale topspeler
- 2
- Seizoenkaart: Vak PR
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
-
Awards:
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
na 8,5 seizoen is het natuurlijk wel ergens te verwachten dat de klad erin komt een keer. De meeste trainers houden het niet eens zo lang vol bij een club. Grote vraag is of hij het nog kan omdraaien, en of het dan niet te laat is mbt de prijzen.
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Veel geld investeren wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je dan ook presteert wat Pep heeft gepresteerd, maar dat weet je zelf ook wel.ruuddevil schreef: 27 nov 2024, 07:10 City gaat nu waarschijnlijk voor 1,4 miljard nieuwe spelers halen en dan kan iedereen weer zeggen dat Pep de beste manager is.
Nou ja, City staat in de PL weliswaar op flinke achterstand van Liverpool maar nog wel op de 2e plaats.Persepolis schreef: 27 nov 2024, 14:41 na 8,5 seizoen is het natuurlijk wel ergens te verwachten dat de klad erin komt een keer. De meeste trainers houden het niet eens zo lang vol bij een club. Grote vraag is of hij het nog kan omdraaien, en of het dan niet te laat is mbt de prijzen.
Als komende zondag Liverpool wint van City, dan lijkt het kampioenschap al uit zicht te zijn verdwenen. Maar dan is er nog genoeg om voor te spelen.
Maar Pep is inderdaad al lange tijd de trainer van City, dus een dip in de prestaties is niet heel vreemd. Helemaal in de PL, met het moordende tempo en de vele wedstrijden die City in totaal speelt. Het maakt ook duidelijk hoe bijzonder de seizoenen ervoor waren.
Al hoor ik ook bij degenen die het heerlijk vinden als City geen kampioen wordt. De hele City Group is een probleem voor de voetballerij.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Magic Mats staat niet vaak basis wel? Volg het niet echt, maar elke keer als ik de opstelling kijk zit ie op het bankie. Vanavond ook weer. Toch een beetje te hoog gegrepen, dat Premier Leagueje?
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- psvgouda
- Legende
- 3
- Seizoenkaart: Vak P
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- De Realist
- Internationale topspeler
- 3
- Seizoenkaart: Vak V
- Favoriete speler: Ik spring voor Luuk
Lekker Cody!!!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
“Ik vind het helemaal niks” - Peter Bosz
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Blijft wel interessant om eens te zien wat er gebeurt als Guardiola serieus onder druk komt te staan. Wanneer overkwam hem dat voor het laatst? Zo'n reactie zoals op de foto in de tweet geeft mij Mourinho vibes.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Grasmat
-
- Vedette
- 2
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Dat sowieso, maar als club moet je ook maar de vraag stellen of je Guardiola er nu uit zou willen gooien omdat het even wat slechter gaat.Standbeeld schreef: 01 dec 2024, 19:46Blijft wel interessant om eens te zien wat er gebeurt als Guardiola serieus onder druk komt te staan. Wanneer overkwam hem dat voor het laatst? Zo'n reactie zoals op de foto in de tweet geeft mij Mourinho vibes.
In de 8 voorgaande seizoenen 6x kampioen geworden ( en ja met belachelijk veel investeringen ), 1x de CL. Welke trainer gaat het beter doen?
Mourinho is met prijzen wel wat langer geleden. De Conference League 2021/22 het meest recent, Daarvoor de Europa League in 2016/17 en dan in 2014/15 de Premier League. Als Mourinho daar nog naar refereert is het wel deels leven in de geschiedenis, dat gaat bij Guardiola nog niet echt op.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Ik bedoelde meer dat het gedrag van Pep een beetje Mourinho vibes geeft. Die zou ook zo kunnen reageren op wat spreekkoren. Gewoon lekker links laten liggen joh. Ik zou er niet op reageren als trainer.Prof_napo schreef: 01 dec 2024, 19:54Dat sowieso, maar als club moet je ook maar de vraag stellen of je Guardiola er nu uit zou willen gooien omdat het even wat slechter gaat.Standbeeld schreef: 01 dec 2024, 19:46
Blijft wel interessant om eens te zien wat er gebeurt als Guardiola serieus onder druk komt te staan. Wanneer overkwam hem dat voor het laatst? Zo'n reactie zoals op de foto in de tweet geeft mij Mourinho vibes.
In de 8 voorgaande seizoenen 6x kampioen geworden ( en ja met belachelijk veel investeringen ), 1x de CL. Welke trainer gaat het beter doen?
Mourinho is met prijzen wel wat langer geleden. De Conference League 2021/22 het meest recent, Daarvoor de Europa League in 2016/17 en dan in 2014/15 de Premier League. Als Mourinho daar nog naar refereert is het wel deels leven in de geschiedenis, dat gaat bij Guardiola nog niet echt op.
Maar natuurlijk zouden ze Guardiola niet moeten ontslaan. Zelfs als hij dit jaar 4e of zo zou worden zou hij nog wel krediet genieten. Daar staat voldoende tegenover.
- Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
- Prof_napo
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
Ik zou het anders best grappig vinden als ze Guardiola zouden ontslaan.
En al helemaal als ze daarna met een Engelse nitwit als Southgate op de proppen komen bij gebrek aan fatsoenlijke namen.
En al helemaal als ze daarna met een Engelse nitwit als Southgate op de proppen komen bij gebrek aan fatsoenlijke namen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
- Persepolis
- Vedette
- 6
-
Awards:
- Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Ben benieuwd wat zijn volgende stap gaat zijn. Hoor er niks over. Lijkt me wel tof om Roger in de Premier League aan de slag te zien.
-
- Vaste waarde in elftal
- 1
Als die Lijnders zo doorgaat zal dat wel RB Salzburg worden gok ik.Standbeeld schreef: 02 dec 2024, 12:23Ben benieuwd wat zijn volgende stap gaat zijn. Hoor er niks over. Lijkt me wel tof om Roger in de Premier League aan de slag te zien.