Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Wie zei hier nou laatst dat hij weg zou gaan bij City?
Ik zou d'n Peppert graag eens bij een club zien waar hij niet in een gespreid bedje terechtkomt en waar de financiele mogelijkheden wat minder onbeperkt zijn zoals (destijds) bij Barca, Bayern en City. Gewoon als uitdaging.
Grasmat schreef: 21 nov 2024, 10:22
Ik zou d'n Peppert graag eens bij een club zien waar hij niet in een gespreid bedje terechtkomt en waar de financiele mogelijkheden wat minder onbeperkt zijn zoals (destijds) bij Barca, Bayern en City. Gewoon als uitdaging.
Dit is dus wat ik laatst ook al zat te denken. Met Barca, Bayern en City heeft hij drie absolute topclubs op zijn naam staan, waarbij iedere club de beste mogelijkheden in de competitie had/heeft. Het is zonder meer een geweldige trainer, maar ik zou hem wel eens bij een underdog willen zien. Een club/land die/dat niet de meeste mogelijkheden in de competitie heeft.
Beetje eenzelfde situatie als met Benny. Wat ik vreemd vind: als je dan een bepaalde onzekerheid voelt, dan kan je de zaakwaarnemer toch ook gewoon de TD laten bellen en vragen wat het plan is? Of denk ik er dan te makkelijk over?
Standbeeld schreef: 25 nov 2024, 13:21
Beetje eenzelfde situatie als met Benny. Wat ik vreemd vind: als je dan een bepaalde onzekerheid voelt, dan kan je de zaakwaarnemer toch ook gewoon de TD laten bellen en vragen wat het plan is? Of denk ik er dan te makkelijk over?
Ik denk dat als je een bepaalde status hebt als dat Salah die heeft, je wel een beetje proactiviteit vanuit de club mag verwachten. Ik vind het heel raar dat hij nog geen contractaanbieding heeft gehad. Benny is goed, maar heeft niet die legendarische status die Salah bij Liverpool heeft.
Dat is de club van Arne God. Die vertrouw ik blindelings en ga ik mij niet mee bemoeien; te druk met bashen op Stewart en het ontwrichten van de Shoving's huwelijk.
Hoogstwaarschijnlijk een opzetje van Salah en zijn zaakwaarnemer richting Liverpool.
De vorige contractverlenging was een probleem, aangezien Salah toen al de topverdiener was maar een nog hoger salaris eiste. Liverpool wilde dit eerst niet, maar ze wilden hem ook niet kwijt en de publieke druk nam flink toe. Uiteindelijk besloot Liverpool om Salah zijn zin te geven.
Ik heb geen idee wat hij nu eist, maar het zal niet minder zijn
In veel nieuwsberichten uit Engeland valt te lezen dat 'een bron vanuit de club' aangeeft dat Liverpool al een tijdje in gesprek is met de zaakwaarnemer van Salah. Dus ik verwacht dat op deze wijze de druk richting Liverpool wordt opgevoerd.
Hoogstwaarschijnlijk een opzetje van Salah en zijn zaakwaarnemer richting Liverpool.
De vorige contractverlenging was een probleem, aangezien Salah toen al de topverdiener was maar een nog hoger salaris eiste. Liverpool wilde dit eerst niet, maar ze wilden hem ook niet kwijt en de publieke druk nam flink toe. Uiteindelijk besloot Liverpool om Salah zijn zin te geven.
Ik heb geen idee wat hij nu eist, maar het zal niet minder zijn
In veel nieuwsberichten uit Engeland valt te lezen dat 'een bron vanuit de club' aangeeft dat Liverpool al een tijdje in gesprek is met de zaakwaarnemer van Salah. Dus ik verwacht dat op deze wijze de druk richting Liverpool wordt opgevoerd.
Het was ook naïef van mij om te denken dat ze nog niets gehoord zouden hebben vanuit Liverpool. Zijn dus gewoon al langer in gesprek maar er ligt alleen nog geen concreet aanbod op tafel. Blijkt maar weer dat het allemaal om poen draait. Als jouw info klopt tenminste.
Standbeeld schreef: 25 nov 2024, 15:12
Blijkt maar weer dat het allemaal om poen draait. Als jouw info klopt tenminste.
Eens en eens. Nog afwachten dus.
Al kan ik me ook simpelweg niet voorstellen dat Liverpool niet in gesprek is met Salah zijn zaakwaarnemer, dus die 'bron vanuit de club' lijkt me vrij betrouwbaar.