Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Ach ja, humor.Ik heb dergelijke stickers niet, noch ooit gezien, maar ik ben bekend met de foute groepsapphumor. Die is natuurlijk zo leuk, omdat het eigenlijk stout is. Zo heeft vast elke groep weleens iets gezegd als: "als dit ooit uitlekt..."
Cabaret is weer een andere tak van sport. Die kunnen het ook echt in tegenstelling tot sporters en leden hier. Gebruiken het soms ironisch, maar soms om te shockeren. Uiteindelijk weet je dan ook: "dit kan eigenlijk niet", daarom werkt de grap ook. Ik kan me bij @deninho32 bijvoorbeeld niet aan de indruk onttrekken dat hij plezier haalt uit de vermoede reactie van de (linkse?) goegemeenschap. Het is een beetje afzetten tegen. Als de hele wereld de ene kant op gaat, ga ik de andere kant op. Die mensen heb je ook nodig, want die houden je een spiegel voor.
Een professional moet nadenken. Als je zegt dat Koreanen of Aziaten allemaal op elkaar lijken, zeg je dat je hersenen niet getraind zijn om die verschillen te zien. Met andere woorden: je kent er te weinig. Niet gek, ik ken er ook te weinig om snel het verschil te zien. Maar dan ga ik niet als feit presenteren dat ze op elkaar lijken
Iemand uit de rimboe die in Nederland loopt, zal ons ook op elkaar vinden lijken. Iemand die van uit de ruimte komt, zal alle mensen op elkaar vinden lijken. Zoals ik, zonder verstand ervan, honden ook op elkaar vind lijken, terwijl een baasje zijn hond er zo uitpikt.
Mijn grootste bezwaar is dat de grap uitgekauwd is en vooral iets zegt over wie je connecties zijn en hoe die eruitzien. De ontvanger was niet gekwetst en de zender heeft excuses gemaakt. Dan lijkt 1 wedstrijd mij al veel.