Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Echt een kutclub geworden. En onder ten Hag al helemaal met die geldsluis richting Amsterdam.Engeland - Premier League
-
- Nationale topspeler
- 7
Alexander Isak is inmiddels een grote jongen in de PL geworden, gisteren weer even Arsenal geveld. Mooi om te zien hoe hij geleidelijk (via oa Willem 2) de top heeft bereikt. Zo'n speler (technisch begaafd en een goalgetter) had in een eerder stadium niet bij PSV misstaan.
-
- Internationale topspeler
- 4
Ik zit vaak fout bij spelers (Saibari bijvoorbeeld) maar bij wijze van uitzondering had ik het bij Isak wel goed gezien. Daar was ik erg enthousiast over bij Willem 2 en ik vond het jammer dat wij hem niet haalde.
Leuk om te zien inderdaad hoe hij geleidelijk is doorgegroeid naar een topspits.
Leuk om te zien inderdaad hoe hij geleidelijk is doorgegroeid naar een topspits.
-
- International
- 2
Sociedad heeft hem toen daarna opgepikt bij Dortmund, heerlijke spits ja.Ittot schreef: 08 jan 2025, 11:01 Ik zit vaak fout bij spelers (Saibari bijvoorbeeld) maar bij wijze van uitzondering had ik het bij Isak wel goed gezien. Daar was ik erg enthousiast over bij Willem 2 en ik vond het jammer dat wij hem niet haalde.
-
- 6
Inderdaad een heerlijke speler en groot talent maar toen ook al een erg dure jongen. Ging voor 15 miljoen naar Sociedad, ik betwijfel of we dat toentertijd te besteden hadden..Ittot schreef: 08 jan 2025, 11:01 Ik zit vaak fout bij spelers (Saibari bijvoorbeeld) maar bij wijze van uitzondering had ik het bij Isak wel goed gezien. Daar was ik erg enthousiast over bij Willem 2 en ik vond het jammer dat wij hem niet haalde.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
- 2
- Seizoenkaart: Vak TT
Vergeet die 12 miljoen voor Baumgartl en 7,5 miljoen voor Doan nietDonyellMalen schreef: 08 jan 2025, 13:14 Tja, wij gaven die zomer bijna 15 miljoen uit aan ene Bruma.. Dank, John.
- DonyellMalen
- Legende
- 4
Die probeer ik te vergeten.
John weg en Earnie ervoor terug zo waanzinnig geweest. Vanaf de komst van Stewart wordt er fatsoenlijk beleid gemaakt met attractief voetbal en rake transfers.
John weg en Earnie ervoor terug zo waanzinnig geweest. Vanaf de komst van Stewart wordt er fatsoenlijk beleid gemaakt met attractief voetbal en rake transfers.
-
- Meervoudig international
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... alent.html
Blijft jammer dat we hem ook zijn misgelopen, maar goed je kan niet alles hebben. Wel leuk om de comments te lezen
Blijft jammer dat we hem ook zijn misgelopen, maar goed je kan niet alles hebben. Wel leuk om de comments te lezen
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Het artikel gaat er vooral over dat ManU open staat voor een fatsoenlijk bod op elke speler.Madueke schreef: 07 jan 2025, 21:03 Zo, de jaren onder Ten Hag hebben er (financieel) ingeHagt. Tijd voor een grote schoonmaak denken ze (eindelijk).
Onder Ten Hag waren enkele spelers heilig, dat is nu niet meer het geval. ManU wil het liefst vooral andere spelers verkopen, maar bij een hoog genoeg bod kan elke speler gekocht worden.
Als je de rest van de wedstrijd negeert heb je inderdaad een punt.11 Tinus schreef: 08 jan 2025, 22:24 Weer een voetballende keeper die meer een gevaar is dan dat ie je iets oplevert met de bal aan de voet.
EensGrasmat schreef: 08 jan 2025, 23:10 Ik zie nu die overtreding van Bergvall paar minuten voor die goal. Die jongen had natuurlijk nooit meer op het veld mogen staan.
Terechte kritiek hierover dan ook van Slot en Van Dijk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- TheSyb
- Nationale topspeler
- 3
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
- Ren Höek
- Vedette
- 6
De 1e kaart heeft dan ook geen consequentie, de 2e wel.TheSyb schreef: 09 jan 2025, 11:08 Die eerste gele kaart was dan wel weer een schwalbe van Diaz. Maar daar hoor je Slot en Virgil natuurlijk niet over.
Zo werkt het altijd
- Grasmat
- Lid van verdienste
- 7
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
Awards:
- DonyellMalen
- Legende
- 4
-
- Moderator
- 6
- Seizoenkaart: Vak B
-
Awards:
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Ik lees in de commentaren vooral dat City dan bizar veel zou betalen.
Verder ken ik deze speler totaal niet, maar ik vind het een vreemde keuze. Waarom een 20 jarig talent halen i.p.v. een meer ervaren en bewezen topper?
PS: Volgens Foot Mercado is City akkoord met de door Eintracht Frankfurt gevraagde 80 miljoen voor spits Omar Marmoush.
Alvarez verkopen blijkt dus een blunder te zijn geweest. En het zou Marmoush duurder maken dan Gyökeres, die een 70 à 75 miljoen moet kosten.
-
- Lid scoutingsteam
- 6
Door Lens inderdaad fantastisch gescout en een enorme sprong gemaakt afgelopen anderhalf seizoenTovast schreef: 10 jan 2025, 09:14 Khusanov is wel echt een heel bijzonder talent hoor. Echte verdediger met alle kernkwaliteiten om wereldtop te worden. Super snel, heel fysiek, keihard. Inderdaad fantastisch gescout.
- Ren Höek
- Vedette
- 6
Khusanov heeft vorig seizoen in de Ligue 1 in 11 wedstrijden speeltijd gehad (9 x basis en 2 x invaller), daarin maakte hij 811 speelminuten en kreeg hij 5 gele kaarten.
Dit seizoen in de Ligue 1 heeft hij in 13 wedstrijden speeltijd gehad (11x basis en 2 x invaller), daarin maakte hij 976 speelminuten en kreeg hij 2 gele kaarten en 1 rode kaart.
Hij zal best een toptalent zijn, maar hij komt als onervaren speler die regelmatig een kaart pakt terecht bij een absoluut topteam dat moeizaam draait.
Waarbij City centraal achterin al kan kiezen uit Gvardiol, Dias, Stones, Aké en Akanji.
Ik blijf het een bijzondere keuze vinden. Al vind ik de interesse van City in de 18 jarige Braziliaanse centrale verdediger Vitor Reis nog opvallender.
Dit seizoen in de Ligue 1 heeft hij in 13 wedstrijden speeltijd gehad (11x basis en 2 x invaller), daarin maakte hij 976 speelminuten en kreeg hij 2 gele kaarten en 1 rode kaart.
Hij zal best een toptalent zijn, maar hij komt als onervaren speler die regelmatig een kaart pakt terecht bij een absoluut topteam dat moeizaam draait.
Waarbij City centraal achterin al kan kiezen uit Gvardiol, Dias, Stones, Aké en Akanji.
Ik blijf het een bijzondere keuze vinden. Al vind ik de interesse van City in de 18 jarige Braziliaanse centrale verdediger Vitor Reis nog opvallender.
-
- 4
Wel heel bijzonder. Een Oezbeek (wie scout daar nou? Lens dus) hebben we nog niet echt in de wereldtop gehad volgens mij.
Maar waarom je als City zo bizar veel geld wil betalen voor een 20 jarige die net om de hoek komt kijken lijkt me een redelijke paniekaankoop.
Ook Marmoush snap ik niet zo goed. Een 25 jarige speler die eigenlijk nu pas een half seizoen echt top draait. Daarvoor prima maar zeker niet op top niveau. Er zullen toch wel betere opties zijn?
Maar waarom je als City zo bizar veel geld wil betalen voor een 20 jarige die net om de hoek komt kijken lijkt me een redelijke paniekaankoop.
Ook Marmoush snap ik niet zo goed. Een 25 jarige speler die eigenlijk nu pas een half seizoen echt top draait. Daarvoor prima maar zeker niet op top niveau. Er zullen toch wel betere opties zijn?
-
- Legende
- 7
-
Awards:
Heel even dacht ik dat Slot in Engeland een prettiger mens leek te zijn, maar inmiddels komen zijn trekjes weer naar boven. Eerst met dat gezeur op de scheids, en nu weer dit:
https://www.vi.nl/nieuws/slot-blij-met- ... ltijd-pech
https://www.vi.nl/nieuws/slot-blij-met- ... ltijd-pech
Her lips said no, but her eyes said read my lips..