Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Gakpo met een schitterende 1-1 nadat Martinez de 0-1 had gemaakt.
Edit: de 1-1 kwam nadat Gakpo de Ligt het bos instuurde en nu een penalty voor Liverpool na hands de Ligt. Blijft bijzonder dat die jongen al zo lang bij zoveel grote clubs speelt, gaat zo vaak zo opzichtig dom de fout in.
Held, Gakpo! Niet vaak zo gejuicht bij een goal van een andere club (die niet tegen Ajax speelt). Alleen al omdat die Man U fans hem laag inschatten én omdat hij op het punt stond gewisseld te worden.
Laat Cody staan!
Ik ben benieuwd: als hij niet gescoord had, of hij er dan nog stond.
Cody zijn stats beginnen nu wel lekker te worden. Hopelijk einde seizoen min 20 en in dit elftal eigenlijk 25 g/a einde seizoen. Staat nu op 8 maar is nu echt on fire en speelt bijna alles.
Persepolis schreef: 05 jan 2025, 19:29
Hoe slecht zal Maguire slapen vanavond?
Zirkzee had waarschijnlijk beter zelf kunnen schieten. Ik kan me in zulke situaties nooit onttrekken aan de indruk dat het gefluit van de eigen fans ertoe leiden dat zo'n speler op zulke momenten dan zulke keuzes maakt. Toch een beetje zo'n besefmomentje. Nooit je eigen spelers uitfluiten.
Persepolis schreef: 05 jan 2025, 19:29
Hoe slecht zal Maguire slapen vanavond?
Zirkzee had waarschijnlijk beter zelf kunnen schieten. Ik kan me in zulke situaties nooit onttrekken aan de indruk dat het gefluit van de eigen fans ertoe leiden dat zo'n speler op zulke momenten dan zulke keuzes maakt. Toch een beetje zo'n besefmomentje. Nooit je eigen spelers uitfluiten.
Vond dat niet direct een foute keuze om breed te leggen. Alleen vervelend dat Maguire er dan net staat.
Maar Slot zei het een paar weken geleden al, zulke voorsprongen zeggen in de PL nog niet heel veel. Die zijn in het verleden in nog veel latere fases verdampt. Ze zijn natuurlijk nog steeds absolute topfavoriet, zeker aangezien de achtervolgers bijzonder veel puntverlies lijden; 40 uit 20 voor de nr 2 is erg laag, historisch laag zelfs misschien.
Jammer, was mooi geweest als Liverpool was uitgelopen. Ik hoop echt op een titel van Liverpool met Gakpo als een belangrijke pion en met Slot als NLe trainer. Sowieso ben ik sinds Klopp echt fan geworden van Liverpool. Onder o.a. Benitez vond ik ze echt verschrikkelijk. Helemaal omdat ze destijds 18m voor een beperkte draver betaalde.
Tomm schreef: 05 jan 2025, 18:49
Blijft bijzonder dat die jongen al zo lang bij zoveel grote clubs speelt, gaat zo vaak zo opzichtig dom de fout in.
De kop van VI met "[...] ongelukkige hoofdrol De Ligt [...]" is ook iets wat je op den duur niet meer als ongelukkig moet willen bestempelen maar haast een trademark van de Ligt is geworden. Daarbij niet zeggende dat de Ligt geen kwaliteiten heeft maar als je zo ontzettend vaak grote fouten maakt met als gevolg een doelpunt dan is het wellicht ook een fout in de speelstijl van de speler ( i.r.t. de taktiek van de trainer maar dat is niet meer een incident, dat is bij iedere club wel vaker gebeurt ).