Wegens onderhoud zal het forum dit weekend op sommige momenten beperkt te bereiken zijn. Excuses voor het ongemak.

Joel Ndala

Spelers, staf, wedstrijden en tactiek Jong PSV.
Plaats reactie
RIO
Legende
5
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ren Höek schreef: 03 sep 2024, 13:21 Ik ben heel benieuwd naar hem.
Mooi stuk in VI Pro over hem, met name dit is geweldig:
De doorgewinterde PRO-lezer is het wellicht al opgevallen. Want kijk naar de wedstrijdklok in bovenstaand vijftal voorbeelden van Ndala's dribbelkunsten. Al deze staatljes pingelkunst zijn geen compilatie uit een gehele wedstrijd. Nee, deze vijf acties vinden plaats in vijf minuten tijd. En dat als ingevallen jeugdspeler bij een van 's werelds beste ploegen. Voor angst is geen plaats, wanneer Ndala een kans krijgt om aan pleintjesvoetbal te doen. Ook niet onder het toeziend oog van Pep Guardiola.
Met een duidelijke conclusie:
Aan de technische staf van Jong PSV en PSV I rest nu de fikse taak om van Ndala een volwassen profvoetballer te maken, in plaats van alleen een dribbelartiest. Maar als de Eindhovenaren daarin slagen, hebben ze goud in handen. Want qua technische kwaliteiten is Ndala een serieus groot talent.
https://www.vi.nl/pro/analyse/joel-ndal ... -opgroeien
Daarom is het ook een groter talent dan bv Forbs, Carlos en Borges. Die zijn retesnel maar technisch erg zwak. Nu moet ie tactisch bijgeschoold worden en volwassen worden als onderdeel van het team.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
2
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

BarryBanaan schreef: 02 sep 2024, 22:15
Fc Denzel schreef: 02 sep 2024, 22:12 Opvolger van Lozano hebben we ook al binnen.

Ik sta er echt van te kijken dat we deze binnen hebben gehaald.
Hij wordt in zijn leeftijdscategorie echt gezien als een van de grootste talenten ter wereld.

Als er vroeg bij wil zijn met dit soort toptalenten dan moet je gewoon dit soort bedragen ervoor over hebben.

Hopen dat ie een beetje kan aarden hier en in de winterstop kan instromen.
Door wie? :lol: zn familie?
We gaan het zien, we gaan je er in de winterstop wel ff aan herrineren, Barry
DonyellMalen
Legende
3

TomPSV023 schreef: 03 sep 2024, 11:01
"A surprise move for us", waarom altijd zo nederig in die interviews. PSV schotelt hem toch een waanzinnig mooi plan voor, dat hij dan voor ons kiest is toch niet verrassend, kom nou.
Deze gebruikers waarderen DonyellMalen voor dit bericht (totaal 8):
ComeOnPSVSKERLA10. NilisKritischepsverR.MancoJChovanecTylerDurdnLucieNilis
TomV23
Bankzitter
3

Deze gebruikers waarderen TomV23 voor dit bericht (totaal 4):
10. NilisNotoriousBIG046Maria-FranciscusBoszball1913
Ardbeg
Mister PSV
6

DonyellMalen schreef: 03 sep 2024, 18:03
TomPSV023 schreef: 03 sep 2024, 11:01
"A surprise move for us", waarom altijd zo nederig in die interviews. PSV schotelt hem toch een waanzinnig mooi plan voor, dat hij dan voor ons kiest is toch niet verrassend, kom nou.
Wanneer is PSV altijd zo nederig dan?
SKERLA
Legende
7
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg schreef: 03 sep 2024, 19:01
DonyellMalen schreef: 03 sep 2024, 18:03

Bij zulke interviews. Is niet de eerste keer dat zo'n vraag gesteld wordt.
Ardbeg
Mister PSV
6

SKERLA schreef: 03 sep 2024, 19:03
Ardbeg schreef: 03 sep 2024, 19:01

Bij zulke interviews. Is niet de eerste keer dat zo'n vraag gesteld wordt.
Voorbeelden? Valt nmi héél erg mee
SKERLA
Legende
7

Ga ik echt niet zoeken hoor :mrgreen:

Het is me vaker opgevallen, daar zul je het mee moeten doen :*
Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht (totaal 5):
DonyellMalenGrasmatTylerDurdnBraelRicopsv
DonyellMalen
Legende
3

Ardbeg schreef: 03 sep 2024, 19:10Voorbeelden? Valt nmi héél erg mee
Gebeurt toch vrij vaak. Hoeft niet zo bescheiden.
Andman
Jeugdinternational
1
Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

Wat betreft nederigheid kan het nog erger, zoals bij Heracles Almelo die Suf Podgoreanu hebben gehaald. “Je hebt Champions League voetbal gespeeld, je hebt bij AS Roma gevoetbald, waarom kom je naar Almelo?”

*Checkt feiten*: Heeft maar 13 minuten in de Champions League gespeeld. Heeft bij Jong AS Roma gespeeld en daarna voor degradatiekandidaat Spezia (110 minuten). Heeft daarna niks voor Maccabi Haifa gedaan.

Het is gewoon de media die hun huiswerk niet doen. De technische staf zou misschien een briefing moeten geven voor ze deze introductie interviews doen.
Ardbeg
Mister PSV
6

SKERLA schreef: 03 sep 2024, 19:14 Ga ik echt niet zoeken hoor :mrgreen:

Het is me vaker opgevallen, daar zul je het mee moeten doen :*
Ja trut, nu weet ik nog niks :(
Peer71
Lid 2e elftal
3

Als je de media mag geloven,kan dit een sensatie worden!!
Dan hebben we de vervanger van Lozano misschien al in huis !!
DonyellMalen
Legende
3

Deze jongen is wel echt een linksbuiten als je de beelden bekijkt. Driehoek kan prima op rechts, dus Driouech achter Baka en Ndala (als ‘ie gaat shinen uiteraard) achter Lang sluit ik ook niet uit.
Revolinho
Internationale topspeler
3

Altijd moeilijk te zeggen met deze talenten. Savio was hier niet wat we verwachtten, maar klaarblijkelijk was het toen stilte voor de storm. In principe is dit een Madueke-achtige speler, blijkbaar groeien die als kool daar aan de overkant.

Geef deze jongen tijd. Hij zal het eerst moeten laten zien bij Jong. Baka ging heel snel bij Jong, maar ook hij had tijd nodig bij 1. Wat heet, zelfs nu is er nog veel commentaar op hem.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
2

DonyellMalen schreef: 03 sep 2024, 20:38 Deze jongen is wel echt een linksbuiten als je de beelden bekijkt. Driehoek kan prima op rechts, dus Driouech achter Baka en Ndala (als ‘ie gaat shinen uiteraard) achter Lang sluit ik ook niet uit.
Volgens Elfrink, in de HvdH-podcast, gaat PSV nog wel de markt op voor een vervanger van Lozano deze winter. Denk dat men Ndala en Younis (waar verrassend weinig over vermeld wordt in het nieuws trouwens) echt nog voor JPSV bedoeld zijn komend seizoen.

Hoop vurig op de komst van Dario Osorio in januari. Zou echt de perfecte opvolger van Lozano en na dit seizoen Bakayoko zijn imo, voor wie andersom PSV ook een mooi vervolg op Mydjylland zou zijn. Ben dan ook verbaasd dat Feyenoord met nb een Deense trainer hier niet op heeft geboden nadat ze deals met Skov Olsen en Diao misliepen.
DonyellMalen
Legende
3

Revolinho schreef: 03 sep 2024, 20:49Altijd moeilijk te zeggen met deze talenten. Savio was hier niet wat we verwachtten, maar klaarblijkelijk was het toen stilte voor de storm.
Laten we eerlijk zijn, in de weinige minuten die hij kreeg van Ruud (en door de blessures) zag je wel direct zijn talent. Ook zijn klik met Xavi was mooi om te zien.
Revolinho
Internationale topspeler
3

Jawel maar bij Jong was het soms weer heel matig. Ik vermoed dat hij gewoon niet constant was op de trainingen en hij was door die jeugdinterlands en volgens mij een blessure ook redelijk lang afwezig.

Zo’n Ndala heeft ook een klik nodig met iemand. Baka en Icey zie ik daar wel voor aan.
11 Tinus
Legende
3
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik neem hem nooit mee in de bespiegeling van de transferwindow en de kritiek op Earnie maar ik ben echt super blij dat we dit soort spelers ook halen en een kans geven op een Grand Slam 'out of the park' homerun.
Deze gebruikers waarderen 11 Tinus voor dit bericht (totaal 3):
ComeOnPSVSkuddemIttot
Robson de Souza
Vedette
7

11 Tinus schreef: 03 sep 2024, 21:16 Ik neem hem nooit mee in de bespiegeling van de transferwindow en de kritiek op Earnie maar ik ben echt super blij dat we dit soort spelers ook halen en een kans geven op een Grand Slam 'out of the park' homerun.
Zeker op deze manier, door middel van een jaar huur met koopoptie, vind ik dit een toptransfer. Als hij zich binnen een half jaar al laat zien in het eerste kun je die optie met gemak verzilveren. Komt hij binnen een jaar niet aan minuten voor 1 en laat hij niets zien in de KKD dan weet je ook weer genoeg. Overigens verwacht ik veel van deze jongen.
Deze gebruikers waarderen Robson de Souza voor dit bericht:
NotoriousBIG046
Massimo
Legende
6

Ik vind het eigenlijk wel een kleine stunt dat het PSV gelukt is om hem te halen. Was schijnbaar de beste speler van Engeland bij het laatste WK onder 17.
Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht:
Mithras
Mick Jagger
Lid van verdienste
7

PSV is er veel aan gelegen om hem te laten slagen. Nou is dat natuurlijk zo met ieder talent, maar je wordt dan nog interessanter voor Engelse talenten als je na Madueke (en in mindere mate Branthwaite, want die had al officiële wedstrijden gespeeld in eerste elftallen) weer een Engels talent aflevert die zich later weet te ontwikkelen tot een speler die het nationale team haalt.
Poekie Ajam
Ballenjongen

Laten we hopen dat hij de Madueke route kan gaan bewandelen. Al hoop ik dat we er zelf wat langer van kunnen profiteren!

We gaan, wanneer hij uiteindelijk een stap gaat maken, zien wat het ons financieel gaat opleveren als cash-cow!
Ittot
Internationale topspeler
3

Massimo schreef: 04 sep 2024, 09:53 Ik vind het eigenlijk wel een kleine stunt dat het PSV gelukt is om hem te halen. Was schijnbaar de beste speler van Engeland bij het laatste WK onder 17.
Na Borges en Forbs toch?
Deze gebruikers waarderen Ittot voor dit bericht:
Franciscus
SKERLA
Legende
7

Ittot schreef: 04 sep 2024, 10:20
Massimo schreef: 04 sep 2024, 09:53 Ik vind het eigenlijk wel een kleine stunt dat het PSV gelukt is om hem te halen. Was schijnbaar de beste speler van Engeland bij het laatste WK onder 17.
Na Borges en Forbs toch?
En Carlos.

Ndala was dus nummer 4 van Engelaar, ook al zijn bovenstaande drie Portugees.
Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
Ittot
DonyellMalen
Legende
3

fritske
Bankzitter
1

Robson de Souza schreef: 04 sep 2024, 08:26
11 Tinus schreef: 03 sep 2024, 21:16 Ik neem hem nooit mee in de bespiegeling van de transferwindow en de kritiek op Earnie maar ik ben echt super blij dat we dit soort spelers ook halen en een kans geven op een Grand Slam 'out of the park' homerun.
Zeker op deze manier, door middel van een jaar huur met koopoptie, vind ik dit een toptransfer. Als hij zich binnen een half jaar al laat zien in het eerste kun je die optie met gemak verzilveren. Komt hij binnen een jaar niet aan minuten voor 1 en laat hij niets zien in de KKD dan weet je ook weer genoeg. Overigens verwacht ik veel van deze jongen.
Is er iets bekend over de hoogte van de koopoptie en de hoogte van de terugkoopoptie?
:logoo:

Joel Ndala