Adblocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door het tonen van online advertenties aan onze bezoekers. Om onze website te kunnen blijven gebruiken schakel je adblocker uit of neem een premium abonnement.
Toch nog goed nieuws. Met terugwerkende kracht één van de idiootste transfers van de afgelopen jaren. Mag Earnie toch mooi op zijn cv bijschrijven.
Ook wel sneu voor Karsdorp zelf. Die is gewoon op relatief jonge leeftijd afgeschreven voor hoog niveau voetbal. Kan het lichamelijk niet aan. Ben benieuwd of hij ermee kapt of een stapje terug doet.
Joenepsv schreef: 03 apr 2025, 22:12
Toch nog goed nieuws. Met terugwerkende kracht één van de idiootste transfers van de afgelopen jaren. Mag Earnie toch mooi op zijn cv bijschrijven.
Ook wel sneu voor Karsdorp zelf. Die is gewoon op relatief jonge leeftijd afgeschreven voor hoog niveau voetbal. Kan het lichamelijk niet aan. Ben benieuwd of hij ermee kapt of een stapje terug doet.
11 Tinus schreef: 03 apr 2025, 21:33
Hij had dus een x aantal wedstrijden moeten spelen. Thank god dat het bij 1 jaar blijft.
Klopt. Hij was er zelf logischerwijs wel pissed over dat dat nu de reden is dat hij niet meer speelt. Of althans niet meer dan 44 minuten per wedstrijd.
11 Tinus schreef: 03 apr 2025, 21:33
Hij had dus een x aantal wedstrijden moeten spelen. Thank god dat het bij 1 jaar blijft.
Klopt. Hij was er zelf logischerwijs wel pissed over dat dat nu de reden is dat hij niet meer speelt. Of althans niet meer dan 44 minuten per wedstrijd.
Tuurlijk, die ziet dat 2e seizoen PSV en het salaris verdwijnen. Alleen in de woestijn zal hij wellicht niks hoeven inleveren m.b.t. zijn contract nu.
Sparts schreef: 03 apr 2025, 22:24
Wel een topdeal dat nu hij mogelijk het meest fit is sinds zijn komst we hem sowieso niet meer willen gebruiken vanwege deze clausule.
Ik wist van de clausule en schrok me de tering toen hij er tegen RKC in kwam ik dacht dat iemand niet op zat te letten of zo. Maar gelukkig was het geen volledige helft.
Sparts schreef: 03 apr 2025, 23:32
Ik wist van de clausule en schrok me de tering toen hij er tegen RKC in kwam ik dacht dat iemand niet op zat te letten of zo. Maar gelukkig was het geen volledige helft.
De enige speler die niet in de rust er inkomt maar in de 46e minuut.