Dit is de laatste posting van de vorige pagina:
Dat lijkt er wel op. Helaas voor hem en iedereen die PSV lief heeft.Rick Karsdorp
negentiendertien.nl - (300x250) - 1
-
- Talent
- 3
- Clubvoorkeur: PSV
Ja, prima gozer trouwens.DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 10:09Je liep hem zelf tegen het lijf?10. Arouna Kone schreef: 09 mar 2025, 09:28 Om half 4 nog op Stratumseind gespot. Geeft aan volgend seizoen te willen stoppen, in ieder geval bij PSV. PSV wil niet meewerken aan een eerder einde.
Overigens zal niemand verbaasd zijn om deze teksten. Als er iemand met 100% zekerheid vertrekt is het Karsdorp wel.
- Deze gebruikers waarderen 10. Arouna Kone voor dit bericht (totaal 3):
- DonyellMalen • Standbeeld • Ren Höek
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
PSV en Karsdorp hebben een contract en als Karsdorp weg wil dan wil hij zich uit laten kopen. Als Karsdorp echt heel erg graag ten koste van alles weg wil dan zal hij wel een tonnetje of 1 a 2 toe willen geven in de onderhandelingen schat ik in, maar meer niet. Waarom zou hij? Dan kan je beter het half jaartje nog uitzitten. Voor PSV is het helemaal niet interessant om Karsdorp nu uit te kopen voor zijn resterend salaris. Wat heb je eraan behalve dat er een speler wegvalt? Karsdorp is helaas fysiek niet veel soeps meer maar je kan hem prima opstellen tegen het rechterrijtje als het nodig is.Psvaanzet schreef: 09 mar 2025, 09:42''PSV wil niet meewerken aan een eerder einde.'' Hoezo niet? die man pakt miljoenen en speelt niet, hoe eerder er vanaf hoe beter. Heb nog liever een jeugdspeler op zijn plek.10. Arouna Kone schreef: 09 mar 2025, 09:28 Om half 4 nog op Stratumseind gespot. Geeft aan volgend seizoen te willen stoppen, in ieder geval bij PSV. PSV wil niet meewerken aan een eerder einde.
- Ivan Perisic
- Verbannen
Op die leeftijd nog op het stratumseind. Ik voelde me op m’n 20e al te oud daar.
- Deze gebruikers waarderen Ivan Perisic voor dit bericht:
- Psvlimburg2
-
Standbeeld
- Mister PSV
- 3
Gaf een tijdje terug ook een interview waarin hij vertelde dat hij na zijn carrière liefst in Amsterdam wilde gaan wonen. In een normale situatie is dat niet iets waar een profvoetballer van 30 mee bezig is. Je hebt het er misschien eens over met je vriendin, maar niet echt iets om in een interview te bespreken. Was misschien ook al een teken aan de wand.
-
- Nationale topspeler
- 7
Wil hij dat echt? Als ras Rotterdammer..Standbeeld schreef: 09 mar 2025, 11:45 Gaf een tijdje terug ook een interview waarin hij vertelde dat hij na zijn carrière liefst in Amsterdam wilde gaan wonen. In een normale situatie is dat niet iets waar een profvoetballer van 30 mee bezig is. Je hebt het er misschien eens over met je vriendin, maar niet echt iets om in een interview te bespreken. Was misschien ook al een teken aan de wand.
-
- Meervoudig international
- 3
- Seizoenkaart: Vak H
Hij heeft toch al meermaals aangegeven zich in die omgeving niet meer prettig te voelen, na bedreigingen o.a.Smeets14 schreef: 09 mar 2025, 12:38Wil hij dat echt? Als ras Rotterdammer..Standbeeld schreef: 09 mar 2025, 11:45 Gaf een tijdje terug ook een interview waarin hij vertelde dat hij na zijn carrière liefst in Amsterdam wilde gaan wonen. In een normale situatie is dat niet iets waar een profvoetballer van 30 mee bezig is. Je hebt het er misschien eens over met je vriendin, maar niet echt iets om in een interview te bespreken. Was misschien ook al een teken aan de wand.
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Je zegt het zelf: anders komt er een jeugdspeler bij. Niet echt gewenst dus. Ondanks salaris (dat inmiddels gebudgetteerd is) prima dus om hem er bij te houden. Ledezma en een jeugdspeler is gewoon te karig. Een top 2 klassering levert veel meer op.
-
- Vedette
- 6
Denk je echt dat Karsdorp een verschil maakt in de eindklassering?Jwoeloe schreef: 09 mar 2025, 13:16Je zegt het zelf: anders komt er een jeugdspeler bij. Niet echt gewenst dus. Ondanks salaris (dat inmiddels gebudgetteerd is) prima dus om hem er bij te houden. Ledezma en een jeugdspeler is gewoon te karig. Een top 2 klassering levert veel meer op.Psvaanzet schreef: 09 mar 2025, 10:01
Ik zou snappen dat Rick wilt blijven, maar er staat dat PSV niet wilt meewerken.
-
- Vedette
- 6
Was dat in hetzelfde interview als waar hij aangaf een kunstknie besteld te hebben?Standbeeld schreef: 09 mar 2025, 11:45 Gaf een tijdje terug ook een interview waarin hij vertelde dat hij na zijn carrière liefst in Amsterdam wilde gaan wonen. In een normale situatie is dat niet iets waar een profvoetballer van 30 mee bezig is. Je hebt het er misschien eens over met je vriendin, maar niet echt iets om in een interview te bespreken. Was misschien ook al een teken aan de wand.

- VeresRivne
- Vedette
- 6
Dat zijn winnaars, doen alles om punten te pakken.DoelbewustProvoceren schreef: 05 mar 2025, 15:30Ah ik heb ook van die vrienden die in de kroeg altijd om de zoveel minuten naar de WC gaan, vraag me ook altijd af waarom dat is. Waarom ze soms hun huissleutels in de hand hebben snap ik ook niet.TigTogFlip schreef: 05 mar 2025, 14:54 Ik zat gisteravond naast de tunnel tijdens de wedstrijd en wat me opviel was dat hij elke 5-10 minuten naar de kleedkamer ging. Vraag me echt af waarom
- Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht:
- Heissenberrug
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Moderator
- 7
-
Awards:
Dat staat er niet. Maar zou ik het gokken? Absoluut niet. Je hebt zelf gezien hoe duur de puntjes zijn als je Kuhn een keer inbrengt als jeugdspeler.Chucky schreef: 09 mar 2025, 13:42Denk je echt dat Karsdorp een verschil maakt in de eindklassering?Jwoeloe schreef: 09 mar 2025, 13:16
Je zegt het zelf: anders komt er een jeugdspeler bij. Niet echt gewenst dus. Ondanks salaris (dat inmiddels gebudgetteerd is) prima dus om hem er bij te houden. Ledezma en een jeugdspeler is gewoon te karig. Een top 2 klassering levert veel meer op.
-
Heissenberrug
- Vedette
- 7
-
- Jeugdinternational
- 1
- Favoriete speler: Van Bommel
- BarryBanaan
- Verbannen
- 1
- Clubvoorkeur: psv
Volgend weekend jongens, dan staat die er, issie fit.
- Deze gebruikers waarderen BarryBanaan voor dit bericht:
- Psvlimburg2
-
trouwepsvfan
- Vedette
- 5
- Seizoenkaart: Vak AA
Bedroevende invalbeurt. Hopelijk is Mauro snel terug en zien we Karsdorp als vierde keus op de backposities niet meer terug.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
Joenepsv
- Legende
- 7
-
Awards:
Toch nog goed nieuws. Met terugwerkende kracht één van de idiootste transfers van de afgelopen jaren. Mag Earnie toch mooi op zijn cv bijschrijven.
Ook wel sneu voor Karsdorp zelf. Die is gewoon op relatief jonge leeftijd afgeschreven voor hoog niveau voetbal. Kan het lichamelijk niet aan. Ben benieuwd of hij ermee kapt of een stapje terug doet.
Ook wel sneu voor Karsdorp zelf. Die is gewoon op relatief jonge leeftijd afgeschreven voor hoog niveau voetbal. Kan het lichamelijk niet aan. Ben benieuwd of hij ermee kapt of een stapje terug doet.
- Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht:
- Psvlimburg2