Rick Karsdorp

Spelers A-selectie.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
6

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Dat lijkt er wel op. Helaas voor hem en iedereen die PSV lief heeft.
  • Citaat
  • negentiendertien.nl - (300x250) - 1
    10. Arouna Kone
    Talent
    3
    Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 09 mar 2025, 10:09
    10. Arouna Kone schreef: 09 mar 2025, 09:28 Om half 4 nog op Stratumseind gespot. Geeft aan volgend seizoen te willen stoppen, in ieder geval bij PSV. PSV wil niet meewerken aan een eerder einde.
    Je liep hem zelf tegen het lijf?

Overigens zal niemand verbaasd zijn om deze teksten. Als er iemand met 100% zekerheid vertrekt is het Karsdorp wel.
    Ja, prima gozer trouwens.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen 10. Arouna Kone voor dit bericht (totaal 3):
    DonyellMalenStandbeeldRen Höek
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Psvaanzet schreef: 09 mar 2025, 09:42
    10. Arouna Kone schreef: 09 mar 2025, 09:28 Om half 4 nog op Stratumseind gespot. Geeft aan volgend seizoen te willen stoppen, in ieder geval bij PSV. PSV wil niet meewerken aan een eerder einde.
    ''PSV wil niet meewerken aan een eerder einde.'' Hoezo niet? die man pakt miljoenen en speelt niet, hoe eerder er vanaf hoe beter. Heb nog liever een jeugdspeler op zijn plek.
    PSV en Karsdorp hebben een contract en als Karsdorp weg wil dan wil hij zich uit laten kopen. Als Karsdorp echt heel erg graag ten koste van alles weg wil dan zal hij wel een tonnetje of 1 a 2 toe willen geven in de onderhandelingen schat ik in, maar meer niet. Waarom zou hij? Dan kan je beter het half jaartje nog uitzitten. Voor PSV is het helemaal niet interessant om Karsdorp nu uit te kopen voor zijn resterend salaris. Wat heb je eraan behalve dat er een speler wegvalt? Karsdorp is helaas fysiek niet veel soeps meer maar je kan hem prima opstellen tegen het rechterrijtje als het nodig is.
  • Citaat
    Ivan Perisic
    Verbannen

Op die leeftijd nog op het stratumseind. Ik voelde me op m’n 20e al te oud daar.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Ivan Perisic voor dit bericht:
    Psvlimburg2
    Standbeeld
    Mister PSV
    3

Gaf een tijdje terug ook een interview waarin hij vertelde dat hij na zijn carrière liefst in Amsterdam wilde gaan wonen. In een normale situatie is dat niet iets waar een profvoetballer van 30 mee bezig is. Je hebt het er misschien eens over met je vriendin, maar niet echt iets om in een interview te bespreken. Was misschien ook al een teken aan de wand.
  • Citaat
  • Smeets14
    Nationale topspeler
    7

Standbeeld schreef: 09 mar 2025, 11:45 Gaf een tijdje terug ook een interview waarin hij vertelde dat hij na zijn carrière liefst in Amsterdam wilde gaan wonen. In een normale situatie is dat niet iets waar een profvoetballer van 30 mee bezig is. Je hebt het er misschien eens over met je vriendin, maar niet echt iets om in een interview te bespreken. Was misschien ook al een teken aan de wand.
    Wil hij dat echt? Als ras Rotterdammer..
  • Citaat
  • Mr.Unibet
    Meervoudig international
    3
    Seizoenkaart: Vak H

Smeets14 schreef: 09 mar 2025, 12:38
    Standbeeld schreef: 09 mar 2025, 11:45 Gaf een tijdje terug ook een interview waarin hij vertelde dat hij na zijn carrière liefst in Amsterdam wilde gaan wonen. In een normale situatie is dat niet iets waar een profvoetballer van 30 mee bezig is. Je hebt het er misschien eens over met je vriendin, maar niet echt iets om in een interview te bespreken. Was misschien ook al een teken aan de wand.
    Wil hij dat echt? Als ras Rotterdammer..
    Hij heeft toch al meermaals aangegeven zich in die omgeving niet meer prettig te voelen, na bedreigingen o.a.
  • Citaat
  • Sparts
    Meervoudig international
    4

Dat is hij niet. Laat deze jongen lekker. Kijk Stewart erop aan dat hij hem een zo hoog contract heeft aangeboden.
  • Citaat
  • Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

Psvaanzet schreef: 09 mar 2025, 10:01
    Jwoeloe schreef: 09 mar 2025, 09:48

Wel makkelijk dat je niet alleen de vraag stelt, maar hem ook gelijk beantwoordt. ;)
    Ik zou snappen dat Rick wilt blijven, maar er staat dat PSV niet wilt meewerken.
    Je zegt het zelf: anders komt er een jeugdspeler bij. Niet echt gewenst dus. Ondanks salaris (dat inmiddels gebudgetteerd is) prima dus om hem er bij te houden. Ledezma en een jeugdspeler is gewoon te karig. Een top 2 klassering levert veel meer op.
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Jwoeloe schreef: 09 mar 2025, 13:16
    Psvaanzet schreef: 09 mar 2025, 10:01

Ik zou snappen dat Rick wilt blijven, maar er staat dat PSV niet wilt meewerken.
    Je zegt het zelf: anders komt er een jeugdspeler bij. Niet echt gewenst dus. Ondanks salaris (dat inmiddels gebudgetteerd is) prima dus om hem er bij te houden. Ledezma en een jeugdspeler is gewoon te karig. Een top 2 klassering levert veel meer op.
    Denk je echt dat Karsdorp een verschil maakt in de eindklassering?
  • Citaat
  • Chucky
    Vedette
    6

Was dat in hetzelfde interview als waar hij aangaf een kunstknie besteld te hebben? :mrgreen:
  • Citaat
  • Revolinho
    Internationale topspeler
    4

Kunnen ze hem niet gewoon voor de gein verlengen.
  • Citaat
    VeresRivne
    Vedette
    6

DoelbewustProvoceren schreef: 05 mar 2025, 15:30
    TigTogFlip schreef: 05 mar 2025, 14:54 Ik zat gisteravond naast de tunnel tijdens de wedstrijd en wat me opviel was dat hij elke 5-10 minuten naar de kleedkamer ging. Vraag me echt af waarom
    Ah ik heb ook van die vrienden die in de kroeg altijd om de zoveel minuten naar de WC gaan, vraag me ook altijd af waarom dat is. Waarom ze soms hun huissleutels in de hand hebben snap ik ook niet.
    Dat zijn winnaars, doen alles om punten te pakken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht:
    Heissenberrug
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    Jwoeloe
    Moderator
    7

Awards:

Chucky schreef: 09 mar 2025, 13:42
    Jwoeloe schreef: 09 mar 2025, 13:16

Denk je echt dat Karsdorp een verschil maakt in de eindklassering?
    Dat staat er niet. Maar zou ik het gokken? Absoluut niet. Je hebt zelf gezien hoe duur de puntjes zijn als je Kuhn een keer inbrengt als jeugdspeler.
  • Citaat
    Heissenberrug
    Vedette
    7

Revolinho schreef: 09 mar 2025, 13:45 Kunnen ze hem niet gewoon voor de gein verlengen.
    PSV SLAAT DUBBELSLAG en dan Obispo en Karsdorp tot 2030.
  • Citaat
  • Recoba
    Jeugdinternational
    1
    Favoriete speler: Van Bommel

Wat weet Karsdorp als frisse invaller tegen een RKC dat al de hele wedstrijd op de pijnbank ligt toch een een trieste indruk te maken.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Recoba voor dit bericht (totaal 2):
    ElTigreYkhim
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Ik ben er steeds meer van overtuigd dat Karsdorp een Make a Wish inzending is en als droom had om graag nog ooit voor de kampioen uit te willen komen.
  • Citaat
    BarryBanaan
    Verbannen
    1
    Clubvoorkeur: psv

Volgend weekend jongens, dan staat die er, issie fit.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen BarryBanaan voor dit bericht:
    Psvlimburg2
    Ittot
    Vedette
    4

Buitenkansje!
  • Citaat
    SKERLA
    Legende
    7
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Awards:

BarryBanaan schreef: 15 mar 2025, 21:44 Volgend weekend jongens, dan staat die er, issie fit.
    Omdat er dan geen wedstrijd is?
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen SKERLA voor dit bericht:
    deninho32
    trouwepsvfan
    Vedette
    5
    Seizoenkaart: Vak AA

Bedroevende invalbeurt. Hopelijk is Mauro snel terug en zien we Karsdorp als vierde keus op de backposities niet meer terug.
  • Citaat
  • Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    7
    Clubvoorkeur: Ja

De rechterflank Dest - Perisic vs Karsdorp - Bakayoko was een pijnlijk groot verschil
  • Citaat
    11 Tinus
    Legende
    4
    Seizoenkaart: Vak RR
    Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Hij had dus een x aantal wedstrijden moeten spelen. Thank god dat het bij 1 jaar blijft.
  • Citaat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    7
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Awards:

Jammer. Toch een echte clubman, boegbeeld en PSV'er waar we afscheid van gaan nemen.
  • Citaat
  • Raw85
    Meervoudig international
    4

Echt een speler waar ik mijn kleinkinderen later nog eens over zal vertellen
  • Citaat
    Joenepsv
    Legende
    7

Awards:

Toch nog goed nieuws. Met terugwerkende kracht één van de idiootste transfers van de afgelopen jaren. Mag Earnie toch mooi op zijn cv bijschrijven.

Ook wel sneu voor Karsdorp zelf. Die is gewoon op relatief jonge leeftijd afgeschreven voor hoog niveau voetbal. Kan het lichamelijk niet aan. Ben benieuwd of hij ermee kapt of een stapje terug doet.
  • Citaat
  • Deze gebruikers waarderen Joenepsv voor dit bericht:
    Psvlimburg2
    Plaats reactie